«Виховання в учнів ціннісного ставлення до себе»




Скачати 62.19 Kb.

Дата конвертації30.12.2016
Розмір62.19 Kb.


Творча група класних керівників 5-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів м. Вінниці
Тема:

«
Виховання в учнів ціннісного ставлення до себе»


Керівник проекту

Коваль Світлана Олексіївна
, методист з
виховної роботи міського методичного кабінету департаменту
освіти ВМР
Керівник групи

Кротна Світлана Миколаївна,
голова методичного об’єднання класних керівників,
учитель вищої категорії, старший вчитель,
класний керівник 5 класу закладу «НВК:
спеціалізована середня загальноосвітня школа І
ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов -
гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова ВМР».

Члени творчої групи

Кляузова Жанна Олександрівна
голова методичного об’єднання
класних керівників, учитель вищої категорїі, класний керівник 5
класу НВК:ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназії №2 ВМР»
Тісовська Людмила Михайлівна
голова
методичного об’єднання класних керівників,учитель
вищої категорії, вчитель-методист, класний керівник
7 класу закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня
№4 ім. Д.І.Менделєєва ВМР»

Чорна Алла Іванівна
голова методичного
об’єднання класних керівників , вчитель вищої категорії,
класний керівник 7 класу закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів №5 ВМР»
Сімакова Алла Петрівна
голова методичного об'єднання класних
керівників , учитель вищої категорії, вчитель-методист, класний
керівник 11 класу закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –
гімназія №6 ВМР»

Засідання творчої групи класних керівників 13.02.2013р.

Мета
: надати методичну допомогу класним керівникам у формуванні в учнів ціннісного ставлення до себе та вихованні здорового способу життя.
Основні завдання і принципи напрямку:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.
Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"
- це вміння особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, здоровий спосіб життя, активний відпочинок.
Ціннісне ставлення до свого психічного "Я
" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я
" виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.
Виховними досягненнями
цього напрямку є усвідомлення цінності людського життя, кожної людської особистості, знання наслідків впливу шкідливих звичок на здоров’я, уміння дотримуватись правил здорового способу життя.
Завдання:
Формувати навички здорового способу життя.
Розвивати прагнення до фізичного саморозвитку.
Організовувати спортивно-масову роботу.
Забезпечувати повноцінний фізичний розвиток.
Навчати навичкам особистої безпеки, оволодінню вмінням протидії негативним явищам суспільного життя.
Формувати активну життєву позицію, ціннісні установки та орієнтири власного характеру, рівень розвитку самостійності;

Очікувані результати
: усвідомлення учнями значущості власного фізичного, психічного, соціального і духовного «Я»;
сформованість у школярів культури пізнання власного внутрішнього світу, уявлень про моральні норми, погляди, судження та еталон взаємин; розвиток в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя; свідоме ставлення до власного здоров’я і здоров’я інших;
здатність учнів виявляти турботу про безпеку власної життєдіяльності та життєдіяльності інших;
Підсумком роботи творчої групи буде видання методичного посібника
для класних керівників 5-11 класів
«Виховання в учнів ціннісного ставлення до себе»

ЗМІСТ
1.
Вступ
2.
Здоровий спосіб життя
3.
Рекомендації класним керівникам
4.
З досвіду роботи класних керівників
5.
Сценарії
6.
Презентації та фільми



Тематика виховних годин, годин спілкування, бесід з даної теми
5 клас
Індивідуальні особливості людини
Пізнай себе
Я і моя родина
Твій режим дня
Бережи свій час
Дотримання шкільної етики
Школа ввічливих наук
Похід вихідного дня
Пташка красна своїм пір’ям, а людина – своїм знанням
Марафон ерудитів
Кмітливі, вперед!
Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я.
Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я
Загартування та фізичні вправи – необхідні умови здорового способу життя
Тато, мама і я – спортивна сім’я
6 клас

Азбука спілкування
Вміння знаходити себе в суспільстві
Характер людини: як він формується
Що таке толерантність?
Пізнай себе
Світ моїх захоплень
Моя поведінка в класі
Змагання-конкурс на місцевості з туристської техніки
Життя чудове тому, що можна подорожувати
Духовне та фізичне виховання
Здоровий спосіб життя
Моє здоров’я
Фізичне загартування школярів
Особиста гігієна хлопчиків
Особиста гігієна дівчаток
Про шкідливі звички
7 клас

Здоров`я – головне багатство
Сходинки до сімейного життя
Я в колі сім`ї
Моя родина
Яскраві події мого життя

Господарочка
Добродії
Країна моїх мрій (дозвілля та хобі)
Моє дозвілля
Таланти твої, Україно
Коли я буду...
Вчитель – моє покликання
Мій улюблений учитель
8 клас

З чого починається пізнання
Чи любиш ти себе?
Яка людина заслуговує на повагу інших
Ким бути і яким бути
Створення життєвого проекту саморозвитку
Світ моїх захоплень
Фізична краса не постійна, а духовна краса – вічна
Туризм як різновид фізичної активності – складова здорового способу життя
Ігри та змагання на місцевості з техніки туризму
Кроки до успіху
«Я» – частинка Всесвіту
Як подолати невдачу?
Наодинці із собою
Промова на захист добра, милосердя, честі, любові
«Я» на арені суспільного життя
9 клас
Мій ідеал
Бережи честь змолоду
Пізнай себе – і ти пізнаєш світ
Мої життєві принципи
У колі симпатій
Країна моїх мрій
Вміння бути самим собою
Як стати лідером?
Без добрих справ немає доброго імені
Про культуру почуттів
День туризму
Що таке самовиховання, самооцінка, самореалізація?






10 клас
У кого немає в душі минулого, у того не може бути майбутнього
Стався до людей так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе
Чарівне слово «дякую»
Добра людина та, що робить добро, чи та, що не робить зла
Не зраджуй у дружбі, материнстві, батьківстві
Поведінка старшокласників у громадських місцях
Правда життя
Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас
Знати, щоб жити!
Сходинки фізичного розвитку
Техніки і способи психічного впливу на соматичний стан організму
Шлях до самореалізації, або як стати особистістю
Відшукай себе серед інших
Як подолати конфлікт?
Я та інші
Народжений бути унікальним
Духовні потреби та ідеали мого «Я»
І буде син, і буде мати, і будуть люди на землі
Зустріч з народними умільцями краю
Літопис мого родоводу
Традиції моєї родини
Сімейні реліквії
Статева культура – основа сім’ї та усвідомлюваного батьківства
Українська сім'я –основа держави
Батьки і діти
11 клас
Люби Україну – твою рідну землю
Людина народжується для вічності
Цінуй честь сім’ї
Умій дати слово і тримати
Добро і зло…
Сходинками до вершини успіху
Твоє майбутнє – в твоїх руках
Дороги, які ми обираємо
Зроби свій вибір на користь здоров’я
Подбай про своє здоров’я сам!
Інформація – запорука освіченості




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал