Агропромислова група «пан курчак»




Скачати 136.24 Kb.

Дата конвертації01.01.2017
Розмір136.24 Kb.

ТзОВ «ВМП»
Нововолинський м’ясокомбінат
45400, Україна, Волинська область м. Нововолинськ, вул. Луцька, 3
тел: (033) 444 68 80
гаряча лінія 0 800 500 37 10
www.pankurchak.ua

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Група підприємств АПГ «Пан Курчак» є одним із провідних виробників і постачальників м’яса та м’ясних продуктів в Україні. Розпочавши свою активну діяльність у 1994 році, підприємства групи створили найпотужнішу в Західній Україні виробничу структуру в сільськогосподарській галузі.
На сьогодні агропромгрупа «Пан Курчак» є показовим, взірцевим прикладом сучасного виробництва, в якому втілюються найкращі українські та європейські досягнення.
Усі виробничі ресурси розташовані на території України у Волинській та Рівненській областях. Це дозволяє оперативно контролювати якість продукції на всіх етапах виробництва, вносити зміни в систему взаємодії підприємств, а також створювати нові підрозділи та швидко реагувати на вимоги ринку.
Підприємства агропромгрупи «Пан Курчак» працюють в замкнутому вертикально -
інтегрованому циклі:
вирощування зернових та технічних культур;
виробництво та реалізація комбікормів;
утримання власного батьківського стада,
інкубація одноденних курчат;
вирощування курчат-бройлерів, виробництво м’яса птиці;




вирощування свиней;
високотехнологічна переробка м’яса свинини,
виробництво ковбасної продукції і копченостей,
охолодженої свинини і субпродуктів;
збут продукції у власній мережі
фірмових магазинів «М’ясна точка».




АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
М'ясокомбінат розпочав свою виробничу діяльність в 1969 році. У травні 2001 року підприємство увійшло в склад агропромгрупи «Пан Курчак». На даний час підприємство входить в трійку лідерів по об’ємах переробки свинини та входить в десятку провідних підприємств України за показником реалізації ковбасних виробів.
Підприємство динамічно розвивається та постійно інвестує у процеси виробництва та реалізації. Ново- волинський м'ясокомбінат здійснив повну модернізацію обладнання і оновлення технологічного процесу виробничих потужностей по забою, переробці свинини та виробництва м'ясних напівфабрикатів.
Вдосконалення системи виробництва м’ясної продукції, сучасне технологічне обладнання та впровад- ження інноваційних рішень дозволяє підприємству виготовляти якісну та конкурентоспроможну продукцію відповідно до міжнародних стандартів.
Позитивний досвід постійного оновлення технологічних процесів діяльності є незмінним пріоритетом розвитку виробництва ковбасних виробів. На даний час Нововолинський м'ясокомбінат здійснює реалізацію проекту реконструкції, розширення виробничих площ та модернізацію обладнання даного напрямку. Реалізація проекту відбувається в чотири етапи без зупинки підприємства. Загальна вартість
інвестицій складає понад 62 мільйони гривень. Дані капіталовкладення дозволяють вдвічі наростити виробничі потужності підприємства по виробництву ковбасних виробів та суттєво розширити асортимент високоліквідної, якісної та екологічно безпечної продукції.
НОВОВОЛИНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ – ЦЕ СУЧАСНЕ ЄВРОПЕЙСЬКЕ
ПІДПРИЄМСТВО, ЩО Є ОДНИМ ІЗ ЛІДЕРІВ ВИРОБНИЦТВА КОВБАСНИХ ТА
М’ЯСНИХ ВИРОБІВ В УКРАЇНІ.
Виробничі потужності заводу становлять:
• забій та переробка свинини – 15 800 тонн продукції в рік ;
• виробництво м’ясних напівфабрикатів – 3 600 тонн продукції в рік ;
• виробництво ковбасних виробів та копченостей – 13 200 тонн продукції в рік.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Для задоволення потреб найвибагливіших споживачів завод працює винятково із сировиною вітчизняного виробництва, оснащений сучасним м'ясопереробним обладнанням, що відповідає всім
європейським стандартам. Підтвердженням цього є впровадження системи менеджменту безпеки харчо- вих продуктів ISO 22000:2005 та неодноразове отримання міжнародного сертифікату SAI GLOBAL.
В асортименті Нововолинського м'ясокомбінату налічується понад 200 видів продукції, яка постійно поповнюється та удосконалюється. Завод реалізує готову продукцію під торговими марками :
Партнеру по франчайзингу пропонується відібраний асортимент ковбасних виробів та м'яса свинини, який налічує 73 види продукції.
Окрім того, Нововолинський м'ясокомбінат гарантує співпрацю з підприємством ТзОВ «Пта- хокомплекс «Губин», яке є виробником курячої продукції. Зокрема партнеру по франчайзингу рекомендується для реалізації 11 видів продукції охолодженого м’яса курки та охолод- жених курячих субпродуктів
«Пан Курчак»
«Волинь Продукт»
«Волинська»
«Українська свинина»
«Панська
Канапка»
«Панська
Дичина»
Асортимент Нововолинського м’ясокомбінату включає в себе групи продукції:
Охолоджене та заморожене м’ясо свинини;
Охолоджені і заморожені субпродукти;
М’ясні напівфабрикати;
Варені ковбаси, сосиски, сардельки;
Варено-копчені і напівкопчені ковбаси;
Копченості в асортименті;
Сирокопчені ковбаси;
Продукція групи фаст-фуд під ТМ «Панська Канапка»;
Елітна сиров'ялена продукція під ТМ «Панська Дичина».
АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Для задоволення потреб найвибагливіших споживачів завод працює винятково із сировиною вітчизняного виробництва, оснащений сучасним м'ясопереробним обладнанням, що відповідає всім
європейським стандартам. Підтвердженням цього є впровадження системи менеджменту безпеки харчо- вих продуктів ISO 22000:2005 та неодноразове отримання міжнародного сертифікату SAI GLOBAL.
В асортименті Нововолинського м'ясокомбінату налічується понад 200 видів продукції, яка постійно поповнюється та удосконалюється. Завод реалізує готову продукцію під торговими марками :
Партнеру по франчайзингу пропонується відібраний асортимент ковбасних виробів та м'яса свинини, який налічує 73 види продукції.
Окрім того, Нововолинський м'ясокомбінат гарантує співпрацю з підприємством ТзОВ
«Птахокомплекс «Губин», яке є виробником курячої продукції. Зокрема партнеру по фран- чайзингу рекомендується для реалізації 11 видів продукції охолодженого м’яса курки та охолоджених курячих субпродуктів
«Пан Курчак»
«Волинь Продукт»
«Волинська»
«Українська свинина»
«Панська
Канапка»
«Панська
Дичина»
Асортимент Нововолинського м’ясокомбінату включає в себе групи продукції:
Охолоджене та заморожене м’ясо свинини;
Охолоджені і заморожені субпродукти;
М’ясні напівфабрикати;
Варені ковбаси, сосиски, сардельки;
Варено-копчені і напівкопчені ковбаси;
Копченості в асортименті;
Сирокопчені ковбаси;
Продукція групи фаст-фуд під ТМ «Панська Канапка»;
Елітна сиров'ялена продукція під ТМ «Панська Дичина».

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Фірмова торгівля за системою франчайзингу – це організація бізнесу, при якій компанія-власник (франчайзер) передає незалежному бізнесмену чи компанії (франчайзі) право на продаж товарів чи послуг цієї компанії в обмін на зобов’язання франчайзі прода- вати ці товари чи послуги, дотримуючись чітко визначених стандартів.
ФРАНЧАЙЗИНГ – ПРИБУТКОВА СПРАВА З НОВОВОЛИНСЬКИМ М'ЯСОКОМБІНАТОМ.
Можливість розпочати бізнес, який не вимагає значних інвестицій та забезпечує швидку окупність і гарантує прибуток;
Широкий асортимент продукції, що постійно оновлюється та удосконалюється для задоволення потреб споживачів. Пропонується 58 найліквідніших видів ковбасних виробів та 15 видів продукції з м’яса свинини. Окрім того, пропонується асортимент курячої продукції ТзОВ «Птахокомплекс Губин», який містить 11 топових позицій;
Право франчайзі використовувати торгівельні марки, фірмовий стиль франчайзера згідно умов дого- вору фірмової торгівлі за системою фрайчайзингу.
Фірмова торгівля за системою франчайзингу від Нововолинського м’ясокомбінату - це:

Отримання готової ринкової ніші, що дозволяє розгорнути прибуткову діяльність, а також забезпечує отримання очікуваних фінансових результатів;
Поставка екологічно чистої, безпечної та завжди свіжої продукції від виробника. Оптимально підібраний асортимент та викладка товару згідно із стандартами франчайзера;
Отримання продукції за найкращими цінами від виробника;
Гарантована своєчасна поставка продукції на спеціально обладнаному автомобільному транспорті із дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм;
Постійна методична та інформаційна підтримка і допомога у здійсненні діяльності франчайзі;
Організація діяльності франчайзингової торгової точки за єдиними стандартами торгівлі, управління товарним асортиментом, системи ціноутворення та маркетингової підтримки;
Забезпечення повним комплексом рекламних матеріалів. Оформлення торгової точки, а також прове- дення маркетингових акцій і дегустацій за рахунок франчайзера;
Здійснення постійного контролю діяльності франчайзингової торгової точки у формі аудиту для отри- мання оперативної інформації та надання вчасних та доцільних рекомендацій щодо організації торгівлі, що відповідає еталонним стандартам діяльності франчайзингової торгової точки;
Здійснення аналізу та надання рекомендацій партнеру щодо оцінки конкурентного середовища, місця розташування та формату торгової точки на етапі відкриття;
Оперативне та професійно організоване відкриття торгової точки на основі плану із чіткими
інструкціями з приводу організації діяльності, а також супровід фахівців на підготовчому етапі відкриття торгової точки;
Унікальна можливість співпраці по програмі лояльності для VIP-партнерів, що включає в себе проце- дуру офіційної сертифікації на відповідність нормам еталонного стандарту діяльності франчайзингової торгової точки. Індивідуальна програма навчання персоналу партнера, додаткова бонусація – мотивація за результатами роботи торгової точки, а також ексклюзивний асортимент та участь у пілотних проектах Нововолинського м'ясокомбінату на найвигідніших умовах.
АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
ПОСЛІДОВНІСТЬ СПІВРОБІТНИЦТВА ПО ПРОЕКТУ ФІРМОВА ТОРГІВЛЯ ЗА СИСТЕМОЮ
ФРАНЧАЙЗИНГУ ВІД НОВОВОЛИНСЬКОГО М’ЯСОКОМБІНАТУ.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Економічне обґрунтування організації проекту фірмової торгівлі за системою франчайзингу здійснюється на основі оцінки ринкової діяльності діючих торгових точок. Дані є аналізом роботи середньостатистичної торгової точки франчайзингової мережі.
Валові доходи від реалізації продукції у торговій точці розраховуються, як сума надходжень від реалізації трьох видів продукції: м’ясо та субпродукти свинини, м’ясо та субпродукти курки та ковбасні вироби.
У таблиці №1 представлено розрахунок загальної дохідної частини та маржинального доходу (різниця між закупівельною ціною та ціною продаж) за місяць діяльності торгової точки франчайзингової мережі.
Для успішного старту та стрімкого розвитку вашого бізнесу націнка на продукцію повинна становити: м’ясо курки - 13-15%; субпродукти курячі - 25-35%; м'ясо свинини - 12-15%; напівфабрикати свинини –
15-20%; субпродукти свинини - 20-35%; ковбасні вироби вищого цінового сегменту - 20-30%; ковбасні вироби нижчого цінового сегменту - 15%.
ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОЇ ТОРГІВЛІ ЗА СИСТЕМОЮ
ФРАНЧАЙЗИНГУ НОВОВОЛИНСЬКОГО М'ЯСОКОМБІНАТУ.
Розрахунок доходів від реалізації продукції.
*для розрахунку взято ціни з ПДВ.

Види продукції
Найменування
м’яса
курки
субпро-
дукти
курки
субпро-
дукти
свинини
ковбасні
вироби
вищого
цінового
сегменту
ковбасні
вироби
нижчого
цінового
сегменту
всього
м’ясо
свинини
та напів-
фабрикати
свинини
Кількість робочих днів в місяць
Об'єм продаж за один робочий день, кг
Середня ціна реалізації
продукції, грн./кг*
Валові доходи від реалізації
продукції, грн./місяць
Маржа, %
Маржа на 1 кг продукції , грн./кг
Маржинальний дохід з однієї
торгової точки, грн./місяць
1 2
3 4
5 6
7 26 56 34,05 49577 14 %
4,18 6086 26 24 17,31 10801 30 %
3,99 2492 26 40 63,10 65624 15 %
8,23 8559 26 20 31,90 16588 30 %
7,36 3828 26 15 73,31 28591 25 %
14,66 5718 26 25 45,31 29452 15 %
5,91 3842 26 180 200633 30525
Табл.1 Розрахунок показників дохідної частини від об'ємів реалізації продукції.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua

Найменування
Для одної орендованої
торгової точки, грн.
Для одної власної
торгової точки, грн.
Оренда місця для торгової точки
Комунальні платежі по утриманню торгової точки
Податки і збори
Заробітна плата продавців (2 працівника)* з нарахуваннями
Витрати на охорону торгової точки
Витрати на банківське обслуговування
Пакувальні матеріали
Господарські витрати
Всього
1 2
3 4
5 6
7 8
9 4500 4350 600 7400 200 250 250 200 17750 0
4350 600 7400 200 250 250 200 13250
Показники
Сума для орендованої торгової точки, грн.
Сума для власної торгової точки, грн.
Валовий дохід за місяць
Маржинальний дохід за місяць
Поточні витрати за місяць
Валовий прибуток за місяць
200633 30525 17750
12775
200633 30525 13250
17275
Табл. 2. Щомісячні витрати торгової точки.
Табл. 3 Валовий прибуток франчайзингової торгової точки.
Поточні витрати на утримання франчайзингової торгової точки.
Для утримання та здійснення діяльності франчайзингової торгової точки плануються щомісячні витрати
(перелік є орієнтовним):
Окрім того, найкращим партнерам надається унікальна можливість реалізації ексклюзивного асорти- менту під торговою маркою «Панська Канапка», що гарантує отримання додаткового прибутку.
Розрахунок витратної частини здійснено згідно двох варіантів: у разі, якщо приміщення торгової точки є орендованим або власним:
*260 годин роботи торгової точки, (174 години роботи 1 працівника в місяць).

ДЛЯ УСПІШНОЇ СПІВПРАЦІ З НОВОВОЛИНСЬКИМ М’ЯСОКОМБІНАТОМ
ПАРТНЕРУ НЕОБХІДНО:
АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua


Володіти або ж користуватись орендованим приміщенням стандартною площею від 20 до 40 метрів квадратних або ж мінімальною площею від 10 до 20 метрів квадратних;
Прийняти оптимальне рішення при виборі місця розташування франчайзингової торгової точки, яке враховує наступні фактори:





Забезпечити необхідні технічні вимоги для повноцінної роботи торгової точки: електромережа, водо- постачання, каналізація, тощо;
Укласти договір франчайзингу (фірмової торгівлі за системою франчайзинг), для цього клієнт повинен мати статус підприємця або ж бути юридичною особою;
Мати торгівельне обладнання перелік якого додається;
Підібрати кваліфікований персонал, не менше 2 осіб;
Дотримуватись встановлених стандартів роботи франчайзингової торгової точки.
Оцінка потенціалу споживання продукції мешканцями житлової забудови довкола місця розташування об'єкта;
Відмінна візуальна доступність;
Високі показники пішохідних та транспортних потоків;
Розташування поруч з об'єктами масового скупчення споживачів;
Позитивна оцінка конкурентоспроможності об'єкту по даній групі товару.

ДОДАТКОВА ПРОПОЗИЦІЯ ВІД НОВОВОЛИНСЬКОГО М’ЯСОКОМБІНАТУ ПО РЕАЛІЗАЦІЇ
ЕКСКЛЮЗИВНОГО, ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО ПРОДУКТУ ПІД ТОРГОВОЮ МАРКОЮ
«ПАНСЬКА ДИЧИНА».
М'ЯСО
СИРОВ’ЯЛЕНЕ
КАБАНА
М'ЯСО
СИРОВ’ЯЛЕНЕ
ОЛЕНЯ
КОВБАСА
СИРОВ’ЯЛЕНА
З КАБАНА
КОВБАСА
СИРОВ’ЯЛЕНА
З ОЛЕНЯ
АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Назва продукції
Вага упаковки, грам
Кількість штук в ящику
Разове мінімальне
замовлення, ящиків
Вага ящика, кілограм
М’ясо сиров’ялене кабана
Ковбаса сиров’ялена з кабана
М’ясо сиров’ялене оленя
Ковбаса сиров’ялена з оленя
75 75 75 75 50 50 50 50 1
1 1
1 3,75 3,75 3,75 3,75
* Повна презентація проекту надається окремим каталогом

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
* Повна презентація проекту надається окремим каталогом
ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ НАЙВИБАГЛИВІШИХ ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ ТЕХНОЛОГ
НОВОВОЛИНСЬКОГО М'ЯСОКОМБІНАТУ ПОСТІЙНО УДОСКОНАЛЮЮТЬ ІСНУЮЧИЙ
АСОРТИМЕНТ ТА РОЗРОБЛЯЮТЬ НОВІ ВИДИ КОВБАСНОЇ ПРОДУКЦІЇ.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
*Повна презентація проекту надається окремим каталогом
УНІКАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ НОВОВОЛИНСЬКОГО М’ЯСОКОМБІНАТУ ПО РЕАЛІЗАЦІЇ
ЕСКЛЮЗИВНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІД ТОРГОВОЮ МАРКОЮ «ПАНСЬКА КАНАПКА».
ПРОПОНУЄТЬСЯ ПО ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ ДЛЯ VIP-ПАРТНЕРІВ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ
НОРМАМ ЕТАЛОННОГО СТАНДАРТУ ДІЯЛЬНОСТІ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Табл. 4 Валовий дохід при реалізації франчайзинговою торговою точкою хот – догів торгової марки «Панська Канапка».
РОЗРАХУНОК ДОДАТКОВОГО ПРИБУТКУ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТОРГОВОЮ ТОЧКОЮ
ХОТ – ДОГІВ ТОРГОВОЇ МАРКИ «ПАНСЬКА КАНАПКА».
Найменування
Кількість
робочих
днів в
місяць
Ціна за
1 хот-дог,
грн.*
Об’єм
продажу
хот-догів
в день,
шт.
Валовий
дохід від
реалізації,
грн./міс.
(35 хот-догів
в день)
Об’єм
продажу
хот-догів
в день,
шт.
Валовий
дохід від
реалізації,
грн./міс.
(35 хот-догів
в день)
Об’єм
продажу
хот-догів
в день,
шт.
Валовий
дохід від
реалізації,
грн./міс.
(35 хот-догів
в день)
Реалізація хот-догу "Класичний" (Курячий)
Реалізація хот-догу "Папероні"
Реалізація хот-догу "Італійський"
Реалізація хот-догу "Баварський з сиром"
Всього реалізація хот-догів:
26 26 26 26 14 7
7 7
35 20 10 10 10 50 28 14 14 14 70 7640,36 4730,18 4548,18 4912,18 21830,90 10914,80 6757,40 6497,40 7017,40 31187,00 15280,72 9460,36 9096,36 9824,36 43661,80 20,99 25,99 24,99 26,99
* ціна вказана з ПДВ.
Табл. 5 Деталізація статей доходів та витрат розрахунку додаткового прибутку при реалізації
франчайзинговою торговою точкою Хот – догів торгової марки «Панська Канапка».
* маржа на хот-дог становить 75%
Найменування
Об’єм продажу
35 хот-догів в день
Об’єм продажу
50 хот-догів в день
Об’єм продажу
70 хот-догів в день
Валовий дохід від реалізації хот-догів в місяць, грн.:
Витрати на закупівлю продукції в місяць, грн.*:
Маржинальний дохід від реалізації хот-догів в місяць, грн.:
Щомісячні внески за обладнання, грн.:
Комунальні послуги в місяць, грн.:
Заробітна плата (з нарахуваннями на неї) в місяць, грн.:
Додаткова мотивація продавців в місяць, грн.:
Інші витрати в місяць, грн.:
Всього поточні витрати в місяць, грн.:
Валовий прибуток в місяць, грн.:
21830,90 12474,80 9356,10 560,00 800,00 3050,00 0,00 650,00 5060,00 4296,10 31187,00 17821,14 13365,86 560,00 800,00 3050,00 600,00 650,00 5660,00 7705,86 43661,80 24949,60 18712,20 560,00 800,00 3050,00 1200,00 650,00 6260,00 12462,20

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
СПІВПРАЦЯ З НОВОВОЛИНСЬКИМ М'ЯСОКОМБІНАТОМ ТА УСПІШНА РЕАЛІЗАЦІЯ
ПРОЕКТУ ФІРМОВА ТОРГІВЛЯ ЗА СИСТЕМОЮ ФРАНЧАЙЗИНГУ НАДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ
ПАРТНЕРУ ОТРИМАТИ ЩОМІСЯЧНІ ПРИБУТКИ ВІД 12,7 ДО 17,2 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ.
РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКСКЛЮЗИВНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІД ТОРГОВОЮ МАРКОЮ
«ПАНСЬКА КАНАПКА» НАДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ ПАРТНЕРУ ОТРИМАТИ ДОДАТКОВІ
ЩОМІСЯЧНІ ПРИБУТКИ ВІД 7,7 ДО 12,4 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ.
ЗАГАЛЬНИЙ ЩОМІСЯЧНИЙ ДОХІД ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ СКЛАДАТИМЕ
ВІД 20,4 ДО 29,6 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Холодильні шафи
Холодильні вітрини
Кепка («бейсболка») та фартух
Гастроємності
Електронна вага
ФІРМОВИЙ ОДЯГ
ТЕХНІЧНА ПЛАНОГРАМА
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ
ТОРГОВОЇ ТОЧКИ.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ТА ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ РЕКЛАМНОГО ОФОРМЛЕННЯ
ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ.
50 188 234 188 1 шт
1 шт
72 72 72 70 48 6
6 77 48

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Сторона продавця
Сторона покупця
Стандарт викладки ковбасної продукції
фірмової мережі по проекту франчайзинг
для вітрини 1600 мм.
Блок № 1
Сосиски та сардельки
1 Сосиски "Нямка”
2 Сосиски "Вершкові”
3 Сосиски зі свинини
4 Сосиски «Шкільні»
5 Сардельки з сиром
6 Сосиски «Альпійські»
7 Сосиски «Пузяки»
8 Сосиски "Товстунчики”
9 Сосиски "Віденські”
10
Сосиски "Франкфуртські”
11 Сардельки «М’ясні»
12 Сардельки "Домашні”
13 Сосиски «Студентські»
Блок № 2
Варені ковбаси в натуральній
оболонці,сальтисон, зельц
та паштети
14 Ковбаса "Молочна”
15 Ковбаса "Лікарська”
16 Ковбаса варена "Олів’є”
17 Ковбаса "Княгиня”
18 Ковбаса "Бояриня”
19 Паштет печінковий
20 Хліб м’ясний фірмовий
21 Салтисон ”Домашній”
22 Салтисон ”Особливий”
23 Ковбаса "Ліверна”
24 Реберця копчені до пива
Блок № 3
Продукти делікатесні
зі свинини
25 Балик "Ювілейний”
26 Підчеревина домашня
27 Баки "Селянські”
28 Філе "Куряче”
29 Грудинка "Подільська”
30 Ковбаски "Баварські”
Блок № 5
Ковбаси варені НЦС
поліамідна оболонка
50 Ковбаса "Провансаль"
51 Ковбаса "Волинська з молоком"
52 Ковбаса "Олів’є"
53 Ковбаса "Оригінальна з молоком"
54 Ковбаса «Брестська»
55 Ковбаса «Мартаделла»
56 Ковбаса "Бутербродна"
57 Ковбаса "Майонезна»
58 Ковбаса «Панська»
59 Ковбаса «Селянська»
"Волинська Добра "
Блок № 4
Вироби печені, ковбаси сирокопчені, продукти делікатесні
зі свинини, ковбаси варенокопчені та напівкопчені ВЦС, НЦС
31 Ковбаса «Дрогобицька»
32 Салямі "Міланська”
33 Ковбаса "Посольська”
34 Ковбаса "Баварська”
35 Ковбаски «Делікатесні»,
«Міні Салямі»
36 Ковбаси сирокопчені
«Президентська», «Губернаторська»
37 Ковбаса Салямі "Класична”
38 Салямі "Кримська»
39 Ковбаса "Фірмова”
40 Ковбаса "Фуршетна»
41 Ковбаса "Таврійська»
42 Ковбаса "Графська»
43 Ковбаса "Гуцульська”
44 Ковбаса «Домашня на дровах»
45 Ковбаса "Франківська”
46 Ковбаса "Галицька”
47 Ковбаски "Угорські”
48 Ковбаса "Куряча”
49 Ковбаса "Хутірська”
* У випадку розширення асортименту, (зменшення) - нові позиції розміщуються на вітрині у межах відповідного корпоративного блоку
* У випадку відсутності достатніх залишків однієї з позицій її місце дублюється сусідніми позиціями які є в наявності в межах блоку

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
Увага!
Дотримання планограми розпочинається розміщенням блоку №1 «М`ясо Свинини» від каси.
Блок №1 М`ясо свинини
Ребра «Печерські»
Ребра для тушкування
Грудинка без шкіри
Лопатка для тушкування
М`ясо для других страв
Підчеревина
Селянська
Окіст для смаження
Шийка для запікання
Карбонат для запікання
Котлети«по-домашньому»
котлети курячі, котлети свинні
Ноги свинні
набір для перших страв,
голови свинні
(інші свинні субпродукти наявні в достатній кількості)
Селезінка, калтик
(інші свинні субпродукти наявні в достатній кількості)
Печінка свинна
(інші свинні субпродукти наявні в достатній кількості)
Ковбаса «Українська»
Ковбаски «Гриль»
курячі,баварські з сиром
Шашлик
Фарш «Домашній»
«Котлетний», «Пельменний»
Блок №2
Напівфабрикати, фарш
Блок №3
Субпродукти свинні
Сторона продавця
Сторона покупця
КАСА
Стандарт викладки м’яса свинини фірмової мережі
магазинів по проекту франчайзинг
у вітрині шириною 1600 мм.

Стандарт викладки продукції групи «М`ясо курятини» та «Субпродукти курячі».
БІК ПРОДАВЦЯ
БІК ПОКУПЦЯ
Лапи+голови курячі
Каркас+
набір кулінарний
Шлунки курячі
Тушка куряча
Стегно куряче
Серце куряче
Крило куряче
Четвертина куряча
Печінка куряча
Філе куряче
Гомілка куряча
АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
СЕРТИФІКАЦІЯ І КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ АГРОПРОМГРУПИ «ПАН КУРЧАК».

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
СЕРТИФІКАЦІЯ І КОНТРОЛЬ СТАНДАРТІВ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ТОЧКИ.
Періодично, згідно умов договору франчайзингу, здійснюється перевірка
(інспектування) торгової точки на відповідність нормам еталонного стандарту діяльності.
Відповідність нормам еталонного стандарту підтверджує офіційний сертифікат відповідності даної торгової точки стандартам фірмової торгівлі
«Нововолинського м'ясокомбінату». Сертифікат дає можливість торговій точці організацію співпраці по програмі лояльності для VIP- партнерів та гарантує високу репутацію торгівельного закладу.

АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА «ПАН КУРЧАК»
www.pankurchak.ua
КОНТАКТНІ ОСОБИ ПРОЕКТУ
фірмова торгівля за системою франчайзингу від Нововолинського м’ясокомбінату.
Заступник директора з комерційних питань
Власюк Юрій Петрович моб. +38 067 333 82 08
vmp_commerce@pankurchak.com.ua
Начальник відділу ветеринарного та санітарного контролю якості
Хвиць Володимир Петрович моб. +38 067 333 80 33
vmp_yakist@pankurchak.com.ua
Начальник відділу маркетингу
Поліщук Ірина Володимирівна моб. +38 067 551 66 41
vmp_promo@pankurchak.com.ua
Начальник відділу франчайзингу
Редька Ірина Олександрівна моб. + 38 067 334 77 04
vmp_franh@pankurchak.com.ua
Начальник відділу дистрибуції
Шелест Володимир Олексійович моб. +38 067 333 77 15
vmp_vd@pankurchak.com.ua
Начальник виробництва
Воронов Олександр Миколайович моб. +38 067 333 77 52
vmp_vyrobnyctvo@pankurchak.com.ua
ТзОВ «ВМП»
(Нововолинський м’ясокомбінат)
45400, Волинська обл., м. Нововолинськ,
вул. Луцька, 3
Гаряча лінія 0 800 500 37 10
www.pankurchak.ua

Document Outline

  • Prezentaciya 20x20_1-12_Smal
  • Prezentaciya 20x20_13-23_Smal




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал