Приклад навчання за зразком





Дата конвертації05.02.2017
Розмір21.4 Kb.

Приклад навчання за
зразком
Роздум уголос - це один зі
способів, за допомогою якого вчитель може моделювати процес комплексного мислення.
Додаткова
інформація >
Створення ефективних проектів
Навчання за методом проектів
Приклади від учителя
Приклади від учителя
Як учні дізнаються про те, що від них очікується? Надати учням зрозумілий приклад використання навички чи стратегії повинен сам учитель. Учитель пропонує учням структуру, що направляє діяльність учнів:
Описуючи навичку або стратегію
Демонструючи спосіб покрокового застосування стратегії
Представляючи навичку у вигляді складових елементів.
Демонструючи /моделюючи приклади з використанням різних технік
Демонструючи учням ентузіазм, наполегливість, зацікавленість і
контролюючи розуміння ними навчального матеріалу.
Вчитель перевіряє розуміння учнями матеріалу, потім дає їм наочний приклад/
модель, використовуючи для цього візуальні, слухові, тактильні та/або кінестетичні засоби в процесі міркування вголос. У процесі наведення прикладів учитель робить зупинки, щоб дати учням можливість поставити запитання. Техніка моделювання забезпечує
взаємодію між учителем і учнями на високому рівні.
Зробіть це у вашому класі
Цілеспрямоване моделювання (навчання через приклади) може здійснюватися в будь-якому класі та на будь-якому предметі. Для того, щоб ця діяльність була здійснена успішно, вчитель повинен ретельно її спланувати. Для успішного здійснення процесу моделювання мають бути пройдені наступні етапи:
1. Переконайтеся, що в учнів є необхідні для виконання завдання знання та навички.
2. Розбивайте навички на невеликі сегменти, зручні для вивчення.
3. Переконайтеся, що навичка відповідає віковим особливостям учнів.
4. Використовуйте візуальні, аудіальні, кінестетичні й інші засоби для пояснення важливих компонентів навички чи концепції.
5. На кожному етапі використовуйте міркування вголос.
6. Пояснюйте важливі зв'язки між етапами.
7. Перевіряйте розуміння учнів у процесі роботи та повторно відпрацьовуйте ті етапи, на яких виникло нерозуміння.
8. Переконайтеся в тому, що пояснення матеріалу відбувається з достатньою для його засвоєння швидкістю.
9. Демонструйте використання концепції/навички стільки разів, скільки необхідно для засвоєння учнями.
10. Надайте учням можливість ставити запитання й уточнювати те, чого вони не зрозуміли.
Час, необхідний для демонстрації способу застосування навички залежить від об'ємів завдання, над яким працюватимуть учні. Моделювання деяких навичок може займати всього лише декілька хвилин, хоча у випадку з
іншими, складнішими навичками, це може займати триваліший проміжок часу. Для учителя важливо розібратися заздалегідь, що він хоче, щоб його учні дізнались у результаті процесу моделювання, для того, щоб учні чітко уявляли собі його очікування та вимоги. Визначення характеру діяльності учня перед початком моделювання також робить оцінювання конструктивнішим і точнішим.

Створення ефективних проектів: Приклади та моделі
Приклади та моделі
Організація процесу навчання на прикладах і зразках
Роздум вголос
Проведення «роздумів вголос» є наочним способом навчання учнів розумовим навичкам. Учитель моделює
стратегію чи навичку, пояснюючи процес свого мислення на кожному етапі. Формулювання запитань та ідей у процесі демонстрації цієї навички є ефективним способом навчання за методом «роздуму вголос». «Роздум вголос»
– це ефективний спосіб моделювання навичок мислення для учнів, оскільки вони «бачать» те, що відбувається у свідомості вчителя, в процесі читання розповіді, засвоєння нової навички чи осмислення нового матеріалу.
Приклади роздуму вголос:
Учитель читаючи розповідь про іммігрантів, що приїжджають до Америки, говорить: «Я не можу навіть уявити собі всі ті випробування, які їм довелося пережити. Мені було б страшно залишити мій будинок і сім'ю. Я
думаю, що для того, щоб зважитися на це, потрібно бути по-справжньому хороброю людиною. Але в той же час мені б хотілося побачити Новий Світ. Я думаю, що пізніше в цій розповіді хлопчик поїде до Америки та побачить свого дядька. Я думаю, що йому там сподобається. Коли я робитиму запис у моєму журналі, я думаю написати про щурів і про те, як їм довелося живитися на кораблі черствим хлібом і водою. Так. Ще я напишу про те, як я сумуватиму за моєю сім'єю та про те, як важко заснути на кораблі, який гойдається на хвилях. Чи доберусь я до Америки? Я знаю, що не всім кораблям вдавалося перепливти океан». (Перед тим,
як здійснити міркування вголос, учитель може записати його для учнів).
Рекомендації вчителя для учнів: Після моделювання цієї ситуації, попросіть учнів поділитися своїми питаннями та ідеями. Чітко поясніть те, як треба читати та робити записи в щоденнику, перевіряйте те, як учні засвоять цей матеріал, а потім попрохайте учнів виконати цю роботу самостійно.
Умови використання
, *
Торгові марки
та
Конфіденційність
© Intel Corporation

Document Outline

  • intel.com
    • Навчання Intel: Проектування ефективних проектів: Приклади та моделі
    • Навчання Intel: Проектування ефективних проектів: Приклади та моделі




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал