Дипломна робота на тему




Скачати 17.94 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації21.01.2017
Розмір17.94 Kb.
ТипДиплом

РЕФЕРАТ
Дипломна робота на тему:
«Управління інноваційним розвитком підприємства на засадах соціально-етичного маркетингу
(на прикладі ПрАТ «Експериментально-промислова технологія вибухових робіт»)».
Актуальність теми.

B умовах економічної кризи, підприємства потребують значних соціально-економічних змін, які б сприяли відновленню результативності
їх діяльності. Актуальність роботи полягає у науковому дослідженні формування системи управління інноваційним розвитком промислового підприємства на засадах соціально-етичного маркетингу та практичному застосуванні цих досліджень.
Зв'язок роботи з науковими програмами планами та темами. Дипломну роботу другого (магістерського) рівня вищої освіти виконано в Національному технічному університеті України «КПІ» (м. Київ) відповідно до планів науково- дослідних робіт кафедри менеджменту. Результати дослідження, проведеного в роботі, є частиною наукової теми: «Стратегічне управління інноваційним розвитком промислових підприємств» (№ 1701U02070921).
Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо формування системи управління інноваційним розвитком підприємства на засадах соціально- етичного маркетингу та обґрунтування доцільності запропонованих заходів.
Об’єктом дослідження
є інноваційний розвиток підприємства.
Предметом дослідження є сукупність принципів, методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємства.
Методи дослідження.

В дипломній роботі використовувались аналіз, синтез,
узагальнення, спостереження, порівняння, балансовий, графічний, економіко- математичний, а також методи: аналізу фінансових коефіцієнтів та індикаторів
інноваційної діяльності (для оцінки ефективності фінансової та інноваційної
діяльності підприємства), метод експертних оцінок (при діагностиці
маркетингової діяльності підприємства), графічний (для наочного відображення розрахунків).

Наукова новизна дослідження полягає у тому, що було розроблено та запропоновано систему управління підприємством на основі соціально-етичного маркетингу, яка найбільш повно задовольняє вимоги підходу до управління промисловим підприємством; удосконалено існуючу систему управління підприємством.
Практичне значення одержаних результатів.

Розроблені рекомендації та пропозиції були представлені на розгляд керівництва ПрАТ «Експериментально- промислова технологія вибухових робіт», де було визнано можливість практичного застосування запропонованого комплексу заходів з управління
інноваційним розвитком підприємства на засадах соціально-етичного маркетингу
(акт впровадження № 27

12 від 23.12.15).
Апробація результатів.

Теоретичні положення та практичні результати дослідження відображені в публікаціях і збірках всеукраїнських наукових робіт:
1. Богма М.B. Концепція соціально-етичного маркетингу як основа
інноваційного розвитку підприємства [Текст] / Шульгіна Л.М., М.B. Богма //
Збірник наукових праць учасників VI Всеукр. науково-практичної
конференції з міжнародною участю «Сучасні підходи до управління підприємством». — К.: НТУУ «КПІ», 2015. — С. 20-25. (0,24 д.а.);
2. Богма М.B. Концепція соціально-етичного маркетингу як основа
інноваційного розвитку підприємства [Текст] / М.B. Богма // Фактори сталого розвитку сучасної держави в умовах інноваційної економіки:
матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.
Дніпропетровськ, 4-5 грудня 2015 р.). У 2-х частинах. – Дніпропетрівськ:
НО «Перспектива», 2015. – Ч. 1. – 136 с. — С. 67-68. (0,34 д.а.)
Ключові слова:
інноваційний розвиток підприємства, система
інноваційного розвитку підприємства, концепція соціально-етичного маркетингу.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал