Звіт директора Івано Франківської зош І ііі ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області за 2015 2016 навчальний рік Організація навчально виховного процесу




Скачати 202.02 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації05.01.2017
Розмір202.02 Kb.
ТипЗвіт

Звіт
директора Івано – Франківської ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана
Франка
Яворівської районної ради Львівської області за
2015 – 2016 навчальний рік
1.Організація навчально – виховного процесу.
Впродовж 2015-2016 н.р. навчально – виховний процесу школі спрямовувався на вирішення наступних завдань- спрямування роботи педагогічного колективу на підвищення якості результатів навчально- виховного процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової школи, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти- реалізація стратегічних завдань та пріоритетних напрямків діяльності шляхом вдосконалення системи роботи з обдарованими учнями початкової, середньої і старшої
школи;
— формування високої навчальної мотивації та потреби в освіті, самоосвіті, самореалізації
учнів;
— максимальне використання можливостей гуманітарних навчальних дисциплін для формування духовної сфери особистості дитини підвищення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання системне використання ефективних педагогічних технологій організація та проведення ефективного контролю та самоконтролю результатів навчальної
діяльності;
— створення умов для формування успішних, конкурентоздатних, професійно зорієнтованих випускників Уся навчально – виховна робота школи впродовж 2015-2016 н.р. була організована згідно:

річного плану роботи школи;

перспективного плану роботи школи;

планів виховної роботи класних керівників;

плану роботи бібліотеки;

планів роботи предметних комісій Івано – Франківський освітнього округу, плану роботи шкільного МО класних керівників;

планів гурткової роботи з учнями;

календарно – тематичного планування з основ наук вчителів – предметників;

Статуту школи Основним джерелом інформаційного забезпечення впродовж навчального року була мережа
Інтернет.
Діяльність школи висвітлювалась на шкільному веб-сайті.
Навчання у 1 – х класах здійснювалося за наступними навчальними планами- для х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН молодь спорту України від 10.06.2011 № 572 додаток 1;
- для х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682 додаток 1;
- для х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ ступеня затвердженими наказом МОН молодь спорту України від 03.04.2012 № 409, зі
змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664 додаток 1;
- для х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів,
затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом
МОН України від 05.02.2009 № 66 додаток 1;

- для х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОНмолодьспорт
України від 23.05.2012 р. № 616;
- для х класів - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 зі змінами,
внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657 додатки 6,8.
Продовжував функціонувати попередньо сформований у 2014-2015 н.р. клас з поглибленим вивченням навчальних дисциплін- Б клас – клас з поглибленим вивченням української мови (вчитель Пиріг Л.М.). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови за редакцією С.О.Карамана (140 год., 4 год. на тиждень) – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від р. № 616.
Також впродовж 2015 – 2016 н.р. у школі було організовано профільні старші класи:
10-А клас – клас технологічного профілю (на базі Новояворівського НВК);
10-Б клас -
11 клас – клас історичного профілю суспільно – гуманітарного напряму (вчитель Довбій
М.І.);
Укомплектування бібліотечного фонду:
- підручники – 10900 штук- художня література (видання 1975 – 2016 років) – 8613 штук- методичні посібники (видання 2000 – 2010 років) – 510 штук- довідкова література (видання 2000 – 2011 років) – 415 штук.
Зручність і наявність автомобільних доріг, підвезення учнів і вчителів.
Організовано підвіз 78 школярів до навчального закладу (2015 – 2016 н.р.):
с. Лелехівка - 22 уч. шкільний автобус с. Ямельня - 28 уч. шкільний автобус с. Страдч - 15 уч. шкільний автобус в/ч Булава(с.Дубровиця) - 8 уч. військовий автомобіль с.Ставки - 3 уч. рейсовий автобус Львів-Млинки
Підвіз здійснює шкільний автобус АХ - 097 держ. номер ВС 3416 АА (Микичак Михайло Степанович) та військовий автомобіль УАЗ 39621, військовий № 6149 К – водій Давидчук Роман Миронович Автомобільні дороги потребують часткового ремонт.
Наявність матеріально – технічної бази.
1. Два укомплектованих навчальних корпуси- Навчальний корпус №1 (вул.Івана Франка - загальна кількість учнівських посадкових місць – 700;
- їдальня – 134 кв м, посадкових місць – 70;
- спортивний зал – 174 кв м- актовий зал – 106 кв м, посадкових місць - 100;
- майстерні – деревообробна та металообробна- навчальні приміщення – 25;
- шкільний музей Івана Франка – 42 кв м- бібліотека – 58,7 кв м, посадкових місць у читальному залі – 10;
- система опалення - модульна газова котельня;
- централізоване водопостачання (холодна та гаряча вода- спортивний майданчик- автобус «Школярик».
- Навчальний корпус №2 (вул.Львівська, 23) :
- загальна кількість учнівських посадкових місць – 180;

- їдальня – 65,9 кв м, посадкових місць – 40;
- навчальні приміщення – 6;
- система опалення – газове опалення від КЧМ;
- централізоване водопостачання.
2.Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами.
Кількість учителів – 73, з них
«спеціаліст вищої категорії – 47 осіб;
«спеціаліст І категорії – 8 осіб
«спеціаліст II категорії – 8 осіб
«спеціаліст» - 9 осіб.
Педагогічні звання:
«учитель-методист» – 2 особи;
«старший учитель – 16 осіб.
По роках
Роки
Кількіст
ь
20-30 років
14 30-40 років
12 40-50 років
30 50-60 років Більше ти років
2
По стажу
Загальний стаж Кількість дох років від 3 до 10 років від 10 до 20 років від 20 до 30 років Від 30 і більше років
15

3.Методична робота.
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школі постійно проводиться спеціальна методична робота, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і
досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості У 2015-2016 навчальному році методична робота в школі здійснювалась відповідно до
Законів України Про освіту, Про загальну середню освіту, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції профільного навчання, а також відповідно до завдань,
визначених у наказі по школі Про організацію методичної роботи з учителями в 2015-
2016 навчальному році Методична робота була скерована по напрямках
1. Організація контрольно-діагностичної діяльності. Вивчення та використання в своїй професійній діяльності сучасних педагогічних технологій, методик, прийомів і способів успішного навчання й виховання. Підвищення рівня педагогічної майстерності.
4.Створення умов до самоосвіти учителя як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності. Вивчення та практичне використання сучасних способів діагностування учнівської
успішності.
6. Використання різноманітних способів та організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів. Впровадження елементів екологічної освітив навчально – виховному процесі.
Методична робота була організована згідно структури- Педагогічна рада- Методична рада- Предметні комісії вчителів- Семінари проблемні, психолого-педагогічний, історико - просвітницький (згідно окремих планів- Нетрадиційні форми методичної роботи- Організація і проведення предметних тижнів- Проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу,
підвищення загальноосвітнього рівня школярів- Організація роботи з молодими вчителями- Організація роботи з обдарованими дітьми Роботу педагогічного колективу було спрямовано на завершення реалізації науково- методичної проблеми «Використання педагогічних технологій, удосконалення
навчально-виховного процесу з метою забезпечення якості знань, вмінь і навичок
учнів в умовах сучасної школи та вимог сьогодення, Впровадження елементів
екологічної освітив навчально-виховний процес».
Особлива увага приділялась самоосвіті педагогів. Навчальний заклад забезпечує умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників і контролює процес її проходження
(проведення курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників здійснюється
ЛОІППО). Курсова перепідготовка здійснювалась згідно з перспективним планом. У цілому можна зазначити, що зріс рівень педагогічної майстерності вчителів. Робота над проблемою школи активізувала форми і методи методичної підготовки кожного вчителя, підняла на більш високий рівень його теоретичну підготовку, надала чіткості й цілеспрямованості
методичній роботі вчителів. Результати атестації педагогічних працівників за навчальний рік показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію 2 учителі підвищили свою кваліфікаційну категорію, 1 учителеві було присвоєно педагогічне звання старший учитель, 6 учителів були визнані як такі, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії спеціаліст вищої категорії, 1 учитель
підтвердив раніше присвоєне педагогічне звання старший учитель. Отже, якісний склад педагогічного колективу значно змінився, що, безумовно, мало би вплинути на якість навчально-виховного процесу Серед найбільш яскравих методичних моментів 2015-2016 навчального року слід назвати наступні- На виявлення та підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної
компетентності, популяризації педагогічних здобутків у грудні місяці навчального року проводився І етап всеукраїнського конкурсу Учитель року. Слід зазначити, що вчителі історії Дацко ОС, посіла І місце в номінації Історія, вчитель
ЗВ Шаблінський І.М., посів І місце в номінації Захист Вітчизни. Ці вчителі
представляли Яворівський районна ІІ, обласному етапі педагогічних змагань,
пройшовши в десятку кращих вчителів області зі свого фаху- Двадцять п’ятого листопада 2015 року за участю наукових працівників природного заповідника «Розточчя» відбувся районний семінар-практикум вчителів географії на тему Використання Зеленого пакету, як засобу впровадження екологічної освіти для сталого розвитку. На семінарі було зазначено, що Зелений пакет сприяє активному залученню учнівської молоді до чи не найголовнішого завдання сьогодення- екологічної освіти та освіти задля сталого розвитку, адже проблема збереження довкілля стосується кожного жителя Планети. Розроблені матеріали навчально- методичного комплексу Зелений пакет сприяють формуванню цілісних екологічних знань і мислення людини та у повній мірі відповідають завданням розвитку, який є
соціально бажаним, економічно життєздатним та екологічно збалансованим. Вчителі
географії Нечай Марія Іванівна та Завідія Наталія Ярославівна провели тренінгове заняття Застосування Зеленого пакету на уроках географії. Атмосфера поділившись досвідом використання матеріалів посібника у різноманітних формах та методах на уроках та в позаурочний час- На базі нашої школи 12 жовтня 2015 року відбувся районний семінар екологічної
школи здоров’я учителів основ здоров’я та біології на тему «Психолого-духовний розвиток дитини в сучасних умовах за участю представників Екологічної школи здоров’я», створеної при Яворівському НПП.;
- 09.11.2015 року у храмі св. Володимира Великого вчитель образотворчого мистецтва
Івано-Франківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Ганзюк Леся Іванівна провела відкритий урок образотворчого мистецтва на тему "Монументальний живопис. Вітраж. Мозаїка. Створення ескізу фризу (рослинного орнаменту- Умісті Дрогобичі 26 листопада 2015 року на базі біологічного факультету Дрогобицького Державного педагогічного університету ім.Івана Франка відбулася Всеукраїнська учнівська науково-практична конференція «Еколого-валеологічна культура – вибір XXI століття. Учасником цієї конференції була учениця 11 класу
Валько Юлія з роботою Роль екологізації суспільної свідомості у збереженні біологічного різоманіття Яворівського НПП учнями Івано-Франківської ЗОШ I-III ст. імені І.Франка смт Івано Франкове та вчитель біології та екології Тиховська Дарія Іллівна. У своєму виступі Валько Юлія підсумувала досвід з науково-дослідної роботи своїх попередників (сьогодні вже випускників школи) – Свинар Христини та Яценка Володимира- Першого грудня 2015 року на базі Івано-Франківської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.Франка проходило спільне засідання керівників окружних методичних комісій Яворівського району та школи становлення молодого вчителя. Методист відділу освіти Меленчук
І.Б. познайомила присутніх з планом роботи. Вчитель історії Довбій МІ. презентувала виступ з використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії «ОУН-УПА в 1942-
1953 рр. на території селища Івано-Франкове та участь в ньому місцевих жителів».
Слухачі семінару відвідали Яворівський національний парк, де перед ними виступили директор парку М.Біляк та організатор музею зброї В. Гавгун.

- Вчителі школи Михайлишин О.З., Нечай МІ, Юзишин ММ, Завідія Н.Я. 25 грудня року брали активну участь у науково-практичному семінарі Зміни клімату на
Розточчі: дослідження та адаптаційні можливості місцевих громад Яворівщини».
Який проходив в заповіднику «Розточчя» за участю наукових працівників заповідника,
наукового працівника Громадського інституту охорони природи Горбаня Ігоря
Мироновича, координатора проекту до адаптації до зміни клімату НЕЦУ Артем'євої
Н.О, представників влади селища Бродика В.Д., Крилошанської О.В.. депутатів та наукового працівника НПП Яворівський Любинець Ірина. На семінарі було розглянуто вразливі чинники на Розточчі, подано рекомендації щодо розробки плану дійна перспективу. Висвітлено питання співпраці школи та заповідника і роль освітньої
діяльності учнів, батьків, вчителів щодо адаптації довкілля і діяльності людини до змін клімату на Розточчі;
- Пізнавальними та цікавими були заняття історико – просвітницького семінару,
керівник вчитель історії та правознавства Довбій МІ. У плані роботи розглядались питання з історії селища Івано – Франкове, а саме Селище Івано – Франкове в
Першій світовій війні та українському січовому стрілецтві», до 150 річчя з дня народження Андрея Шептицького, була проведена конференція «Андрей Шептицький в історичному розвитку української християнської церкви, доповідачі вчителі історії
Довбій МІ, української мови та літератури Марціняк Н.Р., основ християнської етики
Юзишин ММ, заступник з навчально – виховної роботи Шаблінський І.М.. В
листопаді місяці вчителем географії Кропельницькою О.В. було зібрано і
продемонстровано вчителям відеоматеріали по темі Життя і діяльність Свєшнікова
І.К. – українського вченого археолога, визначного історика- 26 лютого 2016 р. на базі школи відбулось засідання предметної комісії вчителів класів (голова ПК Ткачик МС) Присутні відвідали урок позакласного читання у 3-Б
класі, який провела Ткачик МС. Тема уроку "Співуча пір'їнка'' (затворами- 26 лютого 2016 року відбулося засідання окружної предметної комісії вчителів х класів на тему Сучасні підходи до проведення уроків у початкових класах».
Педагоги відвідали уроку В класі з предмету Я у світі Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля, який провела Вельган Н.Д. На урок були запрошені наукові працівники Природного заповідника «Розточчя»;
- 5 березня 2016 – засідання школи молодого вчителя математики (Буковинська НМ,
Нечай МІ, Завідія Н.Я.);
- З 22 по 24 березня 2016 р. Національний еколого-натуралістичний центр за підтримки
Київського енергетичного агентства провів ІІІ Всеукраїнський турніру юних натуралістів, участь у якому прийняла шкільна команда (Гриньків Н.Р., Волошин З.М.,
Тиховська ДІ, Завідія Н.Я.);
- Впродовж 06 – 14 червня го року у школі було організовано діяльність літнього англомовного табору (керівник Самотея Н.А.).
4.Рівень навчальних досягнень учнів школи (якість знань.
Впродовж 2015-2016 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів, на охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку.

Станом на 1 вересня го року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 90 учнів. Сформовано три перших класи. Усього сформовано 28
класів.
Кількість учнів
І ступінь – 287 учнів (Навчальний корпус №1 – 151, навчальний корпус №2 – Хлопців – Дівчат - 145
ІІ ступінь – 322 учні
Хлопців – Дівчат - 167
ІІІ ступінь – 56 учнів
Хлопців – Дівчат – 27
Всього – 665 учнів
Хлопців - 326 Дівчат – 339
На екстернатній формі навчання навчалося 2 особи.
За результатами навчання нагороджено Похвальними листами Зависокі досягнення учнів у навчанні учнів 2-8, го класів а – 14 учнів, б – 15, ваба, б –
6, в – 2 (разом у початкових класах – 80 учнів, у минулому році – 67 учнів, а – 8, б – 3, ваба, в – 1, а – 2, б – 3, в – 4, 10 – 3 (разом – 38 учнів Отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою 10 учнів –випускників
9-х класів А класу. Горонна Олена Богданівна. Кадук Олена Романівна. Мельник Зоряна Юріївна
9Б класу:
1.Василишин Лілія Любомирівна. Ворощук Марта Сергіївна. Рибак Уляна Русланівна
9В класу. Вишинський Данило Петрович. Бойко Роксолана Мар’янівна
3. Іванів Діана Володимирівна

4. Ясниська Юлія Юріївна Нагороджено золотою медаллю Зависокі досягнення у навчанні 1 ученицю випускницю го класу (Уляновську Анастасію, срібною медаллю За досягнення у навчанні 1 ученицю – випускницю го класу (Валько Юлію).
5.Робота з обдарованими дітьми
Підтримка та розвиток учнів, що володіють потенціалом до високих досягнень, є одним із пріоритетних напрямів сучасної світової та української освіти. Це відображено в базових державних нормативних документах, таких як:
• Концепція загальної середньої освіти, у якій першим з основних завдань загальноосвітньої
школи названий різнобічний розвиток індивідуальності дитинина основі виявлення її
задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб»;
• Закон України Про освіту»;
• Національна доктрина розвитку освіти (Держава повинна забезпечувати формування в дітей та молоді сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості ... створення умов для розвитку обдарованих дітей та молоді Основою роботи з обдарованими дітьми у нашій школі стало реальне знання їхніх потенційних можливостей, прогнозування потребі моделей розвитку особистості, створення чіткої системи роботи з названою категорією учнів, здійснення пошуку, відбору, творчого розвитку обдарованої, талановитої учнівської молодів галузі науки, культури, мистецтва,
спорту, створено сприятливі умови для реалізації потенціальних можливостей дітей Слід відмітити окремих учнів, які досягнули найкращих результатів у ІІ етапі
Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Так, з української мови та літератури стали переможцями:

Рябошапка Вікторія(10А), яка посіла ІІІ місце, вчитель Волошин Н.М.
з англійської мови стали переможцями:

Уляновська А. (11) - ІІ місце, вчитель Самотея Н.А.;

Фолюш Олег (10) – ІІІ місце, вчитель Лозинський В.М.;

Василишин Лілія (Б) - ІІІ місце, вчитель Білоус О.М.;

Приставська Христина (В ) - ІІІ місце, вчитель Параняк Л.М.
з біології стали переможцями:

Рябошапка Вікторія (10) - ІІІ місце, вчитель Ольшанська О.Р.;

Бойко Р.(9В) - ІІІ місце, вчитель Ольшанська О.Р.;

Приставська Х. (В) - ІІІ місце, вчитель Михайлишин О.З.
з математики став переможцем Лагно Костянтин (А) – ІІІ місце, вчитель Сташко В.В.
з хімії стали переможцями Кавас Вікторія (Б) – ІІ місце, вчитель Окулова О.В.;

Василишин Лілія (Б) – ІІ місце, вчитель Окулова О.В.;
з астрономії стала переможцем:

Валько Юлія (11) - ІІІ місце, вчитель Ларкіна ЛІ Учні школи були активними учасниками районних конкурсів У ІІ етапі І Міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса
Шевченка ІІІ місце посіла учениця Б класу Вовк Вікторія, вчитель української мови та літератури Тлуста О.П.
За результатами ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра
Яцика, переможцями стали учні Онацко Анастасія учениця В класу, вчитель Марціняк Н.Р.,
Лагно Костянтин учень А класу, вчитель Мороз ТО Відповідно до плану роботи КЗ ЛОР Львівський обласний центр еколого-натуралістичної
творчості учнівської молоді нарік, з метою поширення серед учнівської молоді
змістовних форм дозвілля, залучення її до участі в інтелектуальних іграх, 6 грудня 2015 року відбувся Кубок ЛОЦЕНТУМ з гри брейн-ринг «Еко-брейн – 2015» за участю кращих шкільних команд Львівщини, серед яких була команда Івано-Франківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Івана Франка. У складі команди Едельвейс були учні 9-11 класів (Глова Анастасія,
Рябошапка Вікторія, Рибак Ірина, Наконечна Марта, Бук Назарій, Ясниська Юлія, Яценко
Тетяна), під керівництвом педагога-організатора Овчаренко МІ. Турнір відбувся умісті Львові в санаторній школі-інтернат №1. Команда була нагороджена дипломом Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації за участь На базі хімічного факультету ЛНУ ім.І.Франка п’ятого грудня 2015 відбувся фінальний
(очний) етап обласного Інтернет - турніру з хімії. Яворівський район представила учениця 9 Б класу нашої школи Василишин Лілія (керівник – вчитель хімії Окулова О.В.). За сумою результатів дистанційного та очного етапів вона отримала ІІІ місце. Учениця нагороджена дипломом департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації 14 травня 2016 року у Львівському національному університеті ім. І.Франка відбувся фінальний етап VII Міжнародного конкурсу школярів Від кристалів – гігантів до нанокристалів». Учасники представляли стендові доповіді, відповідали на запитання вимогливого журі. Учениця 10 – Б класу нашої школи Рябошапка Вікторія виступила з роботою Вирощування кристалів потрійних солей KNCSH». Дані кристали є
перспективними для використання в сонячно – сліпій технології. Журі, до складу якого входили викладачі університету, академік науково – дослідного інституту кристалографії,
професор Університету ім.Марії Кюрі – Склодовської (Люблін) високо оцінило практичне значення виконаного дослідження. Вікторія відзначена грамотою лауреата. За підготовку учениці до конкурсу грамотою та подарунками нагороджено вчителя хімії Окулову О.В.

Слід зазначити спортивні досягнення учнів школи заданий період, а саме команда школи посіла 6 місце у районних змаганнях Туристичний зліт серед шкіл І –ІІІ ступенів району, місце з туристичної техніки, вчитель фізичної культури Фединяк І.Я., друге місце з орієнтування на місцевості, вчитель географії Нечай МІ Команда школи, хлопців та дівчат посіли четверте місце з районних змагань з легкої
атлетики. Сабат Вікторія (клас) посіла перше місце з метанням яча, Кунтий Тарас (10Б)
посів третє місце, вчитель Пучак МІ. Зональні змагання з футболу (2005-2006 роки народження, 5 клас) п’яте місце, настільного тенісу третє місце, вчитель Фединяк І.Я.
6.Соціальний захист дітей.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводилася згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
Багатодітні – Багатодітні (від 4 і більше, включно із списком - багатодітні- Діти інваліди – Малозабезпечені – Позбавлені батьківського піклування – Чорнобильці -1 Учасники АТО - Одинокі матері – Діти з неблагополучних сімей – Неповні сім
׳ї (розлучені) – Пів сироти – Всього разом – 321.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах районний фестиваль Повір у себе і в тебе повірять
інші!», участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне оздоровлення в таборі
«Лісотехнік» (м.Рибаківка). Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти,
позбавлені батьківського піклування, щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку учні з малозабезпечених сімей – 6,98 грн.; учні, позбавлені
батьківської опіки згідно судових рішень – 13,96 грн.
З опікунами дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класних керівників, соціального педагога, шкільного практичного психолога, адміністрації школи.
7.Виховна робота.
Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи, педагогічний колектив організовує і проводить різноманітні заходи, що забезпечують виховну роботу в усіх її
напрямках, спрямовує роботу на виховання свідомого громадянина, гуманіста і патріота
України.
Протягом навчального року виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України Про освіту, Про загальну середню освіту, державних та регіональних програм Мета виховної роботи у школі полягає у поєднанні навчання і виховання, підпорядкування організації та змісту освіти завданням формування всебічно розвиненої
особистості, перетворення систем моральних та духовних цінностей на важливий чинник виховання учнів школи, здатність до саморозвитку і самовдосконалення, вихованні високоосвіченої та творчої особисті. Ця мета передбачає розв'язання цілого комплексу взаємопов'язаних між собою завдань, над якими працювала школа впродовж 2015 – 2016 навчального року, а саме- підвищити статус виховання в школі- зміцнити і розвивати виховні функції навчального закладу- зорієнтувати виховну систему на визначення пріоритету морально-духовного розвитку особистості- розвивати демократичний стиль керівництва виховним процесом- посилити роль сім'ї у вихованні дітей, зміцнити її взаємодію зі школою- сприяти розвитку учнівського самоврядування як центру самореалізації особистості Основними принципами виховання у школі були- принцип національної спрямованості виховання- принцип особистісної орієнтації- принцип життєвої смислотворчої самодіяльності- принцип превентивності Основними напрямами виховання є наступні- громадське виховання- родинне виховання- національно-патріотичне виховання ;
- художньо – естетичне виховання- моральне та превентивне виховання- спортивне – оздоровче виховання та формування здорового способу життя- правове виховання.
Серед виховних заходів, проведених у 2015- 2016 навчальному році, слід відзначити
наступні:
- 1 вересня 2015 – День Знань, свято Першого дзвоника (Овчаренко МІ, Шаблінський І.М.);
- 5 жовтня 2015 року - учні школи разом зі своїми наставниками – класними керівниками,
учителями взяли участь у заходах вшанування полеглих уроки Першої світової війни, тлінні
останки яких покояться на меморіальному військовому цвинтарі полеглих у 1914 – 1917 р.р.
біля Івано – Франкового, та перепохованні віднайдених у Жидачівському та
Перемишлянському районах решток кількох вояків – тірольців;
- 8 жовтня 2015 року на базі школи - І-й етап дитячо-юнацького фестивалю Сурми звитяги- 9 жовтня 2015 – святкування Дня Вчителя (Овчаренко МІ- 12 жовтня - 9 листопада 2015 року - заходи з нагоди відзначення Дня захисника України
(Шаблінський І.М.);
- 14 жовтня 2015 - літературно-музична композиція під назвою « Вам дзвони не грали, коли
Ви вмирали, приурочена до свята Покрови Пресвятої Богородиці та Дня Українського козацтва (Волошин Н.М.);
удень 2015 – цикл новорічних та різдвяних свят (вчителі початкових класів, класні керівники- 4 січня 2016 – візиту Львівський військовий госпіталь- 22 січня - з нагоди Дня соборності було проведено ряд заходів тематичні виховні години, уроки патріотичного виховання Соборна мати – Україна одна на всіх, як оберіг (вчителі історії, виставка дитячих малюнків Я славлю свою рідну Україну, тематичні екскурсії дошкільного музею Івана Франка- 29 січня 2016 року - урочисте святкування Дня пам’яті героїв Крут (Дацко ОС- 19 лютого 2016 – концерт – реквієм, присвячений Героям Небесної Сотні (Овчаренко М.І.,
Шаблінський І.М.);
- 20 лютого 2016 - вечір, присвячений 145-ій річниці від дня народження Лесі Українки
(Волошин НМ- 1 березня 2016 - класні керівники Тлуста О. П, Нечай МІ, Самотея НА, Мороз ТО. провели урок мужності за сторінками книжки Героям слава!»;

-10 березня го року – візит до Державного меморіального музею Михайла
Грушевського (вулиця Івана Франка, 154, Львів- 8 березня 2016 – Шевченківське свято (Пиріг Л.М.);
- 10 березня 2016 – урок, присвячений пам’яті Великого Кобзаря (Самотій ОБ- 22 березня 2016 – зустріч з поетесою Романією Торбич (Волошин НМ- 16 травня – на базі школи І етап районного злету активістів дитячо-юнацької військово- патріотичної гри Сокіл (Джура. Команда школи Патріот виборола І призове місце керівники Завідія Н.Я., Шаблінський І.М.);
- 19 травня – відзначення Дня вишиванки- 20 травня го року вокальний ансамбль працівників школи Елегія прийняв участь в районному конкурсі патріотичної пісні, присвяченому річчю з дня народження Івана Франка та 150-річчя з дня народження Михайла Грушевського, який проходив в Яворівській
ЗОШ І – ІІІ ступенів №3 імені Т.Шевченка (керівник – Шаблінський І.М.);
- 28 травня го року проведено урочистості до 100-річчя з дня смерті Івана Франка
(Тиховський Л.Л., Шаблінський І.М., Тлуста О.П., Волошин НМ- Впродовж 2015 – 2016 навчального року – візити до музею зброї Віталія Гавгуна Яворівський НПП), класні керівники- Робота Ради профілактики правопорушень (Шаблінський І.М., шкільна соціально – психологічна служба- Екскурсії на Волинь (керівники Мороз ТО, Юзишин ММ. , Сташко ВВ, Довбій М.І.),
у м.Дрогобич, с.Нагуєвичі, у м.Львів, Яворівський НПП, природний заказник «Розточчя» (класні керівники).
8.Охорона праці у школі
Однією з найважливіших ділянок роботи школи є охорона праці та здоров’я учасників навчально – виховного процесу.
Питання охорони праці у школі вирішується на основі законодавчих, нормативно-правових актів про охорону праці, а також галузевих, територіальних цільових програм покращення стану й умов охорони праці, що дає змогу створити базу для подальшого розвитку системи управління цією важливою сферою Робота колективу школи з охорони праці організована згідно із Законом України Про охорону праці»
(в редакції від р) та "Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від р. № 563). Зміни до Наказу внесені Наказом Міністерства освіти і науки №782 від 20.11.2006 р, іншими нормативними документами.
Управлінська роботи з ОП впродовж 2015 – 2016 навчального року була спрямована на повне виконання посадових обов’язків працівниками і правил для учнів школярами,
ознайомлення з принципами і способами захисту від небезпечних ситуацій у повсякденному житті та надзвичайних умовах, знання про юридичну відповідальність за порушення правопорядку;

· навчання передбачення результатів своєї небезпечної поведінки на всіх етапах реального життя і праці профілактику шкідливих звичок, своєчасне прийняття рішень щодо запобігання їх формування розуміння критеріїв цінування здоров’я і життя якнайважливішого, що є у людини Планування роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності передбачено на основі аналізу та контролю діяльності навчального закладу у річному плані роботи школи, в якому визначаються такі заходи
- навчання та перевірка знань працівників з охорони праці
- проведення інструктажів, розробка, періодичний перегляд посадових інструкцій
- внутрішній шкільний контроль
- профілактичні та інші організаційні заходи, що спрямовані на підвищення рівня безпеки учасників навчально-виховного процесу
- визначення потреби у новому обладнанні, матеріально-технічних засобах безпеки та санітарно-побутовому обслуговуванні У школі відповідно до вимог наявна відповідна документаціях ОП та БЖ, а саме:
1. Організаційні документи
1.1. Річний план роботи навчального закладу на 2015 – 2016 н.р.
1.2. Наказ про організацію роботи з ОП та безпеки життєдіяльності в закладі. Наказ про призначення відповідальної особи за електрогосподарство.
1.4. Наказ про протипожежну безпеку закладу освіти. Положення про службу ОП та безпеки життєдіяльності закладу. Колективний договір. Посадові, робочі інструкції працівників. Інструкції з ОП, ТБ на робочому місці працівників, в навчальних кабінетах, майстерні, спортивному залі.
1.9.Наказ про підсумки роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності навчального закладу у 2015 – 2016 н.р.
1.11.Програми інструктажів працівників, учнів (вихованців).
Правила внутрішнього трудового розпорядку.
1.13.Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти.
1.14.Нормативно-правове забезпечення роботи з охорони праці.
1.15.Акт прийому готовності навчального закладу до нового 2015 – 2016 навчального року.
1.16.Плани евакуації учасників навчально-виховного процесу.
1.17.Приписи органів державного нагляду і відповідні документи про реагування.
1.18.Протокол зборів трудового колективу про вибори уповноваженого з охорони праці.
1.19.Акт перевірки захисного заземлення, опору ізоляції.
1.20.Акт загального технічного огляду будівлі і споруд навчального закладу.
2 Облікова документація
2.1. Журнал реєстрації вступного інструктажу з працівниками. Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів працівників навчального закладу. Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів учнів (у навчальних кабінетах. Журнал реєстрації нещасних випадків з працівниками та учнями. Акти розслідування нещасних випадків. Журнал реєстрації первинного, цільового, позапланового інструктажів учнів з охорони праці та безпеки життєдіяльності при організації суспільно-корисної праці, проведенні позакласних заходів.
3 Інформаційні матеріали, стенди
3.1. Охорона праці. Пожежна безпека. Безпека дорожнього руху, маршрут руху до навчального закладу. Безпека людини у надзвичайних ситуаціях. Попередження і профілактика травматизму невиробничого характеру.

Відповідно до Законів України Про охорону праці та Про колективні договори і угоди між дирекцією та профспілковим комітетом укладено колективний договір, у якому визначено обов’язки сторін щодо організації безпечних і нешкідливих умов праці, а також реалізація працівниками своїх праві соціальних гарантійна охорону праці Двосторонні обов’язки у колективному договорі були обговорені з урахуванням усіх положень чинного законодавства, враховано всі пропозиції працівників, аналіз результатів атестації робочих місць, стану виробничого травматизму, професійних захворювань. Розроблено актуальні заходи щодо поліпшення безпеки та умов праці на робочих місцях.
Загальні принципи формування двосторонніх зобов’язань з охорони праці у колективному договорі не суперечать законам та нормативним актам України.
ГІДНІСТЬ – ЛЮДИНІ, ПРАЦЮ – УКРАЇНІ, ДОБРОБУТ – РОДИНІ під таким гаслом пройшов 24 березня 2016 року у Києві VII З’їзд Федерації профспілок України, активну участь у якому в складі делегації від Федерації профспілок Львівщини прийняла голова ПК
Івано – Франківської ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка Нечай Марія Іванівна До складу делегації від Федерації профспілок Львівщини ввійшло 35 членів профспілки,
зокрема освітянську галузь було представлено в кількості 9 делегатів на чолі з головою обласної ради профспілки працівників освіти і науки п.Яцейко М.Г. та її заступником
Калином М.Г.
Ключовими питаннями для освітян на з’їзді були роль профспілок у прийнятті нового
Закону про освіту, реформування освіти та соціальний захист вчителя.
Федерація профспілок України – найчисельніше національне профоб’єднання, що об’єднує у своїх лавах 6,4 млн. членів профспілок До участі у форумі були запрошені Президент України П.Порошенко, Прем’єр-міністр
України А.Яценюк, Голова Верховної Ради України В.Гройсман, керівники об’єднань роботодавців, представники МОП та інших закордонних представництв в Україні У роботі з’їзду взяли участь 1000 осіб – делегати від 43 всеукраїнських профспілок та усіх регіональних профоб’єднань, запрошені від міжнародних профспілкових об’єднань та національних профцентрів зарубіжних країн, керівники центральних органів державної
влади і місцевого самоврядування Профспілка працівників освіти і науки України була представлена 160 делегатами на чолі з Головою Профспілки Георгієм Трухановим.
Основні теми виступів визначалися європейським вибором України, необхідністю забезпечення сталого економічного розвитку суспільства та підвищення життєвого рівня населення. Все це вимагає консолідованих дій усіх учасників соціально-трудових відносин, підвищення ефективності соціального діалогу між профспілками, роботодавцями та владою на всіх рівнях Тому відверта розмова про наболіле, яка відбулася на цьому профспілковому форумі, діагностувала зони соціальної несправедливості та порушень конституційних, трудових та соціальних прав людей, які потребують негайного та ефективного втручання профспілок.

9.Матеріальна інфраструктура
Потреби
Навчальний корпус №1 – 2470 м кв, 750 учнів (проектна потужність)
Навчальний корпус №2 - 506 м кв, 160 учнів (проектна потужність)
Навчальний корпус №1 – 1961, 1978 р. – потребує капітального ремонту
Навчальний корпус №2 – орієнтовно кін.ХІХ ст. (приміщення пристосоване) – потрібен капітальний ремонт даху.
Три найбільш пріоритетні потреби закладу щодо покращення матеріальної
інфраструктури
- побудова шатрового даху (навчальний корпус№1);
Навчальний корпус №1 по вул. Івана Франка, 1 збудовано поетапно уму та 1978-му роках.
Будівля двоповерхова. Дах плоский з бітумним покриттям. Загальна площа даху – 1,800 кв м. Останній рік ремонту даху – 2007.
На сьогодні дах потребує капітального ремонту.
Причина незадовільного стану даху – плоский тип поверхні та відсутність водозливів, що призводить не лише до затікання стелі та внутрішніх стін в численних місцях, ай до псування зовнішніх стін школи, віконних та дверних коробок, грибковості навчальних приміщень На думку фахівців, вирішити наведені проблеми можна лише за умови будівництва шатрового даху.
- заміна вікон в кількості 70 штук.
- капітальний ремонт фасаду (навчальний корпус №1).
Потреби для покращення матеріальної інфраструктури школи:
- Капітальний ремонт коридорів (навчальний корпус №1) – підлога та стіни- Часткова заміна каналізаційної мережі (навчальний корпус №1);
- Реконструкція туалетних кабінок та заміна сантехніки (навчальний корпус № 1);
- Повна заміна електромережі (навчальний корпус №1 та №2);
- Часткова заміна системи опалення (навчальний корпус №1) та заміна опалювального котла
(навчальний корпус №2);
- Придбання столових меблів та заміна кухонного обладнання (навчальний корпус №1);
- Капітальний ремонт спортивної зали (навчальний корпус №1) та обладнання спортивної
кімнати (навчальний корпус №2);
- Придбання стільців в актову залу в кількості 120 шт.;
- Встановлення спортивних споруд, облаштування ігрового майданчика (навчальний корпус, №2);
- Реконструкція стрілецького тиру (25 м- Облаштування смуги перешкод для навчальних занять з предмету ЗВ;
- Реконструкція стройового майданчика для навчальних занять з предмету ЗВ;
- Капітальний ремонт та облаштування шкільної майстерні для проведення занять з трудового навчання і технологій- Придбання близько 12 комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №3 в навчальному корпусі №2 (навчається 150 учнів 1-4- класів) та близько 12 комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №4 в навчальному корпусі №1;
- 10 комп’ютерів/ ноутбуків для адміністративного персоналу- Придбання мультимедійних установок в кількості 6 штук (актовий зал, шкільний музей
імені Івана Франка, кабінет ЗВ, кабінети української мови та літератури, хімії, біології,
географії, образотворчого мистецтва- Придбання інтерактивної дошки
- Встановлення Wi – Fi;
- Придбання лабораторних меблів і обладнання, приладів, демонстраційних матеріалів,
реактивів, посуду для навчальних кабінетів.
Завдання на наступний, 2016 – 2017, навчальний рік.
Керуючись Концептуальними засадами реформування середньої освіти Нова українська школа , розуміючи усі реалії сьогодення, чітко усвідомлюємо, що ШКОЛА МАЄ БУТИВ АВАНГАРДІ СУСПІЛЬНИХ ЗМІН
В Україні, які у всьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або діти тисячоліття, які народилися між 1990 і 2000 роками. Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь. Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпорацій, щоб зрозуміти, нащо орієнтується креативний клас, який визначає обличчя сучасної економіки. Для них немає чіткого розмежування між роботою, навчанням і відпочинком. Робота не обов’язково має бути серйозною і нудною. Життя для них – це гармонія між зароблянням коштів, пізнанням нового, самовдосконаленням, грою та розвагою.
На підході покоління Z. Цього року вперше підуть до школи діти, які народилися в 2010 році. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні першокласники Якою б не була відповідь, маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною.
ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ складається з ключових компонентів:
- Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
- Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
- Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
- Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
- Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
- Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий змісті набути компетентності для життя.
- Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
У своїй роботі застосовуватимемо ФОРМУЛУ НОВОЇ ШКОЛИ
Наскрізне вровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху
Нової школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості
педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності
Реалізовуватимемо 10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ
ШКОЛИ:
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).
Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищу навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування. /01
Компетентності в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і
сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння
застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.
Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку,
обробки, обміну інформацією на роботів публічному просторі та приватному спілкуванні.
Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з
інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо.
Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань,
набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного),
зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію,
оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і
тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і
письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької
діяльності та міжкультурного спілкування Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні)
методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.
Соціальні і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.
Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні
мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. Підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх ужиття з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, такі розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.
У сфері виховання- підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу виховання- формування в учнів життєвої компетентності, системи смислових координат, уміння створювати і реалізовувати власні життєві проекти- впровадження здоров`язберігаючих технологій, виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя- гармонійний розвиток особистості у різноманітних видах позакласної роботи- забезпечення єдності навчання її виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти- поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно- культурної, просвітницької діяльності педагогів, батьків, учнів.
Нова школа працюватиме на засадах педагогіки партнерства.
В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і
батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Школа має ініціювати нову, глибшу залученість родини до побудови освітньої траєкторії дитини. Діалог і багатостороння комунікація між учнями, учителями та батьками змінить односторонню авторитарну комунікацію вчитель – учень.
Основні принципи цього підходу:
повага до особистості доброзичливість і позитивне ставлення довіра у відносинах, стосунках діалог – взаємодія – взаємоповага розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Document Outline

  • У сфері виховання - підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу виховання - формування в учнів життєвої компетентності, системи смислових координат, уміння створювати і реалізовувати власні життєві проекти - впровадження здоров`язберігаючих технологій, виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя - гармонійний розвиток особистості у різноманітних видах позакласної роботи - забезпечення єдності навчання її виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти - поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльності педагогів, батьків, учнів.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал