Ст викладач Пільгуєва О. А., ст викладач Чала К. М




Скачати 22.78 Kb.

Дата конвертації30.01.2017
Розмір22.78 Kb.

Педагогические науки / 5.Современные методы преподавания.
Ст. викладач Пільгуєва О.А., ст. викладач Чала К.М.
Національний університет харчових технологій
Національний Педагогічний Університет ім.М.П.Драгоманова
Іноваційні

методи навчання іноземним мовам у ВНЗ.

Cтан сучасної освіти й тенденції її розвитку потребують нових підходів до розвитку освітнього середовища. Сьогодні в центрі уваги – учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна мета сучасного вчителя – вибрати методи і форми організації навчальної діяльності учнів, які оптимально відповідають поставленій меті.
Успіх навчання ІМ в значній мірі залежить від обраного підходу до нього.
Термін «підхід» означає загальну вихідну концептуальну позицію, яка є вирішальною у розгляді й визначенні інших підпорядкованих концептуальних положень, іншими словами «підхід» означає стратегію навчання .
Останнім часом широкого застосування у навчанні ІМ набули такі підходи :
Біхевіористський підхід визначає оволодіння ІМ як сформованість респонсивних реакцій на
іншомовні стимули.
Інтуїтивно-свідомий підхід передбачає оволодіння ІМ у моделях в
інтенсивному режимі з наступним усвідомленням
їх значення.
Свідомий пізнавальний підхід спрямовує діяльність учня на засвоєння правил використання лексико-граматичних моделей, на основі яких здійснюється свідоме конструювання висловлювань.
Комунікативно-діяльнісний підхід передбачає органічне поєднання свідомих та підсвідомих компонентів у процесі навчання ІМ, тобто засвоєння правил оперування іншомовними моделями відбувається одночасно з оволодінням
їхньою комунікативно-мовленнєвою функцією.
Усі вище зазначені підходи є ефективними для застосування на уроках ІМ у початкових класах. За допомогою правильно підібраних підходів учитель зможе донести до учнів навчальний матеріал.

Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці ІМ є активізація пізнавальної діяльності. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, а саме, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу – повідомлення, евристична бесіда, відкриття, розв'язання проблеми, самостійна робота тощо.
Сучасні зміни у суспільстві спонукають учителів ІМ формувати нове покоління за допомогою інноваційних технологій як творчу особистість, здатну ефективно застосовувати набутий досвід (вивчений матеріал) у життєвих ситуаціях. Слово
«технологія» – грецького походження й означає «знання про майстерність». Ми розуміємо сучасні педагогічні технології як сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання і управління, об'єднаних єдиною метою, добір операційних дій педагога з учнем, у результаті яких суттєво покращується мотивація учнів до навчального процесу
Сучасні педагогічні технології навчання можуть бути реалізовані через
інтерактивне навчання. Інтерактивне навчання – це, насамперед, діалогове навчання, під час якого здійснюється взаємодія вчителя та учня. До
інтерактивних методів навчання належать такі: метод проектів, асоціативний кущ, мікрофон, робота в парах, робота в групах, мозковий штурм, мозаїка, технологія співпраці, модульне навчання. Сучасні педагогічні технології навчання ІМ відіграють важливу роль у сучасній освіті. Вони збільшують свідомість учнів і вирівнюють можливості засвоєння ними нового матеріалу.
Також значно підвищується особистісна роль учителя: він є лідером, організатором. Професіоналізм педагога і входження його в інноваційний режим роботи неможливі без творчого самовизначення, в якому провідну роль відіграє його налаштованість на самовдосконалення, самоосвіту, саморозвиток, що є необхідною умовою забезпечення нової якості освіти.
Література:
1.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології / І.М. Дичківська – К. :
Академвидав, 2004. – 218 c.

2.
Реферат на тему: «Поняття "система навчання" та її зміст» //
Ukrreferat.com: найбільша колекція україномовних рефератів – Режим доступу: http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=41875. – 5.02.2013.
3.
Технологічний підхід в освіті. – Режим доступу: http://gimnasium1.hmarka.net/documents/tech.doc. – 15.02.2013.
4.
Яковлєва Т.В. Використання інноваційних технологій при вивчанні англійської мови // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/21519/. –
10.02.2013.




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал