Правила для учнів з особливими навчальними потребами (sen) Обґрунтування



Скачати 67.96 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації15.01.2017
Розмір67.96 Kb.
ТипПравила

Правила для учнів з особливими навчальними потребами (SEN)
Обґрунтування
Забезпеченням того, що всі учні отримують необхідну підтримку для досягнення успіху в навчанні та розкритті повною мірою свого потенціалу, є
навчання за програмами Початкової школи (PYP) Міжнародного бакалаврату, KS3, IGCSE та ALevels в Національній навчальній програмі Англії та
Уельсу і в результаті одержання диплому IB (з серпня 2014 р, відвідуючи
Британську міжнародну школу в Україні.
Місія
БМШ визнає, що всі учні мають різні рівні інтелектуального, соціального,
фізичного та емоційного розвитку. Для того, щоб індивідуально пристосувати процес навчання для кожного учнями використовуємо інклюзивні практики викладання, які сприяють максимально можливому розвитку талантів і
потенціалу у атмосфері толерантності та турботи.
IB програма для початкової школи БМШ охоплює філософію та ідеали
Міжнародного бакалаврату. Ми визнаємо, що учень перебуває в центрі
навчальної програми і це виражено за допомогою Профілю учня IB. Всі
вчителі, що викладають IB, KS3/IGCSE, а також ALevel, навчають своїх учнів,
відштовхуючись від того, що всі вони мають відповідно диференційовані
особливі освітні потреби.
Вимоги надання доступу
Програма IB Диплому дає змогу розподілу для її іспитів на основі медичних та або навчального-психологічних даних. Подання заявки на такі пільги повинно проводитися за участі координатора програми ІВ диплому, слідуючи правилам, встановленим Організацією міжнародного бакалаврату (ІВО). Центр Оцінювання ІВ повинен схвалити всі умови для надання доступу.
Міжнародний бакалаврат (ІВ) та Британська міжнародна школа пропонує
наступні умови для надання доступу за підтримки відповідних професійних доказів а) Доступ до змінених робіт для учнів звадами зору б) Доступна додатковий час в) Доступ до письмових робіт, включаючи програмне забезпечення для редагування тексту г) Доступ до надання допомоги під час читання д) Доступ домовлення та спілкування, як правило, для учнів звадами слуху е) Доступ для подовження терміну та винятків для учнів, які можуть надати докази, що їх стан здоров’я не дозволяє завершити роботу у визначений термін
є) Доступ до окремої кімнати для складання іспитів на розсуд школи.
SEN у філософії PYP
Філософія PYP визнає і складається з різноманітних стилів навчання всіх дітей.
З цією метою, ми прагнемо забезпечити диференційоване викладання та навчання. Якщо є така необхідність, ми використовуємо інклюзивний досвід для дітей з особливими потребами. Ми також визнаємо, що для того, щоб виконати вимоги IEP та забезпечити відповідну диференціацію для всіх дітей,
учень може потребувати індивідуальних пояснень, щоб досягти своїх академічних цілей.
Необхідність підтримки SEN
Ми розглядаємо учня як такого, що має особливі навчальні потреби (якщо у нього є труднощі з навчальним планом без спеціальної допомоги. Діти з особливими потребами a) мають значно більші труднощів навчанні, ніж більшість дітей того самого віку, або б) мають фізичні вади, які перешкоджають або гальмують користування навчальними засобами, які надає БМШ для дітей того ж віку.
Принципи надання SEN
Учням з особливими потребами пропонується доступ до широкої та збалансованої навчальної програми, диференційованої відповідним чином. Батьки грають надзвичайно важливу роль у підтримці навчання їхньої дитини.
Обов'язком батьків є забезпечення за свій рахунок того, щоб БМШ отримала психологічно - освітню оцінку потреб їх дитини, якщо умов Школи виявилося недостатньо для здійснення цього. Втому випадку, коли БМШ не може адекватно задовольнити потреби учня,
враховуючи його інтереси, батькам може бути запропоновано знайти альтернативну школу для навчання.
Цілі положень LS
Освітні потреби учня ідентифікуються на початковому етапі Всі, хто бере участь у наданні підтримки в навчанні, враховують всі інтереси учня
Школа і батьки працюють у партнерстві для виявлення та задоволення освітніх потреб Прогрес контролюється
і
регулярно переглядається з
допомогою
індивідуальних планів навчання (КЕР); Якщо це необхідно, Школа співпрацює з іншими організаціями Навчання всіх зацікавлених сторін проводиться з допомогою професійного розвитку Школи.
Процедури SEN
Якщо учню не підходять конкретні
стратегії
викладання вчителя,
застосовуються наступні процедури підтримки Дитину ідентифікує вчитель, батьки або співробітники БМШ. Учитель надає базову оцінку і / або підтверджуючі документи, разом з заповненою формою до відділу SEN для розгляду. Відділ SEN розглядає і рекомендує вчителю заходи для виконання протягом декількох тижнів. Якщо втручання не приносить результатів,
відділ
SEN
проводить спостереження і тестування вдома в учня, якщо це необхідно. При необхідності батькам пропонують провести психологічно - освітнє
тестування для їх дитини. Відділ SEN розробляє і впроваджує індивідуальний план навчання (IEP) та надання додаткової освітньої допомоги учню, якщо це необхідно.
Інші положення
Додаткова індивідуальна навчальна допомога може включати договір поведінки для учня IEP, навчання в невеликих групах або один з одним,
допоміжні технологічні засоби, задоволення або тестування фізичних потреб.
Посилання
Видання IB: Спеціальні освітні потреби в рамках Програм міжнародного бакалаврату (серпень 2010), Видання IB: Кандидати з Оцінки спеціальний потреб (березень 2007).




Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка