Вступ Багато разів і багатьма способами в давнину




Скачати 291.19 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації16.11.2016
Розмір291.19 Kb.

1
Вступ



Багато разів і багатьма способами в давнину



промовляв був Бог до отців…
Євреям 1:1

На сьогоднішній день нам відомі різні форми проповіді Євангелії дітям. Однією із таких форм є проведення вуличних таборів. Її можна використовувати і в містах, і в селах. Таким способом доносити Євангельську вістку до дітей можуть члени великих та маленьких церков. Просто масштаби праці будуть різні, але Слово Боже буде проповідуватися дітям. Це дасть можливість закладати правильну основу, мислення, світогляд й, безумовно, приводити до Христа юне покоління.
Для проведення такого табору необхідне найперше керівництво й ведення Святого Духа, помазані працівники (різного віку, спортивний інвентар, канцприладдя. Такий табір можна проводити весною, влітку, восени, тобто коли на вулиці стоять погожі дній можна зібрати дітей. Безсумнівно, найкраще це робити влітку. Не всі батьки можуть оплати дітям відпочинок у стаціонарних таборах або на узбережжі. Тому діти часто сидять у дворах, нудьгують, не знають чим зайнятися. Із пропозицію працювати з дітьми в літній періоду дворах варто звернутися до міської або селищної ради. По суті, так проводимо роботу з організації дозвілля дітей умісті або в селі. Ефективність таких таборів утому, що вони несуть у собі незначні матеріальні затрати, працівникам непотрібно залишати свої домівки, щоб поїхати в табір, охопити проповіддю Євангелії можна необмежену кількість дітей і водночас дорослих, які зацікавляться. Щодня команда виїжджає у двір, де є скупчення багатоповерхових будинків й проводить табір. У селі вибирається місце, де найчастіше збираються гратися діти й також їм служать. Адже невипадково Господь саме нашому поколінню дарував жити в країні у такий період, коли Добру Новину можна повідомляти всім і кожному.

2

Пояснювальна записка до програми

Робота вуличного табору розпочинається задовго (1 рік або півроку) до проповіді Євангелії дітям, коли церква й команда починають молитися за проведення цього табору. Команда проходить навчання й підбирається приладдя й інвентар для проведення табору. Команда збирається щодня під час проведення табору у будинку молитви або у місії о 8 або 9 годині для спільної молитви та узгодження дій. Перед безпосередньою роботою з дітьми потрібно взяти весь необхідний інвентар, приладдя й Євангелії, щоб роздати дітям, книг має вистачити на всіх. Спільно команда може молитися у таких напрямках
- дію Духа Святого в таборі
- послух членів команди Богові
- за єдність членів команди з Богом та між собою
- щоб Господь привів дітей у табір та їх відкритість
- за мудрість, щирість, доброту й сердечність працівників табору у служінні дітям
- за Божу охорону
- за погоду і т.д. Для проведення програми необхідна команда працівників у кількості 7 осіб, які працюватимуть у напрямках
- 1 особа - координатор програми особа для проведення біблійного уроку (у випадку до 30 дітей
-
1 особа для проведення гуртка малювання
-
1 особа для проведення вокального гуртка
-
1 особа для спортивного гуртка
-
1 особа для рукоділля
-
1 особа для технічного забезпечення. День розпочинається рухливими іграми під музичний супровід, адже не всі діти роблять ранкову гімнастику. Можна використовувати диски й касети Клубу Суперкниги». Парашут та Лабіринт допоможуть зібрати дітей. Спочатку у ці ігри грає команда й запрошує до гри дітей, які підходять подивитися. Коли зібралася достатня кількість дітей, можна посади їх на парашут чи лабіринт й почати біблійний урок. Під час біблійного уроку члени команди мають знаходитися біля дітей, щоб у потрібний момент допомогти вчителю (знайти потрібне місце в Євангелії дітям, підтримувати дисципліну і т.д.) Після біблійного уроку дітей роз приділяють по групам. Це робить координатор програми. При цьому важливо враховувати вік дітей, їх дружні стосунки, інтереси і т.д. Одну групу координатор направляє на гурток малювання. Керівник гуртка запрошує цю групу дітей гурток. Друга група йде на рукоділля. Третя група на спортивний, а четверта – на музичний. При проведенні гуртків вчителі мають досягати цілі дня й працювати в ракурсі теми дня. Основним завданням гуртків є невесела гра або малюнок, чи поробка, а досягання серця дитини Словом Божим. Безперечно, діти мають і пограти в ігри, і навчитись малювати, і виготовити поробки і т.д. Для проведення гуртків важливо підбирати такі матеріали, з якими було б легко працювати в умовах вулиці. Наприклад, для проведення музичного гуртка краще використовувати гітару і т.д. Гуртки можуть бути іншими. Через півгодини координатор змінює гуртки для всіх груп. Так триває протягом дня, тобто всі групи мають побувати на всіх запропонованих гуртках. О 13.00 годині координатор пропонує дітям піти додому пообідати й знову зустрітися о
14.00. Команда у цей час також може пообідати й відпочити. О 14.00 годині знову продовжується гурткова робота. Після гурткової роботи проводиться служіння. На якому повторюють вивчене на уроці, золоті вірші, пісні, визначаються найактивніші та найстаранніші на гуртках діти. Це служіння, як правило, проходить нестандартно, через те що проводиться на вулиці із дітьми, які не відвідували раніше церкви. А також діти запрошуються на наступний день у табір.

3 Варто останнього дня табору всім дітям подарувати листівки з молитвою Отче наш
Розпорядок дня вуличного табору

10.00. – 11.00 – зустріч дітей (музика, ігри Парашут, Лабіринті т.д.)
11. 00- 11.45. – біблійний урок
11.45. - 12.30. – гурткова робота
12.30. - 13.00. - гурткова робота
13.00. – 14.00. – обідня перерва
14.00. - 14.30. - гурткова робота
14.30. - 15.00. - гурткова робота
15.00. - 16.00. – служіння (узагальнення та систематизація, підведення підсумків.
Правила, що діють у таборі
1. У вуличних розвагах можуть приймати участь усі бажаючі безкоштовно.
2. Під час розваг панує дружня атмосфера.
3. Усі виявляють повагу один одному.
4. Всі звертаються по імені. Не допускається вживання кличок, нецензурних слів.
5. При необхідності старші допомагають молодшим.
6. Діти слухаються наставників.
7. Всі бережно ставлять до майна, яким користуються.
8. Учасники розваг не залишають сміття на території, де відпочивають.

4
День1




Біблійний урок


Тема: Батьки земні та Отець Небесний Мета познайомити дітей з існуванням молитви Отче наш та особистістю Бога Місце Писання Луки 15: 11 – 24 Золотий вірш Шануй свого батька та матір
Єфесян 6:2 Обладнання Євангелія, ілюстрації, карточки з золотим віршем Тип уроку – урок засвоєння нових знань Хід проведення І Організаційний момент
( наставник з групою розміщується зручно для проведення уроку)
ІІ Знайомство з дітьми (назвати імена або зіграти в снігову кулю)
ІІІ Зацікавлення
Вчитель на урок може принести плакат з акторами, футболістами і т. д. Бесіда Чи чули ви про цих людей Чим займаються ці люди вжитті Вам подобаються Ви захоплюєтесь ними Чому А що вони роблять для вашого життя Як вони турбуються, щоб вам було добре А чиє такі на землі люди, які дбають про вас А чи все вони можуть вам дати, наприклад, здоров’я, щастя і т. д .? А хто може дати Хто так виявляє Свою турботу І Біблійна розповідь Про це написано навіть у Євангелії від Луки 15: 11 – 24
Дітям роздається Євангелії. Вчитель допомагає знайти це місце (Луки 15: 11 - 24) Читає вчитель, а діти слідкують. У. Запитання у вигляді пантоміми Вчитель пропонує дітям показати цю історію й розприділяє ролі між дітьми та допомагає їм Батько Старший син Молодший син Слуга Всі інші - друзі й гості Вчитель читає ще раз біблійну історію, а діти показують.
V. Застосування Чи буваємо ми подібними до цього молодшого сина уставленні до наших батьків Чи завжди слухаємо батьків Як виявляємо нашу любові повагу до батьків Що ми робимо для батьків, щоб подарувати їм хвилини радості Так, як люблять нас батьки, так любить і Бог. І коли приємно батькам, коли ми даруємо їм хвилини радості, такі Йому приємно, коли ми добре ставимося до батьків й до всіх людей, коли ми допомагаємо один одному й нікому не робимо зла. І. Вивчення золотого вірша Вчитель допомагає дітям знайти це місце Писання Єф. 6:2 Отож, ми завжди маємо шанувати наших батьків, а також і небесного Отця. Повторюємо вірш декілька раз. А потім діти з карточок мають скласти слова й вірш. Вчитель пише на одній

5 карточці слово, а потім її розрізає й так всю фразу. Дітям пропонується скласти з цих карточок фразу.
Д з вдома сказати батькам, що любиш їх, зробити конкретну добру справу для батьків.





















































6

Спортивні ігри
Ігри на знайомство
Весела кулька Ведучий у руках має повітряну кульку. Пропонує познайомитися й пояснює правила гри. Той, хто кидає кульку, називає своє ім’я.
Намалюй про себе
Грають 5 – 10 осіб незнайомих. Кожен має намалювати про себе 4 малюнки краще на одному аркуші) з теми сім’я, навчання, захоплення (хоббі), улюблена справа. Потім обмінюються малюнками, і кожен гравець по чужому малюнкові має розповісти прожиття автора малюнка. Якщо щось неправильно, то автор виправляє.
Взуттєва купка
Для гри кожен гравець знімає черевик та кидає його водну велику купу. Після цього кожен гравець бере будь-який черевик із купи та знаходить того, кому належить черевик.
Віддай честь
Поставити гравців команд вряд. Це гра – естафета Після того, як перший гравець правильно виконає завдання, його може виконувати наступний гравець. Завдання наступне правою рукою взяти себе заніс, ліву руку просунути крізь отриману петлю, витягнути вперед з витягнутим догори великим пальцем, сказавши при цьому “Во!” потім плюнути в долоні і виконати теж саме, але швидко помінявши руки. Ми вказуємо пальцем на Господа, який є нашим Отцем, що живе на небесах.
Шароводи
Учасники діляться на команди з однаковою кількістю гравців і беруться заруки. Кожна команда має утримати в повітрі максимально довше повітряну кульку, не торкаючись її руками або ногами, а лише дуючи на неї. Кулька тримається в повітрі, вгорі. В небесах, угорі живе наш Отець Небесний. Гра Парашут

7
Рукоділля
Листівка батькам
Необхідні матеріали картон, фарби або тканина, ножниці, пластилін, солома, клей. Виготовлення листівки вирізаємо картону формі листівки та складаємо у вигляді прямокутника, квадрата, трикутника, ромба. За допомогою фарб або тканини робимо фон листівки. Виготовляємо рамку із стрічки або паперу, як зовні, такі всередині. Це можуть бути фігурні стрічки або прості іншого кольору. Передню сторону листівки оформляємо при допомозі пластиліну, соломи, паперу чи тканини
( на розсуд дитини. Всередині пишеться побажання для батьків.

Пісня дня
Рибки вводі, Пташки в гнізді, Лань на скаку, Квітки у гаю.
Любить Спаситель і цих, і тих,
А нас, маляток, більш за всіх. Вузькооких корейців, Темношкірих індійців, З темною шкірою й з білою ніжною Любить Спаситель і цих, і тих, А нас, маляток, більш за всіх. Слухайте люди Бог вас так любить, Що в будь-який час Він пам’ятає про вас. Любить Спаситель і цих, і тих, А нас, маляток, більш за всіх.

8
Малювання
Тема дня Батьки земні та Отець Небесний
Отче наш, що живеш на небесах Мета заняття - познайомити дітей із Отцем Небесним через власних батьків
- виховувати у дітей послух, любов, повагу до Бога та батьків
- розвивати творчі здібності дітей. Дітьми виконується малюнок своєї родини кольоровою крейдою на асфальті.

9
День 2

Біблійний урок
Тема: Повага та послух батькам та Богові Мета навчити дітей святити Господа у своєму житті та виконувати Його волю, несучи людям доброта любов, цим ширячи Боже Царство на землі. Місце Писання Об’явлення 21: 10-27; 22: 1-5 Золотий вірш « І оце Його заповідь, щоб ми вірували в Ім’я Сина Його – Ісуса Христа, і щоб любити один одного, як Він нам заповідь дав І Івана 3:23. Обладнання Євангелія Хід проведення І. Організаційний момент
(наставник з групою зручно розміщується, перевіряють, чиє у всіх Євангелії, з’ясовується всі організаційні питання)
ІІ. Молитва Отче наш
ІІІ. Зацікавлення
Чи знаєте ви, що означає ваше ім’я? (Діти відповідають)
Адже кожне ім’я має значення й воно відповідає характерові людини, тобто вказує, якою є людина вжитті. Наприклад, Володимир – володіти миром, Ростислав – ростити славу, Яків – хитрун, Оксана – гостинна чужинка, Катерина – чиста, непорочна Анжела – ангелі т.д.
А чи знаєте, що означає ім’я Ісус (Діти відповідають) І Біблійна історія
Ісус означає Спаситель. І це невипадково. Ісус є Господом, Який створив все, що ми бачили, а світ почав потопати у злій Бог побачив, що люди знищать себе й шансів у них ніяких нема Тому Він послав на цей світ Ісуса, Який живна землі, як всі люди. Він їв, спав, але не тільки це… Він допомагав людям годував їх, зціляв, коли хворіли і помер за гріхи (за зло) всіх, бувши розп’ятим на хресті самими ж людьми, Але Він не вмер, він на третій день воскрес (недавно ми святкували це свято, з’ясувався людям, а потім вознісся й знаходиться на небі у Царстві Небесному. І всі хто повірить в Нього й буде жити згідно Його заповідей, зможуть потрапити туди. Вінтам є Царем, все і всі Йому підкоряються. А там дуже добре. Люди у всі часи думали про рай, який він і як там, як туди потрапити. Про це написано в Євангелії Об’явлення 21: 10-27; 22: 1-
5. Зачитує вчитель. Пояснює назви яспис і т.д. – дорогоцінне каміння, Агнець – Ісус Новий Єрусалим – Царство Небесне Лікоть – міра вимірювання

10 Ви хочете у нього потрапити і там жити Для цього необхідно вірити в Господа і чинити Його волю. Тобто, любити всіх людей, ніколи й нікому не робити нічого поганого, але тільки добре, навіть тоді, коли це робити дуже – дуже важко.
V. Запитання.
1. Що означає ім’я Ісус
2. Якби ви охарактеризували Царство Небесне
3. Що означає чинити волю бога І. Застосування.
Вам дається 5 хв. Нате, щоб ви зробили щось добре для ваших вчителів, друзів, що зробити вам важко (непросто.
VІІ. Вивчення золотого вірша
Вчитель зачитує 1 Івана 3: 23 І оце Його заповідь, щоб ми вірували в Ім’я Сина Його – Ісуса Христа, і щоб любили один одного, як Він нам заповідь дав Повторюємо декілька раз. Потім граємо гру На крыльцу сидели…», розказуючи золотий вірш.
VІІІ. Молитва Отче наш. Д з зробити для людей те, щодо вподоби Богові.

11
Спортивні ігри

“Нехай святиться Ім’я Твоє,
Нехай прийде Царство Твоє,
Нехай буде воля Твоя,
Як на небі, такі на землі Покажи предмет Для цієї гри потрібно поділити присутніх на 2 однакових команди. Ведучий загадує командам предмети святість, “ім’я”, царство, небо, земля, воля. Завдання гравця показати загаданий предмет своїм гравцям, не вимовляючи ніяких звуків, а не те, що з цим предметом роблять. Глядачі можуть свої версії говорити вголос. Пройти, не торкнувшись На рівному місці, на відстані кроку один від одного ставляться 8 – 10 предметів на одній лінії. Гравці стають перед містечком, їм зав’язують очі пов’язкою і пропонують пройти між предметами туди і назад. Переміг той, хто скине найменше предметів. Команда гравця може допомагати йому, кричучи, щоб вказати дорогу. Ми бачимо, що предмети розставлені на певній території. Можна уявити, що це якась держава або царство. Отож, Царство Небесне реальне, воно є так, якось ця території і предмети на ній. Хоча радісно, весело й тому прагнемо, щоб воно найшвидше прийшло до нас. Роби як я Гра проводиться в спортивному залі або у дворі. Одна людина ведуча. Всі мають робити все, що робить ведучий. Правці шикуються один за одним водну лінію за ведучим. Ведучий може почати ходити по великому колу, поступово звужуючи його й переходячи на маленький. Коли коло стає маленьким, ведучий може перестрибувати через натягнуті мотузки або якісь завчасно встановлені перешкоди (можуть підійти картонні коробки і т.д.), а також робити довгі стрибки, біжучи, кувирки, повороти. Чи завжди легко було наслідувати ведучого Чи завжди легко було долати перешкоди Зовсім ні Але все ж такими це робили. Такі в нашому щоденному житті ми маємо наслідувати Господа, виконувати Його волю, тобто те, що хоче він. Хоча й це не завжди буде просто робити. Натовп Ця гра ідеально підходить для групи від 20 до 100 осіб. Розділити натовп на 2 та більше команд. По команді ведучого вся команда має стиснутися в форму, яку оголосив ведучий. Наприклад, якщо лідер вигукнув слово футбольний м’яч”, команда має втиснутися, щоб по формі вся група, якщо подивитися зверху, нагадувала б футбольний м’яч. Перемагає та команда, яка 5 раз справиться із завданням.

12 Сонце з промінчиками, трикутник, стріла, сніжинка, квадрат, знак питання, буква А, пішохідна доріжка. Ось так, як ми виконували бажання ведучого, ми маємо виконувати бажання Божі, Його волю. Це означає, що маємо жити таким життям, щоб виконувати Його заповіді завжди шанувати і любити Бога, не обманювати, не красти, не заздрити, поважати батьків і ставитися до всіх людей так, якби хотіли, щоб ставилися до вас.
Роббі Для гри потрібно від 5 та більше осіб. Ведучий вимовляє деякі команди. Якщо він каже Роббі говорить…(зробити щось, то всі виконують команду. Якщо ж ведучий просто дає команду (зробити щось, то її виконувати непотрібно. Хто помилиться, виходить з гри, команди можуть бути наступними
- заплющити очі, підняти руки, опустити руки, підстрибнути вгору і т.д. Перемагає той, хто залишається.
Вжитті ми може вибирати, що нам робити, а що ні. Допомагати мамі, чи гратися робити уроки, чи дивитися телевізор. Але не тільки це ми вибираємо, а вибираємо робити добрі справи, чи злі. У своєму житті ми маємо робити такі вчинки, через які прославлявся б Господь і це означає чинити волю Його. Наприклад, які вчинки…(діти називають. Але ніколи не робити погано. Так яку цій грі коли говорить Роббі, - робимо, а коли ведучий – ні. Можна уявити, що слова
Роббі – це вчинки, а слова ведучого – ні. Як робитимемо Гра Лабіринт

13
Рукоділля
Золоте місто Необхідні матеріали дошка розмірами альбомного аркуша, фарби, платилін, картон коробка, тканина зеленого кольору, солома, мідний дріт, сірники, ножиці, клей. Виготовлення дошку зафарбовуємо в зелений колір або заклеюємо зеленим папером. З картонної коробки виготовляємо стіни, розрізавши одну з них, при допомозі зігнення назовні робимо вхід. Стіни зафарбовуємо в коричневий колір, даємо висохнути. Контури стін обклеюємо соломою або папером. Дошку змащуємо клеєм, відповідно розташування стінна ній, приклеюємо до неї стіни. Далі виготовляються башні. Для цього беремо картон й складаємо у формі циліндра та склеюємо.Дах для башні робимо у формі конуса й також склеюємо. Вздовж конуса наклеюємо солому. Прикріплюємо конус до башні при допомозі клею. Виготовляємо дерево. Складаємо картону вигляді циліндру діаметром 2 см та склеюємо, і фарбуємо у коричневий колір. Мідяні дроти скручуються у вигляді гілок. Із зеленої тканини вирізаємо смужки довжиною 9-10 см та пов’язуємо на мідяні дротики, прикріплюємо, основу дерева з мідних дротиків до стовбура за допомогою клею, башти і дерево наклеюємо всередину стін за допомогою пластиліну виліплюємо трояндочки чи інші квіти (з пластиліну. З допомогою сірника робимо стовбур для квітки, усі троянди об’єднати водну зв’язку з 9 – 17 –
27 шт. За допомогою тканини виготовляємо кущики і наклеюємо на них ягоди з пластиліну. Усі троянди і кущики наклеюємо на зелену дощечку, навколо стін. Краї дощечки можна обклеїти камінчиками, але щоб не закрити вхід.

14
Пісні дня
Господь, хочу воспеть хвалу Я.
Да – да – да. Хочу прославить Твое Имя каждый день.
Аллилуя.

Господь є мій Бог

Господь є мій Бог, Господь є мій Бог, Й там на небе, Й тут на землі Господь є мій Бог, Господь є мій Бог, І немає іншого.
Ймення Господа
Ймення Господа – міцна вежа
2 р. Всякий праведний у неї вбіжить Славте Ім’я Його, Славте Ім’я Його, Славте Ім’я Його, Всевишнього

15

Малювання
Тема дня Нехай святиться Ім’я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, такі на землі Повага та послух батькам та Богові Мета заняття - допомогти діям усвідомити, що Ім’я Боже святе та викликати у дітей бажання жити святим та побожним життям, щоб таким чином ширити Царство Боже
- виховувати у дітей благоговійне ставлення до Господа
- познайомити дітей з технікою малювання целофаном. Учитель пояснює, що малюнок, який сьогодні будуть виконувати діти безпосередньо пов’язаний з темою дня. Людина цій землі не можуть собі уявити раю у всій його повноті, а тільки частково. Тому виконавши малюнок, доведеться уважно вдивлятися у нього, щоб побачити, що зображено на ньому. Для проведення гуртка необхідні
* папір для нанесення на нього фарб
* фарби
* пензлики
* целофан
* вода
* стаканчики для води.

16 2. Якщо хочеш, можеш поляпати фарбою на аркуш, але робити це потрібно швидко.
1. Змочи аркуш паперу. Нанеси на вогкий папір великі плями яскравих фарб. Хай вони порозтікаються і змішаються.
3. Великим шматком зім’ятої поліетиленової плівки обережно накрий папір з ще не висушеною фарбою. Поклади для засихання в безпечне місце на якнайдовше. Білий папір для малювання або папір для акварелі

17
День 3
Біблійний урок
Тема Турбота за нас батьків та Бога Мета навчити дітей, що Господь виявляє до нас Свою турботу тим, що дбає про наше харчування й земне життя виховувати шанобливе ставлення до хліба. Місце Писання Івана 6: 1-13 Золотий вірш Подяку складайте за все Сол. 5: 18 Обладнання Євангелія, хліб, фланелеграф Хід проведення І. Організаційний момент
ІІ. Молитва Отче наш
ІІІ. Зацікавлення Вчитель дітям роздає хліб, роздавши запитує Чи може людина, як на вашу думку, жити без хліба Їсти тільки банани, апельсини, цукерки І Біблійна історія.(вчитель розповідає і показує на фланелеграфі)
А визнаєте, що коли Ісус на землі був, Він годував людей За Ісусом завжди ходило багато людей. От скільки нас тут зібрано А за Ним могло ходити три тисячі, п’ять тисяч людей і більше. Тому що він зціляв (давав здоров’я ) тим, хто був хворий, люди бачили чудеса, які Ісус робив. Одного разу Він з Своїми учнями сидів нагорі і побачив безліч народу, що там був. І сказав до одного із Своїх учнів Де ми купимо хліба, щоб вони поживилися А учень, як побачив як багато людей, відповів, щоб нагодувати таку кількість людей, потрібно дуже і дуже багато грошей. А ще один учень каже, що серед цих людей є хлопчику якого є п’ять хлібів і дві рибки, - але це дуже мало для такої кількості людей. А як видумаєте нам би вистачило дві рибки, щоб нагодувати всіх нас Ось такі подумав учень. А Ісус узяв хліби. Помолився і роздав людям. Так само зробив із рибою. На всіх вистачило і всі наїлися, хто скільки хотів. Навіть після цього позбирали учні Ісуса куски, які залишилося. А цих кусків було аж повних 12 кошиків. Але Ісус посилав хлібі рибку не тільки тоді, коли Він ходив по землі. А зараз, коли Він на небі, Христос також дає нам їжу. У нас може виникнути запитання Як це. Він робить так, щоб батьки мали роботу, могли заробити гроші і за них купити їжу. Ніхто із нас не голодує, але не всі ми задумуємося, що Господь щодня турбується про нас. Ми кожен день маємо що їсти. Коли щось краще, коли – гірше, але їмо щодня. Ось так дбає про нас Бог, так сильно Він нас усіх любить. І ми маємо пам’ятати про це і цінувати це.
V. Запитання.
1. Скільки хлібів було у хлопчика і скільки рибок

18 2. Що зробив Ісус
3. Скільки кошиків зібрали, після того як люди поїли
4. Як про нас зараз дбає Ісус І. Застосування. Записати в зошити, як саме сьогодні Ісус потурбувався про мене.
VІІ. Вивчення золотого вірша
Подяку складайте за все Сол. 5: 18 Повторюємо всі разом. Записуємо попам яті на листочок вірша потім подякуємо тим, хто виявляє про нас турботу.
VІІІ. Молитва Діти, чи варто, як видумаєте, подякувати Богові за Його турботу Молитва подяки. Молитва Отче наш
Д / з помічати протягом дня, як Господь до нас виявляє Свою турботу.

19
Спортивні ігри
“Хліба нашого щоденного подавай наш на кожен день ”
“Желейні китайці
Для цього конкурсу приготувати будь – яку ніжну страву наприклад, желе. Завдання учасників – з’їсти його якомога швидко з допомогою зубочисток або сірників. Весело нам було грати у цю гру. Але хтось потурбувався, щоб нам приготувати це желе. Хоча мийне бачили, хто це. Отакі Отець Небесний турбується про нас, щоб ми мали що їсти , пити, одягнутися. Вінце робить різними способами через тата, який заробляє гроші, через маму, яка готує і т.д. Мине бачимо очима, як саме Він робить, так як не бачили, як готували желе. Але його нам приготувала Ось такі Бог турбується про нас щоденно. Тому важливо дякувати Йому і просити в нього кожен день, щоб Він не припиняв піклуватися.
Знайди кільце Гравці сідають вколо. Кожен бере в руки мотузку. Мотузка має бути протягнена через кільце. Посередині ставлять ведучого із зав’язаними очима. Його завдання – знайти кільце на мотузці, в той час, коли всі гравці пересувають його по колу в різні боки. Той, у кого знаходять кільце, стає вколо. Для цієї гри варто використовувати кільце великих розмірів. Як непросто знайти кільце Також непросто й заробити шматок хліба, гроші на одяг, іграшки і т.д. Тому надзвичайно потрібно просити в Господа, щоб Він щодня подавав нам усе необхідне для життя.
Веселі поварята
Для цієї гри потрібні кухарські ковпаки, халати, фартухи (в залежності від кількості команд. Предмети розкладаються на табуретках, що знаходяться на лінії старту, на протилежних табуретках ставлять по мисці води, ложку і порожню пляшку. Учасники змагань діляться на команди. Вони шикуються на лінії старту. По сигналу ведучого перші номера підбігають до табуретки, надягають ковпаки, халаті фартух й біжать до протилежних табуреток. Потім беруть ложки, один раз зачерпують ложкою із миски воду й наливають у пляшку, після чого повертаються до своєї команди роздягаються, передаючи іншому фартух, халат, ковпак. Й так покине набереться в однієї із команд повна пляшка води. Намне просто навіть набрати водив пляшку. Тому ми маємо просити у Господа, щоб Він нам допомагав у всьому доброму. Гра Лисячий хвіст

20

Рукоділля Експозиція Необхідні матеріали картон (розмір А, ножиці, клей, пластилін, колоски, пшениця, мука, нитка (довжина 8 – см, папір будь-якого кольору. Виготовлення на картон наклеюємо папір. Виліплюємо пластиліну формі хлібобулочних виробів. Зліпивши бублики потрібно населити на нитку. З пластиліну іншого кольору виліплюємо дві тарілочки за допомогою клею ми насипаємо в них муку та пшеницю. Всі виліплені вироби наклеюємо на картон за допомогою клею. За бажанням можна доклеїти колоски. За допомогою фарби або паперу робимо рамку на картоні. Аплікація Необхідні матеріали кольоровий картон, макарони, клей, простий олівець. Спосіб виготовлення на кольоровому картоні простим олівцем намалювати картину, яку б хотіли виготовити. Підібрати різні види макаронів й викласти їх на картоні, відповідно до малюнку. Після чого макарони вмочувати в клей та приклеювати на картон згідно малюнку.



21
Пісні дня

Добре дружить з Ісусом

Добре дружить з Ісусом кожен день. Амінь. р. Понеділок, вівторок, середу, четвер, п’ятницю, суботу і неділю. Добре з Ісусом кожен день. Добре любить Ісуса кожен день. Амінь. р. Понеділок, вівторок, середу, четвер, п’ятницю, суботу і неділю. Добре з Ісусом кожен день. Добре молитися Ісусу кожен день.Амінь.2р. Понеділок, вівторок, середу, четвер, п’ятницю, суботу і неділю. Добре з Ісусом кожен день. Хай Ісус благословляє кожен день. Амінь. р. Понеділок, вівторок, середу, четвер, п’ятницю, суботу і неділю.
Чує мій Господь мене

Чує мій Господь мене, Радує це, радує це. Часто Богу я кажу Мій Господь, Тебе я люблю
Приспів
Любов Твоя чудовая, Любов Твоя прекрасная.
Хто цар

Хто цар зелених джунглів Хто цар глибоких морів Хто цар у всі Вселеній І цар душі моїй А це І-ес-у-ес!
Ісус Він – Цар для мене, Він цар у всій Вселеній, Джунглів і морів
Буль-буль-буль

22
Малювання
Тема Хліб наш щоденний подавай нам на кожний день
Турбота за нас батьків та Бога Мета - показати дітям, що Бог турбується за нас щомиті різноманітними способами втому числі й через батьків
- прищеплювати дітям почуття вдячності батькам та Богові
- навчити дітей малювати ватними палочками. Учитель запитує дітей, чи турбуються про них їхні батьки. У чому виявляється їхня турбота Чи турбується про них Богу чому видно Його турботу Повторюють молитву Отче наші просить дітей пояснити, як вони розуміють вивчену сьогодні частину молитви. Вчитель пропонує їм намалювати те, що кожного дня посилає їм Господь. Це можуть бути хліб, булочки, цукерки і т.д. Після цього вчитель пояснює, як сьогодні будуть малювати.

23


24


25

День 4
Біблійний урок
Тема: Як нам бути, коли ми провинилися Мета навчитися вибачатися і вибачати. Місце Писання Буття 3 Золотий вірш Івана 3:16 Так – бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Однородного, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне Обладнання Біблія, ілюстрація або кубик спасіння Хід проведення
І. Організаційний момент
ІІ. Молитва Отче наш
ІІІ. Зацікавлення Вчитель бере склянку з чистою водою і показує її дітям. Діти, що вибачите у цій склянці А яка ця вода (чиста) Давайте зробимо експеримент. Капнемо у цю склянку декілька крапель йоду. Що відбулося з водою Але так відбувається не тільки з водою, алей з людьми. Визнали про це І Біблійна історія.(можна використати кубик спасіння, або скрижалі життя людини з Богом. Вчитель розповідає й демонструє) Діти, все що ми бачимо, створене Богом. І небо і землю, і повітря і води, дерева і квіти, тварини і людей. Людина була вінцем творіння Божого. Це була, якщо можна так сказати, вершиною Його творчості. Людина була доброю, лагідною, вона ніколи не робила зла й не знала, що це таке. Перших людей, як вам уже відомо, звали Адамом і Євою. Вони жили в Едемському садку, давали назви усім тваринам, а найголовніше спілкувалися з нашим Богом. Жили вони щасливо і радісно. Але Бог заборонив їм збирати плід з дерева добра і зла та їсти його. Але сатана у образі змія хотів, щоб люди не були такими щасливими, а головне, щоб Бог перестав з ними спілкуватися. Запропонував Єві з’їсти плід з цього дерева (продемонструвати плід з йодом) й Єва з’їла та дала Адамові. І так згрішили перші люди. Вони не послухали Бога. Діти, бачите, як не слухаючи, можна згрішити. Із цього часу усі люди, які народжуються на світ, схильні до гріха.
Ми можемо побачити і в наш час, що люди обманюють, не слухаються, прозиваються, ненавидять, вбивають один одного, крадуть і багато – багато іншого.

26 Але Господь дуже сумував, дивлячись на життя людей, Адже гріх робить людину нещасною. Кому із нас радісно, коли нас обманюють, ображають І непросто, коли з нами так чинять, але кінець такого життя – це пекло. Бог не такий, як люди. Він дуже добрий, милосердний, щедрий. І Він розумів, ж що за все потрібно платити. Колими щось купуємо у магазині, то платимо гроші. Коли люди вчиняють якийсь злочин, їх засуджує суді їх ув’язнюють у в’язниці. А люди мали б потрапляти впекло. Проте Господь вирішив дати людям вихід. Він послав на землю Свого Сина Ісуса Христа. Який народився на світ як людина. Жив як людина. А коли Йому було 33 роки, люди Його розп’яли на хресті. Хоч Він нічого поганого ніколи не зробив. Він не грішив, як грішать люди, а був безвинний. І тоді Його безвинного вбили. Його розіп’яли на хресті коли Він був живий, цвяхами Ісуса прибили до хреста, дерев’яного, і у сильну спеку залишили Ісуса на хресті, щоб Він помирав. Дорогі діти, Ісус непросто помер на хресті, Він був таким чином покараний за гріх кожного з нас за злі вчинки всіх людей. Тому що Христос був невинний, а поніс покарання. Кожен із нас бодай хоч раз згрішив у своєму житті, а покараний був Ісус за нас. І цим самим Він примирив нас з Небесним Отцем. І якщо ми визнаємо, що винні у наших поганих вчинках і просимо пробачення у Нього, то Він прощає нам.
V. Запитання.
1. Що означає грішити
2. Хто поніс покарання за наші гріхи
3. Що потрібно робити нам, щоб Бог простив нам І. Застосування. Хто хоче попросити у Бога пробачення Давайте це зробимо у молитві Молитва А що потрібно зробити, щоб нас пробачили ті, кому ми щось сказали чи зробили недобре Примирення.
VІІ. Вивчення золотого вірша Вчитель зачитує з Євангелії
Івана 3:16 Так – бо Бог полюбив світ, що дав Сина свого Однородного, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне Декілька раз разом повторюємо. А потім розказуємо і показуємо. Так – бо Бог – рукою вказуємо вгору Полюбив – серце показуємо Світ – зелену кулю

27 Що дав – руками вперед Сина Свого – як колишуть дитину Щоб кожен – на всіх Хто вірує – руки для молитви Не згинув – руками вниз Але мав життя вічне – руки вгору.
VІІІ. Молитва Отче наш.
Д / з якщо є потреба, то примиритися з вчителями, батьками й
простити тим, хто вибачатиметься.

28
Спортивні ігри
І прости нам провини наші, які ми прощаємо винуватцям нашим
Зшибалочки
Двоє гравців стають один навпроти одного на відстані 0,5 метра, впираються долонями, намагаючись заставити один одного зробити крок. Нелегко це зробити. Але ще важче один одному і просити вибачення, знаючи що ця людина погано говорила тобі або про тебе, чи зробила тобі щось погане, як важко пробачити їй. Але якщо мине будемо пробачати, то і намне пробачить Бог.
Спасаємо речі
Учасники отримують по два аркуша паперу. Ведучий пропонує, уявити, що у кожного вдома сталася пожежа і їм потрібно врятувати із вогню тільки одну річ. На одному аркуші гравці пишуть річ, а на іншому – чому спасають саме її. Потім усі аркуші збираються й перемішуються в окремих коробках. Ведучий витягає спочатку один аркуш з однієї коробки, потім інший з другої й читає. Наприклад Телевізор – тому що по ньому приємно ходити. Ми рятували найперше найдорожчі нам речі й пояснювали чому саме їх. А визнаєте, що колись згорить вся земля і кожній людині потрібно буде стати перед Богом і відповісти за свої вчинки й поведінку. За хороші – отримати нагороду, а за погані – покарання (пекло, де буде постійно пожежа. Але Господь не бажає нас карати, Він за наші погані вчинки послав на землю Свого Єдиного Сина Ісуса Христа, який за погані діла кожного з нас був наказаний. Його безневинного покарали за кожного із нас, щоб нам Господь простив, коли ми щиро будемо цього просити у Нього й не карай, бо покарання уже прийняв Ісус Христос. Гра Парашут

29
Рукоділля
Радісний хлопчик Необхідні матеріали картон, ножиці, клей, кольоровий папір, шаблонні деталі для хлопчика. Спосіб виготовлення вирізати з паперу за шаблоном деталі хлопчика та склеїти їх. Вирізати з паперу валізу для хлопчика, на ній пишемо тему дня. Валізу прикріпляємо до руки хлопчика при допомозі клею. Із смужки картону розмірами х см виготовляємо підставку для ляльки. По боках смужка загинається вгору і приклеюється до експонату.

30

31
Пісня дня
Як же попасти на небеса Чи велосипедом поїду я Машину куплю, Чи ракетою взлечу? Як же на небо я попаду Придбаю для цього я літака, А може великого корабля. Коня і воза я куплю, Може, на небо я попаду. До Бога в молитві я прийду І цим я неба досягну. З вірою в Ісуса Господа Буду я вічно на небесах. Малювання Тема І прости нам провини наші, які ми прощаємо винуватцям нашим
Як нам бути, коли и провинилися Мета - спонукати дітей до примирення з Богом та один з одним, вибачатися і вибачати
- виховувати у дітей доброзичливе ставлення один до одного
- навчити дітей малювати кульками. Учитель спілкується з дітьми про гріховність людей та праведність Бога. Проте, як можна змінити своє положення перед Господом, про любов, співчуття, милосердя і т.д. до людей. Після цього пояснює, як будуть малювати. В кінці гуртка може пояснити, щодо примирення з Богом наше життя було невпорядкованим та хаотичним, як лінії на малюнках.

32

33


34

День 5
Біблійний урок
Тема: Як бути щасливими вжитті Мета навчити дітей протистояти спокусам та шанувати Бога виховувати у дітей любов до ближнього Місце Писання І Сол. 5: 12-18 Обладнання Євангелія, крейда Хід проведення
І. Організаційний момент
ІІ. Молитва Отче наш
ІІІ. Пісня (на вибір вчителя) І Перевірка домашнього завдання
Діти, ви вибачалися вчора перед батьками Хто може розповісти, як це відбулося А хто мирився з друзями, братиками чи сестричками Хто може поділитися, як це проходило Чи легко було це робити Як реагували батьки, друзі на ваше вибачення Яким був результат
V Пісня (В нашем зале все друзья») І. Зацікавлення
Сьогодні я хотіла б розповісти вам одну історію про Костю. А називається вона Що потрібно налагодити Одного разу, коли Костя був один вдома, він вкинув годинник. Після цього стрілки перестали рухатися як потрібно. Тоді Костя зняв скло, відкрутив стрілки і поніс їх в майстерню, що знаходилася недалеко.
Будь ласка, відрекомендуйтесь, - сказав він майстрові. Майстер засміявся. З стрілками все добре. Якщо ти хочеш, щоб я відремонтував годинника, потрібно принести мені його повністю. Але ж це саме стрілки погано йдуть, - пояснив Костя. Розумію, відповів майстер, - тому, що у годинника зламався механізм, який знаходиться всередині.
Шановні діти, а чи буває у нас так, що руки роблять щось не так смикають когось за волосся, беруть чуже, б’ються чи щось інше. Це ніби поламані стрілки годинника. Тут потрібно лікувати не руки.
VІІ. Біблійна історія.

35
Пояснення вчителя.
Щоб поводити себе добре, Бог має відремонтувати наші серця, душі. Ісус сказав, що всі погані вчинки походять ізсередини нас. Ми спочатку думаємо про погане, а потім робимо. І вчора випросили вибачення в Бога та людей за погані вчинки, які зробили. Але це ще не все. Ось ми вибачились, примирились… А що ж далі Жити так, як жили до цього. То для чого ж тоді було вибачатися, якщо далі знову чинити зло А можливо, може виникнути думка, - після вчорашнього дня світ переміниться всі будуть любити один одного, робити тільки добрі справи… Але це не так. Тому що земля і все людство зіпсоване гріхом. І вести святе життя, догодити Богові недуже просто. Але це не означає, що цього робити непотрібно.
Дуже багато про це сказано в Євангелії (група розбивається на підгрупи і кожній з них дається завдання дослідити, як можна догодити Богові)
Кожний групі завдання. Вам необхідно прочитати ці місця в Євангелії і зробити висновки як саме це можна зробити І група І Сол. 5: 12-13
І Сол. 5:14
ІІ група І Сол. 5:15
І Сол. 5: 16
ІІІ група І Сол. 5:17
І Сол. 5:18 2. Дослідницька робота дітей. Вчитель допомагає їм.
3. Обговорення
4. Пояснення вчителя
Чи легко нам це все робити самим Безсумнівно, що ні Тому ми маємо просити в Господа, щоб Він у цьому жорстокому світі допоміг нам робити добрі вчинки. І так Він буде берегти нас від спокуси (бажання забороненого) і ми зможемо бачити Царство Боже і Його силу, і славу.
VІІІ. Запитання Чиє, на вашу думку, спокуси для людей Хто нам може допомогти нам їх уникнути Як це можна зробити Хто буде це робити
ІХ. Застосування Бесіда
Що ти будеш робити, якщо Твої друзі будуть запрошувати тебе на черешню до сусідки Тобі запропонують попробувати закурити Твій брат чи сестра розізлили тебе Твій найкращий друг зрадив тебе

36 Ти побачив, що людина, яка йде попереду загубила гроші Ти не вивчив урок, а вчителька проводить самостійну роботу й тобі пропонують списати Мама просить допомогти тебе, а в цей момент на тебе чекають друзі Твій однокласник потрапив в лікарню, а в тебе багато уроків і сусіди прийдуть пограти в комп’ютер, що робитимеш Х. Вивчення золотого вірша
Вчитель зачитує з Євангелії
Римі пояснює його значення.
« І знаємо, що тим, хто любить Бога, хто покликаний Його постановою, усе допомагає на добре ».
Діти декілька раз повторюють вірш.
А потім група розбивається на декілька команд, кожній команді дається крейда і кожен учаснику вказаному місці має писати по слову золотого вірша. І так має бути написаний весь вірш. Перемогла дружба.
ХІ. Молитва « Отче наш ».

37
Спортивні ігри
І не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого. Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки.
Око
Поставити стілець всередині кімнати, а порожню пляшку прямо позад стільцем. Кожен учасник по черзі використовує 6 або більше шпильок. Ставши колінами на стілець і обпершись об його спинку, учасник має постаратися закинути кожну шпильку в пляшку. Не можна опускати руку нижче рівня спинки стільця або нехай гравці тримають шпильки в роті. Ось так, як намне просто було закинути шпильки в пляшки, такі вжитті непросто поступати чесно, так, щоб приносити іншим радість і добро. Тому й варто просити у Господа, щоб Він нам допомагав і виводив нас із ситуацій, коли мине в сила будемо своїми вчинками прославити Бога.
Капкан
У цій цікавій грі перевіряються спритність та кмітливість учасників. Грають троє – інші спостерігають та чекають своєї черги. По краях столу стають два мисливці капканом є двометрова мотузка або провід, зав’язаний у велику петлю – роблять тільки напіввузол. Діаметр петлі 25 – 30 см. Мисливці тримають мотузку за кінці так, щоб кільце петлі торкалося столу. На відстані 15
– 20 см. від петлі на стіл кладуть приманку (кубик, іграшку. До столу підходить гравець, робить рухи, якими перевіряє реакцію мисливців. В підходящий момент швидким рухом просуває руку через петлю й, схопивши приманку, витягує назад. Мисливці намагаються в цей момент затягнути петлю, щоб в неї потрапила рука. Учасники гри по черзі міняються ролями. Цей атракціон можна проводити й між командами. Для цього від кожної команди виділяються по два мисливці, які будуть ловити всіх членів команди, які залишилися, суперника. Кожному дається одна спроба. У випадку перемоги він приносить своїй команді один бал. У цьому світі стільки всього привабливого, такого чого нам хочеться ігри, речі, їжа але не все єнам на добро, на благословення, а може бути навпаки. Наприклад, побачили у однокласника диск з новими комп’ютерними іграми, захотіли взяти. А через день однокласник прийшов до тебе, побачив свій диск і сказав, що ти вкрав у нього цей диск й що він всім розповість, що ти злодій. Тому важливо завжди просити Бога, щоб Він вивів нас із спокуси, щоб забудь яких обставину житті ми могли робити тільки добрі справи.
Потрібний голос
Для гри потрібно не менше 5 – ти осіб. Одному гравцю зав’язують очі. Серед інших гравців вибирається один, який буде потрібним голосом. На території розставляють багато різних перешкод. Гравець із зав’язаними очима має пройти визначений шлях між цими предметами, а всі інші в цей час радять йому, як йти. Потрібний голос говорить завжди правду, а всі інші збивають. Мандрівнику потрібно зрозуміти, чий голос говорить правду і потім постійно слухати його. Такі вжитті. Все здається просто, зрозуміло, добре, але коли подивитися на кінцевий результат виходить навпаки. Чи бувало у вас так (діти відповідають. Тому важливо довіритися Богові, щоб Він вів нас. І наперед виводив із поганих ситуацій, в яких ми можемо згрішити робити погане і зле.

38
Гра Лабіринт
Рукоділля
Скринька Необхідні матеріали кольоровий картон, ножиці, клей, папірці від цукерок, олівці, кольоровий папір,фольга, лак для нігтів. Виготовлення вирізаємо картон та складаємо у такій формі після чого склеїти й отримати коробочку, усі кути обклеїти кольоровим папером або тканиною. Далі виготовляємо штучні цукерки в папірці від цукерок загорнути пластилін та помістити їх у скриньку. З картону вирізаємо квадрат розмірами сторони скриньки, обклеюємо його кольоровим папером і прикріплюємо до скриньки за допомогою клею. За бажанням скриньку можна розфарбувати.

39
Пісня
Ми крокуєм в світлі Господар. Ми крокуєм в світлі. Ми крокуєм о-о-о! Ми крокуєм в світлі Господа. Своєю силою нас Бог веде р. Силою, силою Своєю силою о-о-о!
Прославляєм Бога в радості
Прославляєм Бога о-о-о
Прославляєм Бога в радості
Малювання
Тема: І не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого, бо Твоє є царство і сила, і слава повіки. Амінь. Як бути щасливими вжитті Мета - навчити дітей у всіх обставинах життя покладатися на Бога, бо сила Його необмежена
- прищеплювати дітям любов до Бога
- навчити малювати ниткою. Учитель спілкується з дітьми по темі дня й пояснює, що у їх житті можуть траплятися різноманітні випадки, але щоб не траплялось, варто просити у Бога захисту і допомоги, надіятися на Нього, вірити Йому. Тому що все підвладне Йому. Ось і сьогодні будемо малювати ниткою й розглядати, що ж у нас вийшло. Необхідні матеріали папір, гуашеві фарби, пензлі, нитки, посуд для води. Аркуш папери згинаємо вдвоє. Складаємо нитку довжиною 40-50 см вдвоє та наносимо на неї бажаний колір так, щоб кінці нитки залишилися чистими. Хаотично (не соваючи її по папері) викладаємо нитку на одній половині аркуша так, щоб кінці нитки виходили за край аркуша. Накриваємо іншою половинкою аркуша та притискаємо пласкою поверхнею. Одночасно висмикуємо нитку за обидва кінці. При бажанні повторюємо іншим кольором. Домальовуємо на одній половині аркуша деякі елементи для необхідності зображення реальним або абстрактним світом.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал