Формування конструктивних здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами lego-технологій



Дата конвертації28.11.2019
Розмір9.6 Kb.
Формування конструктивних здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами LEGO-технологій
ПЛАН
ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1. Формування конструктивних здібностей як наукова проблема.

1.2. Вікові особливості формування конструктивних здібностей дітей молодшого шкільного віку.

1.3. Методи та засоби формування формування конструктивних здібностей дітей молодшого шкільного віку.

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-ТЕХНОЛОГІЙ

2.1. LEGO-технології в практиці їх застосування в навчальних закладах.

2.2. Організація і методи педагогічного експерименту.

2.3. Аналіз результатів перевірки застосування LEGO-технологій у формуванні конструктивних здібностей дітей молодшого шкільного віку.

ВИСНОВКИ


СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка