Узагальнення та систематизація знань




Скачати 17.95 Kb.

Дата конвертації27.11.2016
Розмір17.95 Kb.

Тема. Узагальнення та систематизація знань мета: навчальна: закріпити навички створювати і виконувати алгоритми; закріпити знання про можливості виконавців. розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи за ПК; виховна: виховувати відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою.
Тип уроку: закріплення знань та вмінь.
Обладнання : дошка, робочий зошит, ПК.

П
ЛАН УРОКУ
.
I.
Організаційний момент. Оголошення теми і мети уроку.
II.
Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання.
III.
Мотивація навчальної діяльності.
IV.
Узагальнення та систематизація знань і вмінь
V.
Підбиття підсумків.
VI.
Домашнє завдання.
Хід уроку
1.
Організаційний момент. Оголошення теми і мети уроку.
Привітання. Перевірка присутніх. Перевірка готовності учнів та
класного приміщення до уроку.
2.
Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання.
Зош. с. 37 №5 –
Піраміда №2: 11,12,9,23, 21,44
Піраміда №3: 12,14,12,26,26,52
Зош. с.38 №1 – правильний третій алгоритм.
3.
Мотивація навчальної діяльності.
Запитання до учнів.

Які нові слова ви вивчили за остання 3 уроки інформатики?
(команда, виконавець, система команд виконавця, алгоритм)
4.
Узагальнення та систематизація знань і вмінь.
Гра – знайди закінчення речення.

Послідовність команд це алгоритмом.

Речення, яке спонукає до дії це команда.

Той, хто виконує команди це виконавець.

Список команд, які може виконати виконавець це система команд
цього виконавця.
Зош с.38 №2.
Запитання до вправи.
Скільки команд є в алгоритмі?
Назвати першу, третю і шосту команду з алгоритму.
Хто може бути виконавцем такого алгоритму?

Зош. с.39 №3 – самостійне виконання.

Фізкультхвилинка

Робота за комп’ютером. Виконавець садівник, написання програми.
ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ
Потрібні очі нам здорові, щоб споглядати світ чудовий!
Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!
Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!
5.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
1.
Що вивчили на уроді?
2.
Хто може бути виконавцем алгоритму?
3.
Що таке система команд виконавця?
4.
Чого навчились під час роботи за комп'ютером?
5.
Що сподобалось на уроці?
6.
Що було важко на уроці?
7.
Домашнє завдання.
Зош. с.39 № 4.




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал