Церквою Ісуса Христа Святих Останніх Днів Солт-Лейк-Сіті, штат Юта Ми будемо вдячні за коментарі та виправлення. Будь ласка, надсилайте їх, в тому числі повідомлення




Скачати 17.44 Kb.

Сторінка1/6
Дата конвертації23.12.2016
Розмір17.44 Kb.
ТипПовідомлення
  1   2   3   4   5   6
Навчальні матеріали для нових учителів
Супутній посібник з удосконалення вчителів Довідника з навчання і вивчення
євангелії
Видано
Церквою Ісуса Христа Святих Останніх Днів
Солт-Лейк-Сіті, штат Юта
Ми будемо вдячні за коментарі та виправлення. Будь ласка, надсилайте їх, втому числі повідомлення про помилки, на адресу and Institutes of Religion Training Services
50 East North Temple Street, Floor 8
Salt Lake City, Utah 84150-0008
USA
Email: Будь ласка, вкажіть ваші ПІБ, адресу, приході кіл.
Пропонуючи ваші коментарі, не забудьте вказати назву цього посібника 2016 by Intellectual Reserve, Усі права застережено.
Видано в Сполучених Штатах Америки
Версія 1, Текст англійською мовою затверджено Затверджено на переклад Назва оригіналу New-Teacher Training Resource: A Teacher-Improvement Companion to the Gospel Teaching and
Learning Handbook
Ukrainian
PD60001128 192

1 2
3 4
5 6
7 8
9 10 11 12 13 1
2 3
4
Зміст
Домашні навчальні заняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Жити і навчати як Спаситель . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Мета семінарій та інститутів релігії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Навчати і навчатися через Духа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Створювати цілеспрямовану атмосферу, в якій відчуваються любові повага . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Застосування моделі вивчення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Розуміння контексту і змісту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Виявлення вчень і принципів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Розуміти, усвідомлювати і застосовувати вчення та принципи . . . . Підготовка уроку вирішити, чого навчати . . . . . . . . . . . . . . . . Вирішити, чого навчати використовувати Писання і посібник для вчителя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Вирішити, як навчати допомагати студентам виконувати їхню роль Вирішити, як навчати ставити ефективні запитання . . . . . . . . . . Вирішити, як навчати виявляти віру . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Практичні заняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Вступ до практичних занять . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Наша мета . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Основна модель вивчення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Підготовка уроку вирішити, чого навчати . . . . . . . . . . . . . . . . Підготовка уроку вирішити, як навчати . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Роздатковий матеріал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Навчальні заняття
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ Жити і навчати як
Спаситель
Огляд
Це навчальне заняття охоплює наступні принципи:
• Навчати---це ваш великий обов’язок
• Ісус Христос, Взірцевий Учитель
• Жити і навчати як робив це Спаситель
Ключові принципи
Ласкаво просимо до семінарії та інституту релігії (СІУ програмах семінарії
та інституту релігії по всьому світу тисячі вчителів і провідників допомагають молодій дорослій молоді Церкви вивчати та застосовувати вчення і принципи
євангелії Ісуса Христа. Ми вдячні за ваше бажання служити Господу у цій важливій справі.
Величний обов’язок навчати Божих дітей
Старійшина Джеффрі Р. Холланд, з Кворуму Дванадцятьох Апостолів, навчав стосовно обов’язку навчати Божих дітей так:
3
Ми так вдячні всім, хто навчає. Ми любимо вас і цінуємо більше, ніж це можемо висловити. Наша довіра до вас безмежна. Ефективно навчати і
відчувати, що у вас це виходить,---ця робота справді багато чого вимагає.
Але вона того варта. Мине можемо отримати величнішого покликання”
[Навчати—немає покликання величнішого (матеріали для вдосконалення вчителів, 1978)]. Для кожного з нас прийти до Христа [УЗ 20:59], дотримуватися Його заповідей і,
наслідуючи Його приклад, повернутися до Батька, є безперечно найвищою і найсвятішою метою людського існування. Допомагати іншим чинити так само—через навчання,
переконання, із молитвою вести їх шляхом викуплення—істинно, це має стати другим найважливішим завданням в нашому житті. Саме тому, мабуть, Президент Девід О.
Мак-Кей якось сказав На людину не може бути покладено більшої відповідальності, ніж бути учителем Божих дітей [Девід О. Мак-Кей, in Conference Report, Oct. 1916, Учитель, що прийшов від Бога, Ліягона, лип. 1998, с. 25).
Ісус Христос, Взірцевий Учитель
Ви отримуватимете божественну допомогу, коли прагнутимете зростати і розвиватися як учитель
Божих дітей, й намагатиметеся жити
і навчати так, як робив це Спаситель.
Присвятіть кілька хвилин,
щоб подивитися це відео
“Взірцевий учитель (3:51), доступне на LDS.org. У цьому відео, президент
Бойд К. Пекер (1924–2015), з Кворуму
Дванадцятьох Апостолів, описує певні аспекти викладання євангелії.
Під час перегляду цього відео дослухайтесь, якими є основні причини того, чому ви маєте жити і навчати так, як робив це Спаситель.
Записуйте свої думки і враження у щоденнику для навчання або в іншому місці, де ви можете звернутися до них і поділитися ними з вашим керівником з практичних занять або з групою.
Захід за Довідником Навчання і вивчення євангелії
Говорячи про Спасителя, як про зразок для вчителів, президент Бойд К. Пекер, з Кворуму
Дванадцятьох Апостолів, навчав:
“Хто може бути кращим взірцем для нас Як краще ми можемо навчатися, ніж аналізуючи свої ідеї, цілі та методи і порівнюючи їх з тими, які має Ісус
Христос?” (Teach Ye Diligently, rev. ed. [1991], Наступний захід допоможе поглибити ваше розуміння того, як Спаситель навчав інших і впливав на них, та того, як Він допомагав їм навчатися, зростати духовно і ставати наверненими до Його євангелії.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 1 4
Дослідіть передмову на сторінках v–vii в Навчання і вивчення євангелії: Довідник для вчителів та провідників у семінаріях та
інститутах релігії (2012). Виділіть або підкресліть дієслова, які описують різні способи, за допомогою яких навчав і
священнослужив Спаситель.
Дослідивши ці сторінки в довіднику Навчання і вивчення євангелії, запишіть свої відповіді на полях вашого довідника на такі
запитання. (Вам рекомендовано писати нотатки на полях вашого довідника протягом цих уроків).
Підсумок і застосування
Принципи, які слід запам’ятати
• На людину не може бути покладено більшої відповідальності, ніж бути учителем Божих дітей.
• Христос є взірцевим Учителем. Ми маємо намагатися жити і навчати так,
як це робив Він.
• Ми навчаємо так, якими миє, що означає, що наше учнівство, наш характер, наше свідчення і наша відданість євангелії можуть впливати на
інших так само, які наші слова.
“Дар навчати потрібно заслужити, і коли ви його заслужили, його потрібно живити, якщо ви хочете зберегти його (Бойд К. Пекер, Teach Ye
Diligently, 345).
“Отже, що?”
Президент Бойд К. Пекер, з Кворуму Дванадцятьох Апостолів, відомий тим,
що наприкінці зборів з Кворумом дванадцятьох запитував Отже, що, аби заохотити до обговорення проте, як поточна тема може застосовуватися, щоб змінити життя людей (див. Джеффрі Р. Холланд, “Therefore, What?” [CES
Conference on the New Testament, Aug. 8, 2000], si.lds.org). В кінці кожного навчального заняття запитайте себе Отже, що, і подумайте проте, як особисто ви можете застосовувати обговорені теми і принципи.
Щоб завершити це навчальне заняття, напишіть дещо з того, що ви зробите,
основуючись на принципах, про які ви дізналися сьогодні.
• Що ви помічаєте втому, як живе, навчає і керує Спаситель?
• Як Він допомагав іншим навчатися, зростати духовно і ставати наверненими до Його євангелії?
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 1 5
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ Завдання семінарій та
інститутів релігії
Огляд
Це навчальне заняття охоплює наступні принципи:
• Розуміння завдання семінарій та інститутів релігії
• Розуміння вашої мети як учителя
• Допомога студентам стати істинно наверненими
Ключові принципи
Розуміння вашої мети
Щоб об’єднати наші зусилля у допомозі в Господній роботі, вчителі С/І
отримали чітку мету. Ця мета має назву Завдання семінарій та інститутів релігії. Важливо, щоб ви розвинули глибоке розуміння цього завдання і того,
як воно може скеровувати вашу щоденну роботу як учителя.
Якою є наша мета?
“Наша мета—допомогти молоді та дорослій молоді розуміти вчення та
Спокуту Ісуса Христа, покладатися на них, ставати гідними благословень храму і підготувати себе, свої сім’ї та інших людей довічного життя з
Небесним Батьком (Навчання і вивчення євангелії: Довідник для вчителів та
провідників у семінаріях та інститутах релігії [2012], Подивіться відео Наша мета (1:32), доступне на LDS.org. У цьому відео кілька вчителів говорять про мету семінарій та інститутів релігії.
Після того, як ви переглянете це відео, запишіть свої думки і враження у щоденнику для навчання або в іншому місці, де ви можете звернутися до них і поділитися ними з вашим керівником з практичних занять або з групою.
Донести євангелію в серця студентів
У 2012 році під час трансляції, присвяченій століттю семінарії, президент Генрі
Б. Айрінг, з Першого Президентства, поділився кількома враженнями стосовно походження і цілей семінарії.
Подивіться відео Фундамент віри Сторіччя семінарії (7:36), уривок з виступу президента Айрінга, доступний на LDS.org. Коли ви переглядатимете його, шукайте свідчення того, як семінарія допомагає
євангелії потрапити в серця студентів.
Після того, як ви переглянете це відео, запишіть свої думки і враження у щоденнику для навчання або в іншому місці, де ви можете звернутися до них і поділитися ними з вашим керівником з практичних занять або з групою.
6
Захід за Довідником Навчання і вивчення євангелії
Прочитайте розділ 1.1 (Наша мета) на сс. 1–2 довідника Навчання і вивчення євангелії.
Підкресліть слова і фрази, які допомагають вам зрозуміти вашу мету як учителя в семінарії та
інституті релігії.
Прочитавши його, запишіть свої думки і враження у щоденнику для навчання або в
іншому місці, де ви можете звернутися до них і поділитися ними з вашим керівником з практичних занять або з групою.
Підсумок і застосування
Принципи, які слід запам’ятати
• Чітке розуміння Завдання семінарій та інститутів релігії скеровуватиме нас в нашій щоденній роботі як учителів.
• Ефективне навчання може сприяти тому, щоб євангелія потрапила глибоко в серця студентів.
• Нашою метою має бути допомогти нашим студентам відчути справжнє
навернення до євангелії.
“Якщо ми вчимо нашу молодь любити Спасителя Ісуса Христа, вони стануть
Його істинними учнями. Цей процес підготує їх стати провідниками вічних сімей. Храми стануть природною і важливою частиною їхнього життя. (Дітер Ф. Ухтдорф, Вчитель Божих дітей вечір з президентом
Дітером Ф. Ухтдорфом, 28 січ. 2011 р, с. 5, si.lds.org).
“Отже, що?”
Щоб завершити це навчальне заняття, напишіть дещо з того, що ви зробите,
основуючись на принципах, про які ви дізналися сьогодні.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 2 7
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ Навчати і навчатися через Духа
Огляд
Це навчальне заняття охоплює наступні принципи:
• Розуміння ролі Святого Духа в навчанні і вивченні
• Задоволення як очевидних, такі прихованих потреб студентів
• Запрошення впливу Святого Духа
Ключові принципи
Роль Святого Духа в навчанні і вивченні
“Навчання і вивчення євангелії відбувається через силу Святого Духа. Тільки через навчання і вивчення за допомогою Духа студенти почнуть розуміти вчення і Спокуту Ісуса Христа і покладатися на них у такий спосіб,
щоб здобути право на вічне життя (Навчання і вивчення євангелії: Довідник для
вчителів та провідників у семінаріях та інститутах релігії [2012], с. 13).
Навіщо навчати і навчатися через Духа?
Сестра Крістін Парк викладає в семінарії денного навчання вмісті Реддінг, штат Каліфорнія, вже протягом п’яти років, і постійно прагне задовольнити унікальні потреби своїх студентів і створити умови для них.
Подивіться відео Потреби студентів (1:35), доступне на LDS.org. У цьому відео сестра Парк ділиться сподіваннями щодо своїх студентів, а також тим, що турбує її серце й розум, коли вона прагне допомагати своїм студентам зробити
їхнє навернення до євангелії Ісуса Христа глибшим.
Як і у сестри Парку вас також будуть студенти з різними потребами і
випробуваннями. В наступних прикладах наведено кілька типових обставин студентів. Подумайте проте, як обставини ваших студентів можуть позначитися на тому, як Дух скеровуватиме ваше навчання.
“Іноді я дуже перевантажений у школі. Мені потрібно робити так багато інших уроків”.
“Сподіваюся, що зможу зосередитися у класі сьогодні. Яне дуже добре читаю імені важко залишатися уважним”.
“Я оточена такою великою кількістю людей, алея все ще почуваюся самотньою”.
8
Мені подобається відвідувати семінарію. Зрештою, це місце де я почуваюся потрібною”.
“Я невпевнений, що маю бути тут сьогодні. Я зробив дещо таке, за що мені соромно”.
“Я відчуваю себе білою вороною всім ї, бо не маю свідчення”.
Якщо ми покладаємося лишена власні здібності, тоне зможемо задовольнити всі індивідуальні потреби наших студентів. Втім, якщо ми підготувалися і діємо за спонуканнями Святого Духа, нас буде скеровано навчати так, щоб поглиблювати навернення наших студентів і допомагати задовольняти їхні
очевидні і приховані потреби.
Подивіться відео Навчання Духом (1:39), доступне на LDS.org. У
цьому відео сестра Парк говорить про важливість того, щоб Дух скеровував її під час навчання.
Після цього, подивіться відео Господь знає про кожну потребу (доступне на LDS.org. У цьому відео старійшина Річард Г. Скотт
(1928–2015), з Кворуму Дванадцятьох Апостолів пояснює, як Святий Дух може скеровувати вас, щоб задовольнити потреби ваших студентів.
Захід за Довідником Навчання і вивчення євангелії
“Навчання і вивчення за допомогою Духа відбувається тоді, коли Святий Дух виконує Свою роль, або свої функції, стосовно вчителя, студента або їх обох (Навчання і вивчення
євангелії, с. Довідник Навчання і вивчення євангелії допомагає далі поглибити та прояснити наше розуміння того, чому вчителі і студенти повинні навчати і навчатися силою Святого Духа.
Дослідіть розділ 2.1 (Навчати і навчатися через Духа) нас до кінця списку на с.14,
позначеного чорними кружечками.
У своєму довіднику позначте важливі принципи і дії, які допоможуть вам зробити наступне:
У своєму особистому щоденнику поясніть, як розуміння і віра в роль Святого Духа вплине нате, як ви готуватимете уроки і
навчатимете студентів.
Запрошення Святого Духа виконувати Його роль
Коли ми розуміємо роль Святого Духа в навчанні і вивченні євангелії, то робитимемо все можливе, щоб запросити Його виконувати Свою роль в нашому житті і вжитті наших студентів (див. Навчання і вивчення євангелії,
розділ 2.1 Навчати і навчатися через Духа, с. Щоб запросити Духа виконувати Його роль, вчителі можуть робити наступне:
• Прагнути особистої гідності.
• Промовляти молитви віри (УЗ Усвідомити, що навчання і вивчення євангелії відбувається тільки завдяки силі
Святого Духа.
• Поглибити ваше розуміння ролі і функцій Святого Духа в навчанні і вивченні євангелії.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 3 9
Прагнути бути добре підготовленими до кожного уроку.
• Намагатися зосереджуватися на навчальному досвіді їхніх студентів.
• Прагнути відчувати спокій, а не засмучуватися і не перейматися
іншими речами.
• Шукати відповіді у дусі смирення.
• Заохочувати студентів запрошувати Святого Духа, коли вони навчатимуться.
Подивіться відео Запрошувати Духа вчителі (2:47), доступне на. У цьому відео вчителі говорять проте, що вони можуть робити, щоб запросити Духа в їхні серця і в клас. Переглядаючи це відео,
робіть нотатки у своєму довіднику Навчання і вивчення євангелії про важливі
способи, які ви бажаєте запам’ятати.
Щоб запросити Духа виконувати Його роль, вчителі і студенти можуть робити наступне:
• Читати Писання й слова пророків і навчати з них.
• Зосереджуватися на прикладах з життя Спасителя, говорити і свідчити про Нього.
• Викладати вчення і принципи євангелії просто і ясно.
• Приділяти час для глибоких роздумів під час тиші, яка виникла під впливом Духа.
• Ділитися доречним особистим досвідом і свідчити про вчення та принципи.
• Висловлювати любові вдячність одне за одного й за Господа.
Подивіться відео Запрошувати Духа вчителі і студенти (доступне на LDS.org. У цьому відео вчителі і студенти говорять про те,
що вони можуть робити, щоб запросити Духа в їхні серця і в клас.
Переглядаючи це відео, робіть нотатки у своєму довіднику Навчання і вивчення
євангелії про важливі способи, які ви бажаєте запам’ятати.
У своєму особистому щоденнику запишіть кілька вражень або вчинків, які
прийшли вам на думку, коли ви розмірковували проте, як вита ваші студенти можете запросити Святого Духа виконувати Його роль в навчанні і вивченні
євангелії.
Див. додаток до цього посібника, щоб знайти роздатковий матеріал за назвою Запрошення Святого Духа виконувати Його роль в навчанні і
вивченні євангелії”, в якому перелічено способи, як учителі і студенти можуть запрошувати Духа виконувати Його роль.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 3 10
Підсумок і застосування
Принципи, які слід запам’ятати
• “Навчання і вивчення за допомогою Духа відбувається тоді, коли Святий
Дух виконує Свою роль, або свої функції, стосовно вчителя, студента або їх обох (Навчання і вивчення євангелії, с. Коли ви уважні до тихих спонукань Духа, ви можете бути скеровані, щоб допомагати задовольняти очевидній приховані потреби студентів.
• Коли ви і ваші студенти зрозумієте важливу роль, яку Святий Дух виконує в духовному навчанні, ви робитимете все можливе, щоб запросити Духа виконувати ці функції.
“Жодне вічне навчання не відбудеться без того оживлення, яке йде від Духа небес. Тому ви повинні навчати євангелії Духом, саме Втішителем,
Якого було послано, щоб навчати істині [УЗ 50:14]” (Дітер Ф. Ухтдорф,
“Учитель дітей Бога вечір з президентом Дітером Ф. Ухтдорфом, 28 січ р, 7, si.lds.org).
“Отже, що?”
Щоб завершити це навчальне заняття, напишіть дещо з того, що ви зробите,
основуючись на принципах, про які ви дізналися сьогодні.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 3 11
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ Створювати цілеспрямовану атмосферу, в якій відчуваються любові повага
Огляд
Це навчальне заняття охоплює наступні принципи:
• Розуміння впливу любові, подібної до Христової
• Створення атмосфери любові й поваги
• Формування в класі усвідомлення мети
Ключові принципи
“Коли вчителі та студенти люблять і вшановують Господа, одне одного і
слово Бога, навчання поліпшується. Спільна мета сконцентровує зусилля й очікування і надає направленості навчанню в класі (Навчання і вивчення
євангелії: Довідник для вчителів та провідників у семінаріях та інститутах
релігії [2012], с. 16).
Любов, подібна до Христової хороший вплив
Наше життя стає багатшим і повнішим завдяки впливу людей, подібних до
Христа. Роздумуючи про своє життя, кожен з нас може згадати добрі вчинки дбайливих людей, які справили хороший вплив на нас.
12
Подумайте про вчителя, провідника або іншу людину, яка продемонструвала любов, подібну до Христової, і змінила ваше життя.
Які відчуття у вас викликає така людина, і чому Записуйте свої думки і
враження у щоденнику для навчання або в іншому місці, де ви можете звернутися до них і поділитися ними з вашим керівником з практичних занять або з групою.
Саме так, як людина, про яку ви згадали, мала на вас позитивний вплив, ми, як учителі семінарії та інституту релігії, можемо змінити життя наших студентів.
Ми робимо це, створюючи атмосферу, в якій відчувається Христова любові повага в класі.
Захід за Довідником Навчання і вивчення євангелії
Наступний захід поглибить ваше розуміння потреби створити навчальну атмосферу, в якій відчуваються любові повага, й того, як створити таку атмосферу.
Дослідіть розділ 2.2.1 (Любові повага) на ссу вашому довіднику Навчання і
вивчення євангелії. Підкресліть слова або фрази, які допоможуть поглибити ваше розуміння того, (1) чому важливо мати в класі атмосферу, в якій відчувається любові повага та того, (як створити таку атмосферу.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 4 13

Створення атмосфери, в якій відчуваються любові повага навіщо і як
В наступних відео проілюстровано багато принципів і вчинків, про які сказано в розділі 2.2.1 (Любові повага) довідника Навчання і вивчення євангелії.
Подивіться ці відео і поміркуйте над вашими відповідями на запитання, які
наведено під описанням відео нижче.
Подивіться відео Навчайте з милосердям (1:44), доступне на. У цьому відео старійшина Ніл Л. Андерсен, з Кворуму
Дванадцятьох Апостолів, проголошує, що вчителям важливо бути сповненими чистою любов’ю Христа. Під час перегляду відео, знайдіть способи, як Господь виявляв любов тим, кого навчав.
Подивившись відео, напишіть у вашому щоденнику для навчання короткі
відповіді на наступні запитання:
• Як Спаситель виявив Свою любов тим, кого навчав?
• Як я можу виявляти любові повагу до тих, кого навчаю?
Подивіться відео Клас сестри Іган” (2:17), доступне на LDS.org. У
цьому відео сестра Іган, яку було покликано вчителем семінарії,
демонструє, як ефективно створити цілеспрямовану атмосферу, в якій відчуваються любові повага. Подивіться, як вона та її студенти дбають одне про одного і створюють таку атмосферу.
Подивившись відео, напишіть у вашому щоденнику для навчання короткі
відповіді на наступні запитання:
• Що робили сестра Іган та її студенти, щоб створити атмосферу любові
і поваги?
• Що я можу робити, щоб створити атмосферу, в якій відчуваються любові повага в моєму класі?
Допомагати кожному студенту
Старійшина Джеффрі Р. Холланд, з Кворуму Дванадцятьох Апостолів, навчав:
“Якщо студенти пасивні, можливо, вище не можете навчати їх, але можете любити їх. І якщо ви любите їх сьогодні, то, мабуть, зможете навчати їх завтра (Навчати і вчитися в Церкві, Ліягона, червень 2007, с. Студенти можуть мати різні випробування сімейні проблеми, хворобу,
неспроможність навчатися, фізичні вади тощо. Будьте чуйними до їхніх
індивідуальних обставині потреб. Не всі студенти відразу ж відгукнуться на ваші зусилля створити атмосферу любові і поваги. У наступному відео проілюстровано те, як учителі можуть впливати на студентів, які іноді можуть здаватися несприйнятливими у класі.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ 4 14
Подивіться відео Допомагати окремій людині (1:28), доступне на. Переглядаючи відео, знайдіть, як любові доброта вчителя,
які подібні до Христових, сприяли зміні в серці студента.
Сприяння усвідомленню мети
“Якщо є відчуття спільної мети, і у вчителя і у студента віра може зміцнитися, а навчання у класі стане цілеспрямованим і змістовним.
Студенти мають розуміти, що вони відвідують урок заради того, щоб пізнати
Небесного Батька та Його Сина, Ісуса Христа і просуватися довічного життя завдяки вивченню Писань і слів пророків (Навчання і вивчення
євангелії, с.17).
Для вчителів формування усвідомлення мети у класі є такою ж важливою справою, які створення атмосфери любові й поваги.
Захід за Довідником Навчання і вивчення євангелії
Наступний захід з довідника допоможе вам зрозуміти, наскільки важливо розвивати усвідомлення мети у вашому класі.
Прочитайте розділ 2.2.2 (Відчуття мети) на сс.17-18 довідника Навчання і вивчення
євангелії. Підкресліть у вашому довіднику слова і фрази, які поглиблюють ваше розуміння наступного:


  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал