Застосування технології громадянськості й патріотизму у виховній роботі Буймерської зош І-ІІІ ступенів




Скачати 29.73 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації05.01.2017
Розмір29.73 Kb.

Пуховська ВВ,
заступник директора з виховної роботи
Буймерської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Застосування технології громадянськості й патріотизму у виховній роботі
Буймерської ЗОШ І-ІІІ ступенів

У той час, коли в Україні відбуваються певні економічні, політичні та суспільні зміни, особливого значення набуває виховання громадян, які здатні побудувати відкрите, інформативне громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися конституційна демократія, толерантність та повага доправ людини. Головним завданням виховання учнів Буймерської ЗОШ I –III ступенів є формування національної свідомості школярів з осмисленою патріотичною позицією, а також розвиток творчості дитини, особистісного потенціалу, турбота про здоров’я кожного з вихованців. Школа є творчою лабораторією педагогів, що має наметі розробити модель національно–патріотичного виховання учнівської молоді. Ми працюємо над тим, щоб кожен учень відчував себе причетним до долі України (через свою причетність до повсякденного життя своєї родини, кола друзів, школи, села і його громади, відзначався національною гідністю. А для досягнення цієї мети учителі проводять змістовну роботу. Зокрема, дана робота добре прослідковується у застосуванні педагогічних інновацій при вивченні таких предметів, як українська мова та література, фізична культура та уроки захисту Вітчизни, історія України та природознавство, де проводиться доволі масштабна робота з учнями по фізичній підготовці, шліфуванні навичок спілкування зі старшими таз однолітками, краєзнавча робота, яка є однією з найважливіших складових частин навчального процесу. Зокрема, краєзнавство сприяє вихованню в учнів інтересу до вивчення й збереження навколишнього середовища, любові та поваги до отчого краю, що є важливою основою патріотизму.
Громадянсько - патріотичний напрямок виховання учнів складається з
- громадянської освіти та громадянського виховання
- військово-патріотичного виховання
- правового виховання
- морально-етичного виховання на основі вивчення традицій українського народу учнівського самоврядування Шляхами реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі є насамперед тематичні місячники та декади місячники військово- патріотичного виховання, декада правових знань ( грудень. До визначних подій вжитті країни в школі проходять уроки мужності, години пам'яті, виховні години. Вихованню національної свідомості учнів сприяють загальношкільні свята:"Козацькі розваги, родинні свята "Ой, на Андрія, до дня святого Миколая
Святий Миколай до нас в гості завітай, театралізовані вистави "Різдвяні вечорниці, Ой, на Івана, ой на Купала
В напрямку патріотичного виховання в школі відбуваються різноманітні конкурси та змагання. У вересні до дня партизанської славив школі щорічно проводимо похід по місцях бойової слави, виставку квітів. До дня Збройних Сил України та дня захисника Вітчизни - військово-спортивні змагання юнаків 5-11 класів, конкурсні програми Нумо хлопці.
Велику роль у патріотичному вихованні учнів відіграють також екскурсії та походи. Традиційними стали походи учнів школи По місцях Бойової Слави. Ефективним методом дослідницько-краєзнавчої роботи є постійні походи порідному краю, тематичні екскурсійні поїздки, проведення історичної вікторини Рідна Сумщина. Значну роль відіграє шкільний музей Хліба, в якому проводяться зустрічі з передовиками виробництва, уроки історії, біології, природознавства. З нагоди 200- річчя з дня народження Кобзаря у школі пройшов конкурс презентацій "Мій Шевченко, конкурс читців поезії Т. Шевченка, літературно-мистецькі вечір, присвячений творчості Т. Шевченка Громадянська освіта учнів – це навчання демократії, важливий засіб формування політичної культури. І в цьому напрямку важливою є робота з лідерами учнівської молоді та дитячої організації, які існують у школі. В школі працює Рада, де працюють центри, що координують патріотичну роботу нарівні учнівського самоврядування. Центр «Пам’ять» відповідальний за надання допомоги одиноким престарілим, впорядкування пам’ятних знаків в селі
Буймер, Світайлівка. У патріотичному вихованні провідне значення має активність учня, його бажання вдосконалювати себе, вивчати відповідний матеріал та самостійно знаходити його. Учні є активними учасниками Всеукраїнських, обласних, районних конкурсів. Кожного року ми беремо участь у краєзнавчій експедиції Материнські долі, районному конкурсі Волонтер, Всеукраїнській історико-краєзнавчій акції Шляхами подвигу і слави, обласному конкурсі пошукових загонів Подвиг, туристсько-краєзнавчій експедиції Пізнай свою країну. В процесі дослідження учні ознайомлюються з історією українського народу, його багатовіковою боротьбою за свободу і незалежність, власну державу, з багатющою культурою, традиціями, звичаями і обрядами. Під час навчальних занять діти удосконалюють знання рідної мови, природи рідного краю, народних традицій і ремесел та ін. Школа приймає активну участь вжитті сільської громади. Свята, спортивні змагання, трудові десанти проходять при активній участі учнів. Всі ці заходи допомагають сформувати у дітей і молоді ідеал людини – патріота, гуманної, порядної, всебічно розвиненої особистості, психологічно підготувати учнів до активної діяльності в колективів школі, а в подальшому – в державі.

Буймерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Тростянецької районної ради Сумської області Застосування технології формування громадянськості й патріотизму у виховній роботі школи Заступник директора з виховної роботи
Буймерської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Пуховська ВВ.

2014


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал