Закон України про освіту»  «Закон України про бібліотеку та бібліотечну справу»  «Положення про бібліотеку середнього загальноосвітнього закладу і профтехучилища»




Скачати 170.44 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації26.12.2016
Розмір170.44 Kb.
ТипЗакон


Затверджую
Директор школи ___________В. М. Бойко




План роботи бібліотеки
Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 2014-2015 навчальний рік













Нормативно – правова база шкільної бібліотеки.
 « Закон України про освіту»
 «Закон України про бібліотеку та бібліотечну справу»
 «Положення про бібліотеку середнього загальноосвітнього закладу
і профтехучилища»
 Інструкція МОН України 02.12.2013 № 1686 18 грудня 2013р.
«Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів
І-ІІ рівнів акредитації».
 Річний план школи.
Проблема, над якою працює шкільна бібліотека : « Шкільна бібліотека як центр
інформаційно – освітнього середовища».
Вступ
Бібліотека Узинської школи І-ІІІ ступенів №1 є однією з важливих культурно – освітніх , виховних та науково – допоміжних ланок, яка виконує велику роль у формуванні національної свідомості, любові до свого народу, своєї землі.
Минулий рік 2013-2014 н.р. був насичений подіями в бібліотеці:
 Провели посвячення в читачі учнів 2-х класів;
 Проводились бібліографічні огляди літератури, викладки, вікторини;
 Провели круглі столи до дня рідної мови « Моя мово!»;
 Пройшли поетичні читання Л. Костенко, В. Сухомлинського;
 Організували історико – літературну гру « Стежинками рідного міста»
 Відбулись шевченківські конкурси декламаторів та юних художників;
 Відбулась зустріч з поетами Київщини, Невінчаною Г., Матвієнко О.,Трубаєм В.,
Царенко Т.
 Презентували книжкові виставки « Книга року»
В 2013-2014 навчальному році робота шкільної бібліотеки була направлена на відзначення 200- річчя класика української літератури Тараса Шевченка, 175 –річчя І.
Нечуя -Левицького.
У 2014-2015 н.р. бібліотека була і буде центром життя школи і виконуватиме три основні функції: Інформаційну, освітню, культурну.
І. Основні завдання і напрямки діяльності бібліотеки
 Формувати національну свідомість та гідність, виховувати патріотів України
 Поглиблювати та розширювати знання вихованців, отриманих на уроці, тобто допомагати в навчальному процесі.
 Виховувати читацьку активність, творчість, підвищувати культуру читання учнів.

 За допомогою індивідуальних бесід, бібліографічних оглядів літератури, книжкових виставок та масових заходів залучати учнів до читання, регулярного відвідування бібліотеки.
 Бібліотека повинна покращити інформаційно-бібліографічне обслуговування учителів, сприяти поширенню реалізації державної політики в галузі освіти, знань про історію країни, рідного міста з метою формування національної свідомості.
 Піднесення бібліотечної справи на якісно-новий рівень: бібліотека - центр підтримки та розвитку культури читання; бібліотека – класична форма культури і обслуговування читачів з функціями інформаційного центру ( телебачення,
Інтернет).
 Сприяти методичному забезпеченню вчителів, надавати інформаційну допомогу в процесі інклюзивного навчання. Приділяти особливу увагу в інформаційно - бібліографічному обслуговуванні читачів з особливими освітніми потребами.
2015 рік – рік Великої Перемоги
2015 рік - 20 річчя Узинської ЗОШ №1 2014-2015 рік –це рік 120 річчя О. Довженко, 505 років від дня народження І.
Федорова, 420 років Б. Хмельницького, 230 років казкаря Я.Грімма.
85-річчя Ліни Костенко
Вся робота направлена на залучення до бібліотеки читачів, увагу в роботі з обдарованими дітьми, дітьми з зони АТО. Засобами книги і бібліотечної роботи розкрити особистість дитини.
Всі заходи в бібліотеці будуть проходити під девізом:
«Кожна дитина – особистість»
ІІ. Основні показники роботи бібліотеки

Показники роботи
План на
2213/2014
Виконання плану на
2013/2014
План на
2014/2015 1
Читачів усього:
- Учнів
- вчителів та інших працівників
545 490 55 545 490 55 530 485 55 2
Книговидача:
- художня та галузева література
- підручників
3360 6343 3360 6343 4000 6150

- газет та журналів середня
600 600 600 3
Відвідуваність:
- середня
45 45 45 4
Інформаційно-бібліографічна масова та довідкова робота:
- книжкових виставок
- тематичних полиць ,куточків
- анкетувань, моніторингів
- експрес-інформацій
- екскурсій, бібліоподорожей
- індивідуальних, групових та масових інформувань
- шкільних лінійок
-
- днів “Відкритих дверей ”,
“Нової книги ”
„Тижнів дитячої та юнацької книги ”
- ранків, ігор, свят, вікторин, рингів, турнірів, літературних вечорів, читацьких конференцій, круглих столів, лекцій, конкурсів-змагань, уроків пам’яті
- відеоподорожей, усних журналів, оглядів літератури, голосних читань, годин спілкування
- засідань „Бібліотечної ради ”
- інформаційних бюлетенів, стендів, плакатів виступів на педраді, зборах батьків
25 60 1
20 3
2 3
1 1
35 3
4 1
2 10 27 60 1
20 5
2 3
1 1
39 3
4 1
2 11 27 10 2
20 5
2 3
1 1
40 4
4 1
2 10

- участь у Всеукраїнських, обласних, міських конкурсах, фестивалях
2 7
2 9
2 5
5
Кількість бесід:
- індивідуальних консультацій, ознайомчих, рекомендаційних,індивідуальн их бесід
- інформаційних, рекомендаційних списків літератури, пам’яток читання
- тематичних папок
- бібліографічних покажчиків,
інформаційних та бібліографічних списків літератури планів читання, книжкових закладинок
11 4
6
-
10 3
11 4
8
-
12 3
11 5
4 1
8 3
6
Фонд:
- кількість книжок
- брошур та журналів
- науково-педагогічних та методичних посібн.
- навчальних підручників
- періодичних видань(назв)
- заплановано періодичних видань
17677пр
11571 17 17 17 17677пр
11571 17 17 17 17799 9134 10 12
-
7
Книгозабезпеченість
- забезпеченість підручниками
100%
95%
100%
8
Надходження фонду:
- підручників
- художня та галузева література
- навчальна та науково- методична література
910 140 4
910 140 5
500 90 25

9
Списання:
- підручників
- художньої та галузевої літератури
- навчальної та науково- методичної літератури
1524 300 300 1524 300 300 500 300 300
№ п/п
Зміст
Дата виконання
ІІІ. Діяльність шкільної бібліотеки щодо сприяння гуманізації, гуманітаризації навчально – виховного процесу та духовному становленню школяра.
3.1
Робота з читачами щодо формування й задоволення їхніх читацьких потреб
1
Записати до бібліотеки учнів 10-х класів
До 15.09.14 2
Провести свято «Посвято в читачі»
30.09.13 3
Записати до бібліотеки учнів 1-х класів
Грудень 2014 4
Провести вересневі зустрічі з учнями - читачами (зробити перереєстрацію читачів)
Вересень2014 5
Провести бесіди про правила користування бібліотекою
До листопада2014 6
Регулярно проводити роботу з ліквідації заборгованості читачів Протягом навчального року
7
Провести екскурсію до бібліотеки « будинок, де живуть твої друзі» для учнів перших класів
Вересень 2014р.
8
Оформити виставки – настрої: « Який чудовий світ навколо», «
Це зроблено моїми руками»
Листопад
2014, лютий 2015р.р.
9
Оформити виставки – роздуми: «Не буде нас, то інші після нас
( фото родин)»
Квітень2015 10
Оформити виставку – пригощання:
«Вечором для душі. ( К Вільмонт, І. Знаменська)»
Грудень2014р.
11
Оформити виставки – вікторини до ювілеїв письменників, поетів. О. Довженка, Д. Дефо, М. Гоголя, М. Ріда, Ж. Верна, Л.
Керрола, Л. Завіщаної
Протягом року.
12
Зробити викладку журналів « Малятко» та «Барвінок» різних років
Вересень.
3.2
Індивідуальна робота з читачами
1
Проводити індивідуальні бесіди з читачами при відвідуванні бібліотеки.
Протягом року

2
Провести анкетування серед учнів з метою виявлення інтересів до читання.
Жовтень
3
Проводити по класах аналіз читання
1 раз в півріччя
4
Провести традиційний День читацької критики.
Лютий 2014 5
Оформити виставку книг з домашних бібліотек читачів.
Листопад 2014 6
Продовжити роботу з учнями –читачами « Подаруй улюблену книгу бібліотеці»
Жовтень2014 3.3
Взаємодія шкільної бібліотеки з педагогами
1
Викладка літератури «Творчість учителя – це постійний пошук нових ідей»
Протягом року
2
Оформити тематичну викладка літератури «До нового навчального року»
Серпень 2014 3
Провести огляд нових надходжень за літо « Радимо ознайомитись»
Серпень2014 4
Розставити методичну літературу за новими роздільниками
ББК
Вересень
– жовтень 2014 5
Регулярно робити викладки періодичних видань методичної преси « Нове в педагогіці»
Протягом року
6
Допомагати вчителям в підборі документів для підготовки педрад, засідань, засідань МО, атестацій.
Протягом року
7
Виділити рубрики в картотеці газетно-журнальних статей «
Нові педагогічні технології»,
«Обдарована дитина»,
«Батьківський порадник», « Міжнародні конкурси»
Грудень2014 8
Створити тематичні теки:
« Дай руку, першокласнику», «Є про що поговорити», «
Знахідки освітян»,
«Кабінет»
«Портфоліо»,
«Проект»,
«Порадник для батьків», « Інклюзивне навчання»
Протягом року
9
Брати участь у методичних брейн-рингах, круглих столах.
Протягом року
10
Добирати матеріали для проведення предметних тижнів, класних заходів.
Протягом року
11
Оформити підписку на період періодичних видань для вчителів на ІІ півріччя
Липень2014 12
Взяти участь у підготовці і проведенні 21 Всеукраїнських педагогічних читань « Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: вчимося толерантності»
Зробити викладку літератури «Великій педагог і письменник», присвячену В. Сухомлинському.
Вересень 2014 13
Наповнювати матеріалами бібліотечний куточок «Пишемо літопис рідної школи»
Протягом року
14
Висвітлювати інформацію про школу і вчителів, учнів на стендах «Золотий фонд школи»
Протягом року
15
Продовжити роботу по проведенню спільних уроків з учителями - предметниками.
Протягом року
16
Згрупувати матеріали до теки « Узинська ЗОШ №1 на сторінках преси».
Протягом року
17
Зробити тематичну викладку літератури:
« Першовересень коиче до школи!».
Серпень- вересень
3.4
Масова робота з популяризації літератури
1
Сприяти формуванню особистості учнів засобами культурної спадщини, формами й методами індивідуальної й масової роботи:

1. Наповнювати матеріалами книжково – ілюстративну виставку «Єдина Країна. Единая Страна».
2. Проводити бесіди біля тематичної викладки періодичних видань « Нам є на кого рівнятись» ( АТО)
3. Збирати матеріали про героїв «Небесної сотні» для уроку – реквієму.
4.Провести бесіди: В. Сухомлинський -дітям.
Поети рідного краю (експрес – подорож) Л. Завіщана
Плекаємо громадянина
Осіння поезія Л. Костенко.
Ми пам’ятаємо ( день партизанської слави)
З книгою в серці.
Мільйон думок про книгу (бліцопитування)
Читаємо: «Всі мови на гостину»
« Ми українці – велика родина, і мова, і пісня у нас солов’їна»
«Люби та охороняй природу».
5. Читаємо:
Твори В. Сухомлинського, М. Луків, В. Симоненка, А.
Малишка.
Вересень 2014-
Листопад 2014
Березень2014 2
Підготувати і провести бесіди, засідання круглого столу до Дня
Соборності України.
Січень 2015
Протягом року
3
Провести захід, присвячений вдовам
Провести літературно – музичний ранок «Пісні обпалені війною»
Травень 2015 4
Організувати бібліотечний кінозал « Вони прийшли на фронт прямо з дитинства»
Протягом року
5
Підготувати і провести диспути:
Людина починається з добра (9кл)
Хто я? (5кл)
Професій безліч цікавих.
У їхній долі був Афганістан.
Життя людини –найвища цінність (8кл)
Толерантність (5-9кл.)
Хто, як що не я? (10-11кл)
Листопад2014-
Листопад2014-
Листопад2014
Квітень2015
Лютий 2015
Листопад 2014
Листопад2014 6
Провести конкурс дитячої творчості
Краще поетично слово про Кобзаря.
Герої казок –наші друзі (1-4кл)
Мої улюблені казки ( 5кл)
Змагаються Всезнайки.
Моя бібліотека - найкраща.
Сузір’я книжок для майбутніх лідері
Шкільний фестиваль «Розквітни рідна мово!»
Березень2015
Березень 2015
Березень 2015
Березень 2015
Січень 2015
Березень 2015
Лютий 2015 7
Провести вікторини :
Кращій читач класу (2-4кл)
В. Сухомлінський – вікторина біля книжкової полиці.
Травень2015

Подорож у країну Братів Грімм.
Вересень 2015 8
Провести ранки:
Стежками рідного міста (5-6кл)
Посвята в читачі. (2-6кл)
Турнір юних читайликів (4кл)
Казка в гості завітала (3кл)
Тиждень дитячої книги (4-7кл)
Літературно –музичні композиції:
1.День бібліотеки
2. Бібліотека –книжчин дім.
Березень 2015
Жовтень 2014
Травень 2015
Листопад 2014
Березень 2015
Лютий 2015
Вересень2014 9
Провести круглий стіл:
Діти єдиної України
День рідної мови (10 кл)
Твої життєві орієнтири (11 кл)
Урок реквієм « Як довго ця війна тривала».
Як закони впливають на наше життя.
Поважаймо право та закон.
Війна у долі моєї родини.
Поезія, народжена на Майдані та АТО
Лютий 2015
Жовтень 2014
Лютий 2015
Листопад 2015
Жовтень 2014
Травень 2015
Грудень2014 10
Провести засідання клубу « Доступ до мережі Інтернет в
Інтернет – бібліотеці».
« Читати –це круто».
«З книгою в серці».
Безпека дітей в Інтернеті. ( 10-А)
Жовтень 2014
Лютий 2015
Березень 2015 11
Брати участь в позакласних читаннях:
Л. Українка, Б. Олійник, Л. Костенко, Д. Павличка
Українські письменники дітям
Створити теку « усі українські письменники –дітям»
Протягом року
12
Підготувати і провести Тиждень шкільного підручника:
1. Бесіда « В країні цікавих уроків».
2. Знавці підручника Читанка
Лютий 2015
Березень 2015 13
Проводити інтегровані уроки з світової літератури, української літератури, бібліотеки « Поети рідного краю»., « ЗУкраїною в серці».
Протягом року
14
Підготувати учнівську конференцію « Історія виникнення книги. Перші підручники України»,
«І. Федоров - першодрукар» (9кл)
Жовтень 2014 15
Створити центр пізнавальної діяльності ( куточок читача)
Жовтень 2014 16
Оформити виставку періодичних видань різних років про
Узин.
Вересень 2014
ІV. Інформаційна та довідково – бібліографічна робота
4.1 Інформаційно – бібліографічна дільність бібіліотеки

1.
Супроводжувати навчально
– виховний процес учнів
інформаційним обслуговуванням:
 Бесіда при записі до бібліотеки з читачами;
 Ведення читацьких формулярів із записами про читачів;
 Постійно – діюча викладка літератури «Прочитайте залюбки, ось вам новенькі книжки», « Читай, як я, читай зі мною, читай краще мене», «Презентуємо нову книгу».
 Скласти
інформаційні та рекомендовані списки літератури «Обдарованість», «Атестація» , «Проект»
 Продовжити роботу над створенням теки «Самоосвітній навігатор» (цикл пам’яток із самоосвіти для учнів 5-9 класів)
 Інформаційний огляд на тему «Здоров’я людини та довкілля».
 Огляд на тему «Безпека - понад усе» (профілактика шкідливих звичок)
Вересень
Протягом року
Протягом року
Жовтень
Квітень
Жовтень
2
Допомагати учням в підборі матеріалу для написання творчих робіт, доповідей, повідомлень.
Протягом року
3
Проводити роботу з учнями – членами МАН
Протягом року
4
Проводити роботу з класними керівниками. Підготовка і проведення загальноосвітніх і класних заходів.
Протягом року
5
Створити картотеку матеріалів для роботи з обдарованими дітьми.
Жовтень 2014 6
Інформаційне обслуговування батьків учнів:
1. Завести абонемент для батьків
2. Ознайомити батьків з правилами бібліотеки.
3. Інформувати читачів про проведення районних, обласних, всеукраїнських конкурсів.
Січень 2015
Лютий 2015
Березень 2015
Лютий 2015
Січень 2015 7
Провести день інформації
Закінчити оформлення стенду «Кращі читачі бібліотеки».
Протягом року
4.2 Популяризація бібліотечно – бібліографічних знань
1
Спланувати проведення бібліотечних уроків по класах, разом з вчителями -предметниками:
« Джерела знань про рідний край» ( Зобніна А.А., Ратушна І.В.)
Вересень
2
Провести урок « Періодичні видання для дітей» (Кардаш Г.П.,
Дарменко В.М.).
Вересень
3
Підготувати урок « Словник – це всесвіт в алфавітному порядку»
Січень
4
Провести урок – презентацію « Серце бібліотеки – довідкова література» ( 8-9 класи).
Протягом року
5
Провести бібліоподорож до бібліотеки ( Соколюк Н.М.,
Бєкєтова Л.Л.).
Вересень
6
Провести вересневі зустрічі у бібліотеці ( 1-11 кл.).
Вересень
4.3 Краєзнавча робота
1
Сформувати фонд краєзнавчої літератури
Вересень
2
Продовжити роботу над створенням краєзнавчої картотеки
Протягом року
3
Продовжувати накопичувати матеріали для етнографічного куточка.
Протягом року

4.
Оформити книжково – ілюстративну виставку «Київщина – наш дім»
Протягом рок
5
Презентувати матеріали куточка « Я - твій син, Україно!», присвячених П.Р.Поповичу
Квітень
6.
Оформити цикл ілюстративних виставок:
- виставка-подорож “Стежками рідного краю”;
- виставка-вікторина “Відкрий для себе рідне місто”;
- фото-виставка “Квітни, мій краю”;
- виставка-реклама “Нові матеріали про рідний край”;
- виставка-спогад “Мій край - моя історія жива” з розділами:
- виставка – звернення «Земля квітучої краси» (про екологію);
- виставка - огляд «У вінку духовної краси» (культура, літературне життя);
Протягом року
7
Провести зустрічі з відомими людьми Узина
Протягом року
4.4
Довідково – бібліографічне обслуговування
Протягом року
1
Систематизувати довідки за типами, зареєструвати в облікових документах (Журналі реєстрації бібліографічних довідок);
Протягом року
2
Перегляд статей з часописів, газет, збірників
Протягом року
3
Перегляд бібліографічних списків, уміщених в окремих книжках.
Протягом року
4
Складання анотованих бібліографічних списків літератури, корисних ресурсів Інтернету
Протягом року
5
Систематизація бібліотечного фонду
Протягом року
6
Редагування «Систематичного каталогу для учнів 5-11-го класів».
Протягом року
7
Оформлення роздільників
Протягом року
8
Перегляд та вивчення нової літератури. Оформити постійно діючу книжкову виставку 2 Читай, як я, читай зі мною, читай краще мене!»
Протягом року
9
Інформаційно-бібліографічне обслуговування вчителів, зокрема за матеріалами періодики
Протягом року
10
Надання консультаційної допомоги біля довідково- бібілографічного апарату.
Протягом року
V. Формування бібліотечного фонду
5.1
Комплектування.
Організація фонду.
Розстановка.
Списання
1
Доставляти підручники до школи разом з класними керівниками, батьківським комітетом.
Протягом року

2
Своєчасно обробляти отримані підручники.
Протягом року
3
Приймати і видавати підручники по класах згідно складеному графіку
Вересень,
Червень
4
Оформити стенд « За такими підручниками працювати легко і цікаво»
Вересень 2014 5
Інформувати учнів і вчителів про нові надходження підручників.
Протягом року
6
Регулярно перевіряти фонд з метою вилучення застарілою за змістом і фізично зношеної літератури.
Протягом року
7
Перенести інвентаризаційні списки літератури на електронні носії.
Протягом року
8
Перевірити правильність розстановки фонду літератури за ББК
Протягом року
9
Проводити списання літератури згідно наказам по школі
Протягом року
5.2 Збереження книжкового фонду.
1
Ознайомити вчителів з Інструкцією № 1816 від 13.12.2013р.
Вересень
2
Проводити рейди з перевірки підручників.
Двічі у семестр
3
Провести тиждень повернених книг.
Травень 2015 4
Взятии під особистий контроль стан збереження підручників учнями 3-Б класу ( класовод
Юрченко Л.А.)
Вересень
5
Провести індивідуальні бесіди з батьками учнів 3-Б класу про збереження підручників.
Вересень
6
Організувати групи дітей по поточному ремонту книг
Протягом року
7
Підготувати цикл бесід: «Скільки коштує твій підручник»
Жовтень
8
Забезпечити книгосховище новими стелажами.
Вересень
9
Регулярно проводити профілактику фонду по боротьбі с пліснявим грибком.
Протягом року
5.3 Робота з фондом підручників.
1
Доставляти підручники до школи разом з класними керівниками, батьківським комітетом.
Протягом року
2
Своєчасно обробляти отримані підручники.
Протягом року
3
Приймати і видавати підручники по класах згідно складеному графіку
Вересень,
Червень
4
Оформити стенд « За такими підручниками працювати легко і цікаво».
Вересень 2014 5
Інформувати учнів і вчителів про нові надходження підручників.
Протягом року
6
Проводити рейди з перевірки підручників.
Двічі у семестр
7
Випускати експрес-інформації про нові надходження
Протягом року
8
Складати і друкувати рекомендаційні списки
Протягом року
9
Забезпечувати доступ до мережі Інтернет всім відвідувачам бібліотеки.
Протягом року
10
Підготувати і провести тиждень шкільного підручника.
Березень
11
Провести конкурс «Знавці підручника Читанка» (3-4 кл).
Травень
VІ. Підвищення кваліфікації. Організаційно – методична робота.
1
Пройти курси підвищення кваліфікації. Пройти атестацію на Згідно графіку
підтвердження кваліфікаційної категорії.
2
Оформити підписку на журнали «Шкільний бібліотекар», «
Шкільна бібліотека»
Вересень 2014 3
Брати участь у районних семінарах.
Щомісячно
4
Консультувати, надавати методичну допомогу новопризначеним бібліотекарям району.
За потреби
5
Поповнювати свої знання шляхом самоосвіти.
Постійно
7
Розробити авторські анкети, бліц - опитування, бібліографічні списки.
Протягом року.
8
Доопрацювати розробки бібліотечних уроків, впроваджуючи
ІКТ.
VІІ Робота з активом
1
Організувати роботу « Ради бібліотеки» :
 допомога в роботі бібліотеки з БФ;
 -ремонт книжок, знепилювання фонду;
 -допомога в проведенні заходів : Посвята в читачи, тиждень книги тощо…
 -чергування по бібліотеці,
 підбір матеріалів та оформлення книжкових виставок
 -рейди перевірки підручників,
 видача пам’яток по збереженню книги по класах:
 розробити пам’ятку „Догляд за книжками”,
 -розробити таблицю „Виданих підручників по класах за роками видання”,
 -робота з боржниками.
Протягом року
VІІІ. Робота з батьками.
1
- виступ на батьківських зборах
Протягом року
2
- індивідуальна робота , з метою підбору додаткового матеріалу для учнів початкової школи;
Протягом року
3
Завести абонемент для батьків
Вересень
4
Ознайомити батьків з правилами бібліотеки
Протягом рок

5
Інформувати батьків про використання бібліотеки дітьми;
Протягом року
6
Надавати інформацію батькам про проведення районних, обласних, всеукраїнських конкурсів.
Протягом року
5
Оформити книжково – ілюстративну виставку :
« Читаємо всією родиною».
Лютий
6
Запрошувати батьків на масові бібліотечні заходи.
Протягом року
7
Провести анкетування батьків 4-5х класів з метою виявлення вподобань в читанні їхніх дітей.
Жовтень
8
Розробити поради батькам щодо виховання культури читання дитини.
Жовтень
9
Закінчити оформлення стенду « Кращі читачі бібліотеки»
Листопад
ІХ. Організаційна робота бібліотеки з питань зміцнення матеріально- технічної бази
1
Провести підписку періодичних видань на 2015 рік.
Листопад
- грудень
2
Продовжити роботу акцій «Подаруй книгу бібліотеці», «Книга бібліотеці від випускного класу».
Жовтень, травень
3
Придбати корольовий принтер, за кошти виручені за здачу старих підручників.
Протягом року
4
Проведення акції «Макулатуринг» з метою поповнення книжкового фонду бібліотеки
Квітень
5
Продовжувати роботу по наданню послуг безкоштоного доступу до мережі Інтернет.
Протягом року
6
Оформити сучасними надписами полиці читальної зали.
Жовтень

Педагогічне кредо бібліотекарів
5 «е»
 Ерудованість
 Енергійність
 Емоційність
 Етика
 Естетика
Шкільна бібліотека – центр інформації, духовного збагачення читачів.
Проблема сьогодення : пошук, отримання й передача
інформації, а також популяризація дитячої та наукової літератури.
Головна мета шкільної бібліотеки: надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал