Значення води у природі та житті людини




Скачати 40.48 Kb.

Дата конвертації08.11.2016
Розмір40.48 Kb.

Відкритий урок з природознавства в 1 класі
Тема : Значення води у природі та житті людини
Мета: сприяти накопиченню у дітей конкретних уявлень про
властивості , форми і види води про значення водив природі
розвивати спостережливість, уяву, пам,ять, мислення, науковий
світогляд; виховувати бережливе ставлення до води.
Обладнання: підбірка тематичних малюнків глобус мікрофон.
Хід уроку :
І. Організаційний момент :
1. Привітання : Встаньте, діти , всі рівненько Посміхніться всі гарненько Поверніться до гостей Привітайтесь « Добрий день «.
Всім присутнім – здоров,я й добра Тепер до роботи нам братись пора. Психоформула: Покажіть смайлики. Який у вас настрій ?  
ІІ.Актуалізація і корекція опорних знань :
Вправа »Інтерв,ю» :
- Який сьогодні день тижня ?
- Яке небо ? ( ясне, похмуре, хмарне - Чи дме вітер ?
- Чи світить сонце ?
- Чи були опади ?
Вправа « Мозковий штурм » :
- Чи багато води на Землі ?
- Де є вода наземній кулі ?

- Про які властивості води ви дізналися на попередньому уроці ( вода рідина, прозора, безсмаку, без запаху, немає форми, випаровується, розчиняє сіль, цукор може перебувати втрьох станах ( рідкий, твердий , водяна пара - Яку користь приносить вода живій природі ?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку :
Сьогодні у нас незвичайний урок,
Сьогодні ми зробимо ще один крок Вкраїну Природи, в країну Води Проте, що пізнали- розкажемо ми -Діти, ми продовжуємо вивчати тему « Нежива природа ». Розглянули Сонце – складову частину неживої природи, а сьогодні продовжуємо вивчати ще одну її складову . А яку ви зможете мені сказати , відгадавши загадку Відома людям рідина Всяк її вживає Буває хмаркою вона Сніжинкою буває Бува , як скло вона тверда Ви здогадались Це ( вода ).
Вода складається з величезної кількості краплинок. По такій краплинці лежить у кожного з вас, діти, на парті. Що значить одна краплинка води для живої природи Нічого. Але якщо ми всі ці краплинки збиремо докупи- вийде стакан води. ( Діти складають краплинки до стакану. А стакан до стакана- струмок, аз струмків – річка Зараз розглянемо питання, яке ж значення має вода вжитті тварин, рослин, людини. ( Розгляд предметних малюнків.
Тварини :  вода є житлом для всіх риб та деяких звірів та птахів Одна з них - відгадайте загадку : Плавала, купалася, сухенькою осталася
( Качка).

А тепер послухайте потішку про тварину для якої вода і місце для проживання , і кладова з продуктами : Бором брів бобер до брата Борошна собі набрати,
Бо бобриха й бобренята
Будуть бублі виробляти Про яку тварину говориться в потішці? ( Розповідь вчителя про бобрів  тварини п,ють воду, яка необхідна кожній живій істоті  знаходять поживу для себе (рибу, жаб, водорослі, молюски, комахи)
Рослини  вода дає життя рослинам . Без води рослини гинуть.
( Наприклад, для порівняння : помідор на 95% складається з води, а огірок взагалі на 98%).
Послухайте загадку : Сонечко в траві зійшло, усміхнулось, розцвіло Згодом стало біле- біле і за вітром полетіло (Кульбаба)
Люди :  тіло людини на 65% (які тварин ) складається з води. За день людина втрачає до л води. Треба випивати за день до л води  Побут приготування їжі, гігієнічні процедури :
Треба нам дружить з водою Неодмінно, неодмінно Голубою, голубою. Умивайтеся щодня В морів річці, уставку Хай водичка - трудівничка
Слід купатися, пірнати Пил та бруд з лиця змива.
Щоб хвороби намне знати. ( тематичний малюнок )
Мийте чисто – чисто руки,

Щоб не знав животик муки Щоб у настам не крутило Всі мікроби вода змиє ( тематичний малюнок Повторення правил миття рук Добре намочіть руки
2.Обов,язково користуйтеся милом
3.Намилюйте руки з усіх боків
4.Намилюйте руки між пальців
5.Прополощіть руки чистою водою
6.Витріть руки насухо рушником Душ приймайте чи то ванни Щоб ви виглядали гарно ( тематичний малюнок чищення зубів;
-прання;
-миття посуду, підлоги;
-поливання квітів  людина використовує багато води для роботи фабрик та заводів. Наприклад, для виробництва 1 підручника потрібно 16 літрів води Кількість чистої води на Землі зменшується. Адже люди все більше використовують воду для потреб промисловості, сільського господарства і
забруднюють її відходами. ( Робота в зошиті ст.. 15)

Воду треба берегти ! Навіть якщо кожен з нас по краплинці буде використовувати воду без користі, томи діти витягують по краплинці зі склянки ) залишимося без води. А в народі говорять ( робота з підручником ст..45) « Без води немає життя, « Будь здоровий, як вода, Куди криниця тече, там травиця росте, « Не знаємо ціни водиці, докине висохла криниця».
ІІІ. Узагальнення і систематизація знань учнів.
-Як же діти можуть берегти воду Гра Так чині Не закривати кран де біжить проточна вода Виливати воду , яку недопили, зі склянки Не засмічувати річки, моря, джерельця пляшками, папером, палицями, камінням Чистити зуби можна підводою з відкритого крану.
ІV.Підбиття підсумків уроку.
Підсумкова бесіда - Про що говорили на уроці ?
-Чому воду слід берегти ?
-Яку користь вона дає ?
-Що ви можете зробити, що економно використовувати воду ?
(слухання вірша Н. Красоткіної « Вода А вода – це справжнє диво Як прожити без води?
З нею ми завжди щасливі,
З нею в нас нема біди.
Є вода – ростуть рослини:
Ліс, сади, рясні поля.
Це чудово для людини
І радіє вся Земля!
Плавають в водичці діти,
Риби у воді живуть.
Розцвітають в лузі квіти
І рясні дощі ідуть.
Кругообіг повсякчасно На Землі вода веде.
То ж з водою всім прекрасно
І біди нема ніде.




База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал