Теорія і методика викладання спортивних ігор




Скачати 16.28 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації24.11.2016
Розмір16.28 Kb.

Теорія і методика викладання спортивних ігор

Відповідно до освітньо-професійної програми (ОПП) та освітньо- кваліфікаційної характеристики (ОКХ) підготовка фахівця в галузі фізичної культури перед дисципліною стоять така мета і завдання:
- забезпечення теоретичної, методичної та практичної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності;
- дати студентам знання змісту навчального матеріалу та його планування відповідно до програми ЗОШ;
- навчити студентів досконало виконувати основні технічні прийоми гри
і тактичні дії;
- забезпечити формування системи знань з основ техніки і тактики гри та методики навчання;
- навчити студентів ставити завдання з предметних і комплексних уроків;
- сформувати вміння підбирати засоби навчання (підготовчі, підвідні, спеціальні вправи, естафети, рухливі ігри) та методи для вирішення поставлених завдань;
- формувати у студентів навички професійно-педагогічної майстерності.
Основними формами вивчення курсу є лекції, практичні, практично- семінарські заняття, самостійна робота.
Вимоги ОПП та ОКХ фахівця до знань умінь і компетенцій студентів
(які мають бути забезпечені при вивчені цієї дисципліни), сформульовані так, щоб після закінчення вивчення дисципліни можна було б перевірити рівень засвоєння студентами відповідних знань та оволодіння необхідними уміннями та навичками.
По завершенню вивчення предмету студент повинен знати:
- визначення базових понять предмету «Теорії і методики викладання спортивних ігор»: спортивні ігри, техніка гри, технічна майстерність, класифікація техніки, технічний прийом, тактика гри, засоби ведення гри, форми ведення гри, тактична комбінація, система гри, індивідуальні, групові, командні дії, стратегія, загальна фізична підготовка, спеціальна фізична підготовка, методика навчання, а також:
- історію та розвиток гандболу у світі;
- історію та розвиток гандболу в Україні;
- сучасний стан та перспективи розвитку гандболу в Україні;
- зміст характеристика і значення гри;
- майданчик інвентар та обладнання;
- основні правила гри;
- гандбол, як засіб фізичного виховання школярів;
- класифікацію технічних прийомів у нападі та захисті;
- класифікацію тактичних дій у нападі та захисті;
- планування навчального матеріалу з гандболу в школі;
- головні вимоги до сучасного уроку фізичної культури;

- методику проведення уроків фізичної культури засобами спортивних
ігор (волейбол, баскетбол, гандбол) з використанням прийомів і тактичних дій;
- етапи навчання (етап початкового навчання, етап поглибленого навчання, етап подальшого вдосконалення);
- вміти рецензувати урок фізичної культури, визначати загальну та моторну щільність уроку, вміти будувати пульсову криву та виставляти оцінку за урок.
Вміти:
- у командній взаємодії використовувати під час навчальної гри
індивідуальні, групові та командні тактичні дії у нападі та захисті;
- при підготовці до проведення уроку вміти підбирати імітаційні, підвідні та підготовчі вправи для вивчення техніки та тактики гри
(волейбол, баскетбол, гандбол);
- підготувати план-конспект уроку;
- виконувати рецензування уроку;
- визначати загальну та моторну щільність уроку;
- будувати фізіологічну криву;
- володіти методикою суддівства ігор з гандболу, волейболу та баскетболу;
- розробляти положення змагань першості школи з гандболу, волейболу та баскетболу;
- оформляти технічну та іменну заявки для участі у змаганнях з гандболу, волейболу та баскетболу;
- складати календар ігор для участі у змаганнях з гандболу, волейболу та баскетболу за системами розіграшу (колова, з вибуванням , змішана);
- оформити таблицю результатів першості з гандболу, волейболу та баскетболу;
- вести протокол гри з гандболу, волейболу та баскетболу;
- оформити звіт головного судді з гандболу, волейболу та баскетболу;


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал