Урок 119. Урок розвитку писемного мовлення. Складання письмового висловлювання типу розповіді



Скачати 11.31 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації07.12.2016
Розмір11.31 Kb.
ТипУрок
Дата Клас Урок 119.
УРОК РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ.
СКЛАДАННЯ ПИСЬМОВОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ ТИПУ РОЗПОВІДІ
З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ
Мета: вчити учнів складати письмове висловлювання типу розповіді з елементами опису збагачувати словниковий запас розвивати навички усного і писемного мовлення, пам’ять, творче мислення, увагу, уяву, спостережливість виховувати любов до природи.
Хід уроку
I.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.
Робота над загадкою
y Теплий, довгий-довгий день,
Повна миска черешень,
Достигає жовтий колос,
Демонструє коник голос,
І суничка дозріває.
То ж коли це все буває (Улітку)
2.
Повідомлення вчителя з елементами бесіди
— Ось незабаром настане літечко. Які відчуття, спогади викликає у вас літо Літо користується чи не найбільшою любов’ю яку дітей, такі в дорослих. Це не тільки час відпочинку, алей наймальовничіша пора року. Літо приваблює нас своїм теплом. Природа тягнеться назустріч йому. Як гарно влітку в лісів лузі Улітку вибудете відпочивати серед краси природи рідної землі, тож запам’ятайте, що красою землі треба милуватися, а не ображати її. Прислухаємося до ароматів літа. Чим пахне ця пора року Які запахи літа подобаються вам найбільше Як ви вважаєте, чому літо називають смачним Які літні дарунки подобаються вам Як гарно літом нагороді На грядках достигають овочі. Давайте виполемо буряні город стане чистим і красивим. Опісля понюхайте руки. Вони пахнутимуть землею і зіллям. Це також запах літа Чи знаєте ви, що таке канікули У буквальному перекладі це слово означає собачки (з латини «каніс» — собака). Найяскравішу зірку сузір’я Великого Пса називали «Канікулою». Ця зірка з’являлася щорічно на небі в липнів середині літа. У цей період було спекотно, тому студентів і школярів звільняли від занять, а дні на честь цієї зірки почали називати канікулярними, канікулами. Спочатку канікулами називали лише літній відпочинок, а потім почали називати й інші перерви у навчанні.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ
IV. НАПИСАННЯ ПЕРЕКАЗУ
1.
Робота за підручником (сі завданнями, вміщеними у «Зошиті
з розвитку писемного мовлення (с. 60)
2.
Фізкультхвилинка
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
— Що нового дізналися на уроці Щонайбільше сподобалося?


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка