План-конспекти уроків курсу «захист вітчизни»




Скачати 149.67 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації05.01.2017
Розмір149.67 Kb.
ТипПлан-конспект

_____________________ загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів








ПЛАН-КОНСПЕКТИ
УРОКІВ КУРСУ
«ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»

10 КЛАС




РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
І півріччя
1 2
3 4
5 6
7 8 понеділок вівторок середа четвер п’ятниця





Вступне заняття

УРОК 1

Тема заняття :
Конституція України про захист суверенітету і територіальної цілісності України. Збройні
Сили - гарант національної безпеки України. Захист Вітчизни - основне завдання Збройних
Сил. обов'язок громадян України.
Мета : роз’яснити учням їхні обов’язки, правила поведінки та безпеки життєдіяльності на заняттях курсу
«Захист Вітчизни розвивати морально-бойові якості - витримку, сміливість.
Навчальні питання : 1.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з прикладної фізичної підготовки. (5 хв.)
2.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (10 хв.)
3.
Збройні сили — гарант національної безпеки України. (17 хв.)
4.
Особливості правил поведінки на заняттях. (10 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття. (3 хв.)
Учні усвідомлює: поняття національної безпеки держави, роль і завдання Збройних Сил щодо захисту держави;
Учні розуміє: захист суверенітету, територіальну цілісність України, обов’язки громадян щодо захисту Вітчизни;
Учні повинні засвоїти : основні поняття з основ військової справи, цивільного захисту, медичної допомоги; дотримуватися на уроках із предмета статутних взаємовідносин.
Запитання для повторення матеріалу :
1. Назвіть елементи строю.
2. Розкажіть про обов’язки солдата перед шикуванням і в строю.
Домашнє завдання : с. 5–8, законспектувати








УРОК 2

Тема заняття :
Визначення вихідного рівня фізичної підготовки юнаків.
Мета : перевірити фізичну підготовку юнаків; удосконалити уміння, навички та фізичні якості учнів у метанні гранат на дальність та влучність з місця і з розбігу; виховувати у юнаків сміливість, витримку та інші морально-бойові якості, а також розвивати такі фізичні якості, як сила, загальна та швидкісна витривалість, стійкість до перенавантажень.
Навчальні питання :
1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (5 хв.)
2.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення заняття. (2 хв.)
3.
Метання гранати на дальність та влучність (10 хв.)
4.
Спортивні нормативи (25 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття. (3 хв.)
Учні мають знати : техніку метання гранати на дальність з місця і з розбігу; оцінювання нормативу метання гранати на дальність та влучність; команди для виконання нормативу; правила техніки безпеки при метанні гранати.
Учні повинні вміти : швидко бігати, далеко метати гранату; готувати організм до фізичних навантажень і приводити організм до спокійного стану; дотримуватись правил техніки безпеки при виконанні нормативів.
Учні повинні засвоїти : назви нормативів; команди для виконання нормативів; оцінювання нормативів.
Запитання для повторення матеріалу :
1. Дати визначення напрямного.
2. Дати визначення замикаючого.
Домашнє завдання : комплексна силова вправа;






Розділ 1. Збройні Сили України на захисті Вітчизни
Тема
1.1.
Збройні Сили України - військове формування держави .
УРОК 3

Тема заняття
Конституція і закони України про Збройні Сили України.
Мета :
пояснити учням, що міжнародне військове співробітництво - важлива для українського суспільства місія, яка забезпечує гідне місце української держави у світовій системі безпеки.
Навчальні питання 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Конституція України про Збройні Сили України . (15 хв.)
3.
Закони України про Збройні Сили України (10 хв.)
4.
Структура і завдання Збройних Сил України (10 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : визначення воєнної доктрини України, основні принципи діяльності, склад та призначення
Збройних Сил України та військових формувань
Учні повинні вміти користуватись мапою світу
Учні повинні
засвоїти :
воєнна доктрина; без’ядерний статус; Закони «Про Збройні Сили України», «Про оборону
України»; принцип побудови і діяльності військових формувань .
Запитання для
закріплення
матеріалу :
1. Що таке воєнна доктрина ?
2. Назвати види Збройних Сил України.
3. Назвати роди сухопутних військ.
Домашнє завдання с. 19–27







Розділ 1. Збройні Сили України на захисті Вітчизни
Тема
1.1.
Збройні Сили України - військове формування держави .
УРОК 4

Тема заняття
Законодавство України про військову службу. Статут військової служби.
Мета :
пояснити учням, що міжнародне військове співробітництво - важлива для українського суспільства місія, яка забезпечує гідне місце української держави у світовій системі безпеки.
Навчальні питання 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Статус військової служби. Підготовка громадян України до військової служби, складання
Військової присяги, проходження і види військової служби, виконання військового обов’язку в запасі. (20 хв.)
3.
Підготовка військових кадрів для Збройних Сил: військові навчальні заклади, підготовка та вступ до них. (15 хв.)
4.Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : основні положення Конституції та законів України про призначення та засади діяльності національних Збройних Сил; структуру і завдання Збройних Сил України; військові відзнаки та військову символіку України, статус і види військової служби, порядок її підготовки та проходження;
Учні повинні вміти військову присягу, її історію, порядок прийняття та значення, походження Бойового Прапора, військових відзнак та символіки України;
Учні повинні
засвоїти :
воєнна доктрина; без’ядерний статус; Закони «Про Збройні Сили України», «Про оборону
України»; принцип побудови і діяльності військових формувань .
Запитання для
закріплення
матеріалу :
1. Що таке воєнна доктрина ?
2. Назвати види Збройних Сил України.
3. Назвати роди сухопутних військ.
Домашнє завдання с. 53–57.

Розділ 1. Збройні Сили України на захисті Вітчизни
Тема 1.2. Розбудова національних Збройних Сил .
УРОК 5
Тема заняття
Основні історичні періоди військового мистецтва українського народу. їх значення для розбудови
сучасних ЗСУ. Військова діяльність українського народу у першій та другій світових війнах.
Мета :
пояснити учням, що міжнародне військове співробітництво - важлива для українського суспільства місія, яка забезпечує гідне місце української держави у світовій системі безпеки.
Навчальні питання 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Основні історичні періоди військового мистецтва українського народу, їх значення для розбудови сучасних ЗСУ. (10 хв.)
3.
Військове мистецтво Київської держави та Війська Запорізького. Переможні битви війська Богдана
Хмельницького у національно-визвольній боротьбі українського народу в ХVІІ ст. (10 хв.)
4.
Військова діяльність українського народу у першій та другій світових війнах. Збройні Сили
Української Народної Республіки та їх роль у боротьбі за національну державність у 1917 – 1921 рр.
Участь українського народу у воєнних діях проти фашизму. Військові операції Українських фронтів та воєнні дії української повстанської армії під час визволення України в ході другої світової війни.(10хв.)
5.
Організаційна та функціональна структура Збройних Сил України, структура та бойовий склад
Сухопутних військ, Повітряних сил та Військово-морських сил на кінець 2011 року. .( 5хв.)
6.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати :
основні історичні періоди військового мистецтва українського народу, їх значення для розбудови сучасних Збройних Сил; наводить приклади визначних воєнних подій, переможних битв українського війська;
Учні повинні вміти
значення військової могутності держави у сучасному світі; необхідність реформування Збройних Сил держави, функціональний принцип їх побудови та застосування; графічно відображати організаційну структуру Збройних Сил України;
Учні повинні
засвоїти :
військову діяльність українського народу у боротьбі за національну державність; участь українського народу у військових операціях проти фашизму.
Запитання для
закріплення
матеріалу :
1. Що таке воєнна доктрина ?
2. Назвати види Збройних Сил України.
3. Назвати роди сухопутних військ.
Домашнє завдання
вивчити конспект уроку



Розділ 2. Міжнародне гуманітарне право (МГП)
Тема 2.2. Особливості ведення воєнних дій з урахуванням норм МГП
УРОК 6

Тема заняття
Поняття збройних сил держав та правовий статус учасників бойових дій і миротворчих
операцій. Заборонені методи ведення воєнних дій.
Мета :
пояснити учням, що міжнародне військове співробітництво - важлива для українського суспільства місія, яка забезпечує гідне місце української держави у світовій системі безпеки.
Навчальні питання 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Європейська інтеграція і національна безпека України. (10 хв.)
3.
Розвиток відносин України з Європейським Союзом у сфері безпеки військового і військово- технічного співробітництва. (10 хв.)
4.
Повідомлення учнів за темою уроку (15 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : визначення воєнної доктрини України, основні принципи діяльності, склад та призначення
Збройних Сил України та військових формувань
Учні повинні вміти користуватись мапою світу
Учні повинні
засвоїти :
воєнна доктрина; без’ядерний статус; Закони «Про Збройні Сили України», «Про оборону
України»; принцип побудови і діяльності військових формувань .
Запитання для
закріплення
матеріалу :
1. Що таке воєнна доктрина ?
2. Назвати види Збройних Сил України.
3. Назвати роди сухопутних військ.
Домашнє завдання опрацювати конспект





Розділ 3. Тактична підготовка
Тема 3.1. Основи загальновійськового бою
УРОК 7
Тема заняття
Загальновійськовий бій (демонстраційне). Поняття про бій. види бою. Суть, характер, основні види і
принципи сучасного загальновійськового бою.
Мета : перевірити практичні та теоретичні знання, уміння учнів з вивчених тем; виховувати у школярів самостійність, точність, упевненість у своїх силах, уміння використовувати свої знання, навички на практиці.
Навчальні питання :
1.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення заняття. (3 хв.)
2.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
3.
Завдання воїнів ЗСУ щодо захисту Вітчизни сучасного загальновійськового бою до підготовки солдата.
(10 хв.)
4.
Обов'язки солдата в бою. (10 хв.)
5.
Поведінка солдата в бою. (МГП) (10 хв.)
6.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (5 хв.)
Учні мають знати : обов’язки солдата в бою; дії в обороні і у наступі у складі бойової групи, пересування на полі бою різними способами;
Учні повинні вміти діяти в обороні і у наступі у складі бойової групи, виконувати пересування на полі бою різними способами;
Учні повинні засвоїти
: вести спостереження за полем бою, виявляти цілі, визначати їх положення на місцевості і доповідати про результати спостереження; застосовувати прийоми знищення противника вогнем, гранатами, багнетом і прикладом; виконувати нормативи тактичної підготовки.
Запитання для закріплення матеріалу
:
1.
Назвіть основні складові частини сучасного загальновійськового бою.
2.
Чим характеризується сучасний загальновійськовий бій?
3.
Які основні складові готовності підрозділу до бою? Відповідь обгрунтуйте.
4.
Які передбойові порядки вам відомі?
5.
Охарактеризуйте бойові порядки.
6.
Який вид бойових дій, на вашу думку, найхарактерніший для локальних бойових конфліктів сучасності? Відповідь обґрунтуйте.
Домашнє завдання : с. 157



Розділ 3. Тактична підготовка
Тема 3.1 Основи загальновійськового бою.
УРОК 8

Тема заняття :
Удар, вогонь і маневр - складові частини бою . Поняття про удар, види ударів. Узагальнюючий урок
Мета : перевірити практичні та теоретичні знання, уміння учнів з вивчених тем; виховувати у школярів самостійність, точність, упевненість у своїх силах, уміння використовувати свої знання, навички на практиці.
Навчальні питання :
1.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення заняття. (3 хв.)
2.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
3.
Поняття про удар, види ударів. Визначення і завдання вогню в бою. Класифікація вогню звичайної зброї. (15 хв.)
4.
Визначення, завдання та види маневру в бою. Види маневру підрозділами і вогнем. (15 хв.)
3. Підведення підсумків заняття та оцінювання (5 хв.)
Учні мають знати : риси загальновійськового бою, особливості сучасних війн та військових конфліктів, види вогню та маневру в бою;
Учні повинні вміти : розуміти тактичні знаки загальновійськового бою; усвідомлювати необхідність бойового забезпечення бою.
Учні повинні засвоїти
: вести спостереження за полем бою, виявляти цілі, визначати їх положення на місцевості і доповідати про результати спостереження; застосовувати прийоми знищення противника вогнем, гранатами, багнетом і прикладом; виконувати нормативи тактичної підготовки.
Запитання для закріплення матеріалу
:
Дайте визначення поняттю «удар».
Дайте визначення поняттю «вогонь».
Які основні види вогню вам відомі?
Дайте визначення поняттю «маневр».
Які види маневру вам відомі?
Охарактеризуйте види екіпіровки. Наведіть приклади.
Які обов’язкові предмети належать до носимої екіпіровки?
Які предмети належать до возимої екіпіровки?
Домашнє завдання : с. 162–164



Розділ 4. Вогнева підготовка
Тема 4.1. Основи стрільби із стрілецької зброї. Внутрішня балістика стрільби.
УРОК 9

Тема заняття
Поняття про стрільбу і балістику стрільби. Явище постріл}'. Періоди пострілу.
Мета : ознайомити учнів з питаннями внутрішньої і зовнішньої балістики; сформувати переконання в необхідності знати основи і правила стрільби; виховувати та формувати бережливе ставлення до зброї, бойових та навчальних патронів.
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Заходи безпеки життєдіяльності під час занять з вогневої підготовки (5 хв.)
3.
Постріл і його періоди (10 хв.)
4.
Початкова швидкість кулі, її вплив на стрільбу (10 хв.)
5.
Відбій зброї і кут вильоту (8 хв.)
6.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (5 хв.)
Учні мають знати : визначення : основи стрільби і правила стрільби, постріл, початкова швидкість кулі; періоди пострілу; від чого залежить початкова швидкість кулі; що таке відбій зброї; правила поводження зі зброєю та набоями.
Учні повинні вміти : застосовувати свої знання з основ і правил стрільби на практиці; зменшувати поштовх сили відбою зброї.
Учні повинні засвоїти : основи стрільби і правила стрільби; постріл; періоди пострілу - попередній, основний, після газів; об’єм і тиск газів; початкова швидкість кулі; пробивна і убивча дія кулі; відбій зброї.
Запитання для закріплення матеріалу :
1. Що називається пострілом ?
2. Що називається початковою швидкістю кулі і від чого вона залежить ?
3. Які заходи безпеки при поводженні зі зброєю та набоями ?
Запитання для повторення матеріалу :
1. Яка будова патрона та типи патронів ?
2. Що таке калібр зброї ?
3. Яка загальна будова автомата, з яких частин він складається ?
Домашнє завдання : с. 132–133

Розділ 4. Вогнева підготовка
Тема 4.2. Стрілецька зброя, поводження з нею, догляд і зберігання
УРОК 10
Тема заняття
Автомат Колошникова . Загальні відомості.
Мета : сформувати переконання в необхідності знати основи і правила стрільби; виховувати та формувати бережливе ставлення до зброї, бойових та навчальних патронів.
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Заходи безпеки життєдіяльності під час занять з вогневої підготовки (5 хв.)
3.
Призначення, бойові властивості автомата. Поняття про будову автомата та його автоматичну дію. (10 хв.)
4.
Розбирання і складання автомата. Порядок неповного розбирання і складання автомата. (20 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття (3 хв.)
Учні мають знати :
бойові властивості та загальну будову автомата, малокаліберної та пневматичної гвинтівки;
принцип роботи автоматичної зброї;
Учні повинні вміти : розбирати та складати автомат; розпізнавати основні частини автомата; порівнювати основні характеристики сучасної стрілецької зброї;
Учні повинні засвоїти : матеріальну частину сучасної зброї та порядок її підготовки до бою;
Запитання для закріплення матеріалу :
1. Як утворюється траєкторія польоту кулі?
2. Який постріл називається прямим? Чому?
3. Що таке прикритий простір?
4. Що називається «мертвим» (неуражувальним) простором?
5. Уражувальний простір - це .......................
Домашнє завдання : ст. 132 - 138

Розділ 4. Вогнева підготовка
Тема 4.2. Стрілецька зброя, поводження з нею, догляд і зберігання
УРОК 11
Тема заняття
Призначення, будова частин і механізмів автомата, приладдя і патронів Призначення, будова
частин і механізмів автомата. Приладдя до автомата. Бойові патрони.
Мета : сформувати переконання в необхідності знати основи і правила стрільби; виховувати та формувати бережливе ставлення до зброї, бойових та навчальних патронів.
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Робота частин і механізмів автомата. Робота частин і механізмів при заряджанні та стрільбі.
Затримки під час стрільби, способи їх усунення. (10 хв.)
3.
Тренування у неповному розбиранні і складанні автомата (Н-В-2,3). (25 хв.)
4.
Перевірка результатів роботи учнів (3 хв.)
Учні мають знати : бойові властивості та загальну будову автомата, малокаліберної та пневматичної гвинтівки;
Учні повинні вміти принцип роботи автоматичної зброї;
Учні повинні засвоїти : розбирати та складати автомат;
Запитання для закріплення матеріалу :
1.
Для чого призначений автомат Калашнікова АК-74?
2.
Які бойові властивості має автомат Калашнікова АК-74?
3.
Охарактеризуйте загальну будову автомата Калашнікова АК-74.
4.
Охарактеризуйте будову й призначення ствольної коробки.
5.
Як і в якій послідовності проводиться неповне розбирання автомата Калашнікова АК-74?
6.
Як і в якій послідовності проводиться неповне збирання автомата Калашнікова АК-74?
7.
Як проводиться змащування автомата АК-74? За допомогою додаткових джерел інформації та зустрічних запитань з ’ясуйте зі своїм товаришем знання техніки безпеки поводження з АК-
74
Домашнє завдання : ст. 136 - 138

Розділ 4. Вогнева підготовка
Тема 4.2. Стрілецька зброя, поводження з нею, догляд і зберігання
УРОК 12
Тема заняття
Малокаліберна і пневматична гвинтівка . Призначення. бойові властивості, загальна будова
малокаліберної гвинтівки. Будова патронів.
Мета : сформувати переконання в необхідності знати основи і правила стрільби; виховувати та формувати бережливе ставлення до зброї, бойових та навчальних патронів.
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Призначення, бойові властивості, загальна будова малокаліберної гвинтівки. Будова патронів.
Заряджання гвинтівки. Заходи безпеки при поводженні з гвинтівкою і патронами. Затримки під час стрільби, способи їх усунення. Особливості чищення і змащування гвинтівки. (15 хв.)
3.
Пневматична гвинтівка. Призначення, бойові властивості, загальна будова пневматичної гвинтівки. Заряджання гвинтівки. Заходи безпеки при поводженні з гвинтівкою. Затримки під час стрільби, способи їх усунення. Особливості чищення і змащування гвинтівки. (20 хв.)
4.
Перевірка результатів роботи учнів (3 хв.)
Учні мають знати : матеріальну частину стрілецької зброї, що вивчається, її бойові можливості, порядок підготовки зброї до вирішення вогневих завдань, основи та правила стрільби;
Учні повинні вміти готувати зброю до стрільби, вести розвідку цілей, володіти прийомами і способами ведення вогню зі стрілецької зброї з урахуванням метеорологічних умов та умов місцевості, влучно уражати противника, метати ручні гранати, усувати несправності, які виникають під час стрільби;
Учні повинні засвоїти : первинні навички у діях зі зброєю під час виконання вогневих завдань.
Запитання для закріплення матеріалу :
1.
До якого виду зброї належить ТОЗ-12? Яке основне її призначення? До якого виду зброї належить ІЖ-38? Яке основне її призначення?
2.
У чому полягає порядок підготовки до стрільби ТОЗ-12, ІЖ-38?
3.
Охарактеризуйте етап прицілювання при стрільбі з ТОЗ-12, ІЖ-38.
4.
Охарактеризуйте послідовність чищення і змащування частин і механізмів ТОЗ-12, ІЖ-38
Домашнє завдання : ст. 136 - 138

Розділ 5.Статути Збройних Сил України
Тема 5.1. Військовослужбовці та відносини між ними
УРОК 13

Тема заняття
Військовослужбовці Збройних Сил України. Військові звання, знаки розрізнення і форма одягу
військовослужбовців.
Мета : ознайомити учнів з основами організації та порядком несення служби; формувати у юнаків повагу до Статутів як закону, який потрібно безумовно виконувати; готовність до перенесення фізичних та психологічних навантажень
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Призначення та задачі вартової служби (5 хв.)
3.
Склад варти. Чатовий і караульний. Пост. Способи охорони об’єкту. (10 хв.)
4.
Вартова форма одягу. Озброєння вартового ( 10 хв.)
5.
Підпорядкованість та обов’язки чатового (10 хв.)
6.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : визначення статутів Збройних Сил України, загальні обов’язки військовослужбовців, основи організації внутрішньої та вартової служб;
Учні повинні засвоїти : виконувати обов’язки днювального роти, розуміти обов’язки вартового, дотримуватися правил поведінки військовослужбовця;
Запитання для закріплення матеріалу :
Хто може бути військовослужбовцем Збройних сил України?
Кому і відповідно до якого закону України присвоюється військове звання?
Які знаки розрізнення встановлено на форменому одязі військовослужбовців Збройних сил
України?
Назвіть військові звання Збройних сил України, що встановлені для: а) офіцерського складу; б) професійного сержантського складу; в) солдатів строкової служби.
Що зобов’язаний виконувати кожний рядовий (матрос) у повсякденній діяльності?
Ким може бути військовослужбовець за своїм службовим становищем і військовим званням відносно іншого військовослужбовця?
Домашнє завдання : с. 58–59



Розділ 5.Статути Збройних Сил України
Тема 5.2. Внутрішній порядок в військовій частині та її підрозділах.
УРОК 14

Тема заняття
Правила розміщення і повсякденної діяльності військовослужбовців. Поняття про внутрішній
порядок. Розміщення особового складу та зброї у приміщеннях казарми.
Мета : ознайомити учнів з основами організації та порядком несення вартової служби; формувати у юнаків повагу до Статутів як закону, який потрібно безумовно виконувати; готовність до перенесення фізичних та психологічних навантажень
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Поняття про внутрішній порядок. Розміщення особового складу та зброї у приміщеннях казарми. Розподіл часу за розпорядком дня. (15 хв.)
3.
Повсякденна діяльність військовослужбовців: підйом, ранковий огляд і вечірня перевірка; заняття з бойової підготовки; звільнення з розташування військової частини; відвідування військовослужбовців. (20 хв.)
4.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : характеризує розпорядок дня військової частини, значення розпорядку дня для виконання заходів повсякденної діяльності, призначення добового наряду роти;
Учні повинні засвоїти : виконує обов’язки днювального роти згідно з розпорядком дня; діє у випадку тривоги, пожежі, евакуації майна з розташування роти, під час прибуття в роту прямих начальників, чергового частини.
Запитання для закріплення матеріалу :
Дайте визначення поняття «внутрішній порядок».
Які приміщення мають бути в казармі для розміщення кожної роти військовослужбовців, що проходять строкову військову службу?
Де в казармі зберігають стрілецьку зброю, у тому числі навчальну, та боєприпаси до неї?
Ким і на який термін установлюється розпорядок дня у військовій частині?
Домашнє завдання : с. 59–60.

Розділ 5.Статути Збройних Сил України
Тема 5.3. Військова дисципліна, засоби щодо її зміцнення.
УРОК 15

Тема заняття
Військова дисципліна. Визначення та шляхи досягнення військової дисципліни. її значення в
сучасних умовах.
Мета : ознайомити учнів з основами організації та порядком несення вартової служби; формувати у юнаків повагу до Статутів як закону, який потрібно безумовно виконувати; готовність до перенесення фізичних та психологічних навантажень
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Військова дисципліна. Визначення та шляхи досягнення військової дисципліни, її значення в сучасних умовах. (15 хв.)
3.
Обов’язки військовослужбовця з дотримання військової дисципліни. Виконання наказу – обов’язок кожного військовослужбовця. (10 хв.)
4.
Заохочення та стягнення – важливі засоби виховання військовослужбовців і зміцнення військової дисципліни. Заохочення і стягнення, що застосовують до рядових (матросів), сержантів (старшин). (10 хв.)
5.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Учні мають знати : значення військової дисципліни;
Учні повинні засвоїти : засоби щодо зміцнення військової дисципліни.
Запитання для закріплення матеріалу :
Що передбачає розподіл часу за розпорядком дня у військовій частині протягом доби і протягом тижня?
Що має бути передбачено в розпорядку дня кожного військовослужбовця?
Назвіть призначення, склад та озброєння добового наряду роти.
Як має бути обладнано місце для несення служби добовим нарядом роти?
Домашнє завдання : с. 63–64

Підсумкове заняття. Узагальнюючий урок
УРОК 16
Тема заняття
Підсумкове заняття. Узагальнюючий урок
Мета :
Провести контроль рівня знань учнів,закріпити знання учнів з вивчених тем.
Навчальні питання : 1.
Стройовий тренаж. Вправи без зброї. (7 хв.)
2.
Контроль знань учнів згідно роздаткового матеріалу . (35 хв.)
3.
Підведення підсумків заняття та оцінювання (3 хв.)
Запитання для закріплення матеріалу :
Яка мета призначення вартової служби ?
Які бувають варти ?
Що таке пост та яке його обладнання ?
Які обов’язки чатового ?
Чатовому заборонено ...
Які способи охорони поста вимагає Статут гарнізонної та вартової служб ?
У чому полягає недоторканість чатового ?
Як повинен діяти чатовий під час прийняття і здачі поста ?
Охарактеризуйте історичні витоки Військової присяги, Бойового прапора, військових відзнак та символіки України.
Витлумачте зміст, значення та порядок складання Військової присяги на вірність Українському народові.
Вивчіть напам’ять текст присяги.
Що таке пост № 1 у військовій частині? Для чого його виставляють?
Чому Бойовий прапор військової частини Збройних сил України є символом честі, доблесті й слави?
Як зберігається Бойовий прапор військової частини у мирний час?
Наведіть історичні приклади, у яких би йшлося про Бойовий прапор, Військову присягу, військові відзнаки.
У чому полягає призначення Збройних сил України та інших військових формувань?
Що зазначено в законах України про відродження, засади діяльності національних Збройних сил? Охарактеризуйте структуру й завдання
Збройних сил України. Із чого складається законодавство України про військову службу?
Чому військовій службі в нашій державі має надаватися особливий статус?
Де відбувається підготовка військових кадрів для ЗСУ?
Назвіть і поясніть сутність заходів безпеки під час стрільби з автомата.
У чому полягає підготовка автомата до стрільби?
У чому полягає підготовка патронів до стрільби?
Назвіть порядок і послідовність прицілювання.
Дайте розгорнуту відповідь, у чому полягає порядок обслуговування автомата після стрільби.
Розкажіть методику прицілювання рівною мушкою.
Розкажіть про порядок зберігання автомата в польових умовах.
Охарактеризуйте паливно-мастильні матеріали, які використовують для змащування автомата.
Дайте характеристику іншим матеріалам, які використовують для чищення автомата.
Розкажіть і покажіть на схемі роботу частин і механізмів автомата при стрільбі в автоматичному режимі.
Розкажіть і покажіть на схемі роботу частин і механізмів автомата при стрільбі поодинокими пострілами.
Домашнє завдання : Повторення вивченого матеріалу



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал