Моніторинг якості освіти 2018/2019 н р



Скачати 165.57 Kb.
Дата конвертації02.01.2020
Розмір165.57 Kb.
Моніторинг якості освіти

2018/2019 н.р.
Пріоритетним напрямом діяльності педагогічного колективу протягом 2018/2019 н.р. було спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти. Він скеровує педагогів на цілісний підхід до формування дитячої особистості, підготовку її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності, а також у напрямку забезпечення реальної наступності та безперервності між дошкільною та початковою ланками, інтеграції родинного і суспільного виховання.

Формою планування освітньо-виховного процесу було обрано планування за режимними моментами. Було здійснено забезпечення освітньо-виховного процесу методичною базою (примірники програми на кожну групу, методичні посібники, наочність).

Під час проведення різних видів контролю навчально-виховного процесу було проаналізовано планування освітньо-виховної роботи вихователів. Аналіз показав, що такі його принципи як актуальність, конкретність, динамічність, об’єктивність дотримуються.

Відповідно до плану роботи щодо проведення моніторингових досліджень у 2018/2019 навчальному році, а також з метою якісної оцінки і корекції виховно - виховної діяльності, оцінки реалізації комплексної освітньої програми «Дитина», парціальних програм, наказу директора ДНЗ №15 від 31.08.2018 № 74-о «Про організацію проведення моніторингу в ЗДО №15» було проведене моніторингове дослідження якості реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина».

Метою даного моніторингового дослідження є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та завдань освітньої програми «Дитина».

Моніторинг навчальних досягнень дітей за допомогою педагогічного діагностування здійснювався двічі на рік: на початку навчального року (вихідний),  наприкінці календарного року (підсумковий).

З  метою проведення цілеспрямованого обстеження рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до 7 освітніх ліній Базового компоненту, вихователям було запропоновано за картками спостереження  відповідно  визначених критеріїв оцінити досягнення дошкільників.

Ключовим етапом даного моніторингового дослідження стало узагальнення даних щодо сформованості компетентності дошкільників за освітніми лінями відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина»в цілому.




Засвоєння дітьми дошкільного віку вимог комплексної освітньої програми

«Дитина» та освітніх ліній Базового компоненту

              Дані, наведені в діаграмі, свідчать про те, що загальний рівень компетентності дітей дошкільних груп відповідно до вимог освітніх ліній  Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина» є високим та достатнім, що вказує на високу результативність освітнього процесу в закладі, ефективність впровадження освітніх інновацій.

               Разом з тим відмічено, що залишаються дещо проблемними питання щодо набуття дітьми природничо-екологічної компетентності, зокрема організація праці дітей в природі, сприймання природи як цінності, виокремлюючи позитивний та негативний вплив людської діяльності на стан природи, а також питання засвоєння дітьми знань з розділу «Природа Космосу».  

               Також виникає необхідність в 2019/2020  навчальному році в подальшому пошукі шляхів оптимізації духовного зростання особистості дошкільників, їх творчого потенціалу шляхом прилучення до різних видів мистецтва.

               Крім цього, потребує подальшої уваги питання формування мовленнєвої компетенції дітей.

Відстеження розвитку дітей раннього віку – складова частина системи моніторингу                  освітьно-виховного процесу в ДНЗ.



Результативність освітньо-виховного процесу

 в групах раннього віку



Переважна  більшість дітей раннього віку має належний рівень розвитку, достатньо соціалізовані; заслуговує уваги досить високий рівень розвитку мовлення малят, а разом з тим мислення, допитливості. Переважна більшість дітей повністю відповідно віку оволоділа сенсорними еталонами, навичками конструктивно-будівельної, образотворчої діяльності. Дещо нижчий відсоток спостерігається щодо володіння дітьми культурно-гігієнічними навичками та навичками самообслуговування.



 

 

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка