Організаційно методична робота




Скачати 52.22 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації02.01.2017
Розмір52.22 Kb.

Організаційно
-
методична

робота

з

розвитку

професійної

компетентності

в

умовах

експериментальної

діяльності

малокомплектної

школи

Cтепанівська загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів Драбівської
районної ради Черкаської області
Працює
вчителів - 15
Навчається
учнів - 78

Директор школи -
Дзега Володимир Дмитрович,
1971 р.н., учитель вищої категорії, вчитель-методист, пошукувач кафедри вищої школи
Черкаського Національного університету ім. Богдана
Хмельницького
Заступник директора –
Янголь Михайло Петрович,
1955 р.н., учитель вищої категорії, старший учитель

Структура організаційно-методичної роботи
спрямована на реалізацію педагогічних ініціатив
Організаційно
-
методична робота

з удосконалення

професійної компетентності
вчителів сільської школи
Теорія
Практика
Технології
Компетенції

Реалізацію педагогічних ініціатив розпочали
з теоретико-методологічної підготовки вчителя.
Чим складніша діяльність, тим більша роль
попередньої теоретичної орієнтації, змістових узагальнень
ТЕОРІЯ

Теоретико
-
педагогічний

семінар

Методична

рада

Професійне
навчання

Об’єднані
педагогічні
ради

Семінар
-
тренінг

Педагогічні
читання


Методична рада школи розробляє освітню
стратегію реалізації педагогічних ініціатив

Семінар-тренінг
у школі проводить завідуюча
кафедрою педагогіки і психології Черкаського
обласного інституту післядипломної підготовки
педагогічних працівників, доцент, к.п.н.
Волошенко Олена Валентинівна

Задоволення потреб саморозвитку і самовдосконалення, створення
можливостей для прояву творчих здібностей педагога, систему уявлень
педагога про самого себе реалізуємо у модулі „Практика”
2. Самоосвіта
1. Професійна діагностика та
прогноз професійного
зростання
6. Майстер-клас
5. Творчо-експериментальне
об’єднання
4. Дистанційна підготовка
3. Постійнодіючі творчі групи
7. Категорійні семінари

1.
Підготовка педагога сільської школи до проведення діагностування.
2.
Прогнозування професійного зростання сільського вчителя.
3.
Діагностика педагогічної майстерності і педагогічної творчості.
4.
Управлінська діяльність і педагогічна діагностика.
Педагогічна діагностика
в структурі організаційно-методичної роботи
має такі етапи:



План роботи творчої групи на 200
7
рік

Постійнодіюча творча група вчителів працює над проблемою:

Удосконалення, проведення та планування
дидактичних міні-модулів та міні-модулів
додаткової взаємодії”
Місяць:
Тема
Форма розгляду
Відмітка
Лютий
Типи і структура навчальних міні-модулів.
Методичний бюлетень
Примірний план-проект роботи
Квітень
1.Підготовка учителя, планування
інформаційно-мотиваційного міні-модуля.
2.Психолого-педагогічні та гігієнічні вимоги до інформаційно-мотиваційних міні-модулів.
3.Організація активної пізнавальної діяльності учнів під час надання необхідної інформації та мотивації
Ділова гра
Інструктивна нарада
Засідання методичних об’єднань
Жовтень
1.Якісна зміна в психології мислення педагогів сільської школи під час планування
і проведення діяльнісно-розвивальних міні- модулів.
2.Практичне освоєння матеріалу, послідовність етапів взаємодії вчителя і учнів.Інструктування та підготовка до роботи.
3.Етап виконання інтерактивних вправ, презентація та рефлексія.
Дискусія.
Засідання МО
Грудень
1.Проблема творчого засвоєння та якісного контролю під час проведення творчо- узагальнюючих та результативно- оцінювальних міні-модулів
2.Психологія контролю знань, можливості узагальнення знань.
3.Нові стратегії оцінювання знань під час переходу до продуктивних форм навчання.
Педагогічна рада, підготовка методичних рекомендацій

Майстер-клас для вчителів району
показують педагоги школи, члени творчої
групи

Обмін досвідом з колегами з
Гребінківщини Полтавської області

(участь вчителів школи у семінарі :

“Використання елементів вальдорфської
педагогіки в навчальному процесі” за участю
педагогів Києва, Одеси, Гамбурга)


Участь у навчально-методичній роботі школи-
партнера. Семінар-тренінг у Сербинівській ЗОШ
I-III ступенів Гребінківського району Полтавської
області


Творчо-експериментальне об’єднання вчителів
школи вирішує проблему використання
інтерактивних методів навчання під час навчально-
виховного процесу . Зустріч учасників обласного
семінару учителів української мови, який відбувся на
базі школи у листопаді 2007р.

Реалізуємо педагогічні ініціативи в процесі творчої
організації роботи

Модуль „Технології”
Моніторинг
роботи
школи з
розвитку
професійної
компетент-
ності
Річний
план
професій-
ного
зростання
вчителя
Аналіз
психолого-
педагогіч-
ної
підготовки
до роботи
в умовах
сільської
школи
Навчально
-дослідна
та
науково-
дослідна
діяльність
в умовах
експери-
менту
Розвиток
педагогіч-
ного
колективу
сільської
школи
Персонал-
технології
вчителів
Головна мета
організаційно-методичної роботи
вивести особистість сільського педагога в
режим саморозвитку і креативності

Формування компетенцій учителя
для діяльності в специфічних умовах
сільської малочисельної школи
М

Креатив

Імідж

Емпатія

Аналітичність

Подолання стресових

ситуацій та конфліктів

Організація міжособистісного

мікропростору для спілкування

Адаптивно
-
мобілізаційна діяльність

МАЙСТЕРНІСТЬ



Створена і апробована модель
організаційно-методичної роботи
з
удосконалення
професійної
компетентності
дозволяє
реалізувати педагогічні ініціативи
вчителів в умовах експерименту з
проблеми
„Організація навчально-
виховного процесу в сільській
малокомплектній школі на основі
інтерактивних
технологій
навчання”


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал