Звіт по проектам для Ради Реформ, 2015-10-30 проект доповідач костянтин Лєснік ідеолог проекту, радник Міністра оборони України Реформування норм та стандартів речового забезпечення зсу та інших військових




Скачати 159.56 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації06.01.2017
Розмір159.56 Kb.
ТипЗвіт

ЗВІТ ПО ПРОЕКТАМ
для Ради Реформ, 2015-10-30

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Костянтин Лєснік ідеолог проекту, радник Міністра оборони України
Реформування норм та стандартів речового забезпечення ЗСУ та інших військових формувань

Норми речового забезпечення
з Радянської Армії 60-тих років
Відсутність в зоні АТО
елементарних речей (килимки, окуляри, бронежилети…)
Сучасне спорядження
закуповувалось власним коштом / волонтерами
Низька якість
штатної уніформи та спорядження
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

МЕТА ТА ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
Запровадити нові норми та стандарти матеріального забезпечення ЗСУ
Замінити
систему розробки, стандартизації та контролю якості
Розробити та затвердити
Єдиний Бойовий Комплект (ЄБК), що відповідає стандартам НАТО
Розробити та затвердити
Технічні Умови та специфікації на ЄБК, відповідно до стандартів НАТО

Робоча група
з вивчення STANAGів та специфікацій спорядження країн НАТО
Система розробки та стандартизації
на базі PEO Soldier
Концепція та операційна модель
Центру Розвитку та Супроводження
Матеріального Забезпечення ЗСУ
(Центр створено наказом Міністра Оборони України
№306 від 01.07.15)
Група експертів
працює над створенням кожного окремого предмету ЄБК
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Створено Центр
Єдиний Бойовий Комплект
розроблено та затверджено
Нові норми
для предметів ЄБК прийняті
27 нових ТУ
розпочато випуск нових предметів
5 NATO STANAG
прийняті як відомчі стандарти ше 17 будуть прийняті до кінця 2015 р
Міністерство оборони закупило
60 000
комплектів форми в 2014 році
400 000
комплектів форми в 2015 році
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ

Не вирішене питання із заробітною платнею співробітників
Центру – можлива плинність кадрів.
Складності із закупівлею необхідного для розробки для контролю якості обладнання.
Протидія старої системи.
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ЦЕНТР: Плани розвитку
До кінця 2015
• комплектація Центру спеціалістами
• 15 ТУ та специфікацій на предмети ЄБК
• запустити Центр на повну потужність
В 2016
• 1-й квартал – завершити ТУ на ЄБК
• Запровадити механізми контроля якості
• Почати роботу над спец-спорядженням
• Уніформа та спорядження для ВПС,
ВМФ
• Розробка повсякденної, парадної форми

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Сергій Потапов, керівник портфелю проектів «реформи МТЗ ЗСУ»
Реформування системи продовольчого забезпечення та харчування ЗСУ

ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ
Норми харчового забезпечення
з Радянської Армії 60-тих років
32 продукти в загальній нормі, з яких
щоденно:
- 650 гр хлібу
- 600 гр картоплі
- 300 гр моркви, капусти, буряку…
- 40 гр зелені та інших овочів
- відсутність кисломолочної продукції
Відсутність впливу
на постачальника послуги безпосередньо на місці, що призводить до зловживань
Низька ефективність контролю якості
та механізмів зворотнього зв’язку

МЕТА ТА ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
Підвищити якість харчування військовослужбовців в ЗСУ
Замінити
(відмінити) норми та стандарти харчування радянських часів.
Модернізувати
матеріально-технічну базу харчоблоків військових частин
Розширити асортимент
продуктів харчування
Автоматизувати процес
замовлення продуктів та підготовки різноманітного меню

ПРОМІЖНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ
248
продуктів в новому каталозі
вибір страв
«шведський стіл»:
- 2 перших страви
- 2-3 гарніри
- 2 м’ясних страви
- асортимент салатів
3700+ кКал
Фрукти, овочі, нарізка, йогурти…
61 – 63 грн
Послуги аутсорсингу
65 грн
Продукти в зоні АТО
57.3 грн
Академія сухопутних військ
59.7 грн
«Гетьман
Сагайдачний»

Необхідні значні інвестиції в капітальні ремонти матеріально-технічної бази харчоблоків частин
Необхідна закупівля сучасного обладнання
Найм та навчання кухарів та обслуговуючого персоналу
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ПОДАЛЬШІ ПЛАНИ ПРОЕКТУ
До кінця 2015 року
• Визначити 10 частин для масштабування експерименту
На 2016 рік
• Провести експеримент з урахуванням різних родів військ, географії, чисельності
• Провести експеримент з польовим харчуванням

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Вікторія Карт, керівник проекту
Автоматизація обліку потреб та запасів у сфері речового забезпечення ЗСУ

ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ
Проблема
Ціль
Поточний
статус
Очікуваний
статус
Тривалість задоволення потреби
Скоротити термін задоволення потреби за рахунок більш оперативного обміну
інформацією про залишки та можливість переміщення речового майна
5-20 діб
2-10 діб
Відсутність планування відповідно за розмірною сіткою
Скоротити рівень показника «допустимі залишки» за рахунок більш точного планування за розмірною сіткою
Близько 10%
Визначити протягом пілотного проекту
Відсутність оперативної інформації щодо залишків та руху речового майна
Забезпечення отримання повної та достовірної інформації про залишки та рух речового майна
Повна
інформація - щоквартально
Повна
інформація –
протягом 10-
15 хвилин
Перевірити концепцію, відпрацювати процеси, масштабувати

СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
Стратегічний рівень
Управління (Тил ЗСУ)
Оперативний рівень
Центр забезпечення (ОЦЗ)
Тактичний рівень
Склад (бригада)
Пілотна зона
Бригада
Військовий
Бригада
Військовий
Рух
ТМЦ
Інформація щодо потреби
Обліков
а систе
ма
Управління речового забезпечення

ЗДІЙСНЕНО:
• кодифікацію речового майна;
• необхідні налаштування системи;
• побудову мереж зв’язку, необхідних для функціонування системи.
ВИКОНУЄТЬСЯ:
• переведення в електронний вигляд даних щодо видачі речового майна у визначених в/ч;
• побудова системи захисту інформації згідно чинного законодавства;
• навчання користувачів системи визначених в/ч;
• підготовка необхідної технічної документації;
• підготовка необхідної ІТ інфраструктури проекту.
ПЛАНУЄТЬСЯ ДО КІНЦЯ РОКУ:
• проведення тестової експлуатації системи.
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Фаворська Олеся, керівник проекту
Експериментальна перевірка ефективності впровадження автоматизованої системи обліку та планування руху медичного майна на складах ЗСУ

ГОЛОВНІ:
Відсутність єдиного інформаційного простору, єдиного джерела
інформації щодо розподілення медичного майна по складах
Відсутність актуальної та оперативної інформації щодо руху медичного постачання ЗСУ.
ДОДАТКОВО
:
Неефективні часові критерії постачання медичного майна, особливо під час ведення активних бойових дій.
Неоптимальні процеси обліку та планування руху медичного майна.
Дублювання процесів, висока трудомісткість,
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

ДОСВІД У ДЕРЖАВАХ НАТО
Автоматизація логістичних
процесів в військових операціях
NATO: Афганістан, Боснія, Судан,
Ліберія, Кот-д’Івуар, Ірак,
Фолклендські острови, Еритрея
«Наші робочі процеси стали прогнозованими, час реакції значно скоротився, зникли помилки, пов'язані із подвійними вводом даних, якість даних для аналізу багатократно зросла»
«Ефективні автоматизовані процеси взаємодії підрозділів у різних країнах: наприклад, департамент в Німеччині оперативно опрацьовує постачання за запитами підрозділів в Кабулі
»

МЕТА ПРОЕКТУ:
Створення єдиного захищеного інформаційного простору, комплексної
інформаційної системи, яка задовольняє всі нормативні вимоги та забезпечує виконання необхідних функцій в процесах обліку та логістики медичного майна.
СПОСІБ: проведення експериментальної перевірки СПЗ на двох медичних складах ЗСУ та
органі управління – Військово-медичному департаменті до кінця 2015 року, за результатами - масштабування його на всю мережу медичного постачання ЗСУ.
ВИМОГИ:
• Єдина інформаційна система з розподілом прав доступу;
• Введення довідників, документів, інформації тільки 1 раз;
• Розподіл прав доступу наданих згідно повноважень;
• Оперативна інформація по логістичним процесам і запасам;
• Своєчасне планування робіт;
• Гнучка звітність.
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

ПОТОЧНИЙ ЕТАП:
Діагностика об’єктів, розробка ТЗ, програми попередніх випробувань, демонстрація прототипу.
ВИКОНАНО:
1. Три об'єкти дослідження вибрано і затверджено.
2. Технічні вимоги затверджені.
3. Відбулося 10 відряджень команди для збору інформації на об'єкти дослідження.
4. Отримана інформація проаналізована та систематизована.
5. Розроблено, погоджено та затверджено Технічне завдання.
6. Розроблена та підписана програма попередніх випробувань.
НАЙБЛИЖЧА КЛЮЧОВА ПОДІЯ:
Демонстрація прототипу системи на тестових даних.
ВИКОНАНО НА ДАНИЙ МОМЕНТ

НАСТУПНИЙ ЕТАП:
Розгортання СПЗ на об’єктах дослідження, проведення дослідної експлуатації, передача на постачання
ЗАПЛАНОВАНО:
1. Розгортання та налаштування автоматизованої системи для проведення дослідної експлуатації
2. Наповнення електронної бази даних номенклатурних довідників
3. Проведення навчання персоналу роботі в новій автоматизованій системі
4. Підготовка спеціалістів з підтримки
БУДЕ ВИКОНАНО ДО КІНЦЯ РОКУ

1. Відсутність фінансування на серверне та мережеве обладнання, ліцензії.
2. Відсутність фінансування команди розробників та підтримки на етапі промислового розгортання (роботи попередніх випробувань та дослідної експлуатації виконуються командою безоплатно).
3. Побудова КСЗІ.
4. Зрив термінів розгортання на об'єктах дослідної експлуатації, пов'язаних з проведенням закритого каналу зв'язку.
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Михайло Лопатін, ідеолог проекту
Впровадження централізованої системи ведення
Електронної Медичної Картки та підтримки процесів надання медичної допомоги військовослужбовцям»

ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ
• Повністю паперовий процес;
• Відсутність централізованої інформації
в режимі реального часу щодо надходження поранених, стану їхнього лікування;

Неповна
інформація для лікарів;

Нестача оперативної інформації для прийняття рішень;
• Проблеми із подальшим оформленням документів пораненими.

ВИКОНАНО НА ДАНИЙ МОМЕНТ
• Побудовано центральний вузол обробки інформації.
• Розгорнуто 24 робочі місця (Приймальне та Хірургія) + 10 місць в учбовому класі у ГВМКЦ.
• Розгорнуто 19 робочих місць у Запорізькому госпіталі.
• Розгорнуто 5 робочих місць у ЛШМД м. Маріуполь.
• Проведено попередні випробування з рішенням:
«доцільно до впровадження у ЗС України»
• Готовність до дослідної експлуатації з 4 по 30 листопада.
• Розроблено Технічний проект та експлуатаційну документацію.
• Затверджено ТЗ на КСЗІ та подано заявку на експертизу.
Проведено навчання більш ніж 80 користувачів.
• Розпочато розгортання МІС у Львівському госпіталі.

ВИКОНАНО НА ДАНИЙ МОМЕНТ
• Безкоштовно отримано ліцензії:
Медична інформаційна система - 10 000 ліцензій.
Безстрокова.
Комплекс криптографічного захисту – 52/10 000 ліцензій.
Безстроково.
Засоби криптографічного захисту – 52/10 000 ліцензій.
Безстроково.
Антивірусне програмне забезпечення ESET Endpoint Protection
Standard – 50/ 500 ліцензій.

БУДЕ ВИКОНАНО ДО КІНЦЯ РОКУ
1. Листопад – дослідна експлуатація.
2. Грудень – приймальні випробування та передача на озброєння.
3. Січень – передача майнових прав на МІС до МО України.
4. До кінця травня 2016 виконується розширення МІС. Планується охопити решту основних відділень ГВМКЦ, 20 медичних установ в зоні АТО, 500 користувачів та Координаційний Штаб.
5. Розширення функціональності МІС е-Здоров’я (лабораторія,
рентген, відео).

1. Необхідність подвійного ведення документації
2. Низький досвід користування комп’ютером у користувачів
3. Відсутність коштів на ліцензії від Microsoft
4. Взаємодія з МОЗ:
• частина процесу випадає з поля зору МО
• детальна інформація залишається в лікувальному закладі
• юридична невизначеність
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Левченко Ярослав, керівник проекту
Оптимізація системи лікувально- евакуаційного забезпечення ЗСУ в зоні АТО

• Досвід ведення бойових дій у зоні АТО виявив не оптимальність процесів лікувально-евакуаційного забезпечення ЗСУ.
• На даний час вичерпано потенціал застарілої матеріально- технічної бази та організаційно-функціональної структури ЛЕЗ.
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ
62
19
7
10 ХВИЛИН
30 ХВИЛИН
60 ХВИЛИН
Втрати вбитими на полі бою
(розрахунковий час до настання смерті, % )

ОСНОВНА МЕТА ПРОЕКТУ:
За допомогою реалізації експерименту відпрацювати робочу схему, перелік операційних процедур та вимоги до оптимізації системи ЛЕЗ.
ЗАВДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ:
Відпрацювати нові схеми та процедури, провести апробацію спеціальної системи зв'язку та елементів геоінформаційної системи підтримки процесів медичної евакуації.
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

• На основі STANAG 2228 ALLIED JOINT DOCTRINE FOR MEDICAL
SUPPORT та ін. пов’язаних STANAGів розроблені проекти схем:
• Евакуаційних заходів та рівнів медичної допомоги
• Розподілу поранених на полі бою по пріоритетності та здійснення евакуаційних заходів
• Підготовлені до впровадження наступні документи:
• Польова карта пораненого
• Стандартний запит на евакуацію (9 lines)
• Проведений аналіз технічних елементів підтримки медичної евакуації (перспективних систем зв'язку та елементів геоінформаційної системи).
ВИКОНАНО НА ДАНИЙ МОМЕНТ

Проведення експерименту на об’єкті дослідження згідно затвердженого сценарію та проведення демонстрації результатів експерименту.
1. Розробка та погодження сценарію експерименту та плану демонстрації результатів на об'єкті дослідження.
2. Постачання технічних засобів, розгортання спеціалізованої системи зв’язку, та елементів геоінформаційної системи підтримки медичної евакуації
3. Проведення навчання особового складу.
4. Проведення експерименту, формування переліку зауважень до спеціалізованої системи зв’язку та геоінформаційної системи.
5. Погодження формату, учасників, місця та дати проведення демонстрації, проведення демонстрації результатів експерименту.
БУДЕ ВИКОНАНО ДО КІНЦЯ РОКУ

1. Не буде своєчасно визначена система спеціалізованого зв'язку
(на базі якої розгортається геоінформаційна система та інші сервіси).
2. Геоінформаційна система (підтримки медичної евакуації) не буде доопрацьована в строк, необхідний для проведення експерименту.
3. У постачальника системи спеціалізованого зв'язку не буде фізичних та юридичних можливостей по розгортанню.
4. Військові спеціалісти не будуть виділені для виконання завдань проекту.
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Максим Мураткін, керівник проекту
Реформування системи забезпечення паливо-мастильними матеріалами ЗСУ

МЕТА ПРОЕКТУ
Збільшити ефективність використання та забезпечення ПММ в ЗСУ

ПОТОЧНІ ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
Підвищення ефективності
використання ПММ
(на базі В/Ч А1937)
Підвищення ефективності
логістики ПММ
(на базі В/Ч А2678)
1. Аналіз зведенної статистичної інформації отриманої від ВЗП та із встановленого моніторингового обладнання
2. Рекомендації, щодо оптимізації логістичних процесів та маршрутів перевезень
1. Процедура держзакупівлі обладнання
2. Встановлення обладнання
3. Аналітика використання ПММ в частині

Хід проекту - ЛОГІСТИКА
Підвищення ефективності
логістики ПММ
(на базі В/Ч А2678)
Аналіз зведенної статистичної
інформації отриманої від ВЗП та із встановленого моніторингового обладнання
Вихідні дані отриманих даних за липень, серпень, вересень:
- Видача пального здійснювалась в
45 ВЧ.
- Самовивозом ВЧ забрали – 779 т.
-
Центропідвозом
ВЧ отримали 59,9 т.
7,7 %
від загальної кількості
ПММ
- Поточна ефективність перевезень –
41 літр/тонну
- Загалом всіма бензовозами пройдено шлях 24 000 кілометрів

Хід проекту - ЛОГІСТИКА
Підвищення ефективності
логістики ПММ
(на базі В/Ч А2678)
Програма оптимізації логістики:
1 - Логістичне об’єднання всіх частин, до яких відбуваються поставки, на
КЛАСТЕРИ
2 - Перехід на максимальний центропідвоз згідно кластерного принципу

Хід проекту - ЛОГІСТИКА
Підвищення ефективності
логістики ПММ
(на базі В/Ч А2678)
Заплановані результати оптимізації логістичних процесів
Введення принципу кластерного центропідвозу дозволить:
- Частку самовивізу ВЧ скоротити до – 10 %
- Частку центропідвозу до ВЧ збільшити до 90 %
- Досягти поточної ефективності перевезень з 41 до
20 літрів/тонну
- Зменшити фізичний пробіг автомобілів вдвічі завдяки плануванню маршрутів перевезень.

Хід проекту - КОНТРОЛЬ
Підвищення ефективності
використання ПММ
(на базі В/Ч А1937)
1. Процедура держзакупівлі обладнання
2. Встановлення обладнання
3. Аналітика використання ПММ в частині
1.
Оголошено початок процедури відкритих торгів на зукупівлю вимірювального обладнання
1.1. Посилання: https://ips.vdz.ua/ua/purchase_details.htm?id=643726&id_ann=2140 16&doc_type=3 2.
Розкриття пропозицій конкурсних торгів
16.11.2015 о 14.30 3. Очікуваний срок встановлення обладнання до 20.12.2015

Ініціювання пілотного проекту щодо кольорового маркування ПММ
Кольорове маркування ПММ в місцях зберігання
Задачі для ініціювання:
1. Зібрати та проаналізувати достатній масив інформації
для прийняття рішення щодо ініціаціювання пілотного проекту.
2. Провести хімічні аналізи найпоширеніших маркувальних сполук спільно із
10 Хіммотологічним центром МОУ.
3.
Розробити первинні документи для ініціювання пілотного проекту.
4. На листопадовій Раді Реформ надати звіт по виконаній роботі та внести пропозицію що
ініціаціювання пілотного проекту щодо кольорового маркування ПММ.

Потреби ЗСУ в сфері заберпечення ПММ
На 2016 рік в бюджеті необхідно передбачити фінансування на:
1.
Ремонт складів
ПММ.
2. Закупівлю систем автоматизації місць зберігання та видачі
ПММ.
3. Закупівлю засобів моніторингу переміщень автотранспорту
4. Закупівлю засобів кольорового маркування
ПММ.

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Андрій Поздняков, керівник проекту
Реформування системи управління державними підприємствами, які належать до сфери управління
Міністерства оборони України

• Низька ефективність діяльності ДП;
• Виконання МОУ функцій, непритаманних центральному органу виконавчої влади в частині управління ДП;
• Відсутність стратегії розвитку ДП, націленої на забезпечення потреб ЗСУ;
• Відсутність ефективних важелів впливу на діяльність
ДП з боку МОУ.
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

Створення нової системи управління ДП МОУ відповідно до рекомендацій Керівництва з корпоративного управління Організації
економічного співробітництва та розвитку (OECD)
Концерн “Військессетменеджмент”
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ - ЦІЛЬОВА МОДЕЛЬ

• Виконано на даний момент:
• Створено Раду МОУ з нагляду за діяльністю Концерну
“Військессетменеджмент” та ДП.
• Розроблено та погоджуються нові редакції статутів концерну
“Військессетменеджмент” та ДП, в яких розподілено функції управління відповідно до рекомендацій Керівництва з корпоративного управління
Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD).
• Радою МОУ з нагляду прийняте рішення про підпорядкування всіх ДП МОУ до концерну “Військесстменеджмент”.
• До кінця року буде:
• Затверджено в МОУ та зареєстровано в органах державної реєстрації нові
статути концерну “Військессетменеджмент” та ДП.
• Створено організаційну структуру концерну “Військессетменеджмент” відповідно до цільової моделі.
• Розпочато розробку стратегії розвитку ДП МОУ відповідно до Воєної доктрини.
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ


Відсутність достатьної
мотивації
у службовців МО для виконання окремих задач проекту.

Обмеженність механізмів впливу у проектної команди на строки та повноту прийняття рішення структурними підрозілами МО.
• Прийняття рішень підрозділами МО, що створюють перепони для фінансування
Концерну.

Відсутність первинної документації
по активах деяких ДП
(нерухомість, земля, тощо).
• Неринкові умови оплати праці співробітників концерну
“Військессетменеджмент” та ДП.
ПОТОЧНІ РИЗИКИ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Кучеренко Андрій, керівник проекту
Реформа системи державних закупівель

ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

Держава виділила значні кошти на оборону і дозволила спрощені процедури закупівель;

Управління закупівлями здійснювалось в ручному режимі, виникали проблеми
із окремими процедурами, система в цілому працювала не ефективно.

ПЕРШІ КРОКИ

Вдосконалення процедури вибору постачальника і усунення ризиків корупції на цьому етапі;

30.06.2015 впроваджена система електронних закупівель, яка:
• Зменшила вплив людського фактору на вибір постачальника;
• Зробила процедури відкритими для постачальників і суспільства;
• Зменшила навантаження на персонал МОУ.

ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ
За чотири місяці експлуатації:

242 закупівлі проведено, ще
173 закупівлі знаходяться в процесі проведення;

1,51 мільярди гривень очікувана вартість по проведених закупівлях;

176 мільйонів гривень економії.
Міністерство оборони – на даний момент
єдине в Україні, яке застосовує електронні закупівлі в «переговорній процедурі»

РОЗВИТОК ПРОЕКТУ

Реформа системи державних закупівель Міністерства оборони, яка має охопити всі процеси і структурні підрозділи, залучені до здійснення несекретних державних закупівель
Мета:
• Мінімізувати корупційні ризики на всіх етапах процесу;
• Підвищити ефективність забезпечення потреб ЗСУ.
Проект виконується у співпраці з міжнародною аудиторсько-консультаційною компанією EY та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

• Перегляд принципів взаємодії і сфер відповідальності структурних підрозділів, залучених до процесу державних закупівель;
• Впровадження нових процесів погодження вимог до предмету закупівлі та контролю якості продукції;
• Впровадження процесу інтегрованого планування закупівель;
• Зміна процесу управління очікуваною вартістю;
• Вдосконалення інших процесів управління закупівлями;
• Вдосконалення організаційної структури, штатного розкладу і посадових інструкцій Департаменту Державних Закупівель
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

• Консультанти EY:
• Концепція взаємодії і сфер відповідальності структурних підрозділів;
• Цільові процеси управління закупівлями;
• Організаційна структура ДДЗ.
• Центр забезпечення МОУ:
• Правила погодження нових Технічних Умов, включаючи публічне обговорення ТУ до їх затвердження;
• Правила контролю якості зразків продукції, які подаються учасниками в ході закупівлі.
• Міністерство економічного розвитку і торгівлі України:
• Законопроект «Про особливості здійснення закупівель для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, надзвичайний стан та у період проведення антитерористичної
операції».
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ

КОНЦЕПЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ
ДДЗ
(планування і виконання закупівель)
Тил ЗСУ
(Планування потреби)
Центр забезпечення
(розробка ТУ)
Центр контролю відповідності *
(контроль якості)
Потреба ЗСУ
Погодження вимог до предмету закупівлі
Вимоги до предмету закупівлі

Відповідність зразків

Висновки по якості продукції

Результати аудиту постачальників**

Методологія контролю якості

Методологія аудиту постачальників**
* Планується виділення в окрему структуру після стабілізації нових процесів
** Планується реалізувати в майбутньому в межах окремого проекту

ЦІЛЬОВА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА

ПРОЦЕСИ УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ

• Розробити і затвердити нормативну базу по наступних процесах:
• Контроль якості продукції, що постачається в ЗСУ;
• Інтегроване планування між структурними підрозділами;
• Управління очікуваною вартістю;
Проведення процедур закупівлі;
• Контроль виконання укладених договорів.
• Розробити і затвердити організаційну структуру, штатний розклад і посадові інструкції Департаменту Державних Закупівель;
• Провести необхідне навчання для персоналу ДДЗ по нових процесах та технологіях, провести тестування персоналу.
ПОДАЛЬШІ КРОКИ ДО КІНЦЯ РОКУ

• Впровадження нових процесів;
• Оцінка результатів і вдосконалення процесів;
• Підведення підсумків і прийняття рішення щодо нових проектів.
ПЛАН НА 2016

ПРОЕКТ
ДОПОВІДАЧ
Юрій Гусев, Андрій Загороднюк
Логістична доктрина

МЕТА ДОКТРИНИ
Загальна мета - перехід на стандарти НАТО в 2020 році, а також створення логістичної системи у ЗСУ у відповідності
до стандартів НАТО (п 47, Воєнної доктрини України).

• Експерти НАТО працювали в Україні протягом декількох місяців та у вересні 2015 року презентували
“Порівняльний аналіз” між системами логістики України та НАТО. Аналіз виявив цілий ряд суттвих системних відміннсотей, що говорить про необхідність глибокої
реформи логістичних процесів.
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

• Одна з ключових необхідностей для побудови логістики за стандартами НАТО - це створення четкої вертикалі
керівних документів, що будуть визначати засади та принципи діяльності нової логістичної системи та визначать план її реформування. Система документів за стандартами НАТО організована по принципу піраміди, на чолі якої знаходяться політики вищого рівня, які
обумовлюють основні пріорітети та принципи. На другому рівні розташовані документи, що регулюють операційну діялнсть логістичної системи. На третьому - документи, що регулюють діяльнсть ключових функціональних напрямків, на четвертому - роботу окремих підрозділів.
ПРИЧИНИ ІНІЦІАЦІЇ ПРОЕКТУ

ДОСВІД НАТО

• Доктрина є документом вищого рівня. Його основна мета - закласти принципи та визначити пріорітети логістичної системи.
• Доктрина має відповідати стандартам НАТО. Визнання цієї
відповідності представниками НАТО є ключовим питанням. В той же час вона має покласти основу реалістичній системі, яку можна буде організувати протягом наступних 4-5 років.
• Для цього робоча група працює із представниками НАТО, країн- партнерів, представниками структурних підрозділів Міністерства оборони та Генерального штабу. До слкаду робочої групи війшли представники всіх сторін, що беруть участь у розробці подібних систем.
• Доктрина є цільовою моделлю, що описує систему яка вона має
бути. До Доктрини розробиться план, який окреслює основні кроки реформування системи логістики та розробку подальших документів.
СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

1. Основні цілі та завдання Доктрини
2. Визначення основни принципів та положень функціонування системи логістики за стандартами НАТО
3. Структура документів, що управляють системою логістики
4. Приниципи організації логістичного процесу, основні
елементи, управління, ролі та процеси
5. Організаційна структура підрозділів, що управляють логістичними процесами
6. Принципи планування потреб ресурсів на стратегічному, оперативному та тактичному рівні.
7. Зв’язок логістичних підрозділів з іншими функціональними підрозділами ЗСУ, зокрема: розробка, закупівля, контроль якості, фінанси, військові підрозділи.
ЗМІСТ ДОКТРИНИ

Додатки:
1. Особливості логістичного процесу у окремих видах збройних сил.
2. Логістика у сумісних операціях із збройними силами країн НАТО.
3. Принципи транспортної логістики.
4. Принципи складської логістики.
5. Вимоги до стандратизації та кодифікації.
ЗМІСТ ДОКТРИНИ: ДОДАТКИ

1. Головний пріорітет - забезпечення бойових операцій
2. Відповідність принципам НАТО, інтеграція у системи
НАТО
3. Централізація системи
4. Керівні документи
5. Застусування принципів “Життєвого циклу товарів”
6. Застосування інформаційних технологій
7. Стандартизація, кодифікація
8. Самоконтроль, вдосконалення, підготовка кадрів
Ключові засади логістичної системи

• Первинний аналіз документів НАТО та країн НАТО -
23.10.15
• Аналіз чинного законодавства з цього питання -
30.10.15
• Визначення основних положень майбутньої Доктрини -
23.10.15
• Консультації із членами Координаційної ради з питань реформування оборони та радниками НАТО - до
15.11.15
• 1й проект Доктрини -
16.11.15
• Узгодження проекту Доктрини (МОУ, ГШ, радники НАТО) -
30.11.15
• Затвердження проекту Доктрини Міністром оборони України -
15.12.15
• Проект програми реалізації -
31.01.16
План-Графік


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©chito.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал