Конспект уроку з теми: «Склад числа Складання і читання прикладів на додавання. Розпізнавання многокутників» у 1 класі за програмою «Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. Математика»




Скачати 28.69 Kb.

Дата конвертації03.12.2016
Розмір28.69 Kb.
ТипКонспект

Черниховецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Черниховецької сільської ради
Збаразького району
Тернопільської області
Конспект уроку з теми:
«Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання.
Розпізнавання многокутників»
у 1 класі за програмою
«Програми для середньої загальноосвітньої школи класи. Математика за редакцією М. Богданович, Л. Кочина
Підготувала Сокальська Лілія Борисівна,
вчитель вищої категорії
Урок проведено уроці
Тема: Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання.
Розпізнавання многокутників.
Мета:Скласти і закріпити первинні знання складу числа 6, а також чисел від 2 до уміння складати і читати приклади на додавання розпізнавати геометричні фігури Розвивати логічне та критичне мислення учнів, уяву, увагу, творчість Виховувати охайність, любов до математики.
Обладнання: Малюнок королеви Математики, зірки, малюнки квіток, малюнок будиночка, числові віяла, диски на склад числа 6, малюнки машин, картки з прикладами, картки для самостійної роботи.
Тип уроку: Комбінований.
Хід уроку
І.Організація класу
-Діти , встали всі рівненько Посміхнулися дружненько,
Настрійна урок взяли Працювати почали.
-Зараз у нас урок математики, але буде він незвичайний, бодо нас на урок завітала королева Математика. З далеких країв йшла вона до нас, йшла полями і лісами, йшла днями і ночами, щоб подивитися як учні 1 класу знають і люблять математику. Тому, дітки, треба на уроці дуже старатися.
-Погляньте на дошку…вона ,як зоряне небо , усіяна зірочками. Скільки їх?(6)
2
Кожна з них приховує завдання, які ми повинні виконати.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1 зірка «Згадайко»
1.Математична розминка
-Порахувати від 1 до Порахувати від 6 до Порахувати від 2 до Порахувати від 6 до 3.
2.Гра «Мовчанка»(за допомогою числового віяла)
-Яке число передує Яке число наступне після Показати сусідів числа Показати сусідів числа 4.
3.»Завдання в темряві»
-А зараз закрийте оченятка і слухайте уважно Я задумала число, яке складається зі. Покажіть це число на пальчиках.(4)
-Яке число стоїть між 4 і 6?(5)
4.Гра Домалюй пелюстку»
-А зараз пограємо гру Домалюй пелюстку»
-Домалюйте стільки пелюсток, скільки не вистачає до числа в серединці.
3

Фізкультхвилинка
Трава низенька- низенька,
Дерева високі-високі,
Вітер дерева колише-гойдає,
То вправо, то вліво їх нахиляє,
Листя з дерев летить-опадає,
Діти тихенько за парти сідають.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку
2 зірка «Дізнайко»
1. Створення проблемної ситуації
-На уроці ми будемо вивчати щось нове. А що саме, ви здогадаєтеся, коли розгадаєте фокусна дисках показую різні варіанти складу числа Що ми дізнались за допомогою фокусу?
-З яких двох чисел можна скласти число 6?
2. Оголошення теми і мети уроку
- Сьогодні на уроці ми розглянемо різні варіанти складу числа 6 з двох менших чисел. Будемо складати та розв’язувати приклади на додавання, розрізняти геометричні фігури, виконувати інші цікаві завдання.
ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1.Гра Засели будиночок
- Поставте у пусті віконечка такі числа, які б разом з другим числом становили число 6.
4

1 4
3 2
5
3 зірка «Книжкова»
2.Фронтальна робота за підручником. №1
- Відкрийте підручник на сторінці 2 і 6, №1.
- Погляньте на малюнок і скажіть, на які два числа можна розкласти число 6.
3. Фронтальне усне складання прикладів на додавання.№3
- Знайдіть №3. Скільки копійок у першій колонці- Як дізналися і 2)
- Який приклад складемо)
- Скільки копійок у третій колонці- Складемо приклад- Третій приклад складаємо самостійно.(5+1=6)
4. Робота з геометричним матеріалом.№4
- Який попорядку п’ятикутник?(4)
- Доведіть, що ця фігура – п’ятикутник.
6
5

- Скільки у нього сторін- А скільки кутів- Чиє на малюнку многокутники- Під яким вони номером і 5)
- Я буду показувати геометричні фігури, а ви коли побачите многокутник, плесніть у долоньки.
V. Первинне закріплення вивченого матеріалу
4 зірка «Самостійна»
1. Робота в зошитах
А)Повторення правил посадки під час письма
Зошит я ось так відкрию,
І як треба покладу.
Я від вас не приховаю-
Зошит я ось так тримаю.
Сяду прямо , не зігнусь,
За роботу я візьмусь.
Б)Розвязування і читання прикладів на додавання
- Погляньте на малюнок. Який прикладна прапорцеві першого автомобіля- Як його розв’язати?
- Яку відповідь отримаємо?(3)Запишіть його в зошит- Який прикладна другому прапорці- Який прикладна третьому прапорці- Які приклади записані на дошці- Запишіть їх , 5+1=6, 2+ =6)
6

2. Самостійна робота
- А зараз ми попрацюємо на карточках- У пусті клітинки допишіть такі числа, щоби утворити число 6.
1 3
5 2
4
5 зірка «Цікава»
3. Цікаві задачки
Швидко їде Федя
На велосипеді,
А за ним ще 5 хлоп’ят Скільки хлопців їде в сад?(6)
У саду є 2 вербички,
Хилять коси до водички,
Ну, а ті 4 збоку,
Задивились на сороку.
Швидко посаду пройди і вербички полічи.(6)
У садок до годівниці
Прилетіли 3 синиці.
Потім ще 3 птиці.
Скільки птиць на годівниці?(6)
VІ. Підсумок уроку
6 зірка «Підсумкова»
- Ну,а ця зірочка просить підбити підсумки.
7

- Наш урок закінчується. Чи вдалося нам відкрити всі зірочки- Як гадаєте, задоволена королева Математика- Що нового дізналися на уроці- Прочитайте двома способами приклад 2+4=6.
8




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал