Гостинці для звірят



Скачати 22.11 Kb.
Дата конвертації20.01.2020
Розмір22.11 Kb.
ТипКонспект
Конспект заняття для дітей 2- 3-го року життя на тему «Гостинці для звірят»

Завдання розвитку. Ознайомлювати дітей з тваринами, що живуть у лісі. Закріплювати знання кольорів (білий, зелений, оранжевий); уміння розрізняти поняття: "вгорі-внизу", "один-багато", визначати ознаки предметів "твердий-м'який", "маленький-великий". Продовжувати формувати вміння співвідносити предмети за формою, вкладаючи геометричні фігури у відповідні отвори. Розвивати логічне мислення, сенсорні аналізатори. Виховувати бажання піклуватися про звірів і птахів, звуконаслідувати їхні голоси, імітувати рухи.

Розвивальне середовище: декорація зимового лісу; годівничка; ігра-шки: сорока, зайчик, білка, пташки, гриби; два кошики, морквини, горіхи, зернятка; чотири подушки, простирадло, ребриста дошка; комплекти геометричних фігур і полотно з отворами для вкладок.

Хід діяльності.

Вихователь показує іграшкову сороку, говорить від її імені,

діти повторюють по можливості за вихователем рухи



Пальчикова вправа

Сорока.Скре-ке-ке, скре-ке-ке! (пучечки пальчиків складаємо та відкриваємо)

Я по лісу літала,(махаємо долоньками)

Новини збирала:(почергово ставим на долоньки уявні новини)

Бідні зайчики — голодні, (два пальчики догори зробити вушка і ними ворушим)

Ще не снідали сьогодні,(пальчики-вушка згинаєм )

Скачуть, плачуть горобці:(постукування по столах пучечками)

"Дайте нам зернят! Ців-ців!".(виставляння долоньок вперед)



Вихователь. Діти, у лісі все засипано снігом, і звірятам, і пташкам нема чого їсти. Віднесімо їм гостинчики. А ось і доріжка, яка приведе нас до лісу.

Ходьба по масажних доріжках

Діти в шкарпетках ідуть по доріжці, вистеленій з подушок, накритих білим простирадлом. У кінці доріжки виконують Пальчикову гру сидячи


Вихователь

Малюки йдуть по стежинці,(пальчиками почергово піднімаєм,опускаєм по коврику на землі)

Для звірят несуть, гостинці. (складаєм долоньки так немов там кулька всередині)

Пострибаємо, малята,(зжали ,розжали долоньки)

Хай обгорне ноженята (гладимо почергово кисті рук)

Ця доріжка білосніжна(долоньки один до одного ,пальчиками вверх,рухи вверх-вниз)

М'яко-м'яко, ніжно-ніжно.(обіймаєм почергово долоньку,долонькою іншої руки)

Діти піднімаються та стрибають.

Вихователь запитує дітей, яка доріжка на дотик, чи приємно по ній іти

Вихователь каже вірш та показує пальчиками,малята повторюють потім ідуть

Пальчикова вправа

А на цій стежині(долоньки на коврику,рухи вперед назад)

Сніг розтанув нині. (припідняли долоньки неначе там кульки )

По гілках тоненьких(воруши перед собою пальчиками)

Пройдемо швиденько.(йдемо пальчиками по коврику)

Далі діти йдуть по ребристій дошці. Вихователь уточнює поняття "тверда доріжка".

Гра "Сніжки"

Вихователь. Помилуйтесь, як гарно в лісі. Скільки снігу! Нумо в сніжки пограємо!

Вихователь дає дітям кульки з вати і пропонує стиснути їх у руці. Запитує, яка кулька: велика чи маленька, тверда чи м'яка, якого кольору. Діти кидають свої кульки на "снігову кучугуру", розміщену серед декорацій зимового лісу.

Вихователь привертає увагу дітей до ялинок. Запитує, скільки їх(багато). Просить показати велику й маленьку ялинки.



Вихователь. Хтось заховався за ялинкою. Подивімося! (Дістає іграшкового зайчика, каже що зайчик білий ,просить повторити колір). Любий зайчику, дозволь діткам тебе погладити. (Діти торкаються зайчика, гладять його). Який наш зайчик: м'який чи твердий? (Відповіді дітей).

Гарний зайчик цей маленький, І біленький, і м'якенький.Вихователь садить зайчика, дістає з кошика морквини, роздає їх дітям. Запитує, якого морква кольору, тверда чи м'яка.(якщо не можуть сказати діти то пояснює їм що морква тверда а сніг мякий,)



Вихователь. Пригощайся, вухатий, смачненькими морквинками. (Діти пригощають). Щось зайчик наш не радий подарункам. Що трапилося, маленький? (Вдає, що слухає його). Виявляється: тепла ковдра нашого зайчика, яка його взимку зігрівала, порвалася. Він не знає, що йому робити. Допоможемо зайчикові, залатаємо ковдру

.Дидактична гра "Залатаємо ковдру"

Діти разом з вихователем добирають латочки-вкладки (геометричні фігури) відповідно до форми отвору.

Вихователь. Зайчик дякує вам, малята.

Тепер йому буде тепло спати. А хто це виглядає з дупла? (Дістає іграшкову білочку. Запитує, хто це, пояснює якого кольору, і що білочок одна).

- Білочко люба, ми принесли тобі гостинці: твої улюблені горішки й гибочки! (Дивиться у кошик). Ой лихо, грибочки й горішки перемішалися. Малята, що будемо робити? (Відповіді дітей).

Зберемо у великий кошик горішки, у маленький — грибочки.



Дидактична гра "Розклади по кошиках"

Вихователь пропонує обстежити горішки й грибочки на дотик, розповісти, які вони. Діти сортують предмети по кошиках.Білочка дякує за допомогу



Дидактична гра "Нагодуємо птахів"

Вихователь. Про звірят ми попіклувалися, тепер треба допомогти й пташкам! (Вішає на "дерево" годівничку). Що ми насиплемо пташкам? (Відповіді дітей. Вихователь виставляє іграшкових птахів).



Пальчикова вправа

Дятли, снігурі, синички —(пальчики перед собою,ворушим по черзі усіма_

Всі летять до годівнички!(помахи кистю рук)

Їм насипали малята(одна долонька рівно,пучечками іншої сипим зерно)

Крихти хліба і зернята. ((постукування пучечками пальчиків по долоньці іншої руки)

А як цього буде мало,(широко розставлені долоньки)

Покладуть шматочок сала.(зжали долоньки в кулачок)

Діти насипають у годівничку зернятка.



Вихователь. Скільки птахів прилетіло до годівнички? (Багато). Скільки горобчиків? (Один). Горобчик хоче з вами погратися.

Дидактична гра "Де горобчик?" Вихователь піднімає і опускає горобчика. Діти називають, де він: угорі чи внизу.

Вихователь розказує та показує діти повторюють



Пальчикова вправа

Гарна пісня в горобця —(пальчиком водим по долоньці іншої руки)

Ні початку, ні кінця.(Пальчиком по колу іншої долоньки)

Цілий день співає він:

"Цінь-цвірінь, цінь-цвірінь".(великий та вказівний пальчик скласти ,піднімати та опускати)(показати ритм пісні)

Діти звуконаслідують горобчика.

Рухлива гра "Птахи"

Вихователь пропонує дітям уявити себе пташечками, які прилетіли до годівнички. Малята імітують рухи птахів: стрибають, літають, клюють зернята тощо.



Вихователь. Весело у зимовому лісі! Та час і додому повертатися. Молодці, малята, ви зробили добру справу: нагодували зайчика, білочку, пташок. Чи сподобалося вам допомагати лісовим друзям? Чи будемо ще про них піклуватися? Як? (Відповіді дітей).

Діти знову йдуть по ребристій дошці, м'якій доріжці.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка