Соціальний проект «Краплини радості від кожного серця»




Скачати 103.67 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації23.12.2016
Розмір103.67 Kb.

1
СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
«Краплини радості від кожного серця»
Автори проекту учні 10 – Б класу
Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №103:
Бірюкова Надія
Фурсова Юлія
Сударікова Анастасія
Науковий керівник Боровикова Олена Сергіївна, учитель вищої категорії
Адреса: 86154 Макіївка 54, вулиця Кірова, будинок 2
Сутність проекту: проведення благодійного аукціону
Вартість проекту: 500 грн.
Джерело капіталу : самофінансування, спонсорські кошти батьків

2
Зміст
І. Вступ 3
ІІ. Основна частина
1. Мета проекту 5 2. Завдання проекту 5 3. Конкурентні переваги проекту 6 4. Опис запропонованої акції 7 5. Аналіз ризиків та витрат 8 6. Приблизний розрахунок витрат проекту 9 7. Дохід від проекту 9 8. Виконавці проекту 10 9. Етапи реалізації проекту 11 10. Очікувані результати від реалізації 12
ІІІ. Висновок 13
ІV. Додатки 14






3
ІІ. Вступ
Від того, як суспільство ставиться до тих, кому з тих чи інших причин важко або не можливо самостійно подбати про себе залежить рівень цивілізованості цього суспільства. Не дивно, що в давні часи і навіть аж до сучасної історії у людей, яких ми зараз відносимо до категорії – інвалід, було дуже мало шансів на виживання взагалі. Це страшна правда – завжди і у всі часи турбота про інвалідів в основному трималася на щирій добрій волі окремих людей.
Вони не вимагають до себе жалю, тому що, як ніхто давно усвідомили що це шлях в нікуди. Вони пристосовуються як можуть зі всіх своїх сил. Так сталося, адже на їх місці могла би опинитися будь-яка інша людина. І для їх виживання не потрібно щось особливе, лише елементарне – можливість жити, жити серед людей, бути в суспільстві і відчувати себе людьми, як і всім нам.
Ми всі рівні перед Богом.
Сучасне суспільство нарешті вирішило зробити крок до власної цивілізованості. Не можна не відзначити, що ті заходи, які були вжиті з боку офіційних державних структур багатьох країн, громадських організацій і громадянської позиції не байдужих до проблем інвалідів, принесли в нашу цивілізацію ті ноти надії, які раніше просто ігнорувалися. В кінці двадцятого сторіччя, з 1983-го по 1992-й рік, Організацією Об’єднаних Націй було проведено своєрідне «Десятиліття інвалідів». Час, у який наше суспільство постаралося дати собі відповідь, знайти себе в цій проблемі. Результати цього пошуку дали позитивні результати. Про проблеми інвалідів заговорили, їх перевели в площину активних практичних рішень, права інвалідів почали закріплювати на законодавчому рівні. Робота прийняла системний характер.
За даними проекту DilovaMova.com, на своїй 47-й сесії у 1992-му році
Генеральна Асамблея ООН в спеціальній резолюції № A/RES/47/3 проголосила щорічну подію всесвітнього масштабу – 3-е грудня стало датою
Міжнародного дня інвалідів. Цілі цього Дня були виражені окремою

4 резолюцією № A/RES/47/88, прийнятої на тій же сесії. Заходи, до яких в цей
День закликає всі країни ця шановна міжнародна організація, повинні бути спрямовані на інтеграцію інвалідів у життя нашого суспільства. Це не складно.
Це не варто відкладати. Від цього залежить наша цивілізованість.
У цей День ми приєднуємося до цієї міжнародної ініціативи і бажаємо всім, хто не байдужий цій проблемі, сил і здоров’я, засобів і успіху. Захищаючи гідності інвалідів ми захищаємо своє людське обличчя. Інвалідність – це не вирок. Практика показує, що інваліди можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства, відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства.
Проект «Краплини радості від кожного серця» є актуальним на сьогоднішній день, оскільки і в нашій школі є діти з обмеженими можливостями (9 учнів з 695 знаходяться на індивідуальній формі навчання).
Назріла необхідність створення нової системи, використання нових технологій, які б сприяли становленню нових громадянських позицій серед молоді, і соціалізації особистості і в навчальній, і в позаурочній діяльності. В результаті реалізації проекту учасники отримають соціальний досвід, а діти, на яких направлений проект, отримають емоційну та моральну підтримку, через насичення їх життя спілкуванням, цікавими подіями та культурними заходами, громада приверне увагу до життєво важливих проблем маленьких громадян селища.
Діти з обмеженими можливостями та їх родини отримають підтримку
(моральну, емоційну та матеріальну), відчують небайдужість суспільства до себе, не залишаться один-на-один зі своїми проблемами; відчують, що вони не самотні, є люди, яким вони не байдужі.

5
ІІ. Основна частина
Можна бути активним творцем свого життя, а можна пливти за течією чужих планів і дій. Кожний має право робити власний вибір. Та все ж таки варто спробувати переконатись у власних можливостях, спроможності організувати власне дозвілля, показати громадськості, якою є молодь міста.
Подолавши інертність і байдужість, усвідомивши відповідальність за власне життя, можна зробити його набагато цікавішим і змістовнішим.
Наша школа розташована у шахтарському селищі Холодна Балка. В ній навчається 695 учнів, з них 9 – на індивідуальній формі навчання . Ці діти позбавлені повноцінного спілкування з однолітками.
1.Мета проекту: залучення молоді до активної участі в житті місцевої громади; привернення уваги громадськості до проблем дітей- інвалідів; розвиток творчого потенціалу школярів; організація дозвілля силами самої молоді; залучення молоддю своїх ровесників-інвалідів до культурного проведення вільного часу.
2.Завдання проекту
Не залишитися байдужим до проблем, з якими живуть діти з обмеженими можливостями, створити атмосферу любові і радості для тих, хто не має можливості відвідувати школу (в зв’язку із складною хворобою), поділитися своїм теплом серця, подарувати краплини радості дітям, яких доля почала загартовувати з перших днів народження, змінити відношення до себе і до оточуючих, надати можливості свідомо формулювати ситуації і організовувати власний життєвий простір, будучи в цьому процесі активним суб’єктом, розвивати громадянську ініціативу і громадянську

6 відповідальність, стимулювати інтересу до рішення актуальних проблем суспільства, привернути уваги різних структур і суспільства до проблем дітей з обмеженими можливостями , покращити емоційний стан дітей, забезпечити можливості молоді відчути себе соціально значущою одиницею в суспільстві. В рамках цього проекту виконати наступні дії: провести благодійний аукціон до Дня інвалідів в Україні (3 грудня); навчитися співпрацювати з представниками влади (депутатами місцевих органів влади, КСОНАМи, представниками владних структур району, місцевими ЗМІ, приватними підприємцями, меценатами); підготувати та провести святковий концерт силами талановитих учнів школи;
3.Конкурентні переваги проекту
Учні школи не залишають дітей-інвалідів поза своєю увагою. Щорічно проводяться благодійні акції, збираються кошти для допомоги дітям-
інвалідам, сиротам, малозабезпеченим. Таким чином, ця акція не нова, але в неї є свої переваги:
- діти не приносять гроші батьків, а заробляють на аукціоні;
- аукціон дозволяє привернути увагу до проблем дітей-інвалідів серед мешканців селища;
- талановиті діти школи мають змогу виставити свої роботи та показати свої здібності;
- організовуючи аукціон, діти вчаться проводити рекламну кампанію, знаходити однодумців;

7
4.Опис запропонованої акції
Саме благодійні аукціони це технологія, яка дає можливість бізнесу показати свою соціальну відповідальність перед громадою, своє бажання брати участь у вирішенні соціальних проблем громадян та надати адресну благодійну допомогу тим людям , які її потребують.
Формат аукціону з точки зору публічного благодійного заходу - це захід, мета якого є збір фінансових ресурсів від індивідуальних дарувальників у цікавій та розважальній формі. Дуже важливо при цьому зберегти всі правила гри та антураж: ведуча аукціону; презентаційні матеріали про лоти, які виставляються на торги; стартова ціна; крок аукціону; номера для учасників- покупців і навіть молоток, котрий проголошує закінчення торгів. Лотами на аукціоні будуть роботи, створені учнями школи. Це картини, написані олійною фарбою на полотні, вишивки, роботи технікою "батик", акварельні малюнки, малюнки крейдою, вітражі, ікони, роботи з бісеру тощо. Необхідно представити на аукціоні дійсно якісні роботи, а для цього провести попередній відбір робіт. Кожну роботу оформити, наприклад, для картин замовити рами, виготовити кольорові буклети, куди ввійдуть фотографії всіх лотів та їхніх авторів. Буклети поширити серед бізнесменів, щоб вони змогли оцінити якість. Це додасть азарту під час торгів, коли бізнесмени зможуть поборотись за роботи, які їм сподобалися раніше.
Кожному бізнесмену-потенційному учаснику аукціону треба надіслати
індивідуальний лист-запрошення від імені організаторів, зустрітися з кожним запрошеним. Під час індивідуальної бесіди поінформувати про те, для кого організовується захід, з якою метою, як будуть використовуватися кошти.
Конкретна адресна допомога - сильний позитивний аргумент для підприємців.
При проведенні самого аукціону необхідно звернути увагу на такі моменти:
- мобільність аукціону - близько двох годин ;

8
- для підприємців дуже важливий момент відкриття аукціону за участю представників влади та момент нагородження їх за активну участь в житті селища;
- якісний рівень проведення аукціону (оформлення залу, лотів, презентаційні матеріали, музичний супровід заходу, професійна ведуча) - все це створює атмосферу важливості заходу;
- приділення особливої уваги як авторам робіт, так і бізнесменам; на аукціоні кожному бізнесмену надати можливість відповісти на запитання "Чому ви купили цю роботу?».
Важливим є залучення ЗМІ. Кожен бізнесмен, що придбав роботу, може представити журналістам своє підприємство, дати інтерв’ю. Таким чином, благодійний аукціон перетвориться для бізнесу з благодійної акції в елемент програми соціально відповідального бізнесу. Бізнес отримає можливість не тільки допомогти дітям, але й проінформувати про це громаду, заявити про свою відповідальність та увагу до проблем дітей.
5. Аналіз ризиків та витрат
Ризики та вузькі місця Засоби попередження
Можливі скорочення витрат
1.
Низька якість робіт
2.
на аукціон
Попередній відбір
Отримання допомоги з боку вчителів, спеціалістів
2.Відмова бізнесменів від участі в аукціоні
Виготовлення запрошень, особиста зустріч
Використання ІКТ школи
3. Відсутність навичок проведення аукціону
Проведення консультацій зі спеціалістами
Залучення до роботи культмасових робітників

9
6.Приблизний розрахунок витрат проекту
Джерело капіталу : самофінансування, спонсорська допомога батьків.
№ Назва витрат
Кількість
Ціна за одиницю Всього
1
Буклет
30 5 грн
150 грн
2
Запрошення
50 2 грн
100 грн
3
Рекламні листівки
20 5 грн
100 грн
4
Мішура для оформлення
____
____
150 грн

Всього


500 грн

7.Дохід від проекту
В школі 695 учнів. За результатом проведеного опитування в аукціоні приймуть участь близько 150 учнів, роботи яких можуть зацікавити учасників аукціону. Це картини, написані олійною фарбою на полотні, вишивки, роботи технікою "батик", акварельні малюнки, малюнки крейдою, вітражі, ікони, роботи з бісеру тощо.
Вартість реалізованої продукції
№ Назва
Кількість
Ціна
Всього
1
Картина
40 50 2000 2
Вишивки
30 70 2100

10 3
Роботи технікою
«батик»
10 30 300 4
Акварельні малюнки
20 30 600 5
Малюнки крейдою 5 20 100 6
Вітражі
10 30 300 7
Ікони
5 100 500 8
Роботи з бісеру
30 70 2100 9
Всього
150 8000
Дохід від аукціону - 8000грн.
Витрати на організацію аукціону - 500грн.
Чистий прибуток - 7500 грн
Отриманий прибуток планується поділити між 9 учнями, які знаходяться на індивідуальному навчанні, для оздоровлення та лікування ( протокол засідання ради старшокласників, додаток 1)
8.Виконавці проекту (кількість та категорія) - учні 10 –Б, 7 – А класу
Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №103 (10).
Партнери та спонсори проекту (якщо є): партнери – Гірницький райвиконком, спонсори – батьківський комітет.

11
Цільова аудиторія (кому саме надається допомога): діти-інваліди школи, що навчаються на дому.
Терміни реалізації проекту: листопад – грудень
9.Етапи реалізації проекту:

1 етап: «Інформаційний» - Початкова оцінка ситуації, визначення основних напрямків роботи.
Термін: перша половина листопада.
Очікувані результати: з’ясування найактуальніших проблем, характерних для нашого селища, спільне обговорення цих проблеми в школі і вдома з однолітками, батьками,
2 етап: «Настановчий» - Стартова зустріч зі старшокласниками (створення
ініціативної групи, формування мети і завдань проекту, розподіл обов’язків).
Очікувані результати: зібрати і проаналізувати інформацію про проблему.
Створення ініціативної групи, розподіл обов'язків.
3 етап: «Організаційний» - Засідання ініціативної групи, обговорення організації проведення акції.
Очікувані результати: складання плану дій, призначення відповідальних.
4 етап: «Підготовчий» друга половина листопада.
- оголошення про проведення аукціону;
- відбір кращих робіт ;
- виготовлення запрошень, реклами і буклетів;
- проведення рекламної кампанії;
- підготовка концертних номерів.

12 4 етап: «Проведення аукціону та святкового концерту» 6 грудня
Очікуваний результат : отримання максимального прибутку від аукціону, надання допомоги дітям – інвалідам. Отримання емоціонального задоволення від виконаної роботи.
5 етап: «Аналітичний» - Рефлексія за наслідками роботи і її впливом на суспільство та підлітків, підведення підсумків.
Очікувані результати: проінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми, представити шляхи реалізації цієї проблеми в умовах нашого суспільства, критично оцінити свою роботу, поміркувати над тим, що вдалося найкраще, яких помилок можна було б уникнути, чого навчилися, сформувати життєвий досвід, який допоможе не робити помилок у майбутньому і діяти кожного разу краще, поділитися власним набутим досвідом з іншими і залучати до спільної роботи інших, продовжувати свою суспільну активність
10.Очікувані результати реалізації проекту
Шляхом практичної діяльності довести, що молодь України може дати надію на впевненість держави у надійному зростаючому поколінні, яке вміє знаходити шляхи реалізації великих проблем суспільства через реальні дії маленьких громадян. Благодійна діяльність школярів ЗОШ І-ІІІ № 103 не дасть залишитися байдужими жодного жителя нашого селища, приверне увагу до актуальних проблем і змусить задуматися дорослих над шляхами їх вирішення.

13
ІІІ. Висновок

Сучасне покоління молоді живе в багатоманітному суспільстві і основне завдання - навчитися жити в цьому суспільстві, почувати себе комфортно, відчувати власну приналежність до такого суспільства. Жити в багатоманітному суспільстві означає бути не байдужим до тих проблем, які воно породжує, та брати активну участь у вирішенні цих проблем.
Процеси соціального розшарування, свідками яких є сучасні школярі, засвідчують наявність соціальної багатоманітності в суспільстві. Молоді треба навчитися жити в цих умовах. З одного боку, вона повинна прагнути до поліпшення свого соціального статусу, а з іншого - не повинна бути байдужою до тих, хто займає нижчі щаблі в соціальній ієрархії. Молоде покоління треба вчити допомагати людям, які знаходяться поруч. Добрим навчанням у такому контексті є цей прект -«Краплини радості від кожного
серця»

14
Додатки
Витяг з протоколу засідання Ради старшокласників
МЗШ І-ІІІ ст. №103 від 04.11.2013
Присутні -18.
Відсутні – 3.
Порядок денний
1.Обговорення організації та проведення заходів присвячених Дню інвалідів.
Слухали.
Фурсова Юлія, учениця 10 – Б класу представила соціальний проект
«Краплини радості від кожного серця». Вона запропонувала отримані від аукціону гроші віддати дітям, що знаходяться на індивідуальному навчанні для оздоровлення та лікування. Ці діти обмежені в спілкуванні з дітьми в силу своєї хвороби. Цей захід стане для них святом, піднімить їх емоційний стан .
Постановили.
Отримані від аукціону гроші віддати батькам дітей-інвалідів,які знаходяться на індивідуальному навчанні для оздоровлення та лікування.
Голова Ради старшокласників В.Ященко
Секретар Ю. Жолоб

15
Використана література
1.
Балакірєва О.М. Трансформація ціннісних орієнтацій в українському суспільстві// Укр. Соціум. – 2002. – № 1. – С. 21-32.
2.
Библер В.С. Нравственность. Культура. Современность. (Философские раздумья о жизненных проблемах. – М.: Наука, 2000. – 257 с.
3.
Демиденко В.К. Деякі аспекти морального виховання: Практичний матеріал для керівників, вихователів і вчителів. – К.: Знання, 2005. – 221 с.
4.
Донцов А.В. Психолого-педагогічні особливості формування ціннісних орієнтацій. – К.: Знання, 2005. – 158 с.
5.
Дьюї Д. Моральні принципи в освіті. – К.: Знання, 2001. – 174 с.
6.
Жуковський В.М. Морально-етичне виховання. – К.: Либідь, 2004. – 536 с.
7.
Журба К. Виховання духовної культури підлітків// Шкіл. світ. – 2004. –
№34. – С 22-25.
8.
Золотухина Е.В. Современная этика: история и проблеми. – К.: Знання,
2003. – 235 с.
9.
Кабалевский Д.Б. Воспитание ума и сердца. – М.: Наука, 2001. – 204 с.
10.
Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання. – Х.: ОВС, 2002. –
400 с.
11.
Машковский И.И. Содружество добра и красоты. – К.: Мистецтво, 2001. –
72 с.
12.
Рікер П. Етика і мораль. – К.: Знання, 2005. – 283 с.
13.
Сухомлинський В.О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особи- стості // Вибрані твори: В 5 т. - Т. 1. - К.: Рад. шк., 1976. — С. 166/


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал