МатеМатика Перевір себе! картки для поточного контролю знань 2 клас II частина МатеМатика Перевір себе! картки для поточного контролю знань




Скачати 52.06 Kb.

Дата конвертації12.11.2016
Розмір52.06 Kb.

МатеМатика
Перевір себе!
картки для поточного контролю знань
2 клас
II частина
МатеМатика
Перевір себе!
картки для поточного контролю знань
2 клас
II частина
М.В. Козак, О.П. Корчевська
М.В. Козак, О.П. Корчевська
ТЕРНОПІЛЬ
НАВЧАЛЬНА КНИГА — БОГДАН
ТЕРНОПІЛЬ
НАВЧАЛЬНА КНИГА — БОГДАН

Козак М.В., Корчевська О.П.
К59
Математика. Перевір себе Картки для поточного контролю знань. 2 клас.
II частина. — Тернопіль Навчальна книга – Богдан, 2014. — 120 с.
2005000002977
Козак М.В., Корчевська О.П.
К59
Математика. Перевір себе Картки для поточного контролю знань. 2 клас.
II частина. — Тернопіль Навчальна книга – Богдан, 2014. — 120 с.
2005000002977
ББК я К59
ББК я К59
Охороняється законом про авторське право.
Жодна частина даного видання не може бути відтворена
в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва.
Охороняється законом про авторське право.
Жодна частина даного видання не може бути відтворена
в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва.
2005000002977 2005000002977
© Навчальна книга – Богдан, 2014
© Навчальна книга – Богдан, Картки складено відповідно до навчальної програми з математики. Їх використання полегшить роботу вчителя вході поточної перевірки знань учнів.
Кожна картка містить два завдання, в яких вивчений матеріал поєднується з повторенням. Запропоновано задачі та вправи різних видів рівняння, вирази, геометричні завдання, перетворення іменованих чисел тощо.
Для учнів та вчителів других класів.
ББк 22.1я71
Картки складено відповідно до навчальної програми з математики. Їх використання полегшить роботу вчителя вході поточної перевірки знань учнів.
Кожна картка містить два завдання, в яких вивчений матеріал поєднується з повторенням. Запропоновано задачі та вправи різних видів рівняння, вирази, геометричні завдання, перетворення іменованих чисел тощо.
Для учнів та вчителів других класів.
ББк 22.1я71

ПЕРЕДМОВА
Картки призначені для поурочного використання на етапі Письмове опитування. Після перевірки домашнього завдання учитель роздає двом учням картки, а поки вони працюють самостійно, проводить усне опитування (індивідуальне, парне або фронтальне. Мета опитування (письмового чи усного) — перевірити знання і вміння учня та оцінити їх. Картки для письмового опитування складено до всіх уроків, за винятком кількох вступних занять, уроків контрольних робіт та їх аналізу. Кожній темі відповідає дві картки (з непарним і парним номером. Картка з непарним номером призначена для учня з середнім рівнем знань, а картка з парним номером — для учня з високим рівнем знань. Кожна картка містить два завдання, в яких недавно вивчений матеріал поєднаний з вивченим дещо раніше (задачі чи вправи інших видів рівняння, вирази, геометричні завдання, перетворення іменованих чисел тощо. Записи відповідей учні виконують на самій картці. Перевірку виконаних завдань учитель проводить побіжно або після уроку. Виконана учнем робота оцінюється в балах.
Систематичне використання карток дає можливість а) об’єктивно оцінити знання кожного учня б) виявити рівень самостійності під час виконання математичних завдань в) привчити учнів до умов систематичної самостійної праці, виробити у них почуття відповідальності засвою роботу г) покращити якість математичних знань.
ПЕРЕДМОВА
Картки призначені для поурочного використання на етапі Письмове опитування. Після перевірки домашнього завдання учитель роздає двом учням картки, а поки вони працюють самостійно, проводить усне опитування (індивідуальне, парне або фронтальне. Мета опитування (письмового чи усного) — перевірити знання і вміння учня та оцінити їх. Картки для письмового опитування складено до всіх уроків, за винятком кількох вступних занять, уроків контрольних робіт та їх аналізу. Кожній темі відповідає дві картки (з непарним і парним номером. Картка з непарним номером призначена для учня з середнім рівнем знань, а картка з парним номером — для учня з високим рівнем знань. Кожна картка містить два завдання, в яких недавно вивчений матеріал поєднаний з вивченим дещо раніше (задачі чи вправи інших видів рівняння, вирази, геометричні завдання, перетворення іменованих чисел тощо).
Записи відповідей учні виконують на самій картці. Перевірку виконаних завдань учитель проводить побіжно або після уроку. Виконана учнем робота оцінюється в балах.
Систематичне використання карток дає можливість а) об’єктивно оцінити знання кожного учня б) виявити рівень самостійності під час виконання математичних завдань в) привчити учнів до умов систематичної самостійної праці, виробити у них почуття відповідальності засвою роботу г) покращити якість математичних знань.
Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина 2
4
КартКа № 109 (№№ 488-494)
1. 28 + 34 =
32 + 45 =
2. Для дитячих подарунків купили 28 кг цукерок Ромашка, а цукерок Пташка — на 13 кг більше. Запиши пояснення до виразів 28 + 13; 28 + (28 + 13).
КартКа № 109 (№№ 488-494)
1. 28 + 34 =
32 + 45 =
2. Для дитячих подарунків купили 28 кг цукерок Ромашка, а цукерок Пташка — на 13 кг більше. Запиши пояснення до виразів 28 + 13; 28 + (28 + 13).
Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина 2
64
КартКа № 169 (№№ 738-746)
1. З прикладу на множення 3•7 = склади прикладна ділення.
2. У першому ряду сидить 10 учнів, у другому — стільки жав третьому — 8 учнів. Скільки всього учнів у класі
Відповідь.
КартКа № 169 (№№ 738-746)
1. З прикладу на множення 3•7 = склади прикладна ділення.
2. У першому ряду сидить 10 учнів, у другому — стільки жав третьому — 8 учнів. Скільки всього учнів у класі
Відповідь.
Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина 2
65
КартКа № 170 (№№ 738-746)
1. 3•(3 + 4) =
3•(21 – 13) =
(41 – 38)•2 =
2. На дві сукні витрачають 6 м тканини. Від сувою завдовжки
21 м відрізали кусок тканини на одну сукню. Скільки метрів тканини залишилося у сувої
Відповідь Вираз.
КартКа № 170 (№№ 738-746)
1. 3•(3 + 4) =
3•(21 – 13) =
(41 – 38)•2 =
2. На дві сукні витрачають 6 м тканини. Від сувою завдовжки
21 м відрізали кусок тканини на одну сукню. Скільки метрів тканини залишилося у сувої
Відповідь Вираз.
Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина 2
126
Картки 165-166. Вирази з дужками надії різного ступеня (№№ 723–729).
Картки 167-168. Складання вправ з дужками (№№ 730–737).
Картки 169-170. Робота над числовими і буквеними виразами (№№ 738–746).
Картки 171-172. Складання таблиці ділення на 3 (№№ 747–754).
Картки 173-174. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 3 (№№ 755–761).
Картки 175-176. Розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій
(№№ 762–771).
Картки 177-178. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня (№№ 772–780).
Картки 179-180. Повторення вивчених таблиць множення і ділення (№№ 781–787).
Картки 181-182. Повторення вивчених таблиць множення і ділення (№№ 788–796).
Картки 183-184. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4
(№№ 805­812).
Картки 185-186. Закріплення таблиці множення числа 4 (№№ 813–818)
Картки 187-188. Складання таблиці ділення на 4 (№№ 819–827).
Картки 189-190. Засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 828–834).
Картки 191-192. Закріплення таблиці ділення на 4 та раніше вивчених таблиць
(№№ 835–842).
Картки 193-194. Поділ цілого нарівні частини. Половина, третина, чверть числа
(№№ 843–852).
Картки 195-196. Складання таблиці множення числа 5 (№№ 853–863).
Картки 165-166. Вирази з дужками надії різного ступеня (№№ 723–729).
Картки 167-168. Складання вправ з дужками (№№ 730–737).
Картки 169-170. Робота над числовими і буквеними виразами (№№ 738–746).
Картки 171-172. Складання таблиці ділення на 3 (№№ 747–754).
Картки 173-174. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 3 (№№ 755–761).
Картки 175-176. Розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій
(№№ 762–771).
Картки 177-178. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня (№№ 772–780).
Картки 179-180. Повторення вивчених таблиць множення і ділення (№№ 781–787).
Картки 181-182. Повторення вивчених таблиць множення і ділення (№№ 788–796).
Картки 183-184. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4
(№№ 805­812).
Картки 185-186. Закріплення таблиці множення числа 4 (№№ 813–818)
Картки 187-188. Складання таблиці ділення на 4 (№№ 819–827).
Картки 189-190. Засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 828–834).
Картки 191-192. Закріплення таблиці ділення на 4 та раніше вивчених таблиць
(№№ 835–842).
Картки 193-194. Поділ цілого нарівні частини. Половина, третина, чверть числа
(№№ 843–852).
Картки 195-196. Складання таблиці множення числа 5 (№№ 853–863).
Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина Козак. Перевір себе Картки. 2 клас. Частина 2
127
Картки 197-198. Закріплення таблиці множення числа 5 (№№ 864–873).
Картки 199-200. Вправи на закріплення таблиці множення числа 5 (№№ 874–879).
Картки 201-202. Таблиця ділення на 5 (№№ 880–888).
Картки 203-204. Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5
(№№ 889–896).
Картки 205-206. Порядок виконання дій одного і різних ступенів
(№№ 897–903).
Картки 207-208. Розв’язування прикладів на застосування правил порядку дій
(№№ 904–914).
Картки 209-210. Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (№№ 922–926).
Картки 211-212. Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток (№№ 927–932).
Картки 213-214. Повторення обчислень виду 27 + 3, 90 – 2 (№№ 933–940).
Картки 215-216. Повторення обчислень виду 28 + 5, 46 – 7 (№№ 941–947).
Картки 217-218. Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел
(№№ 948–954).
Картки 219-220. Додавання двоцифрових чисел (№№ 955–959).
Картки 221-222. Віднімання двоцифрових чисел (№№ 960–965).
Картки 223-224. Повторення дії множення (№№ 966–972).
Картки 225-226. Повторення таблиці множення числа 2 (№№ 973–978).
Картки 227-228. Повторення дії ділення (№№ 979–987).
Картки 197-198. Закріплення таблиці множення числа 5 (№№ 864–873).
Картки 199-200. Вправи на закріплення таблиці множення числа 5 (№№ 874–879).
Картки 201-202. Таблиця ділення на 5 (№№ 880–888).
Картки 203-204. Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5
(№№ 889–896).
Картки 205-206. Порядок виконання дій одного і різних ступенів
(№№ 897–903).
Картки 207-208. Розв’язування прикладів на застосування правил порядку дій
(№№ 904–914).
Картки 209-210. Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (№№ 922–926).
Картки 211-212. Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток (№№ 927–932).
Картки 213-214. Повторення обчислень виду 27 + 3, 90 – 2 (№№ 933–940).
Картки 215-216. Повторення обчислень виду 28 + 5, 46 – 7 (№№ 941–947).
Картки 217-218. Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел
(№№ 948–954).
Картки 219-220. Додавання двоцифрових чисел (№№ 955–959).
Картки 221-222. Віднімання двоцифрових чисел (№№ 960–965).
Картки 223-224. Повторення дії множення (№№ 966–972).
Картки 225-226. Повторення таблиці множення числа 2 (№№ 973–978).
Картки 227-228. Повторення дії ділення (№№ 979–987).

Навчальне видання
КОЗАК Мирослава Василівна
КОРчЕВСьКА Ольга Петрівна
МатеМатиКа
ПереВір себе
Картки для поточного контролю знань. 2 клас (II частина)
Навчальне видання
КОЗАК Мирослава Василівна
КОРчЕВСьКА Ольга Петрівна
МатеМатиКа
ПереВір себе
Картки для поточного контролю знань. 2 клас (II частина)
Головний редактор Богдан Будний
Редактори Любов Левчук, Тетяна Будна
Обкладинка Ростислава Крамара
Комп’ютерна верстка Тетяни Золоєдової, Галини Телев’як
Головний редактор Богдан Будний
Редактори Любов Левчук, Тетяна Будна
Обкладинка Ростислава Крамара
Комп’ютерна верстка Тетяни Золоєдової, Галини Телев’як
Підписано до друку 19.11.2013. Формат х. Папір офсетний. Гарнітура Прагматика.
Умовн. друк. арк. 3,81. Умовн. фарбо-відб. 3,81. Підписано до друку 19.11.2013. Формат х. Папір офсетний. Гарнітура Прагматика.
Умовн. друк. арк. 3,81. Умовн. фарбо-відб. 3,81. Видавництво Навчальна книга – Богдан»
Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції ДК № 4221 від 07.12.2011 р.
Навчальна книга – Богдан, просп. С. Бандери, а, м. Тернопіль, Навчальна книга – Богдана см. Тернопіль, 46008
тел./факс (0352)52-06-07; 52-19-66; 52-05-48
office@bohdan-books.com www.bohdan-books.com
Видавництво Навчальна книга – Богдан»
Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції ДК № 4221 від 07.12.2011 р.
Навчальна книга – Богдан, просп. С. Бандери, а, м. Тернопіль, Навчальна книга – Богдана см. Тернопіль, 46008
тел./факс (0352)52-06-07; 52-19-66; 52-05-48
office@bohdan-books.com www.bohdan-books.com
“КНИГА ПОШТОЮ АС 529
. Т
, 46008
. (0352) 287489, 511141
(067) 3501870, (066) 7271762
mail@bohdan-books.com
“КНИГА ПОШТОЮ АС 529
. Т
, 46008
. (0352) 287489, 511141
(067) 3501870, (066) 7271762
mail@bohdan-books.com




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал