В. Г. Поплавський у брошурі висвітлено методи І форми формування




Скачати 332.05 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації11.03.2017
Розмір332.05 Kb.

1




























2
Укладачі:
А.В.Гульдас, директор Арбузинського НВК
ЗНЗ І ст.- ДНЗ «Пролісок»,
С.Г.Тимченко, заступник директора з НВР,
О.В.Солонуха, вчитель англійської мови
Н.П.Федорова, завідувач
РМК відділу освіти
Арбузинської райдержадміністрації,
Л.І.Лаврик, методист РМК
Рекомендація:
Рекомендовано методичною радою ра- йонного методичного кабінету, протокол №3 від
29.03.2013 року
Відповідальний за випуск:
В.Г.Поплавський
У брошурі висвітлено методи і форми формування
інтересу до опанування англійської мови в процесі гри у
початковій школі О.В.Солонухи, вчителя англійської
мови початкових класів Арбузинського НВК ЗНЗ І ст.-
ДНЗ «Пролісок». Вміщені поради вчителям англійської
мови початкових класів щодо формування інтересу
дітей до вивчення англійської мови через гру.
Солонуха
О.В.– вчитель
іноземної мови
Арбузинського НВК ЗНЗ І ст. –ДНЗ «Пролісок»,
2013 р.

3
ЗМІСТ

1.Відомості про педагогічного працівника………………………………….5 2.Я вибрала долю педагога………………….7 3.Гра, як засіб формування інтересу до вивчення іноземної мови…….…………..11
Гра, як метод навчання англійської мови в процесі гри……………………….16
.Ігри на початковому етапі вивчення іноземної мови……………….20
Добірка ігор на уроках англійської мови………………………….30 4. Конспекти уроків……………………...…42

4

5
І. ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО
ПРАЦІВНИКА
За час роботи на посаді вчителя англійської мови початкових класів Солонуха О.В. зарекомендувала себе сумлінним педагогом. Її уроки завжди відрізняються високою професійною майстерністю, продуманістю
і методичною досконалістю, вони насищені виховним змістом, враховують життєвий досвід школярів. Кожну хвилину уроку вчитель використовує раціонально, бо урок — це яскравий промінь у шкільній буденності. Урок починає з простого, вже засвоєнного, матеріалу, а потім ускладнює завдання. В процесі навчання вчитель закладає не тільки фундамент знань, а й формує світогляд, характер учня, його ставлення до людей, до країни, виховує почуття дружби, доброти, милосердя, гуманного ставлення до природи.
Оксана
Вікторівна систематично вивчає новинки методичної літератури, досвід вчителів
Миколаївської області з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу та вдосконалення власної педагогічної майстерності.
Сьогодні вона вчитель-майстер, який працює творчо, самовідданно, має своєрідний стиль роботи.

6
Постійно шукає нові шляхи більш ефективної форми роботи, групову, парну роботу.
Уроки забезпечені наочністю, дидактичними матеріалами, а завдання — диференційовані за змістом, обсягом, складністю, що сприяє засвоєнню навчального матеріалу учнями, виробленню стійкого інтересу до навчання.
У неї кожен урок неповторний, і кожен урок це
— свято.
Різноманітні ігри та змагання розвивають життєву компетентність, створюють ситуації успіху, бажання безперервного саморозвитку.
Оксана Вікторівна свою роботу будує на постійній взаємодії, безперервному спілкуванні з учнями, батьками, колегами.
Вдало поєднує різні види роботи: диференційовані завдання, проблемні ситуації,
ігрові моменти, що створює умови для активної пізнавальної діяльності учнів та зацікавлює їх у вивченні англійської мови.
Її девіз:
«
Велика відповідальність та
напружена праця.»

7
Всередині нас криються потенційні
творчі можливості, й ми повинні
працювати щосили, щоб розкрити цей
потенціал


Мартін Лютер Кінг


8
ІІ. Я ВИБРАЛА ДОЛЮ ПЕДАГОГА
Українська барвінкова земля
І пшеничнії безмежнії поля,
Де неба глибочінь, як зоревій,-
Все породнилось у душі моїй,
Україно, моя! Батьківщина –
Де коріння моєї родини
Проросло на добро, і на працю
На любов, на терпіння, на вдачу.
Народилась в простій я родині
Де привили батьки тільки краще дитині,
Де шмат хліба дорожчий ціпків золотих
І мудрість цінилась, повага до всіх.
Передались й мені учительські знання,
І простора душа, де її надбання,
Наче божий закон, наче світло вночі,
Бережу вічні й добрі зернинки оці.
Мама, тато, початок нового життя,
І робота нова і нове майбуття,
Учительська стежина, несмілі уроки
І учнів моїх несміливії кроки.
Вчились разом і діти і я
Щоб була шкільна дружна сім'я.
Вчилась, все тут робити до діла,
Хоч по різному було – і легко й невміло.
Вчилась у колег й пізнала я до болю
Моє покликання, мій хрест, моя це доля
Як таточко казав, як мама говорила:
Розумне, добре, вічне,- завжди сила.
У нім - іспоконвічноє начало,

9
Що життя стежину педагога уквітчало.
***
Діти – це вінець життя людини.
Їм присвячене життя моє віднині.
Для них усе в мені і райдуга думок
І серце повниться від солов'їних нот ,
І хай душа барвінками звенить.
І вчити хочеться, і хочеться творить.
Очам діток щасливим я радію
Сміюсь і плачу, палаю – та не тлію,
Хай іноді дорога не пряма
Та вибрала її я лиш сама.
Повінчана бажанням їх я вчити,
И жити, лише заради щастя жити.
Поринула в шкільний я водограй
Де сотні мрій, і думки через край.
І школа – це мій дім, моя сім'я
Старатись буду ради неї я.
Тисячі думок знов б’ються у висок
Галактика дитинства рідний «Пролісок».
Нехай джерелом б'ють в тобі знання
До зір нових, нового надбання.
І стеляться знанням нові дороги
Я долю вибрала свою - долю педагога!

10






















11
ІІІ.. ГРА, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ
ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ
ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Професійна вимога до вчителя — це постійне осмислення своєї роботи, пошук чогось нового, цікавого, урахування пізнавальних інтересів учнів.
Я намагаюся бути справжнім учителем, самовдосконалююся, переймаю педагогічний досвід своїх колег, досліджую новаторські праці.
Навчаючи учнів англійської мови, я прагну розвивати в них творчий потенціал, формувати почуття впевненості у власних силах, вміння поважати себе та інших. Цей аспект сприяє підвищенню інтересу учнів до іноземної мови.
Учні молодшого шкільного віку, з якими я працюю
— це відкриті, безпосередні особистості. Однак у процесі навчання в них виникає багато труднощів: вони не можуть довго утримувати увагу на певній діяльності, тому в них швидко падає інтерес до навчання.
Підтримати інтерес дитини — це важливе завдання вчителя. Відомо, що пам'ять дитини найкраще реагує на близьке, доступне, емоційно забарвлене. Я вважаю, що наявність

12 цікавого навчального матеріалу на уроках є важливою необхідністю для формування позитивної мотивації учнів, пробудження пізнавального інтересу до вивчення іноземної мови, бо пізнавальний інтерес є рушійною і спонукальною силою для активізації навчальної діяльності учнів. Тому для глибокого засвоєння нового матеріалу доцільно застосовувати різні види, засоби, методи роботи та методичні прийоми: уроки-конференції, уроки-вікторини, уроки-свята тощо, з елементами рольової гри, використанням зорових опор до диференційованих завдань.
3 метою розширення та поглиблення знань з певної теми намагаюся дослідити інтереси

13 молодших школярів, які можна врахувати, визначаючи зміст навчання англійської мови на початковому етапі.
Опановуючи з дітьми англійську інтонацію, читаю вірш з опорою на вербальну зорову наочність (до речі, наочність малюю власноруч
і це дуже подобається моїм учням), змінюю
інтонування віршованого тексту (позначаю наголошений склад, паузу, низький або високий тон). Після цього від творення інтонації вірша або римівки відбувається в хоровому режимі.
Крім того, діти залюбки складають кросворди, ребуси, загадки тощо. Така творча пізнавальна діяльність дітей розкриває прагнення до пізнання й охоплює всі види діяльності
(письмо, читання, говоріння) на основі

14 засвоєного логічного та граматичного матеріалу. Найголовніше, що творчі завдання – це ставлення до вивчення англійської мови.
Формуванню інтересу до вивчення іноземної мови також сприяє участь дітей у різноманітних святкових заходах. Вивчення віршів, пісень, сюжетних діалогів розширює
їхній лексичний запас, удосконалює мовленневі уміння, набуті на заняттях, формує позитивну мотивацію для вивчення англійської мови. I найголовніше — розширює світогляд дітей, ознайомлює їх із культурою і традиціями краю, мова яких вивчається.
Для повнішої реалізації навчальних завдань при використанні ігор на уроці, я вважаю, доцільно заохочувати не тільки прагнення отримати гарну оцінку, а й старання. Адже і дорослий і дитина докладають зусиль лише в тому випадку, якщо це потрібно особисто.
Тому, щоб мої учні прагнули працювати не за оцінки, а через усвідомлення особистісного росту, я використовую диференційоване оцінювання результату гри у вигляді дипломів, медалей, подяк.
Не бійтеся заохочувати дитину, що доклала зусиль і наступного уроку виправила низький бал. Підтримайте учня, який нарешті

15 наважився і виконав всі рівні домашнього завдання з того предмету, що в нього викликає труднощі.
Вигадую різні номінації, за якими вручаю заохочення дітям за різним рівнем знань.
Діти полюбляють вражати , особливо коли будь-що намагаються досягти успіху.
Допоможіть їм, створіть ситуації для успіху!
Діти чекають, щоб їх схвалили, це очевидно.
Навіть, якщо вони не отримали оцінки, вони чекають посмішки, погляду, підтримки. Бо це – окрилює. А отримавши подібний стимул кожна дитина досягне успіху!

16
Гра, як метод навчання англійської
мови в процесі гри

Початкове навчання англійської мови — важливий етап, під час якого відбувається розвиток основ комунікативної компетенції, що містить такі аспекти:
- уміння фонетично правильно повторити слова (за вчителем чи за диктором);
- накопичення, закріплення та активізація словникового запасу;
- володіння певною кількістю нескладних граматичних структур.
Пам'ять дітей молодшого шкільного віку має великі можливості. Вони досить легко й міцно запам'ятовують, як окремі слова, так і словосполучення, фрази, вірші. Це робить доцільним використання на уроці різноманітних форм роботи, цікавих ігор, завдань, пісень, віршів. На мою думку молодші школярі потребують певної динаміки в задоволенні своїх пізнавальних потреб. У їх розвитку значну роль відіграють музика, жести, рухи. Моє завдання створити умови для якнайповнішого розкриття творчого потенціалу учнів у процесі опанування ними англійської мови на елементарному рівні. Безумовно, це

17 можливо лише через формування позитивних емоцій, які учень отримує під час роботи.
Я переконалась, що широкі перспективи в цьому плані відкриває застосування малих форм дитячого англійського фольклору: римівок, віршиків, лічилок, пісень. Чітка ритмічна основа таких творів робить їх неоціненним матеріалом для організації фонетичного, лексичного, граматичного вправляння, для активізації рухової активності дітей. Поєднання рухової діяльності з мовленневою прискорює процес засвоєння навчального матеріалу.

18
Важливого значення для вирішення цих завдань набуває й заохочення художньої творчості дітей, зокрема виготовлення різдвяних вітальних листівок, листівок до Дня Святого
Валентина чи запрошень до Дня народження.
Дітям подобається демонструвати витвори своїх рук.
З свого досвіду я переконалась, що повнішій реалізації завдань сприяє й організація позакласної діяльності дітей: проведення тематичних ранків, вікторин, організація зустрічей з носіями англійської мови.
Особливо варто звернути увагу на гру, як на

19 метод, що стимулює навчальну діяльність молодшого школяра. Гра має невичерпні можливості. В учнів активізується увага, уява, пам'ять, зростає ініціатива та самостійність.

20
Ігри на початковому етапі вивчення
іноземної мови
Вивчення іноземної мови на початковому етапі неможливе без гри.
Гра - це головний вид діяльності молодших школярів. Використання гри допоможе дітям без зусиль та із задоволенням включитися у процес вивчення та засвоєння матеріалу. Гра - це найсильніший мотив в оволодінні учнями
іноземною мовою. У грі всі рівні. Вона посильна навіть для слабких учнів. Більше того, слабкий у мовній підготовці учень може стати першим у грі завдяки кмітливості та винахідливості. Відчуття рівності, атмосфера захоплення, радості, відчуття

21 посильного завдання - все це дає можливість дітям подолати сором'язливість, яка заважає вільно вживати слова чужої мови. Мовний матеріал засвоюється непомітно, покращуються результати навчання. Під час гри можна: повторити лексику з теми; організувати відпочинок на уроці; активізувати словниковий запас учнів; вчити вживати лексику в мовленневих ситуаціях; розвивати творчі вміння та здібності дітей.
Ігри захоплюють дитячу увагу, розвивають пам'ять, спонукають учнів працювати руками, ногами. За допомогою ігор дуже легко змінювати хід уроку,

22 види завдань, позбавляючи заняття монотонності, знімаючи фізичне напруження, підвищуючи емоційний стан молодших школярів. Досить продуктивними є ігри, що спираються на практичні дії дітей, тобто завдання, пов'язані з малюванням, розфарбовування, вирізанням, приклеюванням, тощо. Вміло проведена гра допоможе організувати згуртований колектив, зблизити дітей і дасть вчителеві можливість краще вивчити індивідуальні риси своїх вихованців.
Гра допомагає розвивати всі мовленневі навички: аудіювання, читання, усне мовлення, письмо. Вона спонукає дітей уважно стежити за її ходом, слухати

23 одне одного, тому що, вони здебільшого не знають заздалегідь, що скажуть їх партнери.
Гра створює такі умови, коли іноземні слова, літери, правила читання, звороти засвоюються мимоволі за рахунок частого повторення у той час, коли дитина захоплена самим процесом гри. Дуже важливо не тільки навчити дитину чогось, але й вселити у неї впевненість у своїх силах та здібностях, сформувати вміння відстоювати власну
ідею, погляди, переконання, прийняті рішення.
Особливо це стосується виконання творчих завдань.
Потрібно навчити дитину висувати свої ідеї, а також без образ сприймати критику вчителя.
Звичайно, досить важливу роль тут відіграють

24
індивідуальні риси характеру дитини. Якщо учень прагне швидко змінювати завдання, намагається відбутися першою-ліпшою відповіддю, то необхідно його зацікавити, навчити бачити в завданні нові деталі.
Якщо п і д час виконання творчих завдань дитина губиться у виборі, «в'язне» у величеній кількості деталей, необхідно допомогти їй обрати один варіант.
Розвиток творчих здібностей дитини передбачає розвиток уяви та гнучкого, нестандартного мислення. Творчість багато в чому розвивається через вміння висловлювати свої почуття, уявлення про світ, вільно фантазувати.
Кожна гра - це не тільки спілкування дитини зі

25 вчителем та іншими дітьми, це також школа співпраці, де вона вчиться радіти успіхам інших та мужньо витримувати свої невдачі.
Доброзичливе ставлення вчителя, радісна атмосфера на уроці - тільки в цьому випадку при будуть корисні для розвитку у дитини здібностей та засвоєння нового матеріалу.
У свою чергу, для успішного проведення уроку англійської мови у молодшій школі необхідно використовувати значну кількість наочного матеріалу, посібників, весь процес навчання будувати у формі гри.
Гра:

26 сприяє засвоєнню знань не через примус, завдяки
їй урок проходить зацікавлено; додає різноманітності у повсякденну навчальну діяльність; створює атмосферу здорового змагання, сприяє мобілізації та розвитку творчих здібностей; дає можливість оцінити себе шляхом порівняння з
іншими учнями, а також працювати командою.
Тому при доборі ігор необхідно:
- враховувати вікові та психологічні особливості дітей, пам'ятати, що в цьому віці учні дуже активні, рухливі, емоційні;
- організувати творчу групу учнів, уміло ввести їх до неї, зацікавити;

27
- спостерігати за грою, не допускати конфліктних ситуацій; використовувати велику кількість яскравої наочності, реквізиту; враховувати підготовленність дітей до гри в мовному плані.

28
Гра — один із способів залучення молодших школярів до активної розумової діяльності. Її цінність полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвивальна й виховна функції взаємодіють. Гра навчає, організовує учнів, розширює їхні пізнавальні можливості
і виховує особистість.
З давніх-давен в Україні будь-які зібрання дітей супроводжувались ігровою діяльністю. У сиву давнину дитячі ігри виникли як стихійне наслідування дій дорослих. В ігрових вправах і змаганнях підростаюче покоління готувалося до праці, виконання норм поведінки, тобто гра мала важливі соціальні функції. Народна виховна мудрість передбачала розв'язання важливих психологічних завдань формування особистості дитини. Зокрема, засобами народної гри виводила маленьку людину з її реального побутового повсякдення, запобігала складанню стереотипів, сумніву й недовіри до своїх сил. Через гру дитини надавалася можливість заявити навколишнім про свій позитивний потенціал.

29
Якщо завдяки іграм початковий етап вивчення англійської мови проходитиме легко і дитина не нудьгуватиме, то вона не лише не втратить інтересу до іноземної мови, а, навпаки, зміцнить його, що спонукатиме її до поглиблення вже здобутих знань.
І мені дуже близькі слова В.Сухомлинського
“Школа не повинна забирати дитячі радощі”












30
V.
Добірка ігор, які
доцільно використовувати
на
уроках
англійської
мови у початкових класах.


ІГРИ З АЛФАВІТОМ

Мета: Засвоїти літери англійського алфавіту, вчити вірній вимові, розрізняти голосні і приголосні звуки. Розвивати зорову пам'ять, фонетичний слух, а також найважливіші мисленневі операції аналізу і порівняння.
Скульптурні
літери
Учитель об’єднує учнів у групи по 3 особи, він називає літеру, а учні повинні зобразити її за допомогою рухів свого тіла. Перемагає група, яка швидко впоралась із завданням і найкраще зобразила літеру.

31
Пригадай слово

Учитель вибирає літеру алфавіту. Учні по черзі промовляють слово, яке починається цією літерою. Якщо учень повторює вже назване слово, то вибуває з гри. Гра триває доти, доки не залишається один учасник. Він — переможець у цій грі — й отримує приз, про який варто потурбуватися заздалегідь.
* * *
Інший варіант цієї гри. Учитель тримає літеру, а учні повинні назвати усі предмети в класі, які починаються цією літерою.
Зникла літера
На дошці закріплені картки з літерами. Ведучий відводить учасникам 10-12 с, щоб запам'ятати літери. Учні заплющують очі й ведучий забирає одну літеру. Учасники розплющують очі. Той, хто першим зауважить, яка літера зникла, отримує бал і стає ведучим. Гра триває доти, доки хтось із учасників не набере 5 балів.
Змагання з абеткою
Цю гру доцільно проводити для закріплення алфавіту. Учитель об'єднує клас у 2 команди, які шикуються в шеренги. Учні, які стоять

32 першими, отримують по шматку крейди. На спинах учнів, які стоять останніми, учитель пальцем «малює» літеру алфавіту. Учні у такий же спосіб повинні відтворити літеру на спинах тих, хто стоїть попереду. Учні, які стоять першими, біжать до дошки і пишуть будь-яке слово, що починається цією літерою. Команда, яка першою та без помилок написала слово, отримує 1 бал. Гра триває.
Тиша
У цій грі учні повинні вишикуватися у певному порядку, не промовивши жодного слова.
Наприклад, учитель роздає учням картки з літерами алфавіту (не обов'язково усі), а учні повинні вишикуватися в алфавітній послідовності. Інший варіант гри: учитель промовляє слово, а учні, які мають відповідні картки, шикуються так, щоб утворити потрібне слово.

33
ІГРИ ДЛЯ
РОЗВИТКУ
НАВИЧОК
АУДІЮВАННЯ
Мета: Закріпити лексичні одиниці, граматичну структуру наказового способу, сприймати англійську мову на слух. Збагачувати активний словник дитини, словами і виразами. Розвивати мовлення.
Гру проводять, коли вивчають частини тіла людини. Учень із зав’язаними очима малює людину. Ведучий диктує,що потрібно намалювати. Наприклад: Draw a neck. Draw an arm.

34

«ВІДГАДАЙ»
Перед початком гри вивчити прикметники.
Beatiful. Красива.
На обличчі захоплення, руки в сторони.
Strong. Сильний.
Показують сильні м'язи.
Big. Великий
Руки розставити широко.
Small. Маленький
Руки наблизити одна до одної.
Вчитель називає слово, а діти показують жест- асоціацію або навпаки.

35
«
ВДЯГНИ ЛЯЛЬКУ»
Вчитель читає інструкції «Put her red dress on», а учні вдягають ляльку відповідно до інструкцій.

36
ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
УСНОГО МОВЛЕННЯ

Мета: Вчити вслухатися у слова, чути звуки з яких воно складається та розуміти його лексичне значення. Розвивати діалогічне та монологічне мовлення та вміння моделювати речення, ставити і відповідати на запитання.
«ТЕЛЕФОН»
Діти розпитують одне в одного про себе та про родину.
-
What is you name?

37
-
How old are you?
- Where do you live?
Have you a sister ?
-
How is your sister?
ХТО МОЖЕ
РОЗСМІШИТИ
ЦАРІВНУ
НЕСМІЯНУ»
Несміяну грає хтось із дітей. До Несміяни приходять звірі. Вони називають себе і кажуть, що вміють робити: «I am an elephant.
I am big. I am gray. I can dance.
Потім починають стрибати, танцювати, бігати доти, доки
Несміяна не засміється.

38
ЩО ЦЕ»
Для цієї гри потрібні подвійні листівки. Показати листівку й спитати: What is this? Is it a pen? Is it a pencel? Yes, it is/No, it is not

«ОПИШИ ЛЯЛЬКУ»
Вчитель показує малюнок ляльки, а учні описують. Наприклад:
This is a girl. She is wearing a blue dress.

39
«
ГРА В МЯЧ»
Діти стають у коло, кидають один одному м’яч і запитують: How are you? I am fine, thank you.



«Я БАЧУ»
На дошці тематичні малюнки.
Капітан дивиться у бінокль, говорить, що він бачить: I see a dog. I see a zebra.

40
ІГРИ ДЛЯ
РОЗВИТКУ
НАВИЧОК
ЧИТАННЯ
Мета:

Сприяти підвищенню правильності
і швидкості читання. Формувати артикуляційні та ритміко-інтонаційні навички в говорінні та при читанні вголос, мовну здогадку.
«КАПІТАН»

Дати завдання прочитати слова. Кожне слово – підводний риф, котрий слід вправно обійти, якщо прочитати слово вірно. Капітан веде клас через рифи, тобто читає слова, а інші учні хором повторюють їх.
Якщо капітан помилився, корабель отримує пробоїну. Щоб її усунути, слід прочитати слово вірно хором, але після цього капітаном стає інший учень.

41
ПЕРЕКЛАДАЧІ
Учитель викликає до дошки двох учнів. Одному пропонує прочитати невеликий текст, а
іншому
— перекласти його.
Жюрі визначає, хто краще впорався із завданням.
ПЕРЕВІР
СВОЮ
ПАМ'ЯТЬ
На дошці написаний невеликий текст
(вірш).
Учні продовжують читати текст, враховуючи витерті слова. Якщо учень забув, що було написано на дошці, він вибуває з гри. Перемагає той, хто запам'ятав весь текст (вірш).

42
VI. КОНСПЕКТИ
УРОКІВ

Тема. Моє оточення
1 клас
Цілі
Практичні: практикувати учнів у
монологічному
, діалогічному мовленні
, аудіюванні
, формувати лексичні
, фонетичні
, граматичні
навички учнів (структури I am..., It is...).
Розвивальні: розвивати логічне мислення, спостережливість, пам'ять, увагу, культуру мислення.
Виховні: виховувати любов i повагу до
іноземної мови, до тварин i природи, прищеплювати навички культурного спілкування.

43
Обладнання: схеми-сигнали аудіокасети із записом пісень, тематичні малюнки,
іграшки.
ХІД УРОКУ
Організаційний момент
It's time to start our lesson. Get ready for the lesson please. Stand up! Stand still!
Привітання
У режимі вчитель — клас
Good morning,
Good morning,
Good morning to you.
Good morning,
Good morning,
I am glad to see you!
У режимі вчитель - учень, учень —
учень, учень — учитель.
Hello. I am glad to see you.
I am glad to see you too.
How are you?
I am OK. Thank you.

44
How is life?
I am OK. Thank you.



Повідомлення теми уроку, мети i
завдань
Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про себе, тварин, предмети навколо нас. Ми будемо співати пісні, рахувати, виконувати команди, грати, виступати в театрі, виконувати дії людей різних професій. Сьогодні вчитимемося бути лікарями.
Фонетична зарядка
(повторення
індивідуально і хором).
Thank you, three!
1,2,3! Clap with me! (із рухами)
Clap! Clap! Clap!
One, two, three!
Мовна зарядка. Розмова з черговим

45
Учитель . Who is on duty today? Come here.
Tell about yourself.
Че рговий . Hello! I am Ann. I am a girl. I am a pupil. I am 6. I am from Sumy. I am from
Ukraine.
Учні к л а су.
Are you from Kyiv?
How old are you?
What is your name?
Who are you?
Are you Olya?
Are you seven?
Рольова гра з іграшками
Учитель . Бачу, ви принесли іграшки. Вони сьогодні — наші гості Назвіть гостей.
Учні з іграшками (тварин) виходять i
називають:
It is a brown bear.
It is a pink rabbit.
Вибирають двох учасників, які грають у «те- атрі». (Діалог програмується сигнальними
картками, які виставлені на дошці.)

46
Привітайся Розпитай Попрощайся
У ляльковому театрі 2 тварини-актори вітають один одного, розпитують i ставлять різні запитання, які вже звучали, а потім вони прощаються.

Драматизация пісні "Hello"
Учитель . У нас сьогодні багато гостей. Да- вайте привітаємо їx піснею. Утворимо хор i виберемо двох солістів.
Учні виходять до дошки, солісти виходять
наперед.
Хлопці: Hello.
Дівчат а . Hello.
Хлопці . What's your name?
Дівчата. What's your name? С о л і с т.
I am Mike. С ол і ст. I am Jane.
Соліст . That's my name.
Рольова гра «Кореспондент працює»
Сьогодні ви можете поставити запитання гос- тям. Хто хоче бути кореспондентом?

47
Учень отримує мікрофон, ходить по класу, ставлячи запитання учням.
Сьогодні ви можете поставити запитання гостям. Хто хоче бути кореспондентом?
Учень отримує мікрофон, ходить по класу, ставлячи запитання учням.
Hello. Glad to see you. What is your name? My name is...
How old are you? Are you from Arbuzynka?
Рольова гра «Учитель»
Хто хоче бути вчителем? Називай цифри, a
твої учні будуть продовжувати кожний рядок.
Використовується римівка з малюнками.
1-2
Look a t the shoe.
3-4
Look at the door.
5-6
Look at the chicks.
7-8
Look at the plate.
9-10
Look at the pen.

Рольова гра «У лікаря»
Хто хоче бути лікарем? Вам треба одягти окуляри й шапку лікаря, сісти

за стіл та розпитати про все у своїх пацієнтів.

48
Учитель підказує картками, жестами й фразами (на вухо).
Hello. Glad to see you. How are you?
I am so-so...
Why?
My head!
Oh! Look! Look! Look! (рухи молотком
наліво, направо, угору ).
Sit down.
What is your name? My name is... How old are you?
I am...
Where are you from?
I am from Sumy.
Your medicine.
Thank you. Good bye.
Фізична хвилинка
Хто хоче бути вчителем фізкультури?
Stand up! Hands up!
Hands down! Sit down!
Turn right, turn left,
Turn back, turn down!

49
Sit down!
Уci учні виконують команди, один учень —
«учитель фізкультури».
Діти співають із рухами, які характерні
для тварини.
Who are you? I am a dog.
Who are you? I am a frog.
А зараз стаємо й лічимо.
One е cat,
Two о bat,
Three e dog,
Four r dog,
Five e bear,
Six x hair,
One, two, three, four, five, six, one!
Повторення рахунку
Хто може порахувати до 10? Спочатку всі ра- хують хором i по черзі, а потім учитель просить одного учня порахувати від 1 до 10
Учитель просить відкрити сторінку 14 i називає цифри, діти шукають і обводять, потім учні називають тварин (It is а duck).

50
А вже потім учитель називає цифру з твари- ною, учні ïx з'єднують.
10
— a dog 11 — a bat...
Учитель обходить учнів, називає одну з цифр, а вони називають тварин. Учитель ставить заохочувальні значки.


Підбиття підсумків уроку
You were great today!
Our lesson is over.
Thank you. Good-bye.











51









ТЕМА. ІГРАШКИ.
ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ.


2 клас
Цілі: повторити вивчену лексику за темами:
«Знайомство», «Шкільне життя», «Іграшки», лічбу числівників до 10; розвивати навички аудіювання та спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам'ять, уяву, спостережливість, мовлення; підвищити зацікавленість до вивчення англійської мови; виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.
Обладнання та навчальні матеріали: шкільне приладдя, Flash Cards, картинки «Пори року»,

52 плитка шоколаду, коробка цукерок, макет торта, лимон, апельсин, помідор, банан, тарілочка для фруктів, лялька, килимок для іграшок, м'яч, магнітофон із записом пісні «Three Little»
“Kittens”, сигнальні картки, м'які іграшки.
ХIД УРОКУ
I.
Організаційна частина
- Good morning, children!
Діти вітаються піснею з гостями.
- Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning!
We are glad to see you!
III. Гра «Show mе» (шкільне приладдя)
-
Are you ready for the lesson? (Yes, of course)
-
Show me your pens {pencils, rulers, books, cards,
...)
-
You are very good pupils.
IV.
Повідомлення теми i мети уроку

53
V.
Повторення вивченої лексики
А. Бесіда з учнями. Повторення дієслова to see
Te a c h e r . Oh, what a lot of toys! What a lot of guests! What can you see on the table?
-
I see a cat, ( a mouse, a dog, a hare, a bear, a
squirrel, a tiger, a lion, a ball, a doll.
Діти називають іграшки, що бачать, серед яких i лялька.
- Oh, what a little pretty doll! Whose doll is it?
- It's my doll.
B. Song " M y Pretty Doll" {Ha основі комбінації
структури I have)

D.
Знайомство з новою іграшкою.
-
Hello, children! I'm a monkey. Nice to meet you.
-
Hello, Monkey! Glad to see you. I love you. This is Ann. Ann is my friend.
/Робота врежим1 PI - P2 - P3 - P4 - .../
Діти вітаються з іграшкою, беручи її за лапу,
гладять i передають cycіду по napmi.)
Питання іграшці (відповідає учитель).
-
What is your name?
-
How old are you?
-
Where do you live?

54
-
Do you like English lessons?
VI.

Фізкультхвилинка

VIІ.
Лічба до 10 i назад.
VIII.Сюжетно-рольова гра «День народження
Тома»
1.Поздоровлення Тома
Happy birthday to you.
2. Частування (говорить вчитель)
VII.
- Who likes bananas (apples, pears, oranges,
lemons, chocolate, sweets...)?
- Take it, please.
- Thank you.
4) Гра з м'ячиком на тему «Знайомство».
Лічилка.
(Пошук ведучого)
One, one, one,
Little dogs run.
Two, two, two,
Cats see you.
Three, three, three,
Birds on the tree.
Four, four, four,

55
Rats on the floor.
Учень, що стоїть у середині кола, кидає м'яч i задає питання за темою «Знайомство». Учні відповідають i відкидають м'яч ведучому.
-
What is your name?
-
My name is...
-
How old are you? - I am...
-
Who are you?- I am...
- Where do you live? – I live in…
5) Танець під пісню “Three Little Kittens”
(Фізкультхвилинка)
6) Винесення торта з 3 свічками (макет). Пісня
“Happy Birthday To You!”
7) Частування цукерками
- Take it, please. – Thank you, Tom. Goodbye!
ІX. Бесіда з учнями. Робота із
сигнальними картками (Agree / Disagree)
-
Do you like Tom's birthday party? (Yes, I do).
When is Tom's birthday? Show me your cards.
-
Tom's birthday is...
-
I n spring. — No, it isn't.
-
In September. — No, it isn't.
-
In summer. - No, it isn't.
-
In October. - No, it isn't.
-
I n winter. - No, it isn't.

56
-
In November. - Yes, it is.
-
I n autumn. - Yes, it is.
-
А яка скоро буде season? (Winter)
-
Які свята вci відзначають in winter?
(Christmas, New Year)Як англійці вітають один одного з Christmas? (Merry Christmas!)
Аз New Year? (Happy New Year to you!)
X. Робота в парах. Привітання з Різдвом та
Новим роком
-
Merry Christmas!
-
Merry Christmas!
-
Happy New Year to you!
-
The same to you!
XI. Вітання гостей з Різдвом та Новим
роком
Пісня "We Wish You a Merry Christmas"
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas
And a Happy New Year.
XII. Підсумок уроку. Рефлексія
-
What language do you study?
-
I study English.
-
Do you like English lessons? (Yes, I do)

57
-
Що ви можете сказати про наші English lessons?
-
- I like English lessons. Thank you very much.
You are the best pupils in the world! Good bye! See you tomorrow!

Тема:
Professions.
Clothes.


3 клас
Мета
: формувати й активізувати лексичні навички з теми. Активізувати граматичні, фонетичні навички усного мовлення, читання, аудіювання. Виховувати любов до праці, до різних професій. Розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, логічне мислення.

58
Обладнання: тематичні малюки, граматичні картки, інтонаційні картки, касета, мікрофон.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Teacher. Good morning boys and girls. I am glad to see you. Today we shall speak about people of different professions, describe their clothes and colours.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Phonetic
drills
job, doctor, office, clothes, coat.
Warm up
Teacher - pupils
Are you a pupil?
Are you a schoolboy?
Are you a schoolgirl?
Are you a builder?
Are you a cook?

59
Are you a militiaman?
Are you a seamstress?
Are you a pupil or a student?
Are you a schoolboy or a schoolgirl?
Are you a teacher or a pupil?
Are you a businessman or a schoolboy?
Who are you?
Уведення нової лексики з використанням
тематичних малюнків
Pupils - pupil 1
Pupil 1 has got a picture with a militiaman.
Pupils - pupil 1
Is he a builder? - No, he is not.
Is he a doctor? - No, he is not. Is he a militiaman? - Yes, he is. Is he a militiaman or a doctor? - He is militiaman. Pupil 2 has got a picture with a seamstress. Pupils - pupil 1
Is she a teacher? - No, she is not.
Is she a doctor? - No, she is not.
Is she a seamstress? - Yes, she is.
Is she a seamstress or a cook? - She is a cook.
Speaking. Riddles
Teacher - pupils

60

She likes children and teaches them. What is her job?

He likes animals. He lives on a farm. What is his job?

She sells products. What is her job?

He likes singing. What is his job?

He likes dancing. What is his job?

She works at the office with documents. What is her job?

He works at the office. He is always busy.
What is his job?

He drives a car. What is his job?

Game "A reporter"
Imagine that you are a reporter. Ask pupils about their parents and their jobs. Pupil 1 — Pupils Have you got a family? Have you got a mother? What is your mother's name? What is your mother's job?
Game "Interpreter". Listening +
Speaking
Te a c h e r. Imagine that you are interpreters.
Translate the word expressions from Ukrainian into
English. Before let's revise our song.

61
SONG "RAINBOW"
Red in my rainbow.
Green in my rainbow.
Yellow in my rainbow.
Can you see?
Orange in my rainbow.
Pink in my rainbow.
Blue in my rainbow. Paint with me.
Teacher - pupils
червона сукня — a red dress чорний костюм — a black suit біла сорочка — a white shirt синя спідниця — a blue skirt рожева блузка — a pink blouse біле пальто — a white coat зелені штани — green trousers
Reading
Te a c h e r. Let's do exercise 2 on page 76. Let's read about a seller and his clothes. Pupil 1 — Pupil
2 — Pupil 3
Speaking. Monologues

62
Pupil 1 — Pupil 2 — Pupil 3 — Pupil 4
Te a c h e r. Imagine that you are a teacher. You have pictures. Describe the pictures, people, their professions and clothes.
P u p i l 1. She is a dancer. She is wearing a white dress and white shoes.
P u p i l 2. She is a waitress. She is wearing a pink blouse, red skirt and red shoes.
P u p i l 3. He is a businessman. He is wearing a black suit and a white short.
Writing
Te a c h e r. Do exercise 3 on page 76. Look at the picture read and complete.


У ведения нової лексики: exercise 1 on page 81.
Teacher - pupils
Listen and repeat.
A pair of skates, ski, skate, put on, a cap, a mitten, a jacket, a sweater, a pair of boots, paints, a pair of boots, pants, a pair of skis, a scarf.
Teacher - pupils these commands:

Point and repeat.

Point to a cap.

Point to a mitten.

63

Point to a jacket.

Point to a sweater.

Point to pants.

Point to a scarf.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
It is time to finish our lesson. You are clever and active pupils. Your marks are... . Your homework is to do exercise 1 on page 81, to learn new words and write down into vocabularies and to do exercise
3 on page 77 in a written form.






64






ТЕМА. ПОКУПКИ
НА РИНКУ
4 клас

Мета:
ввести та активізувати вживання
ЛО з теми «Покупки», організувати усне тренування учнів щодо оперування лексичним матеріалом на рівні речення, діалогу, діалогу- розпитування, практикувати учнів у розумінні тексту з розумінням основного змістy, формувати комунікативну, пізнавальну та соціокультурну компетентності; розвивати мислення, творчі здібності учнів; виховувати в учнів інтерес до мови, культуру спілкування, шанобливе ставлення до вчителя та один одного.
Обладнання:
тематичні малюнки, роздавальні картки для роботи в групах,

65 роздаткові картки для роботи в парах, підстановчі таблиці, м'яч, мікрофон.
The motto: Tell те and I forget;
Show me and I may not remember;
Involve me and I will understand.
American saying
ХІД УРОКУ
1. Організаційна бесіда з черговим
2. Вступна частина
Повідомлення теми й мети уроку
Kids, the subject of our today's lesson is
"Shopping. At the Market". I hope we shall work fruitfully today and that's why the motto of the lesson is American saying: "Tell me and I forget, show me and I may not remember, involve me and
I will understand."
Today you will ask questions and answer them, learn the tongue twister, make up dialogues, sing the song "On the Corner There's Shop", read the text "Covent Garden", play role plays, play games.
3
.ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА

66
Let's practice sounds [s] and [s] in words and in a rhyme Why these sounds? OK! Because they are mostly used today.
Sell shop
Seller shopping
Soap shampoo
Newspaper shoes
Sausages sure
And now a tongue twister
She sells sea-shells at the sea shore
The shells she sells are the sea- shells I'm sure.
4.УВЕДЕННЯ В ІНШОМОВНУ
АТМОСФЕРУ
A game "Crazy Words"
Kids, I don't know what's the matter with all these words but their parts are mixed. Please, help me to put them correctly and translate them, please.
Sham poo
News paper
News agent's
Maga zine
Tooth paste
Medi cine

67
A game "Me to you, you to me"
Now let's fill in the rose - word Shopіng
5. Уведення нових лексичних одиниць
(аудіювання)
Т e a c h e r. Today we shall add some more new words to the collection of shopping words. But I'm not going to translate them. Just listen to some sentences and try to understand their meaning.
Department -There is a big shop in the centre of
Ivano-Frankivsk "Prykarpattya". It has many small shops inside. They are called departments: shoes' departments, clothes' departments and many other ones.
P u p i l s . Відділ
Te a c h e r. Market - a place where we buy things, food. But all goods are cheaper here than in shops.
P u p i l s . Ринок
Te a c h e r. Tourist - a person who visits other countries to see interesting places there
Pupils. Турист
Te a c h e r. Souvenir - a thing which tourists buy to remember the places they visit.

68
P u p i l s . Сувенір
6. Читання тексту

етап до читання (повторення слів у контексті)

етап читання

етап після читання

переклад слів та словосполучень
7.ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ
Look at the window.
Look at the door
Look at the ceiling
Look at the floor

8.ВИКОНАННЯ ВПРАВИ 3, с. 88
Now children let us do Ex. 3, on page 88. 5
Complete the sentences.
Covent Garden is a famous... center in London.
There is a historic... Place here.
They sell a lot of... in Covent Garden. You can buy there any... you like. You can live in a... and have lunch or dinner in... It is a popular... place.

69
You can visit... with your friends in the evening.
9
.
Рольова гра про отримані враження від
"Covent Garden"
Teacher. Imagine that you are tourists in
Co vent Garden. One of you will be a journalist from English newspaper and he wants to hear your opinion about this place.
Journalist. Hi! My name is... I'm a reporter from "Daily News" answer my questions, please.
What place is Covent Garden?
Pupil. Covent Garden is a famous tourist centre in London
Journalist. What can you do there?
Pupil. There are lots of places to visit in
Covent Garden
Journalist. What can you buy here?
Pupils. You can buy any souvenir you like. Journalist. Where can you go after shopping? Pupil. You can visit a cafe or a restaurant Journalist. When can you visit a theatre? Pupil. In the evening you can visit a theatre Journalist. What kind of place is Covent Garden? Pupil.
Covent Garden is a popular meeting place

70
10.
Робота з картками. Що можемо
купити в даних магазинах
What can we buy in these shops?
11.
Фізкультхвилинка.
Пісня з рухами "On the Comer There's
Shop"
12.
Складання учнями мікродіалогів на
тему «Покупки»
Teacher. And now make up short dialogues about shopping.
1. - Where can I buy buns?
- You can buy them at the bakers'.
2. - Where can I buy sweets?
- You can buy them at the Sweet Shop.
3. - Where can I buy a magazine?
- You can buy it at the Newsagents'.
4. - Where can I buy a toothpaste?
- You can buy it at the Chemists'.
5. - Where can I buy skis?

71
- You can buy them at the Super Sports.
6. - Where can I buy sausages?
- You can buy them at the butchers'.
7. - Where can I buy a parrot?
- You can buy it at the Pet Shop.
8. - Where can I buy apples?
- You can buy hem at the
Fruit&Vegetables.
9. - Where can I buy a doll?
- You can buy it at the Toys.
►► Робота з підстановчими таблицями
Teacher. And now make up short dialogues according to the tables.
How much is... these shoes?
How much are... a newspaper? It is... pounds They are... pounds
►► Реклама (метод проекту)
Teacher. Our shopping is impossible without advertisements. So, you are welcome with your advertisements.

Use toothpaste "Blend-a-med" and you will have teeth like mine.

72

Buy soup "Camay" and you will be fresh all through the day.

Eat our meat - it's Ukrainian not Brazil.

The best medicine is our fruit & vegetables.

Use shampoo "Head & Shoulders" and you will look like that.

Use cosmetics "Nivea" and you will look like «Фея».

Buy newspapers! Fresh newspapers! Hot politics in them!

Hot good buns! Hot good buns! For your kids and wives.
13.
Рольова гра «На ринку»
Teacher. OK! It's high time to visit our market. Some of you will be sellers and the others will be customers.
At the Shoes' Department
-
Do you want shoes or boots?
-
Shoes, please.
-
What size? What colour?
-
My size is 6. Brown, please.
-
Here you are.

73
-
Oh, they are fantastic. Thanks.
-
You are welcome.
At the Clothes for Ladies
-
Do you want a dress?
-
Yes, I do,
-
What size? What colour?
-
My size is 36. Red please.
-
Here you are.
-
Thank you.
- You are welcome. At
the "Toys"
-
I'd like a doll for my daughter.
-
Choose one, please.
-
I think this one. How much is it?
-
50 hryvnyas.
- Here you are. Thanks.
- You are welcome.
At the Fruit & Vegetables
- Can I help you?
- Yes, please. I would like some fruit for salad.
-
Here you are: some bananas, some apples, some oranges... anything else?
- No, thanks.

74
- You are welcome.
14.
Підсумки уроку
Teacher. Well, it was great and interesting work. All of you were very active and have got good marks. Thank'you for your work. Good luck! Bye!
Домашнє завдання
Teacher. Write down your home task:
Ex. 4, 5, page 88.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал