Запитання до екзамену




Скачати 21.29 Kb.

Дата конвертації13.03.2017
Розмір21.29 Kb.

Запитання до екзамену
1. Обсяг, рівні та якості засвоєння знань, умінь та навичок учнями. Рівні навчальних досягнень школярів.
2. Методи організації діяльності і формування поведінки: створення виховуючих ситуацій, доручення, вправи.
3. Види контролю: попередній, поточний, періодичний, тематичний, підсумковий.
4. Принципи, шляхи і засоби перевиховання важковиховуваних дітей.
5. Поняття про форми організації навчання в школі. Класифікація форм організації навчання за дидактичною метою.
6. Класний керівник: функції, напрями і форми роботи.
7. Поняття про види навчання, їх різноманітність.
8. Права та обов’язки класного керівника.
9. Фактори, що впливають на вибір методів навчання вчителем.
10. Структура управління освітою.
11. Поняття про засоби навчання. Види засобів навчання, вимоги до них.
12. Сутність, структура етичної бесіди.
13. Вчитель, його соціальні функції.
14 Методи контролю знань, умінь, навичок.
15. Управління загальноосвітнім навчально – виховним закладом.
16. Сутність проблемного навчання. Методи проблемного навчання
17. Особливості та закономірності виховного процесу.
18. Класифікація методів навчання за джерелом знань.
19 . Масові, групові, індивідуальні форми виховної роботи в школі.
20. Поняття: уміння, навичка, звичка. Механізм формування умінь та навичок
21. Словесні методи навчання: види, вимоги, особливості застосування.
22. Особливості внутрішкільного контролю.
23. Урок як основна форма навчання в школі, основні ознаки та елементи уроку.
24. Поняття колективу: сутність, ознаки, функції.
25. Методична робота в школі.
26. Організаційні форми виховної роботи.
27. Внутрішня і зовнішня логіка та структура навчального процесу.
28. Принципи управління освітою.
29. Підручник і навчальний посібник. Загальні та дидактичні вимоги до підручників.
30. Принципи становлення і розвитку системи освіти в Україні. Принципи освіти в Законі України "Про освіту".
31. Зміст освіти: сутність, види. Документи, в яких відображається зміст освіти.
32. Фактори, що впливають на виховання особистості.
33. Соціальна зумовленість мети виховання. Формулювання мети виховання в сучасних документах про школу та освіту.
34. Навчальна програма, її сутність, структура, відповідність Державному стандарту освіти.

35. Виховна робота з соціально занедбаними і важковиховуваними дітьми.
36. Навчальний план як державний документ. Державний і шкільний компоненти базового навчального плану.
37. Зміст, мета, завдання трудового виховання школярів.
38. Види освіти: загальна, політехнічна, професійна; їх взаємозв’язок зі змістом освіти.
39. Форми зв’ язку школи і сім’ ї.
40. Сутність та функції навчання. Етапи засвоєння знань.
41. Поняття «метод виховання». Класифікація методів виховання.
42.Сутність поняття “зміст освіти”, його складові.
43. Методи формування свідомості: бесіда, диспут, приклад, авторитет
44. Сутність, функції та педагогічні вимоги до оцінки знань, умінь, навичок учнів.
45. Планування та облік роботи в школі. Види планів.
46. Характеристика методів науково-педагогічних досліджень.
47. Виховання учнівського колективу. Етапи розвитку колективу.
48. Сутність уроку як дидактичного явища. Вимоги до сучасного уроку.
49. Особливості використання методів заохочення та покарання.
50. Практичні методи навчання, їх різновид та характеристика.
51. Зміст, мета і завдання сімейного виховання.
52. Позаурочні форми організації навчання, їх дидактична спрямованість.
53. Напрямки виховання, їх взаємозв язок. Комплексний підхід до виховання.
54. Сутність та функції контролю, перевірки, оцінки знань учнів.
55. Мета, завдання фізичного виховання. Система фізичного виховання.
56. Наочні методи навчання, їх різновид та характеристика.
57. Зміст, мета, завдання естетичного виховання. Система естетичного виховання.
58. Бесіда як метод навчання, її сутність та види, вимоги до запитань.
59. Структура управління освітою в Україні.
60. Сутність класно-урочної системи навчання. Я.А.Коменський про ознаки класно-урочної системи навчання.
61. Зміст, мета, завдання розумового виховання. Система розумового виховання.
62. Педагогіка як наука про виховання. Джерела педагогіки. Система педагогічних наук, причини її виникнення.
63. Принципи виховання. Сучасне звучання принципів виховання в Законі
України “Про освіту”.
64. Категорії педагогіки.
65. Поняття про мораль. Зміст, мета, завдання морального виховання.
66
Характеристика методів стимулювання діяльності і поведінки.
67. Сутність та завдання дидактики. Категорії дидактики.
68. Сутність принципу навчання. Єдність і взаємозв’язок принципів навчання.
69.Сімейне виховання. Функції сім ї.

70. Характеристика методів формування суспільної поведінки: педагогічна вимога, громадська думка.




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал