Інформація про досвід Тема. Використання інноваційних технологій як умова формування мотивації до навчання учня початкових класів. Мотивація навчання, інтерес до пізнавальної діяльності посідають чинне




Скачати 21.41 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації23.12.2016
Розмір21.41 Kb.
ТипІнформація

Особисті дані
Прізвище, ім'я, по батькові: Новікова Наталія Миколаївна
Рік народження: 1966
Освіта: вища
Педагогічний стаж: 27 років
Фах: учитель початкових класів
Посада: вчитель початкових класів

Інформація про досвід
Тема. Використання інноваційних технологій як умова формування мотивації до навчання учня початкових класів. Мотивація навчання, інтерес до пізнавальної діяльності посідають чинне місце серед факторів, що визначають продуктивність педагогічного процесу. Вивчення, формування й правильне використання діючих мотивів - основа педагогічної праці. Мотивація як процес зміни станів та стосунків особистості ґрунтується на мотивах, під якими розуміються конкретні спонукання, причини, що примушують особистість діяти.
« Живильні сили для всього дерева учіння йдуть насамперед від почуттів маленького школяра, від того, як його зустрічає школа і перший вчитель, - наголошує О.Я.Савченко. Тому розвиток правильної мотиваційної спрямованості має супроводжуватися і впливом на емоційне ставлення школярів до навчання. Позитивні емоції, пов'язані зі школою, зумовлені стосунками школяра з учителем та ровесниками, усвідомлення кожним учнем своїх значних можливостей для досягнення успіхів у навчальній праці, у подоланні труднощів, від пізнання навчального матеріалу, самоосвіти створюють атмосферу комфорту, необхідну для його успішного здійснення.
Серед розмаїття шляхів і засобів, вироблених практикою для формування стійких пізнавальних інтересів, можна виділити такі новизна навчального матеріалу зв'язок знань з долею людей, що їх відкрили використання нових і
нетрадиційних форм навчання чергування формі методів навчання проблемне навчання навчання з комп'ютерною підтримкою, застосування мультимедіа-систем; взаємонавчання (у парах, мікрогрупах); розвиток емоційного інтелекту (психологічне налаштування на урок, динамічні паузи створення ситуацій успіху створення позитивного мікроклімату в класі. У своїй роботі намагаюсь використовувати вказані форми й методи навчання, проводжу уроки-подорожі, уроки-екскурсії, уроки-аукціони, уроки-презентації. На уроках трудового навчання використовую інноваційні технології. Трудове навчання - обов'язкова умова і складова частина навчання, виховання і розвитку дитини у початковій ланці загальної школи реалізується шляхом різноманітної урочної та позаурочної діяльності учнів. Прагнення до творчості характерне для учнів початкової школи. Адже початкова школа - це світ дитинства, надії, де підґрунтя творчої діяльності найбільш вагоме іде не гасне духовний пошук розуму і добра. На горизонті освітньої галузі останнім часом з'являється все більше інноваційних технологій у роботі з папером. Це скрапбукінг, квілінг, модульне орігамі, декупаж та інші. На протязі п'яти років у своїй роботі використовую техніки квілінг та модульне орігамі. Для молодших школярів самий доступний в обробці матеріал - це папір, який має своє обличчя, володіє конструктивними і пластичними якостями. Навичкам квілінгу та модульного орігамі навчаю дітей на уроках трудового навчання та під час гурткової роботи, так як школа працює в рамках діяльності школи повного дня. Діти працюють з задоволенням із нетерпінням чекають цих занять. З цікавістю сприймають нові роботи батьки. Захоплюються виробами колеги. Від цього зростає авторитет вчителя.
Основні показники результативності. На сьогоднішній день роботи в техніках квілінг та модульного орігамі актуальні. Заняття цими видами декоративно-прикладного мистецтва розвивають у дітей увагу, уяву, мислення вдосконалюють навички каліграфічного письма вагомо розвивають дрібну моторику руки, окомір знімають агресивність у дітей, психологічно
заспокоюють виховують естетичний смак дають можливість використати вільний час корисно для розвитку творчих здібностей, логічного мислення.
Мої досягнення. Участь у районному семінарі вчителів початкових класів.
Майстер-клас на тему Поринемо у світ прекрасного. Техніка «квілінг». Друковані матеріали в журналі Трудове навчання, № 5, 2010 (видавнича група Основа) у рубриці Творчий проект (видавництво Шкільний світ, Початкова освіта, 2012. Уроці брала участь у Панорамі творчих уроків і була нагороджена Дипломом. Уроці проходив районний Калейдоскоп талантів, була учасником і демонструвала свій досвід роботи. Уроці вмісті Києві на Дні початкової освіти презентувала свій досвід роботи. Уроці брала участь в обласному семінарі математики урок інформатики в підтримку уроків математики «Розв’язування рівнянь. У травні
2012 року з колегами відвідали школу Джерельце умісті Львові, де проходила
V літня школа-семінар з розвиту продуктивного мислення.
Форма узагальнення. Буклет, брошура, презентація.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал