Конкурсу «Портфоліо методиста»




Скачати 81.22 Kb.

Дата конвертації29.12.2016
Розмір81.22 Kb.
ТипКонкурс

Ш К О Л А
/ для заступників і не тільки
44
ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРОВЕДЕННЯ ТА ПІДСУМКИ
ТЕМАТИЧНИХ ТИЖНІВ
За матеріалами конкурсу «Портфоліо методиста»
Вікторія ШАСТУН, методист РМК відділу освіти Городищенської РДА,
Черкаська обл., переможець конкурсу «Портфоліо методиста»
П
озакласна робота спрямована на поглиблення й поширення отриманих на уроках знань.
Великі можливості для цього дають тематичні тижні.
Як організувати тематичний тиждень
Тематика тижнів різноманітна. Це пред- метні тижні й тижні «За здоровий спосіб життя»,
«Тиждень відкритого спілкування», «Батьківський тиждень», «Весняний тиждень доброти», «Тиждень художника», «Тиждень етики та естетики», «Ти- ждень сучасної української культури», «Тиждень толерантності», «Тиждень молодого спеціаліста».
Якщо захід добре організований, то дасть змогу проявити себе як педагогам, так і учням. Інформацію про тематичні тижні бажано широко висвітлювати в засобах масової інформації.
При плануванні тижня важливою є сама ідея,
і чим більша кількість учасників залучиться до цього процесу, тим вдалішим, цікавішим та ефективнішим буде захід. Учасниками планування можуть бути творча група з підготовки тижня, члени МО, класні керівники, адміністрація школи. Цікаві сучасні ідеї можуть підказати лідери учнівського самовряду- вання.
Форми проведення предметних тижнів щороку змінюються, вноситься щось нове, цікаве, небуденне.
Предметні тижні — справжні свята в школі. При- крашається фойє, у якому влаштовуються виставки учнівської творчості. Панує піднесений, святковий настрій. Предметні тижні — це результати спільної творчої праці вчителів і школярів, сплеск фантазії та емоцій, можливість самоствердження дорослих
і дітей.
Кроки до успішного проведення тематичного тижня:
1. Скласти план тижня (опрацювати літерату- ру, включити найоригінальніші ідеї колег, при- думати девіз, емблему відповідно до тематики тижня).
2. Естетично оформити й оприлюднити план
тижня (найкраще у вигляді таблиці, неодмінно зазначити дати проведення заходів):
День
тижня
Захід
Класи
Місце
Час
Відпо-
відальні
3. Урочисте відкриття тижня.
4. Прикрасити шкільні коридори, фойє плакатами, тематичними малюнками й ін.
5. Залучити до заходів якомога більше учнів.
6. Підготувати грамоти з емблемою тижня для найактивніших учасників.
7. Урочисте закриття тижня (загальношкільне свя- то, вечір, КВК; нагородження переможців — учнів та класів).
8. Висвітлити події заходу в шкільній газеті, засобах масової інформації.
9. Підготувати наказ про підсумки проведення тематичного тижня, де відзначити роботу вчителів, класних керівників.
10. За результатами тижня розмістити в методич- ному кабінеті фотозвіт про події і заходи, план його проведення.
Орієнтовні зразки проведення тематичних тижнів
Тиждень педагогічної майстерності
класних керівників
Тиждень проводиться з метою розвитку творчої активності, вивчення й пропаганди перспективного педагогічного досвіду класних керівників. Він має продемонструвати творчі надбання, методичні знахідки, спостережливість, такт, аналітичну май- стерність та ін.
Девіз: «Від творчого вчителя — до творчого
учня».
Термін проведення: березень.
День
Заходи
Понеділок • Випуск інформаційно-методичного плаката
«Тиждень майстерності класних керівників»
із рубриками: «Увага: цікавий досвід»,
«Скарбничка надбань», «Портрет класного керівника».

Упродовж тижня — «Вчимося майстерності»
(відвідування виховних годин досвідчених
класних керівників)
Вівторок • Творча лабораторія (виставка-презентація
творчих доробків класних керівників).

Проведення загальношкільного конкурсу
«Клас року»

45
№ 5 ( 7 7 )
/ травень 2012
Організація, проведення та підсумки тематичних тижнів
День
Заходи
Середа

Методичний майданчик для класних керівни- ків «Сплітаємо вінок педагогічних ідей».

Анкетування
Четвер
Методичні посиденьки за круглим столом
(забезпечують сприятливий психологічний
клімат у колективі класних керівників, допо-
магають правильно поглянути на проблеми
національного виховання; проводяться в неви-
мушеній обстановці й викликають учасників
на відверту розмову)
П’ятниця • Змагання «Нумо, класний керівнику!».

Нагородження учасників у номінаціях:
«За кращий позакласний захід», «За вклю- чення учнів у колективну та індивідуальну пізнавальну діяльність», «За кращий дизайн класу», «За кращу методичну розробку виховного заходу» й ін.
Тиждень толерантності
Термін проведення: листопад (16 листопада —
День толерантності).
День
Заходи
Понеділок • Лінійка духовності. Конкурс на найкра- щий портрет толерантності для учнів
8—11-х класів.

Поетичний конкурс (оголошений заздале-
гідь).

Оголошення про конкурс «Найкращі добрі янголи» для учнів 5—7-х класів.
(Правила: на аркушиках пишуть прізвища учнів, перемішують їх, а потім діти вибирають по одному і дізнаються прізвище своєї пари.
Кожен учень стає Добрим янголом для свого підопічного, роблячи для нього добрі справи.
Підопічний має сам здогадатись, хто протягом тижня в класі був до нього найдобріший. На- прикінці заходу діти називають свого Янгола.
Найкращі учасники нагороджуються «Орденом
Доброго янгола»)
Вівторок • Проведення лідерами учнівського самовря- дування інтерв’ю на найкраще визначення
«Толерантність — це...».

Конкурс на найкращий девіз школи.

Прослуховування музики різних народів
Середа

Проведення анонімного анкетування на виз- начення найтолерантніших учня та учениці школи (найтолерантніший вчинок).

Конкурс на кращий малюнок «Дерево спілкування».

День добра і ввічливості для початкових класів
День
Заходи
Четвер
Проведення годин спілкування, тренінгів:
«Учимось розуміти й поважати інших», «Де- кларація прав дитини», «Толерантна людина.
Яка вона?», «Я і школа», «Як примирити
“хочу” і “треба”?», «Добро і зло — що сильні- ше?»
П’ятниця • Вручення дипломів «Найтолерантніший учень» переможцям за результатами анкету- вання.

Визначення по класах кращих «Добрих янголів».

Проведення танцювального марафону «Ми різні, але рівні» (танці різних народів)
Тиждень англійської мови
His Majesty English
Термін проведення: лютий (до Дня святого
Валентина).
Тиждень англійської мови є синтезом окремих позакласних заходів, спрямованих на формування пізнавальних інтересів учнів, розширення сфери застосування отриманих знань та вмінь. Покли- каний продемонструвати досягнення в оволодінні предметом.
День
Заходи
Понеділок • Відкриття тижня.

Парад (фестиваль) англомовних держав.

Виставка-конкурс валентинок (2—4-ті,
5—9-ті класи).

Конкурс газет English traditions (9—11-ті класи).

Радіоальманах Familiar and unfamiliar Britain
Вівторок • Дискусія учнів 9-х та 11-х класів «Чи потріб- но нам вивчати іноземні мови».

Poem day (декламування віршів англійських поетів).

Пошта закоханих
Середа

Конкурс учнів 9—11-х класів The best
speller (визначення учнів, які найграмотніше пишуть).

Інтелектуальна гра-змагання Who knows
English best of all
Четвер

Musical casket day (день музичної скринь- ки) — виконання англійських пісень.

Інтелектуальна гра The wittiest для учнів
9—11-х класів
П’ятниця • Театралізована вистава Dramatic Show.

Тематична дискотека Modern British musik.

Вечір до Дня закоханих What is Love, гра
«Кохання з першого погляду»
Закінчення
Закінчення

Ш К О Л А
/ для заступників і не тільки
46
Організація, проведення та підсумки тематичних тижнів
Тиждень здоров’я
Девіз: «Бути здоровим — престижно, модно,
корисно».
Термін проведення: квітень (7 квітня — Всесвіт- ній день здоров’я).
Мета: забезпечення повноцінного розвитку дітей
і молоді, зміцнення їхнього здоров’я, розвитку фізич- них здібностей особистості, ствердження здорового способу життя.
День
Заходи
Понеділок • Загальношкільна лінійка «Ми обираємо здоров’я».

Конкурс стінних газет, фотоколажів «Ми — за здоровий спосіб життя».

Протягом тижня моніторингові дослідження.

Робота консультативного клубу допитливих
«Це цікаво знати кожному»
Вівторок • Складання й розгадування спортивних кросвордів.

Огляд-конкурс на кращий фітодизайн класу; дегустація фіточаїв.

Валеологічні вікторини для учнів початкових класів, тренінг для класних керівників
(проводить учитель основ здоров’я)
Середа

Проведення годин спілкування, тренінгів, се- мінарів: «Здоров’я дорожче золота» (1—4-ті класи), «Симпозіум здоров’я» (5—8-мі класи), «Здоров’я не існує саме собою, а по- требує постійної турботи» (9—11-ті класи).

Благодійний ярмарок здорових продуктів
Четвер

Робота волонтерів (виступ агітбригад)
«Ми — за здоровий спосіб життя».

Турнір із волейболу між дівчатами 11-х класів та вчителями, турнір із футболу між хлопця- ми 11-х класів та вчителями.

Інформхвилинки, бесіди по класах про вихо- вання засад здорового способу життя
П’ятниця • Малі олімпійські ігри для учнів
5—11-х класів (змагання зі стрибків зі ска- калкою, жонглювання футбольним м’ячем, стрільба з пневматичної гвинтівки, армре- слінг, влучання в баскетбольне кільце).

Підбиття підсумків. Нагородження
Орієнтовний зразок наказу за підсумками проведеного тематичного тижня
Наказ
Про підсумки проведення тижня
англійської мови
На виконання річного плану роботи та з метою формування в учнів інтересу до вивчення англійської мови, поглиблення філологічних знань, вироблення вмінь практично застосовувати здобуті знання, а та- кож залучення учнів до участі в позакласних заходах учителями _____________ 9—13 лютого у закладі пройшов тиждень англійської мови.
У рамках тижня проведено такі заходи:
• парад англомовних держав, виставку-конкурс валентинок (5—8-мі класи) та газет «Англійські традиції» (9—11-ті класи);
• радіоальманах «Відома і невідома Великобри- танія»;
• дискусію учнів 9-х та 11-х класів «Чи потрібно нам вивчати іноземні мови»;
• конкурс учнів 9—11-х класів «Найкращий мовознавець»;

інтелектуальну гру-конкурс «Найрозумніший» для учнів 5—8-х класів;
• підбиття підсумків за результатами проведених конкурсів;
• вечір до Дня закоханих.
Усі заходи в рамках тижня англійської мови прове- дено в позаурочний час, цікаво й змістовно. Учителі творчо підійшли до їх організації та проведення.
Під їхнім керівництвом учні виготовили велику кількість ілюстративного матеріалу. Проведенню кожного заходу передувала ретельна підготовка.
Діти із задоволенням взяли участь у проведенні конкурсів, змагань, ігор. Члени волонтерської групи підготували цікаві виступи «Відома та невідома
Великобританія». Учні 9—11-х класів продемон- стрували свою ерудицію та обізнаність у конкурсі
«Найкращий мовознавець». Цікаво й захопливо пройшла гра-конкурс для учнів 5—8-х класів «Най- розумніший», де перемогли учні 7-Б класу. Викликав захват у дітей парад англомовних держав. Учні взяли активну участь у випуску газет з країнознавчої тема- тики. Цікавими були учнівські презентації та подані на конкурс світлини, фотоказки. Підбито підсумки участі учнівських колективів у проведенні тижня та визначено переможців конкурсів.
Найактивнішими під час підготовки й проведення тижня англійської мови були учні ___ класу, класний керівник ________. На жаль, пасивними виявились учні ___ класу, класний керівник ________.
Враховуючи зазначене,
НАКАЗУЮ:
1. Заступникові директора з НВР й учителям англійської мови ____________:

47
№ 5 ( 7 7 )
/ травень 2012
Організація, проведення та підсумки тематичних тижнів
1.1. Протягом травня з метою обміну досвідом узагальнити матеріали проведеного тижня англійсь- кої мови і включити їх до оформлення методичного портфоліо «Предметні тижні».
1.2. До ________ оголосити подяки учням, які брали активну участь у проведенні тижня англійської мови.
1.3. Запланувати й провести тиждень англійської мови наступного навчального року згідно з річним планом роботи.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР
Директор
З наказом ознайомлені:
Ï
Å
Ð
Å Ä
Ï Ë À
Ò
Í
È
É

²Í
ÄÅ
ÊÑ
«МЕТ
О
ДИС
Т.
К
О
МПЛЕК
Т КНИ
Ж
ОК»
37138
1. Імідж школи.
2. Інноваційні технології навчання від А до Я.
3. Контроль стану викладання навчальних предметів.
4. Моніторинг у роботі заступника директора.
5. Національне виховання учнівської молоді.
6. Організація роботи відділу освіти.
7. Освітні округи.
8. Педагогічний глосарій.
9. Перспективне та річне планування роботи навчального закладу.
10. Планування методичної роботи.
11. Робота методичних центрів із педагогічними кадрами.
12. Робоча книга керівника шкільного методоб’єднання.
13. Робоча книга методиста з виховної роботи.
14. Школа повного дня.
15. Як створити профільну школу.
ПЕРЕДПЛАТИ КОМПЛЕКТ З 15 КНИЖОК ЗА ЦІНОЮ 282,10 грн
ТА ОТРИМАЙ ПОШТОЮ:
Шукайте в «Каталозі видань України—2012» на с. 194
Шукайте у «Каталозі видань України—2012»
Передплатний індекс
89386
За півріччя ви отримуватимете:
«Початкова освіта»
«Початкова освіта. Уроки»
«Початкова освіта. Бібліотека»
«Початкова освіта. Дидактичні матеріали»
«Шкільний світ. Книжковий каталог»
«Початкова освіта. Повний комплект»
Вартість передплати на 6 міс. — 414,38 грн




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал