Уроки трудового навчання 2 клас Посібник для вчителя




Pdf просмотр
Сторінка1/8
Дата конвертації23.11.2016
Розмір2.89 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6   7   8

1
Творча лабораторія вчителів початкових класів
Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
«Партнерство»



Уроки трудового
навчання
2 клас


Посібник для вчителя





Нетішин
2014

2

Рецензент:
Годунова Г. В. заступник директора з навчально-виховної роботи Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.


Нетішинська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 4.
Уроки трудового навчання. 2 клас.

Посібник для вчителя.
Творча лабораторія вчителів початкових класів «Партнерство»:
Попрожук О.М., Філінюк Ж.В., Липинська Л.В., Рибалко М.Г.,
Квітка С.В., Переятенець В.Б., Бродюк Л.В., 2014 р. – 148 с.


У посібнику вміщено розробки уроків з трудового навчання у
2 класі відповідно до Державного стандарту початкової освіти, нової програми, підручника «Трудове навчання. 2 клас»
(автори В. П. Тименко, І. М. Веремійчик).
У книзі подані: повний інструктаж і малюнки, що ілюструють етапи виконання трудових операцій; пізнавальні матеріали; цікаві легенди, вірші, загадки. Посібник призначений для вчителів початкових класів.




3
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ уроку
Тема уроку
№ стор
1
Вступ. Робота із природними матеріалами. Правила техніки безпеки під час уроків трудового навчання
Практична робота: виготовлення колективної композиції
із природних матеріалів.
7 2
Робота із природними матеріалами. Створення сюжетних композицій з елементами творчості. Практична
робота: виготовлення композиції із природних матеріалів.
12 1.
3 3
Робота із природними матеріалами. Практична робота:
виготовлення предметної аплікації із природних матеріалів.
17 4
Робота із природними матеріалами. Створення сюжетних композицій з елементами творчості. Практична
робота: виготовлення аплікації із природних матеріалів.
21 5
Аплікація з використанням ниток. Застосування ниток.
Види ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток. Практична робота: виготовлення аплікації з використанням ниток.
25 6
Аплікація з використанням ниток. Інструменти для роботи та прийоми їх застосування. Практична робота:
виготовлення аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання.
30 7
Аплікація з використанням ниток. Практична робота:
виготовлення декоративних прикрас із ниток.
35 8
Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону. Практична робота:
виготовлення сюжетних аплікацій із паперу і картону.
39

4 9
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій за шаблоном. Практична
робота: виготовлення з деталей геометричної форми аплікації, паперових макетів килимів, прикрас.
42 10 Згинання і складання паперу. Практична робота:
виготовлення вітальної листівки.
46 11 Згинання і складання паперу. Практична робота:
виготовлення сюжетної аплікації з паперу.
49 12 Паперові об'ємні форми. Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична
робота: виготовлення об'ємного виробуз паперу.
53 13 Паперові
об'ємні
форми.
Практична
робота: виготовлення композиції із паперових об'ємних форм.
57 14 Паперові
об'ємні
форми.
Практична
робота:
виготовлення новорічних подарунків.
61 15 Паперові об'ємні форми. Елементи графічної грамоти.
Правила розмічання на папері і картоні. Лінії.
Практична робота: виготовлення ялинкових прикрас об'ємної форми.
65 16 Паперові об'ємні форми. Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична
робота: виготовлення подарункових коробочок.
68 17 Згинання
і
складання
паперу.
Виготовлення декоративної листівки, конверта тощо. Практична
робота: складання та оздоблення різдвяної листівки.
71 18 Орнамент. Види орнаменту. Декоративно-ужиткове мистецтво. Практична робота: виготовлення орнаментів на прямокутній основі.
75

5 19 Орнамент. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів.
Практична
робота:
виготовлення орнаментів на круглій основі.
79 20 Орнамент. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів.
Практична
робота:
виготовлення орнаментів у смужці.
82 21 Оригамі. Пластика саперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення квітів у техніці оригамі.
85 22 Оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення за схемою фігур у техніці оригамі.
88 23 Оригамі Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення за схемою фігур літачка, човника тощо.
91 24 Витинанка. Витинанка як вид народних ремесел
України (екскурсія). Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом.
Практична робота: виготовлення композиції у техніці витинанки.
94 25 Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична
робота: виготовлення витинанок.
100 26 Витинанка. Безпека праці з інструментом. Практична
робота: виготовлення стрічкової витинанки.
105 27 Робота з пластиліном на площині з елементами
творчості . Пластилін і його застосування. Практична
робота: виготовлення виробів із пластиліну.
110

6 28 Робота з пластиліном на площині з елементами
творчоспії. Послідовність виготовлення виробів із пластиліну. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну.
115 29 Робота з пластиліном на площині з елементами
творчості. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну.
119 30 Робота з пластиліном на площині з елементами
творчості. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну.
123 31 Самообслуговування. Культура харчування, правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення.
Сервірування столу. Практична робота: сервірування столу.
127 32 Самообслуговування. Одяг. Правила догляду за одягом. Шиття. Інструменти й матеріали для шиття.
Практична робота: пришивання ґудзиків.
133 33 Макетування. Виготовлення і оздоблення об'ємних виробів. Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів. Практична робота:
виготовлення макетів вантажних машин.
137 34 Макетування. Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів. Практична робота:
виготовлення макетів будинків.
141 35 Макетування. Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів. Практична робота:
виготовлення макетів будинків.
145


7
Урок 1
Тема. Робота із природними матеріалами. Правила техніки безпеки під час уроків трудового навчання. Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів із природних матеріалів на площині. Практична робота: виготовлення колективної композиції із природних матеріалів.
Мета. Ознайомити дітей із різноманітністю природного матеріалу; вчити заготовляти і зберігати природний матеріал; розвивати у дітей творчу уяву, спостережливість, художній смак, фантазію; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання. Загадки, вірш, зразки, картон-основа, пензлик, клей, ножиці, серветка, листя.

Хід уроку
I. Організаційна частина.
Психологічна настанова
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім другім класі
Діти просто молодці.
Учитель перевіряє підготовку учнів до уроку, наявність необхідних матеріалів та інструментів для роботи.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Загадка
Без пензлика, без олівця
Розфарбовувала деревця.
Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає.
Золотисту стелить постіль –
Жде сестричку білу в гості. (Осінь)

8
Так, діти, у цій загадці мова йде про осінь.

А вам подобається осінь?

Чим саме? (Відповіді учнів.)
Осінь — прекрасна пора року, багата на подарунки. Восени неначе приходить художник і розмальовує листя дерев і кущів різними кольорами. Повітря стає прозоре, мов кришталь, а небо голубе-голубе. Достигають цілющі плоди шипшини, глоду, виграючи яскравими червоними барвами в сонячному промінні.
Краса осені
Багряні дубки і червоні
Фарбує осінь ліс, фарбує,
На сосонок зеленім фоні.
Всіх краєвидами дивує.
А ще жовтогарячі клени,
В низинах від туману сиво,
Ялиночки стрункі і зелені,
І так навколо скрізь красиво
Берізки жовті і чарівні —
Що просто серце завмирає
Це осені узори дивні.
Таку красу природа має!
Н. Красоткіна
Так, осінь красива, чарівна, неповторна. Листя рослин, дерев і кущів набуло яскравих кольорів і різноманітних відтінків. Їхня різна форма й розміри дають можливість створювати пейзажі, зображати звірів і птахів, робити орнаменти, цікаві аплікаційні композиції
- Сьогодні я вас запрошує у подорож до дивовижного царства
Природи. Ми будемо мандрувати вулицями міста Казкового саду і виготовляти композиції з природних матеріалів.
Цілевизначення та планування

Я прагну вдосконалити... (
вміння працювати з природним матеріалом).

Я хочу навчитись... (
виготовляти фігурки тварин із природного матеріалу).

Я очікую... (
гарної співпраці).

Я буду намагатись...
(
розвивати уяву, зосередженість).

Я сподіваюсь... (
що цей урок принесе мені радість).

9
ІІI. Вивчення нового матеріалу.

1. Слово вчителя.
Уяви себе садівником-дизайнером природних форм і фігур.
Створюй композиції з природних матеріалів.
Учися співпрацювати з друзями.
Будь акуратним під час роботи з природними матеріалами.
Втілюй задуми у виробах, доводь розпочату справу до завершення.
Підготовка листя для аплікації

Поклади листя між аркушами паперу і попроси дорослих прогладити їх теплою праскою.

Потім переклади листячко цупким папером і поклади зверху щось важке.

Якщо листя треба зберігати довго, то папір згодом необхідно поміняти.
2. Ознайомлення з новими термінами. Вправа «Довідкове
бюро»
Прочитай рекламу садівника-дизайнера.
Реклама -
мистецтво передачі інформації словами, зображеннями та виробами. А
дизайнер -
це художник- конструктор.
3. Аналіз зразка, вибір інструментів.
- Розгляньте вироби з природних матеріалів.
- Здогадайтеся, які деталі з чого зроблені?
- Розгляньте уважно зразок композиції.
- Як ви думаєте, якими інструментами будемо
Користуватися
4. Технологія виготовлення виробу.

Уявіть свою майбутню композицію.

Виберіть ті деталі, з яких ви будете його виготовляти.
Приготуйте необхідні матеріали.

Доберіть необхідний матеріал для з’єднання.

10

Із пластиліну зробіть тулуб, очі, носика їжачка.

Колюча шкірка каштана або зубочистки замінять голочки .

Виберіть картоплину середнього розміру для мишки.

Із пластиліну зробіть носик, а із насіння соняшника та гарбуза очі та вушка. Зробіть хвостик із гілочки .

Прикрасьте композицію, як бажаєте.
5. Закріплення пояснення
Правила роботи в групах.
1.
Виберіть, що будете виготовляти.
2.
Розподіліть роботу між членами вашої команди.
3.
Допомагайте одні одним.
Фізкультхвилинка
Тихесенько котик крадеться,
Мишку, може, він діждеться.
Мишка з нірки вибігає,
Котик її доганяє.
Бігав, бігав — не догнав,
Спотикнувся та й упав.
6. Правила техніки безпеки
Робота з природними матеріалами
1. Для з'єднання деталей з природних матеріалів (зокрема, засушені стебла, насіння, листочки, гілочки, квітки, жолуді, шишки) дозволяється використовувати пластилін чи клей.
2.Заборонено пробувати навчальні матеріали на смак.
3. Не можна розкладати інструменти на столі. Інструменти слід зберігати у спеціальних коробках, пакетах, підставках, пристосуваннях.
4. Після використання інструментів їх слід повернути до місця зберігання.
ІV. Практична робота.
Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.

11
V. Аналіз і підсумок уроку.

- Що дізналися нового на уроці?
- Як підготувати природний матеріал для композиції?
- Що найбільше сподобалося?
- Якими інструментами потрібно користуватися?
- Композиція якої групи сподобалась найбільше?
- Хто проявив найбільше творчості, фантазії.
VI. Прибирання робочого місця

Матеріали до уроку
Давайте розгадаємо загадки і дізнаємось, насіння яких культур можна використовувати для аплікацій.
Я на городі сонцем сяю,
Родичів багато маю.
Гарбузова господиня.
Усі знають. Хто я?.. (Диня.)
Повз, мов танк, я на городі,
Повз на гудині й загруз.
Та чомусь мене в народі
Звуть не танк. А як?.. ((Гарбуз . )
Є рослина в нас така,
Що від неї кінь скака. (Овес.)
А що то за коні
В гаю на припоні:
Довгасті, голчасті,
Зеленої масті,
Нікого не возять, лише солі просять. (Огірок.)
Квітка ця на соицс схожа,
На олію нона гожа.
Жовті пелюстки має,
Їх до сонця повертає. (Соняшник)

12
Урок 2
Тема. Робота із природними матеріалами. Створення сюжетної композиції з елементами творчості. Практична робота: виготовлення композиції із природних матеріалів.


Мета. Продовжувати формувати інтерес до роботи з природними матеріалами; вчити учнів правильно підготувати робоче місце та виготовляти аплікацію з листя; ознайомити з прийомами виконання аплікації; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі,
координацію рухів рук, уяву, окомір, художньо-конструктивне мислення; виховувати силу волі учнів.
Обладнання. Поопераційні зразки, зразок вчителя, пензлі, ножиці,насіння рослин, клей ПВА, картон.
Хід уроку
I. Організаційна частина.
Щойно пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Відкладіть розмови, справи,
Ігри, пустощі, забави.
Сядьте зручно всі, будь ласка,
Бо до нас прийшла у гості казка.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Відгадайте загадку:
Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. ( Квітка)
ЛЕГЕНДА ПРО СОНЯШНИК
Спочатку земні рослини не мали квіток. Високі дерева, велетенські трави покривали гори, степи, долини. Та куди не глянь — жодної квітки! Звернулися дерева, чагарі, трави до
Сонця:

13
– Полум’яний батьку! Ти запалюєш у грозовій хмарі багатобарвну райдугу, прикрашаючи небо. Подаруй і нам тих барв.
Замислився господар денного Неба. Довго мовчав. Не міг придумати, чим зарадити рослинам на далекій землі. Озвався син Сонця, золотоволосий принц:
-
Я піду на землю та й оздоблю зелень барвами райдуги.
-
Це небезпечно,— тривожно відповів батько.— Покидати сонячну оселю не можна безкарно. Розпорошившись на далекій планеті, ти можеш не повернутися до рідного дому…
-
Я все одно піду,— затягся на своєму золотоголовий принц.-
Ти даруєш радість всесвітові, а я хочу подарувати її деревам і травам.
Зітхнув батько, проте, що мав робити,— згодився.
Прилетів син Сонця до землі, веселковим колесом почав обходити світ. І затріпотіла природа від блаженства.
Велетенськими запашними квітами вкрилися магнолії, ніжно усміхнулася рожевими пелюстками на узліссі шипшина, срібно- дзвінко заспівали серед трав блакитноокі дзвоники, небесними вічками глянули на світ незабудки-братики, сором’язливо захиталися на вітрах білі гвоздики… Безліч квітів покрили безмежні простори, ніби різнобарвна ріка розлилася по землі, одухотворяючи природу, відкриваючи людям світ краси й творчості. Зупинився сонячний принц та й поглянув довкруж. А побачивши плоди своєї праці, щасливо засміявся. Махнувши полум’яними крилами, хотів було вернутися додому. Та де там!
Витративши силу на творення квітів, він віддав свою силу землі, тож не зміг уже повернутися до осяйної оселі батька.

IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

– Сьогодні ми познайомимося з іншим видом природного
матеріалу – насінням різних дерев та кущів. Навчимося виготовляти вироби в техніці флоромозаїки.
Гра «Довідкове бюро»
Флоромозаїка – це зображення, виконане з насіння різних рослин.

14
Майстриня флоромозаїки, Ольга Вікторівна Літу, відома далеко за межами України. У своїх роботах вона використовує лише українські матеріали. Це зазвичай насіння огірків, кавунів, динь; кісточки плодів аличі, слив, абрикос, вишень, калини, винограду, обліпихи: зерна гречки.
У створення панно пані Ольга вкладає свою душу. Вважає, що флоромозаїка — це не тільки надзвичайна краса, яку можна зіставити з петриківським розписом, українським писанкарством, а доволі клопітка праця. Тому на замовлену роботу в майстрині доводиться чекати кілька місяців. І результат того вартий: виготовлене панно наповнює серце радістю, звеселяє душу. Майстриня часто любить промовляти такі слова: «Слава нашому Творцю за неповторну барвисту природу, дивовижну красу її квітів, птахів, за чудові кольори веселки».


ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.

Розповідь учителя
Крім насіння, відмінно виглядають на зображенні і крупи. .
Можна зробити кольоровий малюнок за допомогою різних круп
– гречаної, манної, рисової або з пшона. Поєднуючи їх, ви отримаєте різні за текстурою і кольором, дуже натуральні композиції.
Перший спосіб забарвлення дуже простий: додайте в гуаш трохи води, викладіть крупу на щільний картон в один шар, розфарбуйте пензликом, залиште сушитися.
А ще можна скористатися другим способом забарвлення крупи: вилийте гуаш в тарілочку, висипте крупу в фарбу, помішуйте сухим пензликом до повного висихання, не звертаючи уваги на те, що крупа злипається, вона висохне і буде знову розсипчастою.

15
2. Аналіз зразка
- Подивіться на зразок, який я приготувала для вас.
- Що на ньому зображено?
- Якого кольору основа?
- З якого насіння виготовлена композиція ?
3. Технологія виготовлення виробу

На картоні або на тканині намалюйте соняшник.

Нанесіть на серединку соняшника клей засипте насінням.

Нанесіть клей на листочки соняшника і викладіть кукурудзу.

Нанесіть клей точково по композиції картинки і розсипте будь-яку блакитну крупу або наклейте листя.

Клей на основу наносять невеличкими ділянками безпосередньо перед наклеюванням, щоб він не висихав.

Прявіть креативність.
4. Правила техніки безпеки
1. Клей треба наносити пензликом від середини до країв.
2. При потраплянні клею на руки , одяг його слід негайно змити водою.
3. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.
4. Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.
Фізкультхвилинка
Я всміхаюсь сонечку:
«Здрастуй, золоте!»
Я всміхаюсь квіточці -
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику —
«Лийся, мов з відра!»
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра.

16
V. Практична робота.
Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.
VI. Аналіз і підсумок уроку.

- Що дізналися нового на уроці?
- Чого ви навчились на уроці?
- Що вам сподобалося найбільше? Що було складним?
- Що таке флоромозаїка?
VІI. Прибирання робочого місця.

ЛЕГЕНДА ПРО РОМАШКУ
У бідної жінки захворів син. Грошей на ліки в неї не було і вона ходила по степу і збирала всі рослини, які хто порадить.
Одного разу вона зустріла бабусю, яка несла в руках пучок білих пахучих квітів. Почувши про горе матері, бабуся простягла їй квіти: "Зроби з них відвар і напої синочка”. "А як же звуться ці квіти?” - запитала жінка. "Як вилікується синок, то й назвеш їх ім'ям свого сина”.
Хлопчика звали Романом, тож мати, напуваючи його відваром, промовляла:
"Пий, синочку, ромашку і будеш здоровим!”.







17
Урок 3
Тема. Робота із природними матеріалами. Створення сюжетної композиції з елементами творчості. Практична робота: виготовлення предметної аплікації із природних матеріалів.
Мета. Навчити виконувати аплікацію з природних матеріалів.
Розвивати творчість дітей, безпечні прийоми роботи з
інструментами. Виховувати естетичний смак, бережливе ставлення до природи.
Обладнання. Ілюстрації з зображенням аплікацій із листя, зразок аплікації, картон-основа, пензлик, клей, ножиці, олівець, серветка.
Хід уроку
I. Організаційна частина.
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім другім класі
Діти просто молодці!
II. Актуалізація опорних знань учнів.
Осіннє листя
В цю осінню теплу днину
Ви, повертаючись зі школи,
Зайдіть до парку на хвилину
І роздивіться там навколо.
Кущі й дерева невпізнанні,
Стоять ошатні і барвисті.
І золотаве і багряне
З них падає на землю листя
Листки вербові ікленові, березові і ясинові,

18
Листки каштану і калини,
Акації і горобини,
Горіха, липи і тополі,
Немов метелики, кружляють
І з легким шерехом поволі
На землю килимом лягають.
Вони мережисті й зубчасті,
До чогось формою подібні.
Овальні, круглі і довгасті —
Вони нам будуть всі потрібні.
Вам тільки треба їх зібрати
І взяти на уроки праці.
Тут ми з них зробимо багато
Цікавих гарних аплікацій.
І. Дубинський
- Що виготовляли на минулому уроці?
- Чи любите ви осінь?
- За що?

Загадка
Я вухатий ваш дружок,
В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха,
Я усіх-усіх боюся. (Зайчик)
IV. Повідомлення теми і мети уроку.
– Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти предметну аплікацію «Зайчик» із листя.
V. Вивчення нового матеріалу.

1. Словникова робота. Аплікація.
— Хто з вас знає, що таке аплікація? (Відповіді дітей.)
— Ви з цим словом зустрічались, коли працювали з кольоровим папером.

19
Аплікація — це художня техніка, яку застосовують для створення зображень із наклеєних на основі шматочків паперу, тканини, рослинного матеріалу.
2. Вступна бесіда
— У перекладі з латинської слово аплікація означає
«прикладання». Здавна люди намагалися прикрасити своє житло. А як це зробити? З чого? 3вісно, легше за все це було зробити з доступного матеріалу. Коли людина ще не винайшла
Поступово людина навчилася створювати цілі картини з природного матеріалу
3. Аналіз зразка
— Пригадайте казки, в яких ідеться про зайчика.
— Так, у кожній із казок («Рукавичка», «Зайчикові хатка»,
«Заєць та їжак», «Теремок», «Дружні звірі») розповідається про зайчика.
- Сьогодні ми виготовимо аплікацію «Зайчик»
із засушеного листя. Ви фантазуватимете, придумуватимете самі свого казкового зайчика.

4.

Технологія виготовлення виробу

Складіть ескіз аплікації (зайчик).

Доберіть тло для аплікації.

Доберіть необхідне за формою, розміром, кольором листя.

Розкладіть листя на картоні, дотримуючись ескізу.

Наклейте листя на визначені місця.

Кожну деталь аплікації приклейте на відповідне місце.

Шматочки листя приклеюються один поверх іншого для створення ефекту об'ємності.

Накладіть на аплікацію аркуш газетного паперу та обережно пригладьте, а потім аплікацію покладіть під прес до повного висихання.

3. Закріплення пояснення
- А тепер давайте з вами повторимо, які правила потрібно дотримувати при роботі з ножицями та клеєм:
1. Подавай ножиці кільцями вперед.

20 2. Не тримай ножиці кінцями вгору - можна поранити очі.
3. Працюй ножицями на своєму робочому місці.
4. Не підходь до дітей під час роботи з ножицями.
5. Клеїти потрібно акуратно. Залишки клею витри серветкою.
Приступаємо до роботи.
Фізкультхвилинка

Ми —листочки, ми —листочки,
На гілках ми сидимо.
Тихий вітер повіває,
Нас легесенько гойдає.
Сильний вітер налітає
І з гілок нас всіх зриває.
У повітрі ми кружляємо,
Кружляємо, кружляємо,
На землю ми сідаємо,
Сідаємо, сідаємо.
VI. Практична робота.
Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.
VII. Аналіз і підсумок уроку.
- Що дізналися нового на уроці?
- Чи сподобався вам урок? Що саме сподобалося?
(Метод «Мікрофон».)
- Що ви робили на уроці?
- Чого ви навчилися?
VIІI. Прибирання робочого місця.





21
Урок 4



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал